* الرقاصه المصريه لما تكون من الفلاحين و عارفه ان رجليها تتاكل اكل الجزء التانى  Author: lolo1977 Forum: Arabic clips 24/03/2019 (00:52)
* جدييد-- فيديو عادل كرم يمووت من ريحة رجلين رولا شاميه   Author: hisham Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 23/03/2019 (23:52)
* هدى سلطان و خدامتها بتدلكها  Author: زيزو_راضى Forum: Arabic clips 23/03/2019 (22:49)
* المكلة دانيلا رحمه وبديكير رجليها و3 خدامات تحت امرها   Author: زيزو_راضى Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 23/03/2019 (22:43)
* Femdom hot collection  Author: pentor1987 Forum: Bondage & S/m 23/03/2019 (21:46)
* مذكرات عبد ذليل - الجزء 1-زوجة أبي وبناتها  Author: bibo766 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 23/03/2019 (20:34)
* من المغرب : رجلين زميلة لي في السيارة   Author: micheltom45 Forum: Real Arabic Pictures 23/03/2019 (19:45)
* من هي مولاااتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تصويت  Author: wan Forum: Domination/Feet Worship 23/03/2019 (19:42)
* رانيا جارتي من اسكندرية ج3  Author: bunion Forum: Real Arabic Pictures 23/03/2019 (18:45)
* #ج١ ..الملكة ويجو من المطرية #  Author: amjad561 Forum: Real Arabic Pictures 23/03/2019 (17:58)
* استمارة العبيد 3  Author: am Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 23/03/2019 (16:31)
* هيلدا خليفه - زينه - علا (مجموعه الدمار الشامل ) ....  Author: bobelgel Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 22/03/2019 (15:15)
* ادوات العبط  Author: Safepower2000 Forum: قصص الهيمنة النسائية 22/03/2019 (08:23)
* حسام او حسنية  Author: toto Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 22/03/2019 (07:37)
* فيمدوم من فيلم  Author: toto Forum: Music Vidoe Clips & Mobile Clips _ Short Clips _ Sound Records 22/03/2019 (07:23)

Author Topic: الفتوة والصبية .. الجزء السابع والأخير  (Read 21593 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Offline hady el dally

