* من تانى روجينا السلطانة صورة تانية  Author: superherodot81 Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/09/2018 (02:41)
* روجينا بالشبشب صوابع نار  Author: superherodot81 Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/09/2018 (02:41)
* دائمن الجديد  Author: kh kho Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/09/2018 (02:36)
* الغاوية .. الجزء الثاني  Author: The Legendary Poet Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 19/09/2018 (02:35)
* روجينا   Author: kh kho Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/09/2018 (02:33)
* نور قدرى اجمل رجلين ف الكون  Author: mamm5005 Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/09/2018 (02:25)
* الغاوية .. الجزء الأول  Author: m-m-e Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 19/09/2018 (02:18)
* From RAPE to SNUFF. Fantasy Abuse  Author: TeenRap Forum: Other Fantasies 19/09/2018 (02:03)
* أرشيف اباحي الهواة - Teens and MILF PUSSY at HOME [1000+ Videos]  Author: dronnxxx Forum: Other Fantasies 19/09/2018 (01:33)
* Zeina 31 feet pic "زينة"  Author: oldnavy Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/09/2018 (00:52)
* Cocktail Recipes 6"كوكتيل"داليا مصطفي مي سليم منة الفضالي نجلاء بدر ياسمين صبري  Author: oldnavy Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/09/2018 (00:51)
* منة فضالى  Author: oldnavy Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/09/2018 (00:41)
* ياسمين رئيس  Author: oldnavy Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/09/2018 (00:40)
* كمان مع صور كبيره الحجم  Author: oldnavy Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/09/2018 (00:36)
* HD photos   Author: oldnavy Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/09/2018 (00:36)

Author Topic: هايدي وسيلين والجيم الجزء الاول  (Read 2030 times)

folaaaa and 1 Guest are viewing this topic.

