* Upskirt NO PANTIES  Author: TeenRap Forum: Non Arabic Clips (EN,FR....,ETC) 17/10/2018 (10:26)
* Men Are Slaves - Female Domination Excites Men!  Author: TeenRap Forum: F/M Femdom 17/10/2018 (10:23)
* Collection of Brutal Rape [upd*]  Author: TeenRap Forum: Other Fantasies 17/10/2018 (10:09)
* The biggest young fatties, chubby teens porn  Author: TeenRap Forum: Non Arabic Clips (EN,FR....,ETC) 17/10/2018 (09:46)
* Pissing Porn - perverted cravings  Author: TeenRap Forum: Other Fantasies 17/10/2018 (09:35)
* روجينا بالشبشب صوابع نار  Author: xxBigpartyxx Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/10/2018 (09:17)
* Beaten By Cruel Girls [upd*]  Author: TeenRap Forum: F/M Femdom 17/10/2018 (09:05)
* Hot Solo Scat Videos - Shit Games  Author: TeenRap Forum: Other Fantasies 17/10/2018 (09:00)
* مادلين طبر   Author: Feet Worshiper Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/10/2018 (08:56)
* They Want Naked Man - Femdom CFNM  Author: TeenRap Forum: F/M Femdom 17/10/2018 (08:34)
* روجينا   Author: shady amr Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/10/2018 (08:33)
* عودة الملكة أيتن عامر مفااااجأة  Author: shady amr Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/10/2018 (08:31)
* انتصار هانم  Author: shady amr Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/10/2018 (08:30)
* Special examination - gyno check-ups, lots of flexibility and stamina tests  Author: TeenRap Forum: Other Fantasies 17/10/2018 (08:25)
* NEW ASIAN  Author: leosong Forum: Celebrities (Films,Series) 17/10/2018 (08:18)

Author Topic: الساديه بشكل غير رسمي11  (Read 2003 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Podedode

  • Member
  • **
  • Posts: 177
  • Activity:
    12.22%
  • Karma: 124
الساديه بشكل غير رسمي11
« on: May 11, 2018, 10:42:32 PM »