  • ......
  • Posts: 98
  • Karma: 119

الجزء الأخير لقصة أنا شخصيا حبيت كتابتها وحبيت آرائكم فيها
.....
استيقظ الفتوة باكرا وذهب للورشة فوجد الصبي ينتظره أمام الوكالة ، فأعطاه المفتاح كي يفتح وحينما هم بدخول الوكالة وجد سماح آتية وهي تلبس ملاية لف ومؤخرتها تهتز في إثارة
يا معلم ..
ايه يا سماح اللى جايبك على الصبح كدة ..
عاوزاك يا معلم ، ولا انت هربت منى بعد ليلة امبارح ..
ايه يا ولية عاوزة ايه ؟..
فهمست له في أذنه بصوت مغناج
عاوزة احلبك ..
مبقاش فيا لبن يا سماح ..
لا ده انت كنت امبارح عنتر شايل سيفه ..
والسيف عمل ايه يا سماح ..
خرمني ..
فضجك المعلم ونفخ صدره وذهب معها للبيت في الوقت نفسه الذي أعاد فيه الصبي الختم لمكانه
....
بعد أن مارس الفتوة الجنس وضاجعها حتى خارت قواه ، نام من جديد ، فذهبت سماح للصبي وطلبت منه أن يغلق الوكالة عليهما ويقوم بضربها فاستغرب الصبي فقالت
ما تخلص يا كسمك ولا اركبك قدام الحارة كلها ..
مانا مش فاهم ازاى هضرب ست الحارة ، ده الفتوة بجلالة قدره كان بيلحس جزمتك ..
الحارة كلها هتلحس جزمتى بعد ما اعمل اللى في دماغي بس يلا ..
وبالفعل ضربها الصبي في اماكن متفرقة من جسمها فخرجت متنقبة وذهبت للقسم وحررت محضرا بتعدى زوجها عليها بعد أن طلقها ورفض رد الديون من عليه واراد ارجاعها فرفضت فكان هذا مصيرها ، وقدمت صورة من الوصل لضابط القسم وأظهرت غالبية صدرها وهي تريه الازرقاق الذي فيه فبدأ يشعر الضابط بانتشاء فلان لكل كلامها بعد أن تلاعبت به وقرر الاتيان بالفتوة
...
جاءت القوة وخبطت على الباب فقام الفتوة مذعورا
في ايه يا ولاد المخابيل ..
حينما نظر للضباط والعساكر قال
في ايه يا باشا ...
هاتوه ..
يا باشا ميصحش هيبتى تروح ، انا هحصلكم ..
فصفعه الضابط واقتاده وعساكره تجره كالشاة المذبوحة وقام بحبسه بعد أن عرف تهمته وهو أنه مديون بألف جنيه ولابد أن يسدد المبلغ ، فاحتار وظل طوال اليوم يفكر
....
بعد أيام ذهبت له سماح في القسم واستأذنت من الضابط بعد ان تغنجت عليه فسمح بالزيارة ، جلست مع الفتوة الذي تعصب حين أبصرها وقال
بتسجنينى يا بنت الكلاب ..
كلمة كمان يا كلب يا بن الوسخة هخليك تعيش هنا طول حياتك ..
فكر الفتوة قليلا ثم قرر مهادنتها ، قال
ليه بتعملي فيا كدة يا سماح ، ده انا عشت خدام تحت رجلك ..
علشان خدتنى غصب وحبيت تكسر ابويا فحبيت اجيب مناخيرك الأرض..
وبعد ما جبتيها عاوزة ايه ؟..
لسه هجيبها وحياة شنبك ..
عاوزة ايه يا سماح ..
هخرجك من هنا ، بس بشروطي ..
ايه هيا ؟ ..
اولا هتنضرب من الصبي كلها قدام الحتة وهتبوس جزمتى قدامهم وبعدها ترحل ..
نعم يا كسمك ؟..
فصفعته سماح بقسوة وقالت
كلمة كمان وهنيكك قدام الحارة يا عرة الرجالة ولا نسيت نفسك وانت على السرير بتشحر من أول طلعة ..
احس الفتوة بانكسار وقال
وبعد ما تنفذي اللي انتى عاوزاه ؟..
هسيبك تمشي من الحارة ، بس لو ظهرت فيها تانى هسجنك ..
حاضر ..
فيه شرط كمان ..
امرك ..
ارمي عليا يمين الطلاق ..
انتى طالق ..
بالتلاتة..
بالتلاتة ..
.......
خرج المعلم من السجن وجلس على المقهى وهو منكسر وكان مخطط أن يأتي الصبي ويصفعه لانه لا يمثل الا الوجه القبيح للحارة ، جاء الصبي وقال
ايه اللى مقعدك هنا يا عرة الرجالة ياللي بتندين لست وتاكل مالها ..
مبقاش الا الجعرات ويتكلموا ، امشي يلا بدل ما اتف في وشك احرقك ..
صفعه الصبي على قفاه فقام الفتوة فظل الصبي يضربه حتى ظهرت سماح التي جلست على كرسي في المقهى وكان هذا غريبا وكانت ترتدي شبشبا بكعب عالي ، سحب الصبي الفتوة ووضعه اسفل قدم سماح التي كانت واضعة ساق فوق أخرى
بوس شبشب ستك وست الحتة كلها يا كلب ، يا عرة الرجال ..
هكذا نطق الصبي ، فقالت سماح بصوت صارم
شبشبي انضف من بوقه ..
فقال الصبي كأنه يقنعها
خليها عليكي يا ست الحارة علشان كل واحد يعرف مقامه ..
فقالت بعد تفكير
موافقة بس بشرط ، إنه يلحس الكعب بس ..
كان الكعب ما يقرب من 6 سنتي ، فزحف الفتوة ووضع الكعب في فمه ويظل يمص فيه وهي تضحك بعلوقية
كفاية يا كلب ، كعبي اتوسخ ، ودلوقتى غور ومش عاوزة اشوف وشك ..
فمشى الفتوة مكسورا وهي يبكي ، فقال الصبي
كله يقدم المبايعة لست الحارة والفتوة الجديد المعلمة سماح ..
استنكر الناس القول فوجدا بضع رجال يضربونهم على قفاهم كانت سماح استأجرتهم فاقتربوا وهم ينحنون ويقبلون يديها واحدا تلو الآخر حتى رفض أحدهم فقالت المعلمة سماح
ركعوه ..
نزلوا عليه بالعصيان حتى انبطح أرضا، فقامت من مكانها ووضعت شبشبها فوق رأسه ودهست عليه ثم أمرتهم أن يقدوه مثل الكلب ففعلوا ، فقامت بسحبه بشكل دائري أمام الحارة وهو يزحف ويترجى فيها
أنا خدامك يا معلمة ، أنا حيوانك يا معلمة ..
لازم تتربى يا شرموط ..
امرتهم بربطه على كرسي وهو منحنى على ركبته ثم احضرت العصا وظلت تضربه على طيزه
طراخ ، طراخ ، اصرخي يا شرموطة اكتر ، اصرخي يا وسخة علشان كل كلب في الحارة يعرف مقامه ويعرف إن عينه لو اترفعت في عين سته هيكون مصيره اكتر من كدة
وظل يصرخ الشاب حتى رحمته فتوافد عليها الجميع يركعون ويقبلون قدمها ، حتى أتى الصبي وركع أمامها وقام بتقبيل شبشبها اولا ثم خلع فردة منه وقبل قدمها
موووووواه ،موووواه ، مووواه ..
ثم وضع شبشبها فوق رأسه وقال
ده تاج راسي وتاج رأس الحتة ، وأي حد يفكر إن مقامه أعلى من شبشب ستنا هيكون مصيره الموت ..
ثم نزل من جديد على اقدامه
موووووواه ، موووواه ، مووواه ..
.......
انتهت
....
اتمنى تكون عجبتكم ولسه فيه قصص تانية جديدة ، فقط عليكم بالدعم والتفاعل والكارمات .. قراءة ممتعة