Offline imaginnnn

  • Member
  • **
  • Posts: 2
  • Activity:
    1.11%
  • Karma: 6
هايدي وسيلين والجيم الجزء الاول
« on: September 01, 2018, 12:56:52 PM »
انا هايدي أبلغ من العمر 25 سنة لم اتزوج لانشغالي وعدم رغبتي بالزواج بالعمل حيث اني اعمل في احدي الشركات التسويقية الكبري .. اعيش مع امي وابي متوفي من صغري بيوصفوني باجمل الكلمات حيث ان بشرتي بيضاء كالحليب وشعري اشقر غامق وطويل وجسمي سكسي جدا ورياضي حيث انني احب التمرين جدا واشغل وقت فراغي برياضة الفتنس في الجيم ..من صغري اهوي الانترنت ايضا وعندما كنت اتصفح صقحات السكس من قصص ومنتديات وافلام كنت اهوي افلام سكس الليسبيان واتهيج عندما اري السيدات يمارسن الجس ولا اهوي الرجال مع انني كنت بالعامية بمشي اموري مع الرجال في العمل ولذلك وصلت لمنصب ليس بقليل لكن لمجرد العمل وليس من متعتي بمعني اتشرمط علي دة واتلبون علي دة وهكذا .. عذرا علي الاطالة بس احببت ان اريكم حياتي الشخصية ... في يوم كنت انجزت عملي وذهبت للبيت غيرت ولبست الملابس الرياضيةوذهبت الي الجيم كالعادة واثناء تمريني علي جهاز المشاية الكهربائية رأيت في المرأة سيدة تملك جمالا شرقيا لا يوصف شعرها اسود متوسطة الطول ولكن اطول مني بقليل حيث انني قصيرة نسبيا جسمها ممتليء ومظبوط تشبه الممثلة المصرية رانيا يوسف ذو بشرة قمحية وكانت تلبس لبس رياضي ايضا كان يبرز جسمها الصارخ وأتت للجهاز المجاور الي جهازي وكلها ثقة وغرور عملت نفسي مش واخدة بالي وكملت تمرين والسماعات في اذني وهي ايضا بدأت التمرين والمشي انتظرت خمس دقائق وقولت لازم افتح حوار معاها واسمحوا لي ان اكمل بالعامية لان ذلك الحوار اللي دار بيننا .ازلت السماعات من اذني وقولتلها اسفة حضرتك بتقولي حاجة عملت نفسي كأنني سمعت حاجة وانا بتمرن منها لاقيتها بصت باستغراب ونظرة كلها ثقة وبتقولي لا ابدا قولتلها انا اسفة جدا افتكرت حضرتك بتنادي او اي حاجة قالتلي لا قومت كملت اما صدقت قولتلها انا اول مرة اشوف حضرتك هنا انتي جديدة في الجيم صح قالتلي اه دة اول يوم قولتلها انا هايدي اهلا بيكي قالتلي بنفس الطريقة سيلين اهلا انا استغربت منها بس قولت مش مهم كملت الحوار وعرفت ان هي عندها 37 سنة ارملة من سنتين ولسة معزلة المنطقة جديد وعايشة هي وابنها 5 سنين بس وانها اول مرة تنزل الجيم وواحدة واحدة جاب الكلام بعضة وخدنا ارقام بعض وعرفتها بنفسي وعرفتها اني خبيرة في التمارين وكدة قالتلي خلاص ننزل سوا علي طول واتفقنا .. مشيت بعد التمرين قاعدة افكر فيها وفي جسمها وفي غرورها اللي ملوش اول من اخر دة وازاي كنت ضعيفة جدا معاها وبدل مانا اللي اصطادها هي اللي خلتني قاعدة اسمع الكلام وبس ومع الوقت كنا بننزل الجيم وكانت بتبهرني بشخصيتها المسيطرة مع كل الناس في الجيم  وجسمها الفاير يوم عن يوم طبعا مع التمرين كانت بتلبس حذاء رياضي مكنتش بشوف حاجة من قدميها ومكنتش بركز خالص وفي يوم اثناء تمرين للرجل وهي بتلعب رجليها اتلوت شوية صغيرين ولحقتها وقعدتها وهديتها ومسكت رجلها قعدت احاول اعملها مساج بسيط وهي لابسة الشوز الرياضي طبعا كان الموقف عادي قدام الناس لاننا بنتمرن وقدمها اتلوت هي قاعدة عالكرسي وانا تحت ماسكة رجليها وبعملها مساج استمر الحال 5 دقائق كانوا من امتع خمس دقايق في حياتي وانا حاسة اني تحتيها وهي قاعدة واثناء وانا بعملها