الساديه غير الرسميه
الحلقه الحادية عشر
أيقن عصام بفشل فكرة الكتاب الذي يحاول به اكتشاف دينا لحقيقة شخصيتها الساديه
خاصة أنه وجد طريقه أخرى أفضل وأسرع وهي اقتحام اكونتها عالفيس بصور وفيديوهات فيمدم لاستفزاز ساديتها
وبالفعل قام بفتح اكونته الثاني (فتحي السليف) وأرسل لها عدة صور لساديات تضرب وتعذب سليفز عندهم ، وانتظر منها ردة فعل طوال الليل ولكنه لم يحدث
وفاليوم الثاني فتح الاكونت عن طريق موبيله ووجد أن دينا لم تفتح الاكونت ولم تشاهد الصور التي أرسلها بعد
واثناء تفحصه لاكونت دينا من اكونته المزيف فوجئ باتصال دينا له
شعر عصام برجفه شديده ف قلبه وكان دينا ظبطته وهو بيعمل عملته السوده
رد عليها وقلبه يدق بسرعه كبيره جدا
- االو
- أيوه يا عصام أنت فين
- انا .. بالشغل
- مالك ف ايه
- مممفيش
- أنت هتروح الجامعه النهارده
- هه هو النهارده ف محاضرات?
- معرفش أنا كده كده هروح النهارده
- طيب ماشي هروح استناكي هناك
- أنت جبت الملخصات معاك
- ..لأ مجبتهاش . مكنتش اعرف اننا هنروح الجامعه - طب ايه ?
- .. اي ال انتي عايزاه. تحبي اروح البيت اجيبهم وارجع عالجامعه واستناكي
- ماشي وهات معاك الكتاب بتاع الماده نفسها عشان نبص فيه كمان
- ..حاضر ماشي
- بقولك صح !
- 😳 اي .. تحت امرك
- شوفتلي حوار الجمعيه
- اه اه اه حاضر هشوفهولك حاضر .. اي خمس دقائق وكده وهكلمك
- طب ماشي
- ماشي بعد اذنك
أغلق عصام المكالمه وبدأ ف سؤال زملائه عن جمعيه مناسبه للدخول فيها ولكنه لم يجد جمعيه قريبه مناسبه وبعد نصف ساعه من البحث الفاشل اتصل بدينا ولكنها لم ترد عليه
كرر عصام اتصاله بدينا ولم ترد وخاف لتكون زعلت من تأخره فالاتصال عليها عندما أخبرها بأنه سيتصل خلال 5 دقائق
وأثناء وجود عصام فالبيت اتصلت به دينا
- الو
- نت فين
- فالبيت
- نت مش هتيجي  الجامعه
- جاي
- هي مراتك جنبك
- اه
- طيب يانيله هتيجي امتا
- نص ساعه كده وهكون هناك.  أنت فين
- احا أنت بتكلمني عل اني ولد يازباله
- معلش نا آسف
- طيب اخلص أنا ساعه بالكثير وهكون فالجامعه عالله ملاقكش هناك
- حاضر ماشي
- يلا غور وأغلقت السكه علطول
حضرت دينا وكان عصام فانتظارها ولاقيته متغير نوعا ما
- ف ايه
- مفيش
- مراتك عرفت حاجه
- اه
- عرفت انك بتكلمني
- هي عرفت اني بكلم بنت بس معرفتش انك انتي
- اتخانقت معاك
- اه وسيبتلها البيت ونزلت
- طب ليه مقلتلهاش الحقيقه . ولا هي مش بتحب انك تكلم بنات  خالص
- مش بالظبط بس .. يعني
- يعني ايه
- هي حاسه ان علاقتي بيكي اقوى من اللازم
- هي لو تعرف ال فيها مش هتغير مني خالص
- ازاي يعني
- لو تعرف انى مش طايقك أصلا ونفسي اخلص منك ماكنتش غارت
لم يرد عصام وتابعت دينا - أنت هتفضل قالب وشك  كده كتير
- انا اسف يا..
وفجأة رن موبيل عصام وعندما أخرجه من جيبه تذكر أمر دينا له بإغلاق موبيله وعالفور كنسل عل زوجته التي كانت تتصل وأغلق موبيله واحمر وجه وقال - أنا آسف يا دينا
- نا مشعارفه أنت هتتاسف عل ايه ولا ايه، نا بصراحه اتخنقت من دين امك
- دينا نا ظروفي صعبه شويه اليومين دول
- صعبه ازاي يعني
- داخل ف مشاكل كبيره جدا مع مراتي وابني تعبان كل شويه وعلطول عايز يروح للدكتور وده غير ظروف والدي ووالدتي الصحيه وشوية مشاكل فالشغل ده غير ..
- بقولك ايه يا عصام ، طالما ظروفك صعبه اووى كده ركز فشغلك ومع ظروفك العائلية
- قصدك ايه
