* اخيرا : فارس الحلو يبوس و يمصمص اصابع رجلين سلافة معمار في فيلم علاقات عامة  Author: ar Forum: Arabic Celebs [ only femdom ] 19/06/2018 (23:16)
* مجموعه صور تقبيل يد بنات مع بنات الجزء الثالث  Author: noura hanem Forum: Feet From Real Life .::. Not Acting & Non Arabic .::. 19/06/2018 (22:45)
* sahel time  Author: bibo Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/06/2018 (21:44)
* سيطرة الخادمة 4 والاخير   Author: princeana96 Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 19/06/2018 (21:17)
* الساديه بشكل غير رسمي14  Author: Podedode Forum: قصص السيدة وخادمها 19/06/2018 (21:16)
* Femdom hot collection  Author: pentor1987 Forum: Bondage & S/m 19/06/2018 (21:15)
* NECRO SNUFF ARCHIVE - My Private Full Collection [2000+ Videos]  Author: dronnxxx Forum: Other Fantasies 19/06/2018 (20:43)
* بواطن رجلين داليا البحيري  Author: samehhabeb Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/06/2018 (19:53)
* امينه خليل  Author: samehhabeb Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 19/06/2018 (19:15)
* الفتوة والصبية .. الجزء الثاني  Author: adham Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 19/06/2018 (16:11)
* my friends  Author: mega Forum: Real Arabic Pictures 19/06/2018 (16:00)
* again my friends  Author: mega Forum: Real Arabic Pictures 19/06/2018 (15:57)
* سيطرة الخادمة 3  Author: mado80eg Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 19/06/2018 (13:35)
* سيطرة الخادمة 2  Author: mado80eg Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 19/06/2018 (13:35)
* سيطرة الخادمة   Author: mado80eg Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 19/06/2018 (13:31)

Author Topic: اميرة الشروق الحلقه السابعة  (Read 2041 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline shadyshico

