* الفتوة والصبية .. الجزء السابع والأخير  Author: Bigbang Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 21/06/2018 (12:52)
* بيرين سات تدعس نظّارة و تركل رجل في بطنه  Author: mao2006 Forum: Arabic Celebs [ only femdom ] 21/06/2018 (12:36)
* سيطرة الخادمة   Author: Monasproperty Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 21/06/2018 (12:14)
* NECRO SNUFF ARCHIVE - My Private Full Collection [2000+ Videos]  Author: dronnxxx Forum: Other Fantasies 21/06/2018 (11:13)
* again my friends  Author: homarhomar Forum: Real Arabic Pictures 21/06/2018 (11:03)
* my friends  Author: homarhomar Forum: Real Arabic Pictures 21/06/2018 (11:03)
* مشهد غيَّر حياتي - الحلقة الأولى  Author: kokokokokoko14 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 21/06/2018 (10:07)
* Dirty Talk, Masturbation Instructions, Humiliation & Joi  Author: FiRRMA Forum: Non Arabic Clips (EN,FR....,ETC) 21/06/2018 (10:06)
* مجموعه صور تقبيل يد بنات مع بنات الجزء التاني  Author: crazyta7n Forum: Feet From Real Life .::. Not Acting & Non Arabic .::. 21/06/2018 (09:42)
* سيطرة الخادمة 4 والاخير   Author: mishkalji1984 Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 21/06/2018 (09:18)
* سيطرة الخادمة 3  Author: mishkalji1984 Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 21/06/2018 (09:10)
* حازم والست جملات الجزء الثالث والاخير  Author: John_#1 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 21/06/2018 (09:06)
* سيطرة الخادمة 2  Author: mishkalji1984 Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 21/06/2018 (09:05)
* حازم والست جملات الجزء التانى  Author: John_#1 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 21/06/2018 (08:55)
* حازم والست جملات  Author: John_#1 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 21/06/2018 (08:25)

Author Topic: اميرة الشروق الحلقه الخامسه  (Read 2541 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline shadyshico

