* كلاب سميرة (محجبة مصرية)؛  Author: realslv5 Forum: Real Arabic Pictures 19/07/2018 (23:50)
* اقدام مثل كعكة التوت  Author: realslv5 Forum: Real Arabic Pictures 19/07/2018 (23:47)
* زوجة حارس المبنى 3  Author: 111527 Forum: قصص السيدة وخادمها 19/07/2018 (23:32)
* زوجة حارس المبنى 2  Author: Gad hdad Forum: قصص السيدة وخادمها 19/07/2018 (23:12)
* Adwaa Wahmiya 2  Author: ahmd rame Forum: Arabic Celebs Feet & Series [2010 ---> 2017] 19/07/2018 (23:03)
* سوزان نجم الدين  Author: ahmd rame Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/07/2018 (22:57)
* لقطة صفاء السلطان وهي حاطه المرمطون جوزها بزريبة الحيوانات  Author: barefoot Forum: Arabic Celebs [ only femdom ] 19/07/2018 (22:18)
* Great  Author: khdimlella Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 19/07/2018 (22:12)
* بيرين سات تدعس نظّارة و تركل رجل في بطنه  Author: KhaledLOL Forum: Arabic Celebs [ only femdom ] 19/07/2018 (22:05)
* Bondage & BDSM / Torture Scenes  Author: werthrf Forum: Bondage & S/m 19/07/2018 (21:52)
* Femdom hot collection  Author: pentor1987 Forum: Bondage & S/m 19/07/2018 (21:43)
* مشهد غيَّر حياتي - الحلقة التاسعة  Author: deza Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 19/07/2018 (21:41)
* محجبات وغيرهم 4  Author: italiano Forum: Real Arabic Pictures 19/07/2018 (20:56)
* تشكيل جديد وكبير الحجم   Author: midosamir Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/07/2018 (18:44)
* بطون اقدام ريتا حرب  Author: bbbeee Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/07/2018 (17:12)

Author Topic: الفتوة والصبية .. الجزء الأول  (Read 2597 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline hady el dally

  • Member
  • **
  • Posts: 59
  • Activity:
    20%
  • Karma: 82
الفتوة والصبية .. الجزء الأول
« on: June 07, 2018, 01:37:32 AM »