- روح لمراتك دلوقتي وصالحها وخليك مع أهلك
- دينا ..
- أيوه
- نا .. انا بفضفص معاكى مش قصدي اني انسحب أو اقولك انى عايز اروح لأهلي
- انا كمان عندي مشاكل ، ومشاكل أكبر من مشاكلك دي بكثير
- مشاكل ايه ?
- مشاكل مع اهلي فالبيت ومشاكل ثانيه كمان
- نا عارف ان في مشاكل، بس نتي مش بتحبي تحكي
- شوفتلي جمعيه فالشغل عندك
- هو ف جمعيه بس هتبدا عل أول السنه
- يعني ولا  الشهر ال جاي ولا ال بعده
- ال بعده بقا
- كتير نا عايز جمعيه من الشهر ده او ال جاي بالكثير اوى
- طيب ممكن استاذنك بكره اعمل محاوله ثانيه
- أنت بتروح الشغل يوم الجمعه ?
- اوووه طب ممكن يوم الحد الجاي
- أنت فاشل يا عصام
- معلش نا بستاذنك بس لغاية الحد بكثير وهجيبلك جمعيه ان شاء الله
- فين الملخصات ال معاك
- أهي بس انتي مش هتاكلي
- أنت سديت نفسي
- ليه بس ده انا مكلتش ومستنيكي عشان انتي ال بتفتحي نفسي
- هتطفح ايه
- ال تشوفيه يارو.. يااادينا
جلسا عصام ودينا فالكافتريا حسب رغبة دينا ولم يجلسا عل السلم الذي يجلسون عليه كل مره وكانت دينا تجلس فمواجهة عصام وعل بعد نصف متر تقريبا وتهز قدمها بشكل تبادلي أمامه
 - نتي بتحبي تهزي رجليكي بالحركه دي
- اه بحب اعملها
- انا كمان كنت بحب اعملها بس ماما كانت بتقولي عيب تعملها فوش حد قاعد قدامك
-همم عارفه بس نا بحب اعملها فوشهم
ابتسم عصام قليلا وسالته - ف ايه
- مفيش مش هتبصي عالملخصات
- اه هات
فحصت دينا الملخص وقارنته بالكتاب وأعجبت به - ماتروح ياد يا عصام تشتغل فالمكتبات ال قدام الجامعه
- هههه والنبي متتريئيش عل اهلي
رفضت دينا تصوير الملخصات وطلبت من عصام اعادة كتابتها عل ورق فلوسكاب وقال لها
- تؤمريني ياستاذه دينا
- بص بلاش ورق فلوسكاب خليها أحسن عل كشكول سلك من النوع النضيف الغالي
- حاضر ياستاذه
- وقولي ثمن الكشكول كام ونا هحاسبك عليه
- ياستي خيرك سابق
- عارفه بس بردو هديك ثمنه
- ال حضرتك تشوفيه
- وتكتبه بخط حلو كده زي مانت كاتب الملخصات دي كده
- حاضر
- وتلون بقا ، يعني العناوين الرئيسية بالأحمر والفرعية بالأسود ولو ف حاجه مهمه اكتبها بالاخضر
- حاضر ياستاذه
- ولو مش معاك الأقلام الملونه دي اشتري وهحاسبك عليها بردو
- أعتقد أنه معايا منها
سكتت دينا وتابعها عصام
تؤمريني بحاجه ثانيه
- مالك بتقولها كده ليه
- مفيش والله عادي بسالك
- لو متدايق يا روح أمك خلاص
وأثناء قول هذه الكلمه كان أحد الطلبه فالجامعه يجلس قريبا منهم والتفت ونظر إليهم بعد كلمة يا روح أمك وشعر عصام باحراج شديد
- يا دينا وطي صوتك شويه
- أكملت دينا شرب البيبسي ولم تنظر لعصام
واستمرت ف هز قدمها ف مواجهته
وتقرب منها عصام بوجه وقال بصوت منخفض
- عفكره دي مش اول مره والناس بتاخد بالها
- يعني هو ده ال مزعلك
- هو يعني عشان بعزك ويتقبل منك تجاوزات تقومي تفرجي عليا الجامعه
- خلاص هبقا اشتمك بصوت واطي
نظر عصام لدينا نظرة المغلوب عل أمره وسكت، واستمرت دينا ف هز قدميها واتصلت باختها لتسألها عل أخبار الوضع فالبيت وعندما كانت تسمع منها خبطت ركبة عصام بقدميها وهي ترتدي الجزمه واحمر وجه عصام قليلا وبعد ركبته ونظرت له دينا واستمرت ف هز قدميها ولكن بأقل من الأول ، ولاحظ عصام انتباه الناس له ولدينا مما زاد ارتباكه
وسمع دينا فنهاية المكالمه تقول لاختها
- يضربها يحرقها مليش فيه لكن لو جه جنبي هسيب له البيت ومش هخلي حد يعرفلي طريق