  • Member
  • **
  • Posts: 135
  • Activity:
    2.78%
  • Karma: 19
اميرة الشروق الحلقه الخامسه
« on: February 17, 2018, 01:12:06 AM »
دخلت بسرعه الفيلا قلعت جزمتي و لبست الشبشب و رميت الشنطه في غرفة المعيشه قولت بعدين ابق اطلعها المهم دلقوتي الحق اعمل حاجه للغدا شلت حاجات الفطار و روحت ع المطبخ حطيت الحاجات في الحوض و فتحت التلاجه اشوف فيها ايه ,, لقيت فرخه و شويه خضار و لحوم , و من الحاجات اللي لقيته اقررت اعمل رز و صنية بطاطس , مكنش عندي مشكله في التحضير مشكلتي الوحيده كانت في الوقت لاني قعدت فتره كبيره اوي لوحدي و بعرف اطبخ كويس,,,, نقعت الفرخه في ميه و خل عشان تروح منها ريحة الزفاره و غسلت الباطس و قشرتها و قطعتها طرنشات متوسطه , بشرت الجزر و قطعت الفلفل الاخضر و الالوان و قطعت شوية خضره , رجعت تاني للفرخه صفيت ميتها و قطعتها اربع و فردت كل الحاجات دي بسرعه و رشيت شويه ملح و فلفل اسود و كمون و كبيت علهم الصلصه في الصنيه و لعت الفرن و رميتها فيه , طلعت الرز و غسلته و حطيت عليه الميه و الملح و غطيته و ولعت عليه و روحت ع الحما اخد دوش لحد ما الاكل يستوي شويه ,, خلصت دوش و طلعت فتحت الفرن لقيت الاكل لسه قدامه 20 دقيقه وطيت النار علي الرز و روحت علي غرفة المعيشه اشيل شنطتي اطلعها الاوضه طلعت هدومي و حطيتها في الدولاب و شلت الشنطه تحت السرير و رجعت تاني ع المطبخ اراقب الاكل , الساعه بقت سبعه و الاكل لسه مخلصش لكن كويس ان هبه لسه موصلتش حبيت اطمن عليها فاتصلت عليها
انا : الو
هبه : ايوه
انا : ايه الاخبار وصلتي فين
هبه : انا ع الدائري لسه قدامي شويه و اوصل
انا : توصلي بالسلامه
هبه : عملت ايه لحد دلوقتي
انا : طبخت و عبال ما توصلي هيكون الاكل خلص
هبه : اوك باي
انا : باي
عدا ربع ساعه و الرز خلص و البطاطس علي وشك مسكت تلفوني العب فيه شويه و فجاءه سمعت صوت باب الفيلا بيتفتح سيبت التلفون و نزلت جري علي تحت لقيت هبه دخلت وشها مكشر و مرهق قولتلها حمد الله ع السلامه مردتش عليا و رمت شنطتها عل صدري اخدت منها الشنطه و طلعت فوق الاوضه احطها و جبت شبشبها معايا و نزلت لقيتها قاعده في غرفة المعيشه وطيت ادامها عشان اقلعها الجزمه و الشراب و البسها الشبشب , قالتلي ازيك يا خدامي قولتلها بخير طول ما انتي بخير شايفك متضايقه من حاجه ايه اللي حصل النهارده قالتلي مفيش مشاكل في الشغل اشتريت اكل و لا لسه ؟ قولتلها انا طبخت و الاكل قرب يخلص
هبه لما قلعتها الشراب و مسكت رجلها كانت دافيه جدا واضح انها من ساعة ما نزلت نا قلعتش الجزمه و تعبانه جدا , رفستني هبه برجلها و قالتلي يخرب بيتك طبخت ايه هو انت بتعرف تطبخ اصلا , قولتلها ما تقلقيش الاكل هيعجبك , ردت عليا و هيا متنرفزه : بقولك ايه انا فيا اللي مكفيني لو الاكل معجبنيش هجلدك خمسين جلده و مش هرحمك , رديت بكل ثقه و انا بقولها و حتي لو الاكل عجبك انا بتاعك يا مولاتي و تجلديني وقت ما تحبي لكن انا متاكد ان الاكل هيعجبك , كنت خلاص لبستها الشبشب استاذنت منها اروح اشيل الجزمه و اروح المطبخ اجيب الاكل , قالتلي استني شيلني الاول وديني الحمام و خدت هبه الجزمه من ايدي شلتها و علقت جزمتها في بوقي زي ما بتحب تعمل , ودينا الجزمه مكانها و طلعتها الحمام و نزلت تاني ع المطبخ طفيت الفرن و طلعت الصنيه و غرفت الاكل في الطباق و طلعت العصير من التلاجه و طلعت حطيتهم في غرفة المعيشه و رجعت تاني علي فوق عشان اجيب هبه لكن لقيت هبه لسه مخلصتش و يمعت من بره صوت الدوش لكني فضلت واقف مستني لاني متاكد انها نسيت تاخد الفوطه و غياراتها و فعلا لقيتها بتنده عليا من جوه و امرتني اجيبلها فوطتها و الغيارات و قميص نوم تلبسه , رحت ع الاوضه جري و اديتها اللي هيا