* Reem El-Baroudi  Author: toesluv Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 15/08/2018 (14:11)
* القنبله المدويه كلووووووووووززززز لقاء الخميسييييييي  Author: dziri Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 15/08/2018 (14:02)
* زوجة حارس المبنى 2  Author: misho1971 Forum: قصص السيدة وخادمها 15/08/2018 (13:58)
* زوجة حارس المبنى 3  Author: misho1971 Forum: قصص السيدة وخادمها 15/08/2018 (13:55)
* Adwaa Wahmiya 2  Author: goldenq2001 Forum: Arabic Celebs Feet & Series [2010 ---> 2017] 15/08/2018 (13:50)
* جديد سوزان نجم الدين  Author: Adam_77 Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 15/08/2018 (12:27)
* زوجة حارس المبنى 7 والاخير  Author: marcosalix Forum: قصص السيدة وخادمها 15/08/2018 (12:03)
* تقبيل يد وقدم مغنية عالمسرح  Author: marcosalix Forum: Music Vidoe Clips & Mobile Clips _ Short Clips _ Sound Records 15/08/2018 (12:00)
* زوجة حارس المبنى 6  Author: laeith Forum: قصص السيدة وخادمها 15/08/2018 (07:53)
* زوجة حارس المبنى 5  Author: laeith Forum: قصص السيدة وخادمها 15/08/2018 (07:46)
* زوجة حارس المبنى 4  Author: laeith Forum: قصص السيدة وخادمها 15/08/2018 (07:36)
* خدامة زوجتي: إنسحار أسامه ٢  Author: underfeet Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 15/08/2018 (07:33)
* سيطرة الخادمة 2  Author: hamdanmu4 Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 15/08/2018 (07:27)
* سيطرة الخادمة   Author: hamdanmu4 Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 15/08/2018 (07:27)
* Mirhan Hussin 1  Author: hadeem aladam Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 15/08/2018 (04:41)

Author Topic: الساديه بشكل غير رسمي12  (Read 2718 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Podedode

  • Member
  • **
  • Posts: 159
  • Activity:
    9.44%
  • Karma: 123
الساديه بشكل غير رسمي12
« on: May 13, 2018, 09:26:01 AM »