رجلها كانت بتنظر لي من غير ماتتكلم وكأنه عادي مكاني دة مفيش شكرا ولا اي حاجة انتبهت اني طولت قولتلها احسن شوية قالتلي اه بس انا مش هعرف اسوق لحد البيت سيبي عربيتك هنا وتعالي وصليني وابقي خدي تاكسي وارجعي قالتها بأسلوب غريب يمتزج بين الامر والحب في نفس الوقت انا خدتها بحب وقولتلها طبعا حبيبتي ونزلنا انا وهي وهي تسند عليا وفتحتلها الباب ركبنا وانا سوقت وروحنا علي بيتها وصفتلي المكان ووصلنا دخلنا كنت اول مرة اروح معاها اي مكان غير الجيم كان عبارة عن شقة فخمة جدا في برج سكني فخم دخلنا وقعدتها وقعدت قالتلي شكرا تعبتك معايا قولتلها ابدا متقوليش كدة الف سلامة وانا تحت امرك معرفش ليه لازمة تحت امرك بس طلعت كدة المهم سألت علي البنت بنتها قالتلي انها بايتة عند عمها من امبارح عشان كان عيد ميلادها واهل باباها بيحتفلوا بيها وكدة وورتني صورها جت تقوم مرة واحدة قعدت تتأوه وتقول رجلي قعدتها وقولتلها عايزة ايه قالتلي هاتي مياه من الثلاجة جبت المياه ولما اجيت كانت عرقانة وقاعدة وفردة رجلها بالشوز عالكنبة مكان منا كنت قاعدة جنيها ادتها المياه وفضلت واقفة خلصت حطتها عالترابيزة وقعدت جنب اخر رجلها كدة قالتلي معلش تعبتك معايا قولتلها ابدا انا هقعد معاكي لحد مابنتك تيجي هي والشغالة قالتلي هما ساعتين بس وجايين قولتلتها تحت امرك انا هساعدك علي مايجوا جيت اقلعها الشوز قالتلي يا خبر ازاي قولتلتها عادي يعني احنا مش غرب وانت مصابة وانا راضية يا ستي بهزار كدة سكتت قلعتها اول فردة اللي كانت موجوعة فيها وانا بقلعها حسيت باحساس غريب كدة اني مبسوطة اوي وهي بتبصلي في عينيا ببرود كدة وقالتلي معلش بقي التمرين والعرق هتلاقي الريحة مش اوي ضحكت وقولتلها يا ستي ولا يهمك قلعتها وفعلا الريحة كانت قوية بس انا حبيتها اوي حسيتها جميلة جدا وقلعتها التانية الريجة زادت اوي من غير ماقصد كنت بستنشق مش مجرد بتنفس زي ماتكون خدت بالها فضلت اعملها مساج براحة مكان الواقعة وهي تتأوه بسيط كدة بطريقة سكسي جدا انا عمري مكنت بعشق الاقدام بس حسيت اني ولا حاجة جنب رجلها وكنت مبسوطة اوي واثناء مبعملها مساج ومبسوطة اوي ورجليها علي فخدي قالتلي قلعيني الشراب بصيغة الامر انا اترعشت كدة بس حاولت مبينش اي حاجة وضحكت براحة وقولتلها لازم تتهوي ونعملها مساج شوية انا حصلي نفس الاصابة دي قبل كدة قالتلي منتي بتعملي اهو قلعيني الشراب وكانت ماسكة الموبايل كأنني مش موجودة بتكلم عم بنتها بيستأذنها البنت تبات تاني وهي قالتله اوك طبعا البنت هتبات هي والشغالة وكانت الساعة 9 بليل وانا كنت بقلعها الشراب واتسحرت بجمال رجليها حيث كان مقاس 39 قمحي وحاطة مانيكير اسود بينور علي رجلها واظافرها طويلة ومهندمة كانت بتهتم برجليها وجسمها كله واضح جدا وكعبها احمر بشدة وكأن الدم هيخرج منه انا  قلعتها وفضلت متنحة كدة اوي ومش مركزة معاها خالص اثناء انشغالي بتأمل قدميها لاقيتها شالتها مرة واحدة من عندي وعدلت نفسها وحطت رجل علي رجل وكانني طفل صغير اتحرم من لعبة لقيتها بتقولي لو عايزة تمشي امشي انتي خلاص الشغالة والبنت هيباتوا انهاردة كمان انا كنت زعلانة جدا بس جت في دماغي فكرة حلوة قولتلها مين هيخدمك طيب انهاردة انتي مش هتعرفي تمشي ولا تعملي حاجة لوحدك قالتلي هتصرف هي مشكلة بس عادي واثنا كلامها كانت حاطة رجل علي رجل والوضع مغري جدا وانا بكلمها