 ظلت دينا صامته لفتره بعد نهاية المكالمه وكذلك عصام ثم طلبت منه توصيلها الميكروباص
وأثناء توصيلها قال
- دينا نا بتحرج جدا لما بتعملي معايا حاجه قدام الناس فالجامعه أنا ..
- ماخلاص يا عصام خلصنا
- ماشي ياستي نا آسف نا مش قصدي ألوم عليكي أو ادايقك أنا بس..
- نت متعرفش تدايقني ، أنت عبيط ف شكلك ولا ايه
- ماشي ياستي أنا بس بستاذنك تراعي شكلي شويه قدام ال..
- خلاص يا روح أمك مترغيش كتير.
فرد عصام مازحا
- أهي روح أمك دي مفيش حد سمعها خليكي عل كده بعد اذنك☺
ضحكت دينا ضحكه بسيطه وردت
- ماشي يا روح أمك
- احلى ضحكه فالدنيا بتطلع منك انتي يا دينا.
فنظرت لعصام بتعجب وتابع عصام كلامه
- أنا والله مش قصدي اتجاوز ولا حاجه انا.. أنا بقولك بس ان ضحكتك حلوه
- عصام أنت مش بتحب مراتك ليه ، مع أن شكلها حلو
- مش بالشكل يا دينا
- شخصيتها صعبه ?
- مش كده بالظبط بس إي..
تركت دينا عصام يتكلم وذهبت لتركب الميكروباص وقالت له
- بعدين نكمل سلام بقا
عاد عصام إلى بيته وحاول الاتصال بدينا ولكنه عدل حتى لاتصايق منه ثانية
وفاليوم التالي فتح الفيس من اكونته المزيف ولم يجد رد من دينا عل رسايله فنزل لأداء صلاة الجمعة واتصل بها
- الو
صباح الخير يا دينا عامله ايه
- الحمدلله كويسه
- انتي مشغولة ?
- لأ
- طيب الحمد لله .. ي ينفع اطمن .. قصدي اي.. هو نتي فالبيت
- أيوه
- طب ممكن اطمن عالاخبار عندك فالبيت ، نا والله مش قصدي اتدخل
- مفيش حاجه ماشي الحال
- انتي مش بتفتحي الفيس ليه
- عادي
- نا امبارح كنت اون لاين وقلت اشوفك فاتحه كده كنت ابعتلك حاجه
- حاجة ايه
- يعني شوية صور وفيديوهات وكده
- أنت اكونتك اسمه عصام محمود ?
- اه يابنتي مانا بعتلك اضافه وانتى قبلتيها
- أصل ف اكونتات باعتالي اضافه وفيهم واحد تقريبا اسمه عصام البرنس كده
- لأ ماعرفهوش
- ف اكونتات غريبه كده بتبعت
- مين تاني ?
- ناس غريبه كده واسميهم غريبه
- مين يعني
- ماهو نا ياحمار مش فاكره اساميهم
- همم طيب ، عالعموم أبقى شوفي وقوليلي ولو أنا أعرف حد منهم هقولك عليه
- أنت كملت تلخيص بالمواد ال بندرسها
- اه النهارده هكمل الباب الثاني وهنقلك البابين فالكشكول ال طلبتيه
أثناء كلام دينا فالموبيل دخلت عليها شيماء أختها التي تكبرها مباشرة
وكانت دينا عالسرير وتضع قدمها اليمنى فوق ركبتها اليسرى
وبعد إنهاء المكالمه سألتها
- ايه حكاية عصام معاكى
- بس ياهبله ياعبيطه
جلست شيماء عالسرير من الناحيه اليسرى لدينا وقالت - يابت احترميني شويه نا أختك الكبيره
- وفيها ايه يعني مش بالسن والله والدليل عندك فاختك الكبيره خالص ، اعبط واحده فيكو
- المهم متغيريش الموضوع ، ايه اخرة عصام ده
- عصام ده مجوز عفكره
- ياااشيييخه
- شوفتي انك هبله وحماره
- اومال بيكلمك كتير ليه
- عادي معرفش
- لأ مش مش عادى
- هو تقريبا بيحبني ومعجب بيا وكده
- وبعدين
- ولا قبلين
- قالك أنه بيحبك?
- ميقدرش
- نتي مخوفاه منك ده بردو
- حاول يلمح وكده بس اديته عل دماغه
- طول عمرك أسد
- بس مطلعه ميتين أمه بقا فطلبات ومشاوير وكده
- هو بيلخصلك الكتب بتاعة الدبلومه
- اه بيعرف يلخص كويس جدا، وبالمره يوفر عليا فلوس الملازم ال بشتريها
- وهو طبعا مش بيرفضلك طلب
- ياعبيطه ده بيعشق التراب ال يمشي عليه
- نا عارفاكي لما بتفتري
- خليته ف مره يلمعلي الشوز بتاعي وكان..