الساديه غير الرسميه
الحلقه الثانية عشر
أكمل عصام مأمرته به سته دينا بتلميع جزمتها ولم يهتم بأي من الماره اومن الزملاء داخل الجامعة
وبدا يشعر عصام بانتصاب عضوه الذكرى وبعد انتهاءه من تلميع حذائها الأيمن رفعت قدمها اليمنى فوق كتفه وبدأ في تلميع حذاءها الأيسر ووصل الانتصاب معه إلى قمته
وسمع اسمه
- عصام _ عصاام _ عصاااام
فجأه استيقظ عصام من نومه ليجد نفسه عالكنبه و زوجته تكلمه
- ايه يا بني ال نيمك هنا
بدأ عصام فالقيام من عالكنبه وكان عضوه الذكرى منتصب رغم شعوره باجهاد كبير للغايه ذهب عصام إلي عمله فاليوم الثاني متأخرا جدا وكان طوال اليوم يتذكر فحلم أمس بشكل مستمر وكان أحيانا ينتصب عضوه الذكرى أثناء تذكر أحداث الحلم . وفكر فالاتصال بدينا ولكنه  يشعر باخفاق ف قلبه ويعدل بعده عن الاتصال
وتذكر موضوع الجمعيه الماليه التي طلبتها منه وحاول مره أخرى مع زملائه ولكنه فشل حتى فامكانية إقناع زملائه ف الدخول معه جمعيه . وقرر عصام بعدها عمل جمعيه وهميه واتصل بدينا والتي لم ترد إلا بعد المره الثالثه
- أيوه ياعصام
- صباح الخير يا دينا ، قصدي مساء الخير بقا الساعه بقت 1 خلاص
- خير ياعصام ف ايه
- خير آن شآء الله
- انتي فالأول فاضيه ولا مش عارفه تكلمي
- ارغي ياعصام وأخلص في نهارك ده
- 😶 حاضر ، اأنا امبارح منمتش إلا لما لخصت الباب الثالث كله وعل بكره بالكثير هكون خلصتلك الباب الرابع
- طيب ياعصام ماشي ف حاجه ثانيه
- اه أنا عملتلك جمعيه عندي فالشغل
- ازاي يعني?
- كلمت ناس وحكون معاهم جمعية فلوس من أول الشهر الجاي
- همم وهتتقبض امتا دي ولا كل اد ايه
- عادي كل شهر مره
- وهتكون عل كام دي
- 5000 جنيه وتدفعي 500 كل شهر
- وأول اسم هيبدا من الشهر الجاي
- اه
- وأنا هبقبض رقم كام
- ال يعجبك . انتي عايزه امتا ?
- ينفع أول اسم ?
- مم ماشي،طب سلام دلوقتي
أغلقت دينا المكالمه بسرعه قبل أن يرد عصام وعاد عصام لعمله واستاذن من عمله ليعود لبيته سريعا ليتمكن من الانتهاء من تلخيص باقي الكتاب لدينا
ورفض الذهاب مع زوجته لحفلة خطوبة إحدى صديقاتها حتى ينتهي من التلخيص
قابل عصام دينا ف اليوم التالي بالجامعه وكان معه الكتاب والكشكول الذي يلخص فيه وعندما سألته عن سبب احضارهم قال لها - نا مش عايز اضيع وقت وقلت اتسلي شويه عل ما تيجي
- طب سيب الحاجه دي ورح احجزلنا بيتزا ، مليش مزاج فالمكرونه النهارده
- حاضر
- ومتنساش الميه
- حاضر
أثناء إحضار عصام للطعام جاء هشام زميلها والذي هزئت كرامته قبل كده أمام عصام
- مساء الخير يا دينا
ومد يديه ليسلم عليها ولكن لم تمد دينا يدها وقالت - مش بسلم بالايد
- ليه يعني مانتي قبل كده كنتي بتسلمي بالإيد عادي
- مليش مزاج دلوقتي
نزل هشام إيده وبدا يظهر عليه الإحراج وقال لها
- انتي بتعامليني كده ليه يادينا ، أنا مستحقش منك كده عفكره
- نت عايز ايه ياهشام ?
- نا عفكره اتخانقت مع محمد حجازى وخالد والشله الفاشله دي
- ونا مالي ? بتحكيلي ليه
- نا بس عايزك متحطنش معاهم فخانه واحده
- متخافش نا بحط كل واحد بالخانه ال يستحقها
- دينا ممكن اسالك سؤال واحد بس
- سؤال ايه
- نتي مرتبطه بعصام ده
