* الست وكلبتها رائع جدا  Author: ommare456 Forum: YouTube Video Clips 25/05/2018 (11:33)
* Adult galleries   Author: hazem ahmed Forum: Free Sites / Blogs / Groups 25/05/2018 (11:22)
* هنا دلوعة بابي- الفصل التاني- الجزء التاني  Author: mako123 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 25/05/2018 (10:59)
* الحـــــكواتـــــي ★★★★ الجزء الأول  Author: kkkkk Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 25/05/2018 (09:57)
* again my friends  Author: Mera85 Forum: Real Arabic Pictures 25/05/2018 (09:34)
* عالم خاص: المتسلطة وكلابها وكلباتها  Author: dali Forum: قصص السيدة وخادمها 25/05/2018 (09:00)
* ☆☆مولاتي انا كلب تحت رجليكي☆☆ انا عبدك وكلب تحت رجليك  Author: dali Forum: قصص السيدة وخادمها 25/05/2018 (08:59)
* ☆☆بداية العبويه ☆☆مولاتي انا كلب تحت رجليكي  Author: dali Forum: قصص السيدة وخادمها 25/05/2018 (08:59)
* حين جاءت زوجتى لمقر عملى..6 والأخيرة  Author: dali Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 25/05/2018 (08:57)
* حين جاءت زوجتى لمقر عملى..5  Author: dali Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 25/05/2018 (08:56)
* الاستاذة ماري 10  Author: dali Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 25/05/2018 (08:56)
* الملكة ليان الجزء ٢  Author: dali Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 25/05/2018 (08:56)
* الملكة ليان الجزء ١  Author: dali Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 25/05/2018 (08:55)
* الاستاذة ماري 9  Author: dali Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 25/05/2018 (08:55)
* حين جاءت زوجتى لمقر عملى..3  Author: dali Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 25/05/2018 (08:55)

Author Topic: الساديه بشكل غير رسمي10  (Read 606 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Podedode

  • Member
  • **
  • Posts: 142
  • Activity:
    9.44%
  • Karma: 97
الساديه بشكل غير رسمي10
« on: May 11, 2018, 10:41:23 PM »

الساديه غير الرسميه
الحلقه العاشره
أثناء انتظار عصام لدينا دخل عليه شريف
- مش عيب عليك ياصاحبي توقع بينية  وبين البنيه دي الفتنه أشد من القتل
- انا مكانش قصدي أوقع بينكو ولا حاجه بس دينا عصبيه ومش بتستحمل كلام غلط عليها
- وأنت بتنقل الكلام ليه اصلا
- انا منقلتش كلام ولا حاجه ... انا كنت بنبها عشان تغير أسلوبها وكده فجه سيرة كلامك أنت وساره
- وليه كده يازميلي مش عيب عليك لما تكون كبير كده وبتعمل درسات عليا وتتصرف كده زي العيال
- احترم نفسك يا شريف
جاءت ساره وحسام ف هذا التوقيت وقالت
- صلو عالنبي يا جماعه ف ايه
قال عصام - مفيش حاجه بعد ازنكو وقبل الانصراف قال شريف له
- هتروح تصلي العصر بردو زي المره ال فاتت
لم يرد عليه عصام وانسحب سريعا من المكان. وشعر بعدها بخجل شديد من زملاءه وبمقابلة دينا طلب منها عدم الذهاب إلى المدرج
وعندما أصرت دينا عل معرفة السبب حكي لها ما حدث وقالت له
- نفسي اقولك لفظ بس للأسف مش عارفه اقولهولك
- ف ايه يا دينا
- بس يا مره
ذهل عصام من الكلمه ولم يرد ولاحقته دينا - دي أقل حاجه ممكن تتقال لواحد زيك . قصدي لواحده زيك
- ايه يا دينا ف ايه ?!
- أنتي مش عارفه تردي عليهم ياحلوه يابيضه
- يا دينا أنا كان موقفي وحش جدا بسبب اني نقلت الكلام ليكي
- كاتها نيله ال عايزه خلف
- قعدت اقولك يادينا اهدي وبلاش نعمل مشكله وانتى مسمعتيش كلامي
- اتوكس عل عينك . أنت مش مكسوف من نفسك
- دينا انتى خليتي شكلى وحش جدا قدامهم
- كثمك عل كثمهم خلاص . ارتحت كده
وسط ذهول من عصام
- ف ايه يادينا ?!! مش كده يعني
- أنت المفروض تتوكس وتتكسف عل دمك يامعفن ، بدل ماتهب فيهم مكسوف ومش عارف ترد عليهم
- يا دينا افهميني أنا..