يجلس الفتوة برعي أمام المقهي يحتسي قهوته ويشد أنفاس من الجوزة التي كركرت من ملاعبته المستمرة لها ، يفرد عضلاته ويضع ساقا فوق أخرى وهو يتأمر على جميع الجالسين ، كان معروفاً بشخصيته القوية حد البطش بأي شخص يتعرض له ولو بغمزة أو بكلمة بل أنه حامى المنطقة بكاملها وفخرها ، كان المعلم برعي متزوجا من أربع نساء وكان لديه 11 ولد و 3 بنات حتى أطلق عليه العنتيل بجوار الفتوة ، بالاضافة لغزواته النسائية التي لا تنقطع كل هذا جعل النساء تتهافت عليه وتريد أن يدك عضوه الحصون كالمنجنيق ،وبينما هو جالس مستغرق في شد حجر الشيشة إذ فجأة تظهر فتاة في العشرين ، على الرغم من البرقع الذي تغطي به وجهها إلا أنه كشف عن عينين قاتلتين نفذتا في صدر الفتوة فأشعلتا فيه الحريق فنظر لصدرها فوجدها عامرا كثمرة شهية تنتظر القطف ، مرت أمامه كسحابة وقت حر فتبعها بعينيه النهمة ونزل على مؤخرتها الجميلة التي تهتز كما يهتز عضوه الآن ، ثم نظر على شبشبها الذي يطرقع وعلى كعبها رجلها الذي يرتفع مع خطواتها فيبدو وكأن الدم يتقافز منها ، نادى بعلو صوته على صبي القهوة
انت يا جعر ياللي اسمك حماده ..
نعم يا معلم ..
سحبه من ياقته وقال له وهو يغمز بعينه
مين الغندورة اللى ماشية تتدلع دى ..
دى سماح بنت عدوي السايس ..
بقى المهكع ده يجيب لهطة الاشطة دى والله عجايب ..
ثم دفعه المعلم وقال له
طب امشي غور ..
ثم ملس على شاربه واخذ يلاعبه ويفكر في الحيلة التي سيصل بها إليها
...
بدأ المعلم يطاردها ويعاكسها كلما ذهبت دون أن تسلم ، فالمعلم لسمعته الجنسية ولقوة بطشه يكفيه ان يشير لأي امرأة حتى تأتيه راكعة ، فلما يأس منها وقف المعلم أمامها فقالت بغضب
في ايه يا معلم ما توسع ..
ولو موسعتش يا مهلبية ..
خطفت الشبشب من رجلها التي ما إن أبصر المعلم الخلخال بها حتى هاج فقالت
ده هينزل على دماغك يا معلم ..
قال لها محذرا
انا ممكن اخليكى تبكي على اهلك من اللى ممكن اعمل فيهم بسبب حركة زي دى ، وحياة شنبي لو مجتيش تبوصي جزمتي لاقتلهم وانتى عارفة انا ممكن اعمل ايه ..
انت بتحلم ، ولا هتشم ضافري ..
هتشوفي يا روح امك ..
...
في نفس اليوم مساء ، طلع بعض الفتوات على أبو سماح السايس وأخذوا منه العربة والحصان فعاد بيته مهموما وهو يشعر بأن حياته تتحطم ، فذهب للمعلم وبدأ يترجاه لكن المعلم سخر منه وطرده فعاد مهموما والبيت كله يبكى على ضياع سبيل رزقهم الوحيد فعزمت سماح على الانتقام
....
في اليوم التالى تعرض لها المعلم وقت العصر وقال لها
شوفتي انا ممكن اعمل ايه ، مستنيكى تيجى تبوسي جزمتى علشان تلاقوا تاكلوا ..
فنظرت له في غنج وقالت
ما تيجى انت يا معلم فوق السطوح بالليل مبيكونش حد هناك وهبقي على راحتى علشان معرفش اخرج بره البيت .
سطوح ايه يا بت ده ممكن يقع بينا ..
خلاص جاتلي فكرة ، جيرانا اللي ف الدور اللي فوقنا سايبين مفتاح الشقة عندنا وهما في الصعيد ، هستناك قدام البيت  الساعة 10 اتفقنا يا معلم
اتفقنا يا وحش ..
...
الساعة الآن العاشرة ، تقف سماح أمام البيت للحظات ثم جاء المعلم والشارع خالي من المارة ، وقف أمام الباب فقالت له
معلم مش عاوزة فضايح ، لو ابويا حس بيك هيقتلنى وهيموت بحسرته ..
عاوزة ايه يعنى ؟.
[/size]وضعت يدها الناعمة عند رقبته ومررتهم عليها فسخن المعلم فقالت
[/size]يعنى تزحف على ايدك علشان محدش يحس بيك ..
[/size]نعم يا روح امك ..
[/size]ايه يا معلم ، هوا حد هيشوفك غيري ، وبعدين زي مانا تنازلت وجبتك البيت تنازل علشانى مرة ..
[/size]ثم عضت على شفتيها في حركة لعوب فهاج المعلم وزام عضوه كأسد ينتظر الانقضاض على فريسته
[/size]ماشي كلامك لما نشوف أخرتها ..
[/size]...
[/size]زحف المعلم على السلم كالكلب وهي تصعد بخطوات بطيئة وكأنها تريد أن تشعر بسيادتها عليه وأن المعلم الآن أسفل شبشبها يلهث خلفها ، وهذا الشعور جعلها تشعر بالفرحة والغرور والقوة لانها احست انها ستروضه لا محالة فهذه بادرة أولية منه نحوها بأنه مستعد للخضوع ، وأيضا المعلم ظل يمعن النظر في كعب رجلها وقال في سره ، لما كعب رجلها زي القشطة كدة اومال جسمها عامل ازاى ، والنبي انا متجوز شوية عرر ، ده شبشبها انضف من الحارة واللى فيها ، وصلوا اخيرا الشقة
[/size]استنى متقفش يا معلم بالراحة ..
[/size]وبعدين يا بت ..
[/size]عاوزة اوريك اللى عمرك ما شوفته ..
[/size]ثم بدأت برفع ثوبها قليلا فبان ساقها حتى الركبة وغمزت باليد الثانية بإشارة أن يأتى فزحف وظل يتبعها حتى دخلت الشقة وأغلقت الباب بقدمها ، وقف الفتوة مزهوا كالديك الرومي ، وقال
[/size]مش يلا بقى ..
[/size]استنى يا راجل لازم تتدلع ..
[/size]دخلت لأوضة النوم وخرجت بقميص أسود يصل لما فوق ركبتها وومفتوح عند أعلى الصدر فاشتعلت الرغبة في جسد الفتوة فأقبل عليها الفتوة فدفعته برفق وبدأت ترقص على اغانى صاخبة ، فتعلق بصره بمفاتنها وبدأ يتفحص كل جزء فيها ويأكلها بعينيه وأحس بنار الرغبة تشتعل بداخله فلما انتهت من الرقص وأحست أنه صار طوع بنانها نظرا للشهوة المتحكمة به دون أن يطفئ لهيبها ، اقترب منها وأراد تقبيلها فأبعدته برفق وجلست واضعة ساق فوق أخرى فأحس الفتوة أنه لم يعد بقادر على المقاومة فقال
[/size]مش يلا بقى ..
[/size]في الحلال يا معلم ..
[/size]ازاي بس وانا متجوز 4 ..
[/size]اتصرف ..
[/size]فكر الفتوة ثم استقر أن يطلق واحدة
[/size]خلاص اطلق واحدة ..
[/size]نعم نعم يا معلم ، انت مش شايف انا عندى ايه ولا جسمي عامل ازاى ، انا اللى مملاش عينه ميلزمنيش في الشبشب
[/size]وهزت شبشبها في الجملة الاخيرة
[/size]طيب تؤمري بايه ؟..
[/size]الاربعة يا معلم ..
[/size]امرك ، بس يلا دلوقتي ..
[/size]فهم للاقتراب منها فدفعته من جديد
[/size]قولتلك في الحلال ..
[/size]فمشى الفتوة خطوتين حتى ينصرف وحينما انفتح الباب قالت له
[/size]لسه عندى شرط كمان يا معلم ..
[/size]ايه هوا ؟..
[/size]فمدت قدمها ورفعت الشبشب حتى تعلق بأصبعها الكبير
[/size]مش فاهم ! ..
[/size]مش انت طلبت انى ابوس جزمتك ؟..
[/size]ايوة انتى لسه فاكرة يا شيخة كنت بهوشك بس ..
[/size]اهوه أنا بقى شرطى انك تبوس شبشبي ..
[/size]نعم يا كسمك ؟..
[/size]طيب وحياة امى علشان الاساءة دى .. هتلحس شبشبي مش هتبوسه بس ..
[/size]ثم بدأت ترفع القميص أكثر حتى اقترب من عضوها فأحس المعلم بانتشاء رهيب فقالت سماح وهي مازالت ترفع الشبشب على إصبعها الكبير
[/size]ها يا معلم ؟..
[/size].....
[/size]انتظروا الجزء التانى وتشويق اكتر ومتعة اكتر بس ادعموني بالكارمات ومش هقفل الجزء ده علشان التفاعلات ولو كانت كويسة الاجزاء التانية مش هتتقفل .. تحياتي 