محتاجاه من بره الحمام لما مدت ايدها اخدتهم بعد خمس دقايق طلعت هبه و دخلت اوضتها و قالتلي انزل علي ايدك و ركبك عشان اقعد عليك و انا بسرح شعري , فرحت جدا و نزلت قدام التسريحه و قعدت هبه و بدات تسرح شعرها فجءاه لقيت الم جامد نازل علي وشي و هي بتقول : متتحركش كتير يا زفت مش عارفه اقعد كويس , ثبتت في مكاني و انا بقولها انا اسف يا ستي , خلصت هبه و لمت شعرها بتوكه لكن ماقمتش من على ضهري و قالتلي وديني عند الدولاب , قولتها تحت امرك يا حبيبتي و مشيت لحد ما وصلت قدان الدولاب اللي فتحتح و طلعت منه طوق و لبستهولي و قالتلي ده مخصوص عشان حبيبي و اياك تقلعه طول ما انت في البيت و تحطه داينا جمب باب الفيلا و انت داخل تلبسه و انت خارج تقلعه , قولتلها تحت امرك يا ستي , قاللتي يلا نزلني تحت عشان نتغدي و قامت من علي ظهري , قومت من مكاني و شلت هبه علي دراعي اللي فضلت حاطه راسها علي كتفي لحد ما وصلنا , نزلتها ع الكنبه و رحت شغلت التكييف و رجعت قعدت جمبها بصت لي هبه و قالتلي الاكل ريحه حلو و هي بتاخد منه معلقه و بتجرب مممممممم الكل حلو تسلم ايدك , قولتلها الله يسلمك , قالتلي بتعرف تطبخ حاجه تاني قولتلها اه بعرف اطبخ حاجات كتير , قالتلي كويس مش عايزاك تشتري حاجه من بره و كل يوم تطبخ مفهوم , قولتلها تحت امرك يا مولاتي و مسكت المعلقه و بدات ااكل هبه هيا تاكل معلقه و المعلقه التانيه تمضغها و بعد كده تنزلها في بوئي و ابلعها فضلنا علي كده لحد ما خلصنا الغدا , قومت من مكاني عشان اشيل الحاجات ارجعها المطبخ , طلعت الحاجات و نزلت عشان اشيل هبه و اطلع بيها الحمام تغسل سنانها شلت هبه و طلعت بيها اللي قالتلي هخليك تغسل سنانك معايا , ابتسمت ليها و قولتلها شكرا يا حبيبتي نزلت هبه عند الحمام و روجت الاوضه اجيب فرشتي و رجعت حطيت المعجون علي فرشتها و بدات هبه تدعك سنانها فتحت الحنفيه و مليت الكبايه ميه و اخدتها مني و شربت شويه و اتمضمضت و شاورتلي بصباعها , فهكت هبه عايزه تعمل ايه فتحت بوئي جامد و نزلت هبه كل اللي في بؤها في بوئي عشان اتمضمض بيهم قعدت هبه تضحك و انا بتمضمض و مستمتع بكل لحظه بعد ما خلصت و جيت انزلهم في الحوض مسكتني هبه من شعري و رجعتني تاني و رجعت براسي لورا جامد و قالتلي ابلعهم كلهم علي طول بلعت كل اللي في بوئي و شربت هبه من الكبايه و اتمضمضت تاني و نزلتهم في بوئي اتمضمضت بيهم و بلعتهم بعد ما خلصنا شلت هبه و نزلت بيها علي تحت و احنا نازلين قالتلي محضرالك مفاجاءه هتعجبك , قولتلها ايه هيا , قالتلي انا زهقانه و عايزه حاجه اتسلي بيها و انت هتكون لعبتي النهارده , ابتسمت ابتسامه فيها شويه خوف و قولتلها انا كلي ملكك يا مولاتي , نزلت هبه بعد ما وصلنا و قالتلي اقلع هدومك من فوق , و رات جابت شمعتين و رجعت طلعت الخيزرانه اللي شايلاها انا شفت الحاجات دي و قلبي بدء يدق بسرعه و بقول في نسي يا تري المفتريه دي هتعمل فيا ايه , امرتني هبه اني انزل ع لي ركبي لكن راسي لفوق و كاني قاعد علي ركبي حطت هبه شمعه في بوئي و و ولعتها و فضلت الشمعه في بوئي زي ما هيا قعدت تحسس هبه علي صدري بضوافرها صوابعها و كانها بتستكشف فريستها و بتفكر تعمل فيا ايه قعدت تلف هبه حواليا و هيا حاطه ايدها علي راسي و مره واحده نزلت بالخيزرانه علي ظهري اترعشت من قوة الضربه لكن معرفتش اصوت لان الشمعه كانت هتع من بوئي شدتني هبه جامد من شعري و قالتلي لو الشمعه وقعت من بوءك هجلدك خمسين جلده زياده مفهوم , حركت راسي بالموافقه و انا عيني فيها خوف شديد تفت هبه علي وشي و امرتني احط ايدي ورا ضهري و ربطت ايدي بأبزيم بلاستك و امرتني ارفع راسي لفوق , بقيت متكتف و راسي لفوق و الشمعه في بوئي بقيت في وضع ثبات عجيب و حركتي اشلت تماما