  • Member
  • **
  • Posts: 135
  • Activity:
    2.78%
  • Karma: 19
اميرة الشروق الحلقه السابعة
« on: February 19, 2018, 10:45:41 PM »
عدا تقريبا ربع ساعه تقريبا و هبه مستمتعه بالقعده في الجنينه في الجو الجميل ده و هي بتمرجح نفسها بوشي
انا كنت مرهق جدا لكن كنت مستمتع و مستمتع اكتر منها كمان , ,,,,, نزلت هبه رجليها من علي وشي و لطشتني قلم جامد برجلها البيضه و الناعمه و قاتلي روح اعملي عصير فريش ,,,,, وطيت علي الارض و حطيت راسي بين رجليها و قولتلها تحت امرك يا حبيبتي و انا ببوس الارض ,,,,, دخلت المطبخ و فتحت التلاجه اشوف ايه موجود ممكن اعمله لقيت رمان و موز و بطيخ فقررت اني اعمل عصير موز اختصارا للوقت عشان متاخرش علي حبيبتي , طلعت الموز و اللبن و حطيتهم في الخلاط مع السكر و ضربتهم و طلعت اشيك كبايه لقيتها قدامي و صبيت الخليط فيها و حطيته في الصنيه و نزلت , لما وصلت قدام هبه نزلت علي ركبي و مديت الصنيه عشان اقدم لمولاتي العصير بطريقه الخدم المهذبه مدت ايدها هبه و اخدت العصير و وطيت قدام هبه و حطيت الصنيه علي ظهري اخدت هبه شفطتين منت العصير و حطت الكبايه علي الصنيه و رفت رجليها الاتنين علي ظهري , بعد شويه اتحركت حركه بسيطه لان كتفي بدا يوجعني و كانت الكبايه هتقع لكن ادلق منها شويه صغيريين ع الصنيه , بصت لي هبه و قالتلي ينفع اللي انت عملته ده ؟ لسه هرد باعتذار و لقيت هبه نزله برجلها علي وشي حاولت ان امسك نفسي و متحركش عشان مفبش حاجه تتدلق تاني ,
قالتلي هبه ناولني فرده الشبشب دي و هي بتشاور بصبعها علي الارض , مديت ايدي و ناولت هبه شبشبها , مسكت هبه الشبشب و بدات سلسلة الضربات تتوالي علي وشي , لطشتني هبه ست سبع لطشات و وشي احمر جامد مش من قوه الضرب انما من كتم صوتي عشان محدش يسمع حاجه , حطت هبه شبشبها قدام وشي من نحيه النعل و قالتلي : بلا اعتذر يا زباله , بوست الشبشب و انا بقولها انا اسف يا مولاتي انا اسف مش هعمل كده تناي ؟, امرتني هبه اني افتح بوئي و حطت الشبشب جواه و مست الكبايه و رجعت بظهرها لورا و و رجعت تاني تمسك الموبايل , قعدنا ع الوضع ده حوالي خمس دقايق لحد ما خلصت هبه العصير لكن سابت بوئين تلاته , بصت لي هبه و هيا بتقولي ان مش قادره افهم ليه معملتش لنفسك عصير يا حيوان , معرفتش ارد لان الشبشب كان في بوئي و اكتفيت اني احرك راسي زي العبيط ,امرتني هبه اني احط الصنيه قدامها ع الارض , شلت الصنيه من علي ظهري و حطيتها قدام هبه ع الارض , شالت هبه رجلها الشمال من علي ظهري و وطت و صبت اللي كان فاضل من العصير في الصنيه و داست برجلها علي الصنيه , امرتني هبه اني الحس كل العصير من رجلها , شلت الشبشب من بؤي و بدات الحس في رجل هبه من الكعب للصوابع ,قعدت حوالي دقيقتين الحس في رجل هبه و بين صوابعها العسوله عشان اتاكد ان مفيش نقطه عصير لسه علي رجل مولاتي , لتطشتني هبه عل وشي برجلها و هيا بتقولي شطور يا ممست رجلي و قالتلي وطي يا حيوان نضف الصنيه و مش عايزه اشوف نقطه عصير عليها عايزاه بتلمع , وطيت بسرعه و انا بقولها تحت امرك مولاتي و بدات انضف بلساني في نفس الوقت اللي داست فيه هبه علي راسي و هيا بتضحك و بتقولي ايه رايك في العصير يا حيوان ؟ قولتلها ده احلي و اطعم و الذ عصير شربته في حياتي , ضحكت هبه ضحكه خفيفه و هيا بتقولي هتعيش مع مولاتك اعد ايام حياتك , قولتلها و شكرا يا ستي و اتمني اني اكون عند حسن ظنك و اكون مخلص في خدمتك , فضلت دايسه هبه علي راسي لحد اخر نقطه لحستها من العصير و بقت الصنيه بتلمع و شايف فيها وشي و فوقه اجمل و انعم رجل في الدنيا ,, شالت هبه رجلها من علي ظهري و هيا بتقولي يلا يا حيوان عشان ننام , وطيت علي الارض و انا بقولها تحت امرك مولاتي و مسكت الشبشب ببوئي و لبست هبه الشبشب , وطت هبه و مسكت الصنيه و قامت و انا قومت وراها و شلتها عشان نطلع , دخلت الفيلا و قفلت الباب ورايا برجلي و رحت ع المطبخ عشان نرجع الحاجات و طلعنا علي فوق و قبل ما ندخل الاوضه امرتني هبه اننا نروح الحمام الاول , نزلت هبه علي ارض الحمام و امرتني اني املا كباية ميه عشان هتنضف سنانها , مليت الكبايه و حطيت المعجون علي الفرشه و اديتها لهبه اللي بدات تدعك في سنانها , ناولت هبه الكبايه عشان تتمضمض و شاورتلي بصباعها فوطيت قدامها و فتحت بوئي عشان تنزل كل حاجه فيه و اتمضمض انا كمان و اغسل سناني و ابلعهم , بعد ما خلصنا شلت هبه و روحت علي الاوضه و نزلتها علي السرير و نزلت االعها الشبشب ببوئي لكن لحقني هبه من شعري و قالتلي قلعني الشبشب يا حيوان بايدك عشان عايزه استخدم بؤك قبل ما انام ,,, انا سمعت الجمله دي و قلبي بدا يدق من الفرحه و قلعت مولاتي شبشبها و طلعت رجلها علي السرير و لفيت من الناحيه التانيه و فردت جسمي جمب هبه , لقيت الم نازل علي وشي و هبه بتقولي مش هتقفل النور الاول يا حيوان للدرجه دي مستعجل و ضحكت ضحكه رقيقه , ابتسمت باحراج و قومت اطفي النور و رجعت تاني جمب مولاتي , مسكت هبه ايدي و بصت من غير ما تتكلم , بصت لي هبه بصه خلتني افهم شعورها في اللحظه دي , قربت وشي من وشها ببطئ و بدات شفايفنا تلمس بعض بالراحه , فضلت شفايفنا حاضنه بعض لمده نص دقيقه و شالت هبه بوقها من بوئي و طلعت فوقي و مسكت راسي بايدها و بدات تبوسني تاني بحماس شديد و مسكت انا البطانيه و نزلنا تحتها احنا الاتنين .....................................
فتحت عيوني بصيت حواليا لقيت النهار طلع و هبه نايمه علي صدري , مسكت التلفون لقيت الساعه 8 , يا لهوي اتاخرت علي شغلي فاضل نص ساعه و ميعاد الشيفت يبدا , رجعت الموبايل مكانه و شلت راس هبه بالراحه و حطيتها جمبي و غطيتها و نزلت من ع السرير و حطيت شبشبي تحت باطي و طلعت من الاوضه و انا ماشي علي صوابع رجلي عشان هبه ما تصحاش , دخلت الحمام و اخدت دوش سريع و طلعت بسرعه و لبست هدومي لكن قبل ما انزل افتكرت ان هبه هتصحي الساعه 10 و نسيت تظبط المنبه بتاعها امبارح , مسكت تلفونها و ظبطت لها المنبه علي الساعه 9 و وطيت بوستها علي خدها و طلعت من الاوضه و لبست جزمتي و مشيت ,,, ركبت عربيتي و انطلقت بسرعه زي المجنون عشان الحق اوصل في معادي , وضعي غريب مستعجل علي شغلي لكن مش متوتر خالص و صاحي نشيط اوي و نفسيتي مرتاحه جدا و معلي الكاسيت و انا ماشي , اول مره احس بالشعور ده و قولت في راسي انا قبل كده مكنتش عايش , ازاي لحد دلوقتي انا مستحمل نفسي كده و متجوزتش انا لازم اغير طريقتي في الحياه و استهتاري و اهتم بنفسي شويه ,, ,,,,,,,,, مع اني وصلت متاخر ربع ساعه و المدير اتنرفز عليا لكني بصيتله بمنتهي البرود و كانه مش بيتكلم معايا ,, مع ان في كل مره المدير كان بيزعقلي فيها مكنتش بقدر امسك نفسي و كنت انا كمان بزعقله و يتعملي خصم , لكن النهارده مزاجي رايق اوي و بالي هادي و مش عايز حد يعكنن عليا عديت من جمبه بهدوء و قعدت علي جهازي , وقف جمبي و قالي انا بكلمك علي فكره , قولتله عايز ايه يا خالد انت بتزعق ليه انا متاخر طبق اللايحه يا اخي و نزلي خصم , بص ليا بتعجب و غيظ في نفس الوقت و مشي من جمبي و هو بيقولي انا هعرف اشوف شغلي معاك بعدين