- أنت مش راجل ومش فيك ريحة الرجوله . انا يابنت مسكته وطلعت ميتين أبوهم فالكلام وأنت لاموخذه مش اقول عليك ايه . حتى كلمة مره أو حرمه قليله عليك
- شكرا يامحترمه بس ارجوكي كفايه اهانه
- ياخويا اتنيل عل عين أهلك . وأنا ال كنت فاكرك اهبل وعبيط وحمار بس . ده انت طلع فيك العبر
- دينا أنا لما بحكيلك ال بيحصل من الزملاء بيكون عشان تاخدي حذرك ، مش عشان تعملي مشكله
- متحكليش حاجه ثانيه خلاص ويالا غور فداهيه
-.. ف ايه يا دينا ..
- امشي غور من قدامى ومتورنيش وشك تاني
- يا دينا مش كده
تركته دينا ومشيت وجد عصام نفسه ف مأزق كبير جدا ويمكن أن يؤدي إلى فقدان أعز مايملك
اتصل عصام بها عدة مرات وكان يرتجف قلبه بشده أثناء الاتصال ولكنها لم ترد وفاليوم التالي عندما كرر اتصاله ردت عليه
- ايه ياخول
سكت عصام لثواني ولم يجد رد ولكنه عمل عبيط وقال لها - الو صباح الخير
- صباح الخره عل دماغك، عايز ايه
- عايزك تهدي وتسمعيني
- ارغي
- ..دينا أنا .. ربنا يعلم بعزك اد ايه ومش بحب اسمع حد يسئ ليكي خالص ، خاصة اني شايفك أحسن واحده فالدنيا دي كلها ..
- اومال سكت ليه لما سمعتهم بيكلمو عليا ?
- انا مسكتش والله العظيم ورديت عليهم ، بس برد رد هادئ ومش بعمل مشكله
- لأ دول لازم بتعمل معاهم كده عشان يعرفو حدودهم كويس بس طبعا انت هفأ
- .. بصراحه يا دينا .. انتي عندك حق ف ان هما لازم ياخدو عل دماغهم
بس ..
- بس انت هفأ
- الله يسامحك
- يلا عايز حاجه
- اه ... بكره ف محاضرات
هتيجي ?
- ربنا يسهل
 - طيب اناا .. اسف
- خلاص ياعصام
- ماشي ياستي هستناكي بكره ان شاء الله
- طب سلام
- مع السلامه
أغلق عصام المكالمه وأخذ نفس عميق شعر معه بارتياح شديد بعد مصالحة سته وتاج راسه
انتظر عصام دينا فاليوم التالي وجلس بعيد عن الكليه حتى لا يصطدم بأي من الزملاءالمترصدين له واتصلت به دينا لتعرف مكانه وعندما جاء إليها أخبرها بأنه كان يجلس فالمكتبه المركزيه
- أنت خايف من العيال
- ...لأ ... طظ فيهم دول ميفرقوش معايا
- والنبي ايه
- تحبي اروح اتخانق معاهم
- بس ياحبيتي بس يا ماما اعدي ساكته احسنلك
جز عصام عل أسنانه ونظر لدينا وسكت
- ف حاجه يا عصام ?