- يانهارك اسود
- وكان عرقان وشه احمر وحالته منيله
- وهو ازاي يرضى بكده اصلا
- وفيها ايه مانتي أحيانا بتلمعي جزمي
- لأ بس فرق ، انتي اختنا الصغيره واحنا كنا بندلعك وبنعملك كل حاجه ، لكن هو وضعه مختلف
- طب يلا قومي اغسليلي الشربات بتاعتي ودلعيني شويه
- بس يا بت
وقامت شيماء بملامسة بطن قدم دينا اليسرى والتي كانت فمواجهتها وهي تجلس عالسرير وحاولت تزغزغها ولكن دينا لم تحرك قدمها
- بطلتي تغيري خلاص
- يابت أنا مش بغير من رجلي
- بس قبل كده غيرتي منها
- دي كانت مره كده بس وكنت لسا صاحيه من النوم
سهر عصام طوال الليل لينتهي من نقل ماتم تلخيصه ف الكشكول السلك لدينا وابدع فخطه وفاستخدام الالوان التي امرته بها سته وتاج راسه
ولولا الوقت المتأخر لاتصل بها ليخبرها عن إنتهاءه من نقل التلخيص وف صباح اليوم التالي فتحت دينا الفيس لتجد العديد من طلبات الصداقه ومن الرسائل المرسله من اكونتات غريبه
وبدأت ف تفحص تلك الرسائل والطلبات إلى أن اصدطمت برسائل أكونت عصام المزيف
- ايه الصور دي وايه الناس دول وفجأة دخل أبو دينا عليها وارتبكت دينا وأغلقت اللاب عالفور
- ايه ال مصحيكي بدري كده
- .. اأنا قلقت وكده كده نص ساعه بالكثير وهستعد عشان انزل للشغل
- كنتي بتعملي ايه عالبتاع ده
- مفيش ..كنت بشوف حاجات كده لدراستي فالدبلومه
خرج والد دينا وشدت نفس عميق وقالت لنفسها - ايه القرف ده ، يخرب بيت الفيس وال اخترع الفيس
واتصلت بإحدى صديقاتها لتعرف منها كيفية حذف الرسائل والصور المرسله اليها
واتصل عصام بدينا ليخبرها عن ما أنجزه لها فالتلخيصات التي طلبتها منه ، وسألها
- تحبي اجيبلك التلخيص ال عملته معايا بكره
- لأ كمل بقا الباب الثالث والرابع وبعدين ابقا ابعتهولي
- بس ده هياخد وقت
- ليه يا عصام
- الموضوع مش سهل ، صحيح نا مخطط فالكتاب من السنه ال فاتت والتلخيص هيكون أسهل شويه بس بردو هياخد شوية وقت
- اد ايييه يعني ???
- يعني مش أقل من أسبوع
- ليه يا روح أمك، أنت هتخترع الذره
- مش كده بس نا عايز اعملك حاجه كويسه
- أنت هتعيش الدور
- طب نا هحاول أنجز بأسرع ما يمكن
ثم إغلاق الخط فجأه فوش عصام
وأثناء الليل اتصل عصام بدينا وأخبرها بأنه أنجز جزء كبير ف تلخيص الباب التالت
- طب ماشي عايز ايه
- نا قلت اقولك بس
- هو انت كل ماتلخص شويه هتتصل تقولي
- لأ مش قصدي نا .. أنا كنت عايز اسالك عل حاجه
- ايه
- هو الخط لما قطع النهارده الصبح .. انتي ال
- أنا ال قفلت
- ..كاان ف حاجه ولا ..
- اه المدير دخل عليا ومكانش ينفع أكمل
- هممم طب نا قلت اطمن
-انا فأي وقت ممكن ابقا اقفل فوشك
- ده دلوقتي ولا فالشغل
- فأي وقت ياعصام
- .. طيب ماشي
وأغلقت دينا الخط فوشه تاني
ترك عصام الموبيل وذهب للكتاب وسهر عصام طول الليل لغاية لما سمع أذان الفجر وكان يشعر بارهاق شديد ووضع رأسه عالمخده
سمع عصام دينا تنادي عليه وهي تقف فاحدي حدائق الجامعه العاديه
- أنت يازفت تعالى هنا
ذهب عصام إليها مسرعا وأكملت دينا
-خد المنديل ده وانزل لمعلي الجزمه
أخذ عصام المنديل ونزل عل ركبته وبدا فتلميع جزمتها وأثناء التلميع رفصت يده بقدميها وذهبت لتجلس عل كنبه خشب عل جانب  الحديقه وقالت
- تعالى ياحيوان
وذهب عصام إليها ماشيا عل يده وركبته وفردت رجليها ف مواجهته وقالت له - كمل ياجموسه
- إلى اللقاء فالحلقه القادمه