نزلت هبه علي ظهري بالجلده التانيه اللي طانت اقوي من الاولانيه كتير جسمي اترعش رعشه جامده لكن الشمعه لسه ثابته في بوئي ضحكت هبه ضحكه عاليه شريره من وضعي الضعيف قدامها و انا مش قادر اتحرك و هيا مستمتعه بتعذيبي و نزلت علي ضهري بالجلده التالته و فضلت تعد لحد ما وصلت لعشره , عشر جلدات ورا بعض اخدتهم من غير ما اطلع ولا نفس لكن عنيا بدأت تدمع من كتر الالم و الشمع بدا يسيح و ينزل علي بوئي , مشكت هبه حلمت صدري الشمال و بدأت تفعص بضوافرها لكن خفيف شويه و ك\انها بتجس نبضي , قربت هبه من وشي شويه و تفت علي عيني و بدأت تذود في الفعص شويه بشويه و انا بتألم اكتر و اكتر , نزلت هبه ع الارض قدامي علي ركبها و بدأت تمسك حلماتي الاتنين بضوافرها و تفص فيهم جامد و هي مستمتعه جدا بتعبيرات الالم و العذاب علي وشي , الشمع تقريبا غطي بوئي كله و ما بقيتش عارف اتنفس الا من مناخيري مع الالم الرهيب اللي طالع من صدري بدا الهوي يطلع و يدخل من مناخيري بقوه رهيبه و هبه لسه قاعده قدامي بتفعص في حلماتي و تتف علي وشي , قعدت هبه علي الوضع ده حوالي اربع خمس دقايق بدأت ادوخ شويه من كتر العذاب الحاجه الوحيده اللي ارتاحت فيا هيا بوئي لان الشمعه نصها ساح و غطي بوئي و بقت الشمعه ماسكه نفسها من الشمع اللي ساح تحتها فمقيتش مضطر اني امسك الشمعه ببوئ حست هبه اني تعبت شويه صدري بدأ يحمر جامد و بقي سخن جدا مع لسعات الشمعه علي خدي جسمي بقي نار و عرقت جامد , قامت هبه من قدامي و بدات تلف حواليا و هيا بتبصلي و عنيا بتروح و تيجي معاها , مترقب اي فعل تعمله هبه , فهمت انها بتعذبني بالبطيئ و عند اللفه السادسه لهبه وقفت ورايا و مسكت حبل الطوق اللي في رقبتي و حطت رجلها علي ضهري و بدأت تشد جامد , كل مره تشد لمده نص دقيقه و تسيب تخنقني شويه و ترجع و تضربني بالخيزرانه علي كتفي استمرت هبه ع الوضع ده خمس دقايق بدأت افقد قوتي و ركبي بدأت تسيب من كتر الوقوف عليها لكن هبه لسه مستمره و مستمتعه بعذابي قدامها , رمت هبه حبل الطوق من ايدها و انهالت علي ظهري بالخيزرانه و انفاسي بدأت تزيد و بدأت ادوخ اكتر لحد ما خلصت هبه تلاتين جلده علي ظهري , كتف هبه وجعها من كتر الضرب و حست برضه اني تعبت شويه , نفخت هبه الشمعه اللي في بوئي و طفتها و راحت قعدت علي الكنبه و امرتني اني اجي قدامها بمسافه معقوله , مشيت علي ركبي لحد ما وصلت قدامها ,,,,, رفعت هبه رجلها الشمال علي كتفي الشمال و حطت رجلها اليمن علي الرجل التانيه ,,,, عملتني هبه مسند لرجلها و هي بترتاح من ضربي و بدأت انا اهدي شويه لكن الالم لسه موجود بدات هبه تحرك رجلها اليمين يمين و شمال بتحسس بشبشبها علي خدي و كانها بتحاول تلاعبني بشبشبها و تستفزني , لاحضت هبه ان البنطلون بدا يتحرك و يطلع لقدام ضحكت ضحكه عاليه و حطت رجلها علي راسي من فوق و قلعت نفسها الشبشب براسي
و نزلت بالراحه برجلها من فوق لتحت علي وشي لحد ما وصلت صوابع رجلها عند مناخيري , بدات اهدي شويه و انسي الالم خصوصا اني بحب رجل هبه اوي و بدات هبه تحك صوابعها في مناخيري يمين و شمال و هي ماسكه التلفون و باصه فيه , قعدت علي الوضع ده دقيقتين و انا لسه في مكاني مغمض عيني و مستمتع جدا , بصت عليا هبه و عجبها منظري كده , ابتسمت هبه و حبت تفوقني من الانسجام اللي انا فيه فمسكت مناخيري بصباع رجلها الكبير و الصباع اللي جمبه و مبقتش عارف اتنفس خالص و هي بتضحك و بتقولي اياك تحاول تهرب من مسكتي فضلت هبه ماسكه مناخيري لمد دقيقه و لولا اني كنت بلعب سباحه و انا صغير كان زماني بدات افقد توازني في كتم النفس , فضلت هبه ماسكه مناخيري اكتر و بدات انا اتخنق فسابت هبه مناخيري و هي بتضحك و رجعت تاني تدعك مناخييري بصوابع رجلها يمين و شمال