- لأ مفيش
- لو ف حاجه قول
- حرام عليكي ال بتعمليه فيا
- ..طب يلا قوم فز واحجزلنا 2 مكرونه بشاميل
- حاضر
وقام عصام وتابعته دينا
- وهات ميه وأنت جاي
- حاضر
- عل الله تنسى الميه عشان اطين عشتك
حجز عصام المكرونه وأحضر المياه المعدنيه وجلس بجوار دينا عل السلم الذين يجلسون عليه دائما ، وكالعاده جلس عصام أسفل دينا بدرجتين ليكون قريب نوعا ما من قدميها
وبمجرد جلوس عصام وضعت دينا قدم عل أخرى فمواجهة عصام وقالت - مقلتليش ايه رأيك فالشوز بتاعي ده
- انا اول مره اشوفه تقريبا
- بقالي فتره ملبستوش
- هو انتي عندك كام شوز بالظبط
- أنت بتحسد بقا
- لا والله بس نا حاسس أنهم كتير فعلا
- انا بصراحه معرفش عددهم بالظبط وفالبيت زهقانين مني عشان واخده نص الجزامه لوحدي
- ههههههه انتي حتى ال عندك فالبيت مبلطجه عليهم
- ده غير السابوهات وغير الجزم البوت بحطها فالدولاب وتحت التسريحه
- انتي واخده البيت لحسابك بقا
- ومحدش يقدر يلمس حاجتي ، يبقا نهارها اسود
- انتي مالكيش حل يا دينا
- فمره اختي الكبيره الهبله دي لبست سابوه من بتوعي عملتلها فضيحه فالبيت وخليت بابا يخصم من مصروفها ويجيبلي واحد جديد ورميت القديم فوشها
- عارفه انتي لو اختي انا
كنت شيلتلك الجزم بتاعتك تحت المخده
- مانا عارفه انك بتحب الجزم
احمر وجه عصام قليلا وقال - بس مش اى جزم عفكره
- أنت بتلمع جزم مراتك وكده
- كنت فالأول بس خلاص بطلت
- ليه مش عاجباك
- مش بالجزم عفكره
- اومال بايه
لم يرد عصام وتلكلك فالكلام وتابعت دينا
- ما ترد
- ممكن تعفيني من الاجابه عالسؤال ده
نظرت لعصام نظره فيها شئ من التعالي وهي مستمره ف وضع قدم عل أخرى كما هي فمواجهته وقالت - روح هات المكرونه
تناول عصام ودينا المكرونه سريعا كما طلبت دينا عشان يلحقو آخر جزء فالمحاضره ومعرفة مافاتهم منها
وأثناء توصيل عصام لدينا كالعاده لتركب الميكروباص سألها ان كانت بدأت مذاكره ولا لسه
- ولا فتحت أي حاجه ، وأنت
- نفس الكلام
- عارف لو عرفت انك بتذاكر من ورايا
- ههههه عيب عليكي يادينا أنا كده بردو
- انا بقولك بس عشان تبقا عارف
- حاضر
وأثناء سيرهما رن موبيل عصام ورد عل أحد أصدقائه وأنهى معه سريعا
- هو مش أنا قلتلك قبل كده انك تعمل موبيلك صامت وأنت معايا
- انا اسف والله ماخدتش بالي
مره ثانيه هسيبك وامشي
حاضر
اتصل عصام بدينا فاليوم التالي
- أيوه ياعصام
- صباح الخير يا دينا
- صباح الخير
- عامله ايه
- كويسه الحمد لله
- انا .. بكلمك النهارده عشان عايز استاذنك فحاجه كده
- ايه
- انتي بكره نظامك ايه
- أنت متصل عشان تسألني بكره نظامي ايه?
- لأ لأ مش قصدي أنا بس كنت عايز اعرف وكده.. لكن أنا متصل عشان اقترح عليكي نبدأ مذاكره مع بعض النهارده ، ايه رأيك نبدأ فمادة الرقابه الاداريه
- لأ دي صعبه اوي
- خلينا فماده سهله شويه
- مش مشكله أنا هظبطهالك
- ابقا ظبطها بعدين ، أنا مش بحب ابدا بماده صعبه تقفلني
- طيب ماشي ال حضرتك تشفيه
- ابدأ بالرقابه القضائيه أو العقود ، دول أسهل بكثير وعندنا فكره كويسه عنهم من السنه ال فاتت وبالفعل نفذ عصام كلام دينا واتصل بها فاليوم التالي ليخبرها بما أنجزه
- شاطر يا عصام بس انت لحقت تخلص كل ده امبارح بس ?
- انا ملخص الباب الأول والثاني من السنه ال فاتت بس كنت براجع ويشوف لو الدكتور عدل حاجه أو كده
- طيب هاتهم معاك بكره
- بس النهرده ف محاضرات
- لأ ماهو أنا مش هروح الكليه النهارده
- ليه
- كده ورايا مشوار
- اي.. قصدي طيب ماشي
- يلا سلام
- طيب انا بس عايز استاذنك مش هروح الكليه نا كمان
- خايف من العيال الهبله ال هناك
- لأ طبعا إنااا.. انا هروح مخصوص عشان اثبتلك اني مش بيهمني حد
قابل عصام إحدا الفتيات فالمدرج وكان يعرفها منذ العام السابق
وتفاجأ باتصال من دينا
- الو
انت فين
- فالمدرج والمحاضره شغاله
- سيب المحاضره وتعالى عالكافتريا
- طيب المحاضره ناقصلها خمس دقائق استن..