- نظرت له نظره طويله نوعا ما وقالت
- ليه بتسأل
- معلش جاوبيني
- الغرض من سؤالك ايه يعني ???
- اأنا بصراحه يا دينا معجب بيكي جدا من زمان ، ب بس مكنتش عارف افاتحك فال..
- بص يا هشام ،  نا مش مرتبطه ولا حاجه ويوم مأفكر فالارتباط عمري ماحفكر ف واحد زيك
- لييه يادينا يعني هو نا كخ
- مليش دعوه بالتفاصيل دي ، المهم انك مش المستوى ال ممكن أفكر فيه خالص
ولاحظت دينا مجيء عصام من عل بعد وقاطعت هشام فكلامه وقالت
- وبلاش بقا الشغل الضيق ده وتعد تراقبني وأول ماتلاقيني لوحدي تيجي وتكلم معايا
وحضر عصام بالطعام ولم يتكلم وارتبك هشام وقال
- ماشي ياستاذه دينا ، بعد اذنكو
قال عصام بعد انصراف هشام
- هو ف ايه
- ملكش فيه وخليك فحالك
- ماهو انتي حالي بردو يادينا
- ماتلم نفسك بقا بدل مابهدلك أنت كمان
- حاضر
جلس عصام بجوار دينا عالسلم وكالمعتاد أسفل منها بدرجتين وبدأو ف تناول البيتزا ونظر إلى حذاء دينا البوت وتذكر الحلم الذي حلم به وعندما لاحظت ذلك سألته
- ايه . عايز تلمعها دي كمان ?
شعر عصام برجفه كبيره وزادت عدد دقات قلبه بشده وتغير لون وجهه ولم يرد
نظرت إليه دينا وهي تمسك قطعة البتزا وقالت
- مالك ?
- ممفيش . ونظر عصام فالأرض ولم يتكلم ، بينما كانت دينا تنظر له نظرة ممزوجه بين التعجب والاستهزاء
أنهت دينا تناولها للطعام دون كلام ورمت آخر قطعتين بيتزا طبق عصام وقالت - كول دول عشان نا شبعت
- حاضر
ولم تكن هذه المره الأولى التي يأكل فيها عصام بقايا طعام دينا . وأثناء توصيل عصام لدينا لموقف الميكروباص سألها
- انتي مش بتفتحي الفيس خالص?
- بتسأل ليه?
- ع عادي بسالك
- هو نا لما احب اقلب الفيس باللغه العربي اعمل ايه
- سهله بس لازم تكون فاتحه الفيس عشان اعرف اشرحلك عملى ، هو ايه ال مش واضح فالانجلش ?
- حاجات كتير
- زي ايه ?
- طلبات صداقه وناس عايزه اعملها بلوك وحاجات كده بيبعتوها
- هممم
- عرفت الحمد لله?
- ا اه !
- محدش قالك انك حشري ومناخيرك طويله
وضع عصام يده عل مناخيره وسكت
 اتصل عصام بدينا فاليوم التالي ليخبرها من انتهاءه من تلخيص باقي الكتاب وقالت له
- طب هاته معاك بكره
- أجيب ايه
- الكشكول !
- كشكول مين
- الكشكول بتاعي ياجموسه !
- لأ ماهو نا لسه منقلتهومش فالكشكول بتاعك
- طيزك آرعه
- ... الله يسا..
- هو انت كل ده ولسه منقلتش التلخيص فكشكولي
- معلش يادينا نا قلت اعملهم عندي الأول وبعد كده انقلهم عندك بخط نضيف وحلو
- بردو طيزك قرعه
- صدقيني يا بنتي نا بعمل معاكى الصح
فقالت مبتسمه
- بردو آرعه
ورد عصام مبتسما
- بردو الله يسامحك
- طب يلا غور دلوقتي عشان ورايا شغل
أغلق عصام المكالمه وهو ف حالة آثاره كبيره رغم أنه فمقر عمله وكان يشعر بسعاده كبيره لأن دينا تمارس معه ساديتها رغم أنها غير رسمية . وكذلك كانت دينا تشعر ببهجه ورضا عن عصام لأنه يستسلم ويرضى باهانتها له والتي تستمتع بها
سهر عصام طوال الليل لينتهي من نقل التلخيص في كشكول دينا وأثناء الكتابه شعر بتعب كبير وألقى ظهره على الكنبه التي يجلس عليها وتذكر كلام دينا له " بردو طيزك أرعه " وبدأ عضوه بالانتصاب كالعاده ثم تذكر باقي كلامها معه وكذلك قدمها الرائعه ووصل لقمة أثارته وأخرج عضوه الذكرى وبدأ يمارس عادته السريه