Offline Secret5

  • Member
  • **
  • Posts: 45
  • Activity:
    5%
  • Karma: 0
Re: الساديه بشكل غير رسمي11
« Reply #1 on: May 12, 2018, 03:32:59 AM »
القصه خره اوي ١١ حلقه ومفيش اي ساديه ف الموضوع يعني يريت متكملش القصه دي مضيعه للوقت

Offline amr

  • Member
  • **
  • Posts: 150
  • Activity:
    0.56%
  • Karma: 137
Re: الساديه بشكل غير رسمي11
« Reply #2 on: May 12, 2018, 05:02:33 AM »
ممتازة يا صديقي استمر .... كتير من البنات العرب بيكونوا ساديات بالفطره بدون معرفتهم

Offline boubi

  • Special Member
  • *
  • Posts: 1568
  • Activity:
    20.56%
  • Karma: 337
Re: الساديه بشكل غير رسمي11
« Reply #3 on: May 12, 2018, 05:40:14 AM »
مجهود جبار و قصة اكثر من رائعة و اكيد كارمات

Offline boubi

  • Special Member
  • *
  • Posts: 1568
  • Activity:
    20.56%
  • Karma: 337
Re: الساديه بشكل غير رسمي11
« Reply #4 on: May 12, 2018, 06:04:43 AM »
Karma 83-84 and later more

Offline Khadamek

  • Member
  • **
  • Posts: 197
  • Activity:
    7.78%
  • Karma: 182
Re: الساديه بشكل غير رسمي11
« Reply #5 on: May 12, 2018, 02:29:23 PM »
قصة من أفضل قصص المنتدى بلا منازع، أتمنى أني أستطيع ان اعطيك عشرات الكارما لكل حلقة

Offline Ahella123

  • Member
  • **
  • Posts: 32
  • Activity:
    3.89%
  • Karma: 0
Re: الساديه بشكل غير رسمي11
« Reply #6 on: May 13, 2018, 05:50:17 AM »
قصة روعة وبجد واقعية جدا واحسن قصة قرأتها فى المنتدى وبخوش كل يوم اشوف جزء جديد نزل ولا لأ
وياريت تكمل بواقعية كدة وقلى ازاى اديك كرمة

Offline boubi

  • Special Member
  • *
  • Posts: 1568
  • Activity:
    20.56%
  • Karma: 337
Re: الساديه بشكل غير رسمي11
« Reply #7 on: May 13, 2018, 06:12:40 AM »
Karma 88

Offline dali

  • Special Member
  • *
  • Posts: 343
  • Activity:
    5.56%
  • Karma: 235
Re: الساديه بشكل غير رسمي11
« Reply #8 on: May 25, 2018, 08:30:44 AM »
مشكوور

Online Safepower2000

  • Member
  • **
  • Posts: 101
  • Activity:
    38.89%
  • Karma: 27
Re: الساديه بشكل غير رسمي11
« Reply #9 on: June 20, 2018, 07:42:24 PM »
كارما

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30