Offline Glamazonlover

  • Member
  • **
  • Posts: 4
  • Activity:
    0%
  • Karma: 0
Re: اميرة الشروق الحلقه السابعة
« Reply #1 on: February 20, 2018, 06:10:58 AM »
The story is extremely good, I like your style in writing without any nudity or extreme cruelty
Please continue this wonderful parts
I hope that I have Karma to give you but unfortunately I haven't

Offline egy_tech

  • Member
  • **
  • Posts: 391
  • Activity:
    2.22%
  • Karma: 66
Re: اميرة الشروق الحلقه السابعة
« Reply #2 on: February 20, 2018, 06:31:24 AM »
Perfect story , one of the best ever.
Thanks.
K+
Learning To Fly ....

Online amjad561

  • Most Active Members
  • *****
  • Posts: 1674
  • Activity:
    12.78%
  • Karma: 144
Re: اميرة الشروق الحلقه السابعة
« Reply #3 on: February 20, 2018, 04:57:47 PM »
كمان كارما مني
اسلوب حلو
استمر

Offline John_#1

  • Most Active Members
  • *****
  • Posts: 2238
  • Activity:
    31.67%
  • Karma: 0
Re: اميرة الشروق الحلقه السابعة
« Reply #4 on: March 03, 2018, 01:27:44 PM »
you are doing a nice job.. keep it up and continue this nice story

Offline dali

  • Special Member
  • *
  • Posts: 333
  • Activity:
    97.22%
  • Karma: 233
Re: اميرة الشروق الحلقه السابعة
« Reply #5 on: May 25, 2018, 08:47:13 AM »
يعطيك العافية

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30