اتصل عصام بدينا فاليوم التالي ولم ترد عليه ولكنها اتصلت به أثناء عودتها للمنزل
- الو
- أيوه ياعصام في ايه
- أيوه يادينا ..
- خير ف حاجه
- اه ..ايه .. أنا .. اتصلت اطمن عليكي واقولك اني خلاص عل وشك اني اخلص الكشكول بتاعك
- نا مش عارفه اقولك ايه بصراحه
- .. ايه ..
- لما تخلص خالص ياعصام ابقا كلمني ، مش كل شويه تصدعني ونا مش فاضيه لأهلك عفكره
- مالك بس ف ايه
- أنت فين دلوقتي ?
- أنا فالبيت
- بتهبب ايه فالبيت
- مفيش عادي .. كنت بكمل نقل التل..
- نا مخنوقه واروح النادي بتاع النقابه . لو حابب تيجي تعالى
- حاضر حاضر جاي علطول
ترك عصام المنزل سريعا رغم أن زوجته كانت تجهز الطعام عالسفره وقال لها بأن أحد أصدقائه أصيب فحادث سياره ، واتصل بدينا عند وصوله لمقر النادي وقالت له - أدخل هتلاقيني قاعده جوه النادي
وجد عصام دينا تجلس فمواجهة النيل ورافعه قدمها عالسور وجلس بجوارها سألها عن أخبارها
- نا بفكر اسيب الشغل
- ليه هو انتي لحقتي
- مش مرتاحه لابن الوسخه ال فالشغل ده
- صاحب الشركه?
- اه
- طبعا معجب بيكي
- نا اتخنقت بصراحه وجبت اخري
- دي ضريبة الجمال ياست الحسن والجمال
- ده عاشر شغل اسيبه بسبب القرف ده
- طيب ممكن تحكيلي تفاصيل أكثر
- مش قادرة احكي ، بس عادي يعني واحد معجب وبيتمحك
- طب يعني .. لمح بحاجه كده أو كده
- حاجه زي ايه???
- يعني
- .... هو كان لمح كده لجواز بس كرفته
- هو مجوز ?
- اه وسنه قرب عال 50
- ياااه
- وشكل زي الخره
- لكن متجاوزش فكلامه أو حاجه ?
- طبعا لأ . أنت اهبل ياد أنت
- نا يطمن عليكي بس يادينا
- اطمن نا محدش يعرف يعمل حاجه معايا
- تعرفي اني بدأت اتعلم منك
- أنت حمار ياعصام وعمرك ماهتتعلم
- ليه ياستي ، ده حتى الحمار بيتعلم.مش بيقولو التكرار يعلم الحمار
اه بس انت حمار وغبي
- الله يسامحك ، بس بردو هتعلم منك
- طب خلينا دلوقتي فموضوع الشغل
- نا بصراحه مش شايف سبب كافي انك تسيبي الشغل عشانه
- لأ في ، بس المشكلة ان ف أسباب اقوى تخليني استمر فيه
- طب متحكيلي يادينا
- المشكله ان الزفت صاحب الشركه طلب مني اعمل شاي
- هو مفيش ساعي أو حد بيعمل الحاجات دي
- ف واحد متخصص ف كده بس غايب من يومين
 - هممم
- والنهرده جاله عملا جداد ولما طلب اعمل شاي قلتله ان ده مش اختصاصي
- وبعدين
- سكت وعمل الشاي بنفسه
- وبعدين
- دخلت قلتله ان موضوع الشاي والقهوة ده مش من اختصاصي وقالي معلش ياستاذه دينا احنا متاسفين ، وكان متدايق كده وهو بيقولها
- هممم وبعدين
- ولا قبلين بس قالبلي وشه طول اليوم
- وايه الأسباب التانية ال مخلياكي مش عايزه تسيبي الشغل
- المشاكل ال عندي فالبيت وبيعدو يقولو عليا اني مش بعمر فشغل وكده ، وكمان محتاجه احوش فلوس وماصدقت موضوع الجمعيه عشان اعرف أجيب ال نا عايزاه
- هممم انتي عايزه تشتري ايه بالظبط
اشتري موبيل جديد ولبس وكده
- بس انتي موبيلك حلو وشكله لسا جديد وكمان لبسك كتير و ...
- وأنت مال أمك
- همم . طب خلاص ، يبقا متسبيش الشغل
- ماهو ده ال أنا مياله له
- ال حصل من المدير بتاعك ميستحقش انك تسيبي الشغل وحتى لو فضل قالب وشه . المهم اعملي شغلك صح وخلاص
