* الرقاصه المصريه لما تكون من الفلاحين و عارفه ان رجليها تتاكل اكل الجزء التانى  Author: lolo1977 Forum: Arabic clips 24/03/2019 (00:52)
* جدييد-- فيديو عادل كرم يمووت من ريحة رجلين رولا شاميه   Author: hisham Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 23/03/2019 (23:52)
* هدى سلطان و خدامتها بتدلكها  Author: زيزو_راضى Forum: Arabic clips 23/03/2019 (22:49)
* المكلة دانيلا رحمه وبديكير رجليها و3 خدامات تحت امرها   Author: زيزو_راضى Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 23/03/2019 (22:43)
* Femdom hot collection  Author: pentor1987 Forum: Bondage & S/m 23/03/2019 (21:46)
* مذكرات عبد ذليل - الجزء 1-زوجة أبي وبناتها  Author: bibo766 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 23/03/2019 (20:34)
* من المغرب : رجلين زميلة لي في السيارة   Author: micheltom45 Forum: Real Arabic Pictures 23/03/2019 (19:45)
* من هي مولاااتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تصويت  Author: wan Forum: Domination/Feet Worship 23/03/2019 (19:42)
* رانيا جارتي من اسكندرية ج3  Author: bunion Forum: Real Arabic Pictures 23/03/2019 (18:45)
* #ج١ ..الملكة ويجو من المطرية #  Author: amjad561 Forum: Real Arabic Pictures 23/03/2019 (17:58)
* استمارة العبيد 3  Author: am Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 23/03/2019 (16:31)
* هيلدا خليفه - زينه - علا (مجموعه الدمار الشامل ) ....  Author: bobelgel Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 22/03/2019 (15:15)
* ادوات العبط  Author: Safepower2000 Forum: قصص الهيمنة النسائية 22/03/2019 (08:23)
* حسام او حسنية  Author: toto Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 22/03/2019 (07:37)
* فيمدوم من فيلم  Author: toto Forum: Music Vidoe Clips & Mobile Clips _ Short Clips _ Sound Records 22/03/2019 (07:23)

Author Topic: ☆☆مولاتي انا كلب تحت رجليكي☆☆ انا عبدك وكلب تحت رجليك  (Read 8441 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline alexboy

  • ......
  • Posts: 114
  • Karma: 83


حبايبي..
هوهوت لمولاتي ورحت اجيب الجزمه بتاعة مولاتي وانا بمشي علي ايديا ورجليا زي الكلب زي مامولاتي امرتني لما وصلت للجزمه مديت ايديا عشان امسك الجزمه لقيت رقبتي اتشدت جامد لما مولاتي حركت رجليها جامد بالحبل المربوط فى رقبتي وزعقتلي جامد وقالتلي شكلك حتتعبني معاك ياكلب تعال تحت رجليا بسرعه جريت بسرعه وركعت تحت رجليها ودماغي عماله توديني وتجبني انا عملت ايه غلط حطت مولاتي رجل علي رجل وقالتلي قرب ياحيوان قربت شدتني من الطوق جامد وقعدت تحرك ضوافرها الطويله الجميله اللي كنت بتخيلها فى احلامي وانا حجمي صغير اوي وهيا ربطاني تحت ضوافر ايديها ورجليها " اجزاء اخري..." علي وشي وانا بعشق الضوافر الطويله وكانت بتحطهم فى بقي وانا امص فيهم وانضفهم بلساني والحس ضوافرها فكنت هايج نيك مش قادر وكانت مولاتي عارفةكده وكانت سيباني اتالم وبعد 5 د قالتلي انت عارف عملت ايه غلط بصتلها وهوهوت بصوت واطي وانا بهز راسي لا قالتلي انا مش كل شويهةحفكرك انك كلب ووططت عليا فجاهة ومسكت راسي بايديها الاتنين وقالتلي انت كلب خلاص انسي حياتك اللي فاتت انت بقيت ملكي حياتك كلها ملكي اعمل فيك اللي انا عايزاه خلاص استسلم لمصيرك اللي انا مولاتك تتحرك باشاره مني وطيت علي رجليها واقعدت امسح رجليها بوشي واهوهو بصوت واطي اوي سابتني كده يجي نص ساعه وهيا بتشرب وبتعلي الدماغ وبعدين قامت وفتحت الشنطه وجابت اربع حاجات كده ورجعت تاني وطبعا انا بمشي تحت رجليها عشان انا مربوط بالحبل حولين رجليها ورجعت تاني وقالتلي الكلب بيستعملش غير بقه بس فى كل حاجه بقه وبس انت فاهم ياكلب هوهوتها وهزيت طيزي علي اساس ان عندي ديل بصتلي وضحكت وقامت جابت الديل وركبتهولي فى طيزي ..ايوا زي ماسمعتوني الديل محطوط فى طيزي عشان مايقعش وبصتلي من فوق وقلتلي انت كده فعلا بقيت كلب بجد وطلعت الحاجه اللي جابتها كانت عباره عن باختصار زي اربع ربطات كل واحده بتتربط فى كل ايد من الكوع تخليك ساند بكوعك علي الارض وواحده فى كل رجل من عند الركبه وتبقي ساند علي ركبك ولا تعرف تحرك ايديك ولارجليك فهمتني ياكلب بقك بس وقعدت تاني وحطت رجل علي رحل وشورلتلي بصوابعها اروح اجيب الجزمه اتحركت وانا ماشي علي كوعي و ركبتي بس ماشي براحه ووصلت للجزمه ووطيت عشان امسك الجزمه ببقي ومسكت واحده واقعدت احاول امسك التانيه عشان يبقوا مشوار واحد بس بعد عذاب عرفت امسك الفرده التانيه ولسه  برجع مولاتي شدت رجليها براحه كده مع رقبتي وقعت الجزمه من بقي بصتلها وانا خايف احسن تعاقبني لاقيتها مبسوطه جدا حسيت فعلا الليةانا لاقيت مولاتي الليةحفضل اعيش خدام تحت رجليها طول العمر كلب تحت امرها

Offline alexboy

  • ......
  • Posts: 114
  • Karma: 83
فين الكلام ياجدعان ..ولا كله بيقرا و يجري

Offline rami_day

  • Member
  • **
  • Posts: 8
  • Karma: 0
I like it too much thank you waiting for more

Offline Hamada

  • ......
  • Posts: 204
  • Karma: 3

Offline hanon12006m

  • Member
  • **
  • Posts: 42
  • Karma: 0
جميل جدا
استمرر...

Offline خدام الملكة عفاف

  • ......
  • Posts: 55
  • Karma: 0

Offline mzewien

  • ......
  • Posts: 331
  • Karma: 107
قصة جميلة اوي تسلم ايديك

Offline xxyyzz2050

  • Member
  • **
  • Posts: 1
  • Karma: 0
رائع جدااااااااااااااااااااااااا برافو عليك

Offline dali

  • Special Member
  • *
  • Posts: 349
  • Karma: 235

Offline John_#1

  • Most Active Members
  • *****
  • Posts: 2707
  • Karma: 2
it is nice story, but rather too short

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30