Offline ahmed_r

  • AF Friend
  • *
  • Posts: 4219
  • Karma: 3199
  • ملك الاحساس الفيمدومي
نشوف ياريت نكون حلووو

Offline denver2005

  • ......
  • Posts: 360
  • Karma: 144
شكرا على المجهود

Offline Rasha

  • Member
  • **
  • Posts: 21
  • Karma: 0

,




Offline mohamedali

  • ......
  • Posts: 25
  • Karma: 0
thanks

Online eshta

  • ......
  • Posts: 188
  • Karma: 0
 :cool:

Offline nike

  • AF Friend
  • *
  • Posts: 5069
  • Karma: 56
  • just do it
Yalla DO It

Offline ahamed3

  • ......
  • Posts: 17
  • Karma: 0
قصة جامدة جدا استمر

Offline Kamkam

  • Member
  • **
  • Posts: 76
  • Karma: 0
Excited

Offline a7a7509

  • ......
  • Posts: 138
  • Karma: 0
شكرا على المجهود يا فنااااان
أكثر من رائعة

Offline boubi

  • Special Member
  • *
  • Posts: 1636
  • Karma: 338
Re: الفتوة والصبية .. الجزء السابع والأخير
« Reply #10 on: June 20, 2018, 06:29:00 AM »
Let's see the end

Offline DreadDread

  • Member
  • **
  • Posts: 3
  • Karma: 0
Re: الفتوة والصبية .. الجزء السابع والأخير
« Reply #11 on: June 20, 2018, 06:30:16 AM »
nice

Offline slave55555

  • ......
  • Posts: 73
  • Karma: 0
Re: الفتوة والصبية .. الجزء السابع والأخير
« Reply #12 on: June 20, 2018, 06:34:33 AM »
قصه مشوقه وجميله نتمنى المزيد

Offline mido love

  • Member
  • **
  • Posts: 25
  • Karma: 0
Re: الفتوة والصبية .. الجزء السابع والأخير
« Reply #13 on: June 20, 2018, 06:43:45 AM »
اصلا قصه جميله

Offline ahmedksab

  • ......
  • Posts: 59
  • Karma: 0
Re: الفتوة والصبية .. الجزء السابع والأخير
« Reply #14 on: June 20, 2018, 06:44:51 AM »
انيمينيميم

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30