- أول مره أحس أنك بتفكر صح
- شوفتي بقا اني ممكن اتعلم منك
ردت مبتسمه
- رغم انك فيك العبر معرفش ليه مستحملاك
- عشان ... أي .. عشان بعزك
- طيب ماشي
- ممكن بقا نتغدا عشان جعان بصراحه
- انا مليش نفس
- نا سيبت الأكل عالسفره ونزلت عشان خاطر عيونك
وفجأه رن موبيل عصام وأثناء إخراج الموبيل من جيبه وقبل أن ينظر فيمن يتصل تذكر أمر دينا له بإغلاق موبيله أثناء حتى وجوده معاها ووجد زوجته هي التي تتصل وقام بغلق الاتصال ف وجهها وتكلم مع دينا وكأن شيئا لم يحدث
- مقلتليش هتاكلي ايه
دينا عملت نفسها مش واخده بالها وقالت له هات اي حاجه تعمد عصام عدم إحضار طعام كثير لنفسه عشان ياكل باقي طعام دينا
ولاحظت دينا ذلك
- هو انت بتحب توفر ياعصام فالأكل ?
- نا بحب أكل وراكي. كان ف مثل زمان بيقول ال بياكل ورا حد بيجري وراه
وبعدين ، وآخرة الجري ده ايه ?
لم يرد عصام وتابعت دينا
- أنت مش بتفكر فمراتك وابنك ده خالص
- بفكر والله بس مش عارف اعمل ايه
- ونا مش عارفه اقولك ايه بصراحه
 - ارجوكي يادينا متفهمنيش غلط انا ..
- نا مش فاهمه غلط ياعصام بس لازم تخليك فاكر أنك مجوز وعندك عيل . فااااهم
- فاهم حاضر
انهى عصام نقل التلخيص بالكامل فكشكول دينا فاليوم التالي وعندما حاول الاتصال بها لم ترد ولكنها اتصلت به ف صباح اليوم التالي
- الو صباح الخير
- صباح الخير
- فينك .. وايه .. أخبارك ايه
- موجوده بس معرفتش ارد عليك امبارح
- طيب نا خلصت الماده دي كلها
- معاك الكشكول?
- ..اه ... هو أنا بصراحة نسيته في البيت ، هروح أجيبه واجي عالجامعه بسرعه قبل المحاضره
بعد المكالمه قام عصام بفتح اكونته المزيف ليجد دينا قد شاهدت الصور والفيديوهات التي أرسلها ولم ترد نهائيا
أرسل عصام لها هذه المره مقطع فيديو من فيلم بنت من دار السلام وهو فيلم عربى تذل فيه إحدى الفتيات رجل اعمال وتستغله ماديا
وعند مقابلتها فالجامعه سألها - أخبار الفيس معاكى ايه
- عادي ، ليه بتسأل
- عادي . لسه ف عيال بتبعت فصور وفيديوهات وكده
- نا مقلتلكش ان ف ناس بتبعت صور وفيديوهات
وبدأت دينا تشك في عصام الذي شعر بربكه بسيطه فكلامه ولكنه قال
- انتي مش قلت لي أن ف ناس بتبعت فصور ورسائل وكده
- نا قلتلك بيبعتو رسائل وطلبات اضافه ، لكن مقلتش أنهم بيبعتو صور أو فيديوهات
- ما علينا يبقا انا التبس عليا الكلام
نظرت دينا لعصام باستغراب وتابع عصام كلامه-  أصل مراتي بيتبعتلها صور وفيديوهات مش كويسه ومن ناس غريبه فعشان كده بسألك
- روح احجز المكرونه ومتنساش الميه
- حاضر
 عاد عصام بالطعام وأثناء تناوله أمرت دينا عصام بسرعة الانتهاء من تلخيص باقي المواد عشان الوقت بيجري والامتحانات قربت
وبالفعل بمجرد عودة عصام بدأ بتلخيص ماده أخرى من مواد الدراسه التي يدرسها مع دينا
وف نهاية اليوم فتح الفيس من اكونته الغير رسمي ودخل كالعاده عل أكونت دينا ليفاجأ بأن دينا اون لاين وأنها شافت الفيديو الأخير ال بعته ليها الصبح
وأحس عصام برهبه وارتباك
هل يكلمها ? هل يرسل لها صور وفيديوهات أخرى ?
إلى اللقاء فالحلقه القادمه لنرى كيف تصرف عصام ورد فعل دينا معه

