* الغاوية .. الجزء الثاني  Author: tempone Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 20/09/2018 (03:51)
* خدامة زوجتي: إنسحار أسامه ٢  Author: shallow Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 20/09/2018 (03:44)
* عودة الملكة أيتن عامر مفااااجأة  Author: drkeeef Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 20/09/2018 (02:51)
* نور قدرى اجمل رجلين ف الكون  Author: drkeeef Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 20/09/2018 (02:49)
* مش مجرد أسبوع - الجزأ الرابع   Author: h.amr83 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 20/09/2018 (02:38)
* هايا مرعشلى   Author: h.amr83 Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 20/09/2018 (02:26)
* أرشيف اباحي الهواة - Teens and MILF PUSSY at HOME [1000+ Videos]  Author: dronnxxx Forum: Other Fantasies 20/09/2018 (01:36)
* قصة الحى الشعبى | بطة ج2  Author: monta-monta Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 20/09/2018 (01:29)
* من تانى روجينا السلطانة صورة تانية  Author: ahmed adel Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 20/09/2018 (01:06)
* روجينا بالشبشب صوابع نار  Author: ahmed adel Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 20/09/2018 (01:05)
* دائمن الجديد  Author: adria22222g Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 20/09/2018 (00:20)
* من زمان ما شفنا ناديا الجندي  Author: mamdouhandtoto Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/09/2018 (23:43)
* كمان مع صور كبيره الحجم  Author: mamdouhandtoto Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/09/2018 (23:42)
* Smoking bad girls | smoking during sex  Author: TeenRap Forum: Other Fantasies 19/09/2018 (21:37)
* Upskirt NO PANTIES  Author: TeenRap Forum: Non Arabic Clips (EN,FR....,ETC) 19/09/2018 (21:25)

Author Topic: الساديه بشكل غير رسمي4  (Read 2296 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Podedode

  • Member
  • **
  • Posts: 172
  • Activity:
    13.33%
  • Karma: 123
الساديه بشكل غير رسمي4
« on: April 16, 2018, 07:19:35 PM »