وعيني علي رجلها وهي بتهزها براحة قولتلها لا خلاص انا مش هسيبك كدة هكلم ماما اقولها وابات معاكي اخدمك انا معرفش برضو ليه قولتلها اخدمك بس حسيت اني هكون بدل الخدامة انهاردة هي بصتلي وقاللتلي موافقة انا فرحت اوي وقومت كلمت ماما وقولتلها حصل كذا وصاحبتي تعبانة وهبات عندها قالتلي ماشي واول مارجعت وهي علي نفس جلستها قالتلي عملتي ايه قولتلها هبات معاكي انهاردة مش هسيبك كدة قالتلي شكرا حبيبتي بخبث كدة وقبل ماقعد قالتلي ممكن تجيبلي الشبشب من هناك وشاورت عندالباب انا روحت جري جبته وكنت المفروض ارميه علي الارض بس لقيت نفسي بنزل البسهولها فردة فردة وهي لسة حاطة رجل علي رجل وانا يعتبر تحت رجلها بلبسها شبشبها  وقومتها قالتلي تعالي نغير جوا وسندتها لحد اوضة النوم وفتحت الباب وقالتلي استنيني هنا قولتلها ماشي دخلت وقفلت الباب وراها وخمس دقائق ونادتني قالتلي تعالي دخلت واتصدمت ستي سيلين واقفة قدامي بقميص نوم اسود شفاف ومش لابسة غير اندر فتله تحتيه فضلت متنحة كدة قالتلي مالك في ايه قولتلها مفيش بس ايه الجمال دة ضحكت وقالتلي غيري يلا انا مطلعالك لبس استغربت عشان ه نايمة عالسرير وعايزاني اغير قدامها جيت اخد اللبس وامشي قالتلي غيري هنا انتي بتتكسفي ولا ايه احنا بنات زي بعض معرفتش اقولها ايه بدأت اقلع وعينيها بتنهش جسمي ببرود لحد مابقيت بالاندر والبرا ولبست فوقيهم اللبس اللي جيبهاولي هوت شورت بيتي كدة وبدي لحد نص البطن مبين بطني كلها وفخادي كلها وقالتلي تعالي طلعيني برا وفضلت مسنداها لحد ماطلعنا برة ووريتني الشقة دخلت حضرت الاكل وجيبته لحد عندها وكانت فردة رجليها عالترابيزة اللي هنحط عليها الاكل حطيته جنب رجلها وانا بوطي كنت حرفيا بشم رجلها مجنناني قامت عملت نفسها بتعدل نفسها ورجليها خبطت في وشي ونزلتها عالارض ومقالتش اي حاجة انا ابتسمت شوية كدة وحطيت الاكل وكلنا وبعد الاكل بقت تكلمني بلهجة الامر شيلي الاكل واعمليلي حاجة اشربها قولت حاضر وقومت جري رجعت لقيتها نايمة عالكنبة ومشالتش رجلها عشان اقعد قالتلي يلا عشان تعمليلي مساج قولتلها امرك جيت اقعد لقيتها بتقولي لا مش هتعرفي تتملكي من رجلي عالكنبة انزلي عالارض نزلت وحطت رجلها علي فخدي والتانية قصاد وشي بعملها مساج من كتر الهيجان االلي فيا كان كسي مبلول امامها وواضح وبعمل مساج لرجليها السليمة !!لقتها بتقولي يا غبية دي رجليا السليمة قولتلها اسفة وخدت رجليها التانية براحة كأني بعامل قطعة فنية وقعدة اعملها مساج وبسرق كم مرة اشم رجليها فيهم لقيتها بتقولي شوفي احمرت ازاي قولتلها فين بقرب عشان اشوفها مقدرتش قومت بوستها جامد هي سابتني ابوسها وبعديها زقتني برجلها قالتلي انتي بتعملي ايه يا حيوانة اتصدمت انا انها زقتني برجلها في وشي وقولتلها اسفة جدا وانا مرمية عالارض جيت اقوم قالتلي خليكي مكانك فضلت نايمة عالارض قامت وجت فضلت تبص عليا شوية وعينها في عيني قالتلي ايه اللي خلاكي تعملي كدة ردي قلتلها بصوت مبحوح اسفة قالتلي ردي علي قد السؤال يا جزمة قولتلها رجل جضرتك تجنن وانا عمري مكنت كدة بس مقدرتش امسك نفسي كانت لبست الشبشب قالتلي عايزة ايه من رجلي قولتلها خدامتك قعدت تفكر وقالتلي هنشوف بضحة خبيثة وقربت الشبشب من وشي من غير ماتدوس عليا قومت بوست الشبشب من تحت قعدت تضحك جامد وزقتي وقالتلي يا كس امك خدامتي بس بشروط ...
[/size]