- سيب المحاضره يا روح أمك وتعالى
- حاضر
وبعد مقابلة دينا قال لها
- ايه المفاجأة الحلوه دي
- الدكتور شافك وأنت بتحكي عالموبيل
لأ أنا كانت راسي تحت وأنا بكلمك
- أنت كلت
- لأ بصراحه مبآش بيجيلي نفس أكل من غيرك
- طب ياختي روح احجز المكرونه وتعالى ورايا
 ذهب عصام لدينا ليجدها فاتحه اللاب توب بتاعها وبتحاول تسطب يو اس بي نت . وجلس بجوارها عالسلم كعادته أسفل بدرجتين
- ماشالله انتي اشتريتها امتا
- من شويه
- من ورايا كده
- اه من وراك شوفت بقا
- عرفتي الطريق خلاص يعني
- بس ياعبيط أنت اعد ساكت. أنت تعرف تشغل البتاعه دي
- ال يو اس بي
- أيوه ياختي ال يو اس زفت
- طيب مانتي ماشيه صح اهو
- هتستني لغاية لما يخلص تحميل وبعد كده هتدوسي فنش وبعدها تعملي رستارت للاب
- ماشالله ، كويس انك مطلعتش حمار فكل حاجه
- الحمد لله
- نا عايزه أفتح الاكونت بتاعي وعايزه اظبط شوية حاجات فيه كده
- ماشي ياستي تحت امرك
- خلاص روح هات المكرونه وتعا..
وفجأة رن موبيل عصام ولكن باهتزاز فقط وبدون صوت وكانت فاطمه ال حضرت معاه المحاضره بتتصل بيه . واستاذن عصام من دينا ورد عالموبيل ووجد دينا تنظر إليه بحده فانصرف بعيدا ولكنها ندهت عليه
- أنت يازفت تعالى هنا وهات الموبيل
وبالفعل اخدت منه الموبيل والخط مفتوح وقفلت السكه
- انا قلتلك كام مره تقفل الموبيل وأنت معايا
- انا كنت عامله فيبريشن وكاتم الصوت
- و أنا ازنتلك ترد ياجموسه
- .. انا اسف ..
واهتز الموبيل مره أخرى لاعادة اتصال فاطمه به، وكنسلت دينا عليها وطلبت من عصام إغلاق الموبيل والذهاب لإحضار المكرونه
 عاد عصام بالمكرونه وبدون قصد جلس بجوار دينا وعل نفس درجة السلم التي تجلس عليها
وكان قريبا نوعا ما من دينا. ونظرت له دينا وقالت - أنزل تحت
فنزل عصام درجه واحده وتابعت دينا - انزل كمان
وتفاجأ عصام من طلبها ولكنه نزل درجه اخري
وبدأت دينا ف تناول طعامها ونظر لها عصام وشعر بجبروتها ثم نظر إلى جرمتها البوت ثم بدأ فتناول طعامه
وضعت دينا قدم عل أخرى فمواجهة عصام وقالت - يعني معلقتش عل الجزمه دي
- انا تقريبا شوفتها قبل
كده
- ازاي ياحمار انت دي اول لبسه ليها السنادي
- يبقا أنا ماخدتش بالي
- غريبه مع انك بتركز مع الجزم بتاعتي أكثر من إي حاجه ثانيه فالدنيا
- ياستي والله مش بيكون مع أي حد الكلام ده . مع الناس ال بعزهم بس
- ماشي مانا بقول الجزم بتاعتي مش بقول الجزم بصفه عامه
- هممم
فتحت دينا الاكونت بتاعها وساعدها عصام  ف كيفية الحفاظ عل خصوصية معلوماتها وصورها الشخصيه
- بقولك ياد ياعصام ، انا عايزه أدخل جمعيه
- انتي قبضتي مرتبك
- اه واشتريت كذا حاجه كده ، ولو مدخلتش الجمعيه دي الفلوس مش هتكمل معايا لآخر الشهر
- اشتريتي ايه
- وأنت مال أمك بال اشتريته متخليك فال بقولهولك
- .. طيب حاضر
- امتا
بكره وانا فالشغل
- طيب ورد عليا
وأثناء توصيل عصام لدينا لموقف الميكروباص أخرجت دينا الموبيل من شنطتها واعطته لعصام
- لو سمعت رنته تاني هكسره فوق دماغك
 أثناء سهر عصام ليلا وتفكيره ف معشوقته وتاج رأسه جاءت له فكره جديده يمكن بها اقتحام ساديتها واستفزازها وذلك بعد فشل فكرة الكتاب والذي حاول مرارا وتكرار اقناعها بقراءته دون جدوى
إلى اللقاء فالحلقه القادمه

Online dali

  • Member
  • **
  • Posts: 305
  • Activity:
    82.78%
  • Karma: 138
Re: الساديه بشكل غير رسمي10
« Reply #1 on: Today at 08:30:24 AM »
يعطيك العافية

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30