Offline amjad561

  • Most Active Members
  • *****
  • Posts: 1675
  • Activity:
    12.78%
  • Karma: 144
Re: اميرة الشروق الحلقه الخامسه
« Reply #1 on: February 18, 2018, 07:42:00 PM »
كارما مني
استمر

Offline shadyshico

  • Member
  • **
  • Posts: 135
  • Activity:
    2.78%
  • Karma: 19
Re: اميرة الشروق الحلقه الخامسه
« Reply #2 on: February 18, 2018, 10:40:34 PM »
تسلم امجد بس للاسف الناس مش متفاغلة

Online toto147

  • Member
  • **
  • Posts: 263
  • Activity:
    9.44%
  • Karma: 0
Re: اميرة الشروق الحلقه الخامسه
« Reply #3 on: February 19, 2018, 02:35:08 AM »
انا بعد ما قريت الاجزاء الخمسة بصراحة بحمدك لو القصة دي حقيقية دي شخصية الواحد نفسة يتجوز واحدة ذي دي

Online toto147

  • Member
  • **
  • Posts: 263
  • Activity:
    9.44%
  • Karma: 0
Re: اميرة الشروق الحلقه الخامسه
« Reply #4 on: February 19, 2018, 02:35:54 AM »
بس ياريت تكمل الاجزاء القادمة ضروري

Offline John_#1

  • Most Active Members
  • *****
  • Posts: 2250
  • Activity:
    38.33%
  • Karma: 0
Re: اميرة الشروق الحلقه الخامسه
« Reply #5 on: March 03, 2018, 12:27:18 PM »
this part is far better than the former one, but a little short.. keep the good work up

Offline dali

  • Special Member
  • *
  • Posts: 333
  • Activity:
    97.22%
  • Karma: 233
Re: اميرة الشروق الحلقه الخامسه
« Reply #6 on: May 25, 2018, 08:46:47 AM »
مشكووور

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30