رأيكم يهمني جدا وشكرا
[/size]

Offline wisammarie

  • Member
  • **
  • Posts: 137
  • Activity:
    4.44%
  • Karma: 43
Re: هايدي وسيلين والجيم الجزء الاول
« Reply #1 on: September 02, 2018, 03:39:33 AM »
رائعة
استمر تحداث حلوة وبسيطة

Offline a7a7509

  • Member
  • **
  • Posts: 123
  • Activity:
    3.89%
  • Karma: 0
Re: هايدي وسيلين والجيم الجزء الاول
« Reply #2 on: September 02, 2018, 04:17:49 AM »
حلو فشخ كمل
كارما

Offline hesho_2000

  • Member
  • **
  • Posts: 141
  • Activity:
    5%
  • Karma: 1
Re: هايدي وسيلين والجيم الجزء الاول
« Reply #3 on: September 02, 2018, 04:54:45 AM »
بداية حلوة قوى ، كارما

Offline fisho

  • Active Members
  • ****
  • Posts: 582
  • Activity:
    12.22%
  • Karma: 70
Re: هايدي وسيلين والجيم الجزء الاول
« Reply #4 on: September 02, 2018, 07:21:10 AM »
روعة يانجم استمر
+كارما

Offline nicholes

  • Member
  • **
  • Posts: 33
  • Activity:
    18.33%
  • Karma: 0
Re: هايدي وسيلين والجيم الجزء الاول
« Reply #5 on: September 02, 2018, 07:44:21 AM »
لازم تكمل ف أسرع وقت

Offline Smart Yassine

  • Member
  • **
  • Posts: 63
  • Activity:
    1.11%
  • Karma: 0
Re: هايدي وسيلين والجيم الجزء الاول
« Reply #6 on: September 03, 2018, 08:32:29 AM »
كويسة جدا استمر
بس يا ريت لو تحط نقط وفصلات بين الجُمل أو بين الحوارات وبعضها
واعمل بين السطور
أو دوس انتر بين الحوارات

Offline Donato

  • Member
  • **
  • Posts: 61
  • Activity:
    10.56%
  • Karma: 0
Re: هايدي وسيلين والجيم الجزء الاول
« Reply #7 on: September 03, 2018, 05:22:46 PM »
رائعة ..ممكن الأجزاء إلي بعد كدة يكون فيها برضه بنت سيلين تزل هايدي و عشان تنزل أكتر هايدي ممكن توصل إن الخدامة تسيطر عليها واحدة واحدة و تخليها أقل من الخادمة ...كارما كرما كرما كرما     

Offline tareq bassam

  • Member
  • **
  • Posts: 38
  • Activity:
    8.33%
  • Karma: 0
Re: هايدي وسيلين والجيم الجزء الاول
« Reply #8 on: September 04, 2018, 02:16:57 PM »
كارما كرما كرما كرما

Online nayekahlk

  • Member
  • **
  • Posts: 116
  • Activity:
    17.78%
  • Karma: 0
Re: هايدي وسيلين والجيم الجزء الاول
« Reply #9 on: September 05, 2018, 04:05:23 AM »
روعه روعه روعه ياريت تكملها
كارما

Offline menafad

  • Active Members
  • ****
  • Posts: 766
  • Activity:
    10.56%
  • Karma: 107
Re: هايدي وسيلين والجيم الجزء الاول
« Reply #10 on: September 05, 2018, 09:21:02 AM »
انت هتكملًولا اللي نقشتها منه لسه منزلش الباقي ؟؟

Offline Kinky

  • Special Member
  • *
  • Posts: 3142
  • Activity:
    30.56%
  • Karma: 410
Re: هايدي وسيلين والجيم الجزء الاول
« Reply #11 on: September 08, 2018, 04:12:31 AM »
very nice... thanks and k+ :)!

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30