Offline leh kda

  • Member
  • **
  • Posts: 134
  • Activity:
    3.33%
  • Karma: 2
Re: الفتوة والصبية .. الجزء الأول
« Reply #1 on: June 07, 2018, 01:57:20 AM »
كارما يا كبير و شكلها قصة حلوة و مشوقة

Offline kokokokokoko14

  • Member
  • **
  • Posts: 51
  • Activity:
    8.33%
  • Karma: 0
Re: الفتوة والصبية .. الجزء الأول
« Reply #2 on: June 07, 2018, 02:27:15 AM »
عااش

Offline xxBigpartyxx

  • Member
  • **
  • Posts: 252
  • Activity:
    12.78%
  • Karma: 29
Re: الفتوة والصبية .. الجزء الأول
« Reply #3 on: June 07, 2018, 11:00:08 AM »
Great

Offline amjad561

  • Most Active Members
  • *****
  • Posts: 1690
  • Activity:
    18.89%
  • Karma: 144
Re: الفتوة والصبية .. الجزء الأول
« Reply #4 on: June 07, 2018, 11:52:49 AM »
بداية حلوة
كارما مني
و في انتظار الباقي

Online slaaave4u

  • Special Member
  • *
  • Posts: 1155
  • Activity:
    15.56%
  • Karma: 658
Re: الفتوة والصبية .. الجزء الأول
« Reply #5 on: June 07, 2018, 10:27:02 PM »
انته معلم وقصصك جميله
كارما
استمر

Offline Khadamek

  • Member
  • **
  • Posts: 178
  • Activity:
    11.67%
  • Karma: 110
Re: الفتوة والصبية .. الجزء الأول
« Reply #6 on: June 08, 2018, 09:14:16 AM »
بدايه جميله واحلى كارما

Offline hany

  • Member
  • **
  • Posts: 388
  • Activity:
    5%
  • Karma: 60
Re: الفتوة والصبية .. الجزء الأول
« Reply #7 on: June 09, 2018, 03:07:54 AM »
+Karma

Offline tawash010

  • Active Members
  • ****
  • Posts: 602
  • Activity:
    13.33%
  • Karma: 0
Re: الفتوة والصبية .. الجزء الأول
« Reply #8 on: June 11, 2018, 04:36:01 PM »
جديدة و جميلة

Offline footadmirer10601

  • Most Special
  • *
  • Posts: 2049
  • Activity:
    16.11%
  • Karma: 765
Re: الفتوة والصبية .. الجزء الأول
« Reply #9 on: June 13, 2018, 03:38:11 AM »
Thank you lovely story

Offline John_#1

  • Most Active Members
  • *****
  • Posts: 2295
  • Activity:
    57.78%
  • Karma: 0
Re: الفتوة والصبية .. الجزء الأول
« Reply #10 on: June 20, 2018, 05:44:09 AM »
It is a nice start for a promising and inserting story. Keep the good work man

Offline zb

  • Member
  • **
  • Posts: 215
  • Activity:
    12.22%
  • Karma: 0
Re: الفتوة والصبية .. الجزء الأول
« Reply #11 on: July 05, 2018, 12:49:28 AM »
بداية حلوه وجديده

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30