الساديه غير الرسميه
الحلقه الرابعه
استيقظ عصام فاليوم التالي وكان متعبا من سهره ليلة أمس فالتفكير ولم يتوصل لشئ ولكنه قرر الاستمرار فهذه العلاقه والتقرب منها أكثر
وصل عصام إلى عمله متأخرا تفاجأ باتصال من دينا وهي أول مره تتصل به
- الو
- أيوه يا عصام عامل ايه
- الحمد لله بخير انتي عامله ايه
- كويسه ، أنت فين
- فالشغل ، ف حاجه ?
- أنا أصلي محتاجه كارت شحن ومش عارفة انزل
- طيب ماشي مش مشكله ، أنا ممكن اجيبهولك
- عادي يعني هتعرف تتصرف
- أيوه يادينا متقلقيش
- بس انا عايزاه بسرعه
- حاضر حاضر هنزل بسرعه وهكلمك
أغلق عصام المكالمه ونزل بسرعه دون استئذان مديره حتى لا يتعطل وأحضر الكارت وعاد الاتصال بها واعطاها رقم الكارت ،وشكرته دينا قالتله - لما اشوفك بكره هبقا اديك فلوس الكارت لما اشوفك بكره ، هتعرف تيجي بكره ?
سكت عصام لثانيتين
- ان شاء الله . هو ميعاد الكورس بتاعك امتا
- هو ميعاده 12
- طيب خلاص هجيلك عل 12
- هتيجي 12 بالظبط
- هممم طب بصي أنا هاخد اجازه من الشغل واقابلك من الصبح زي يوم السبت
وبالفعل غاب عصام وذهب لدينا والتي كانت ترتدي سابوه لم يراه من قبل وكان يظهر وش رجليها بالكامل ، كما كان يظهر بطن قدميها الناصع البياض عندما كانت تضع قدم عل أخرى
وكانت دينا تجلس بجوار عصام وتضع قدمها اليمني فوق ركبتها اليسري باتجاهه وعندما أعطت عصام فلوس الكارت اسقطها متعمدا بجوار قدميها وعندما نزل  ليحضرها كان بين وجه وبين قدمها سنتيمترات قليله ولم تبعد دينا قدمها عن وجه ورفع عصام رأسه بعدها وقد احمر وجهه قليلا
لم تلاحظ دينا وأكملت معه كلامها بشكل طبيعي جدا
- يلا نقوم بقا عشان الحق الكورس
- يلا بينا
- وكالعاده انتظر عصام 3 ساعات كامله حتى عادت دينا له وفتح لها اللاب حتى يراجع معها ما حصلت عليه من معلومات وتنفذها بنفسها عالحاسب
تكررت لقاءات عصام ودينا والتي كان يترك عمله مخصوص بسببها كما أصبحت المكالمات بينهما يوميا وكان عصام يترك البيت وقت المكالمه حتى لا تلاحظ زوجته وازداد التقارب بين عصام ودينا بشكل كبير وحكت دينا له تفاصيل كثيره بشأن عدد مرات خطوبتها وكيفية انهاءها كل مره رغم رفض أهلها لهذا الفسخ المتكرر
وف إحدى المرات واثناء انتظار ميعاد الكورس طلب عصام من دينا مصاحبته إلى قسم الدرسات العليا للاستفسار عل نتيجة التظلم والمقدم منه عل نتيجة امتحاناته قالت له دينا
- خليها بعدين
- طيب ماشي
- لما ابقا أطلع الكورس ابقا روح شوفها
وبعد أن عادت دينا من الكورس سألت عصام عن اخبار التظلم وعندما اخبرها بعدم قبوله التظلم قالت له
- مش قلتلك يا بني فكك من الهري ده ، دول عالم زباله ومفيش منهم رجا
عندك حق أنا غلطان
- انت مش بتسمع الكلام وماشي بدماغك ال هتوديك فداهيه
- خلاص بعد كده هبقا اسمع كلامك فكل حاجه
- طب يلا افتح اللاب بسرعه وشغل برنامج الاكسل
- حاضر
بدأت دينا باستعمال اللاب وبعد عدة دقائق قال عصام ليها
- دينا هو أنا ممكن اسالك عل حاجه?
انتظرت ثواني وقالت
- أسأل
- هو مش ف فتره مسائيه فالكورس ده
نظرت له دينا وقالت
- ليه بتسأل
- بصراحه كده انا اجازاتي قربت تخلص وخايف تحصلي مشاكل فالشغل وكده
رفعت دينا عيناها من عاللاب ونظرت له نظره قويه وقالت
- اللاب ده عامل كام تقريبا
- ليه بتسالي سؤال زي....
قاطعته دينا بصوت عالي
- قول بس
- أنا جبته من سنتين ب 4000
- يعني دلوقتي يعمل كام
- ف نفس الرينج تقريبا أو أزيد حاجه بسيطه
- طيب كويس أنا ممكن كده اجيب واحد ، أنا محوشه مبلغ كويس واهو بالمره ترتاح مني
- دينا ارجوكي متفهمنيش غلط
- عصام أنا عارفه انك ممكن تعرض نفسك لمشكله فشغلك عشان خاطري وممكن تديني اللاب كله لو طلبته منك، بس نا عايزه اشتري لاب بجد
ارتبك عصام ولم يجد رد مناسب بالموقف ده
أكملت دينا كلامها
- أنا بكلم بجد انا فعلا عايزه اشتري لاب توب ومعايا الفلوس تعرف تساعدني بالحوار ده
سكت عصام وتابعته دينا بصوت قوي
- تعرف ولا لأ
 - اه اه الموضوع مش صعب عفكره
- طيب خلاص هظبط ظروفي وهشوف يوم واقولك عليه
وقامت دينا
- يلا بقا عشان اتأخرت
- لسا بدري الساعه مجتش 5
- اصلي عايزه اشتري حاجات ليا
- عصام قلتلك قبل كده متدخلش فال ملكش فيه عشان ماحرجكش
- طيب معلش انا اسف
- يلا قوم طيب
- حاضر
ف طريقهما لموقف المكروباص ال فالجيزه رأت دينا وعصام شباب صيع ويتلفظون بألفاظ خارجه للغايه
علق عصام عليهم تعليق سيء وتابعته دينا قائله
- الجيزه دي مليانه بلاوي
- العيال دي شكلها مش من الجيزه
- لأ هي الجيزه معروف عنها كده
- انتي هتجيبيها فالجيزه
- أنت مش شايف ولا اتعميت فودانك ولا ايه
- يا بنتي كل منطقه فيها وفيها
- لأ لأ لأ مش كل المناطق يا حبيبي ، حاسب عل كلامك
- قصدك ايه يعني
- متقارنش حواري الجيزه بالأحياء النضيفه
- متحسسنيش انك من جاردن ستي . عابدين بردو فيها حواري
وقفت دينا ونظرت لعصام نظره قويه جدا وجعلته يرتبك بشده وتركته لتركب الميكروباص
شعر عصام بأنه تجاوز مع دينا وأن شخصيتها الساديه لا تقبل التجاوز
حاول عصام الاتصال بها ولكنها لم ترد عليه نهائيا
بعد حوالي ساعتين فوجئ عصام باتصال من دينا فرد سريعا
وقبل أن يحاول إبداء اعتذاره عن التجاوز الذي ظهر منه تفاجأ بردة فعل قويه جدا وغير متوقعه بالمره
إلى اللقاء فالحلقه الخامسه

Offline jamal karam

  • Member
  • **
  • Posts: 137
  • Activity:
    8.33%
  • Karma: 0
Re: الساديه بشكل غير رسمي4
« Reply #1 on: July 09, 2018, 07:05:50 AM »
عجبني بداية لحظات السادية و اقترابه من رجلها

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30