Offline boubi

  • Special Member
  • *
  • Posts: 1538
  • Activity:
    12.78%
  • Karma: 337
Re: الساديه بشكل غير رسمي12
« Reply #1 on: May 13, 2018, 02:37:37 PM »
Karma 89

Offline boubi

  • Special Member
  • *
  • Posts: 1538
  • Activity:
    12.78%
  • Karma: 337
Re: الساديه بشكل غير رسمي12
« Reply #2 on: May 13, 2018, 03:01:03 PM »
Karma 90

Online deza

  • Member
  • **
  • Posts: 75
  • Activity:
    22.78%
  • Karma: 104
Re: الساديه بشكل غير رسمي12
« Reply #3 on: May 13, 2018, 06:24:33 PM »
القصة كقصة ممتازة لكن انت بتختصر اختصار شديد في الاحداث المهمة وبتطول بشكل ممل في الاحداث الغير مهمة
ارجو الاهتمام اكتر بالاحداث المحورية

Offline boubi

  • Special Member
  • *
  • Posts: 1538
  • Activity:
    12.78%
  • Karma: 337
Re: الساديه بشكل غير رسمي12
« Reply #4 on: May 13, 2018, 07:06:10 PM »
Karma 91

Offline khouna

  • Member
  • **
  • Posts: 21
  • Activity:
    6.67%
  • Karma: 0
Re: الساديه بشكل غير رسمي12
« Reply #5 on: May 13, 2018, 08:34:14 PM »
Karma92

Offline hasan

  • Most Special
  • *
  • Posts: 2631
  • Activity:
    23.89%
  • Karma: 1057
Re: الساديه بشكل غير رسمي12
« Reply #6 on: May 13, 2018, 10:01:25 PM »
Karma.from hasan+

Offline Kinky

  • Special Member
  • *
  • Posts: 3120
  • Activity:
    61.11%
  • Karma: 410
Re: الساديه بشكل غير رسمي12
« Reply #7 on: May 14, 2018, 07:17:30 PM »
continues to be a good one... thanks and k+ :)

Offline sandy92

  • Member
  • **
  • Posts: 166
  • Activity:
    5%
  • Karma: 28
Re: الساديه بشكل غير رسمي12
« Reply #8 on: May 14, 2018, 07:44:43 PM »

حلوة كتير كتير .. و يا ريت ما تخلصها بكير .. يعني يا ريت يكون الها اجزاء كتير ... بتمنى كمان انو اذا فيك تتوسع شوي بعلاقتا مع اخواتا و ساديتا الغير مباشرة معون و تقدر تخلي يكون في مقاطع فيها ذل غير مباشر من دينا لاخواتا و شكرا ... كااااااارما

Offline port2

  • Special Member
  • *
  • Posts: 1730
  • Activity:
    3.89%
  • Karma: 111
Re: الساديه بشكل غير رسمي12
« Reply #9 on: May 14, 2018, 11:04:57 PM »
شغل عالى يا جماعة

Offline arabic_male

  • Member
  • **
  • Posts: 243
  • Activity:
    19.44%
  • Karma: 199
Re: الساديه بشكل غير رسمي12
« Reply #10 on: May 16, 2018, 07:37:42 AM »
قصة جيدة ومشوقة   وتستاهل كارما 95

Offline dali

  • Special Member
  • *
  • Posts: 335
  • Activity:
    97.78%
  • Karma: 234
Re: الساديه بشكل غير رسمي12
« Reply #11 on: May 25, 2018, 08:31:09 AM »
تستاهل كرما
نحن في انتضار البقية

Online Khadamek

  • Member
  • **
  • Posts: 191
  • Activity:
    18.33%
  • Karma: 175
Re: الساديه بشكل غير رسمي12
« Reply #12 on: June 13, 2018, 11:07:10 AM »
كمل يامان،القصه دي هتكون تحفه خالده في الموقع ده

Online Khadamek

  • Member
  • **
  • Posts: 191
  • Activity:
    18.33%
  • Karma: 175
Re: الساديه بشكل غير رسمي12
« Reply #13 on: June 16, 2018, 08:55:16 AM »
حرام قصه زي دي تقف لحد كده، كمل يامان دي تحفه بجد

Offline Ahella123

  • Member
  • **
  • Posts: 28
  • Activity:
    13.89%
  • Karma: 0
Re: الساديه بشكل غير رسمي12
« Reply #14 on: June 16, 2018, 07:09:16 PM »
انا كل يوم بخوش اشوف نزلت فيها جديد ولا لا وبخرج:)

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30