* Upskirt NO PANTIES  Author: TeenRap Forum: Non Arabic Clips (EN,FR....,ETC) 17/10/2018 (10:26)
* Men Are Slaves - Female Domination Excites Men!  Author: TeenRap Forum: F/M Femdom 17/10/2018 (10:23)
* Collection of Brutal Rape [upd*]  Author: TeenRap Forum: Other Fantasies 17/10/2018 (10:09)
* The biggest young fatties, chubby teens porn  Author: TeenRap Forum: Non Arabic Clips (EN,FR....,ETC) 17/10/2018 (09:46)
* Pissing Porn - perverted cravings  Author: TeenRap Forum: Other Fantasies 17/10/2018 (09:35)
* روجينا بالشبشب صوابع نار  Author: xxBigpartyxx Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/10/2018 (09:17)
* Beaten By Cruel Girls [upd*]  Author: TeenRap Forum: F/M Femdom 17/10/2018 (09:05)
* Hot Solo Scat Videos - Shit Games  Author: TeenRap Forum: Other Fantasies 17/10/2018 (09:00)
* مادلين طبر   Author: Feet Worshiper Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/10/2018 (08:56)
* They Want Naked Man - Femdom CFNM  Author: TeenRap Forum: F/M Femdom 17/10/2018 (08:34)
* روجينا   Author: shady amr Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/10/2018 (08:33)
* عودة الملكة أيتن عامر مفااااجأة  Author: shady amr Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/10/2018 (08:31)
* انتصار هانم  Author: shady amr Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/10/2018 (08:30)
* Special examination - gyno check-ups, lots of flexibility and stamina tests  Author: TeenRap Forum: Other Fantasies 17/10/2018 (08:25)
* NEW ASIAN  Author: leosong Forum: Celebrities (Films,Series) 17/10/2018 (08:18)

Author Topic: زوجتي تذلني على الشاطئ أمام الجميع  (Read 6400 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline kunkun

  • Member
  • **
  • Posts: 158
  • Activity:
    0.56%
  • Karma: 65
اسمي سمير و انا 28 سنة, بشتغل في شركة متعددة الجنسيات في مصر تعمل في تمويل المشاريع الصغيرة.

في يوم جات لنا شركة لسه بتبدأ و كان معاهم سلمى اللي هتبقى مراتي بعد كده, أول ما شفتها اتجننت, عينيها سودا نقية جداً و شعرها اسود برده متوسط الطول و طولها و جسمها متوسطين لكن مش جامدين قوي لكن عينيها الواسعة و شفايفها اللي يتاكلوا و شخصيتها القوية أكتر حاجة شدتني ليها

بعد ما عرفتها اكتر و اتخطبنا كان واضح ان سلمى متفتحة قوي و شخصيتها قوية جدا ما تقبلش حد يمشي علييها كلمته مهما كان مين و كانت مايهمهاش نظرة الناس و لا مين بيقول ايه كل اللي كانت بتهتم بيه انها تنبسط تلبس اللي هي عايزاه و تنزل و ترجع وقت ما تحب و هي كانت عايشة لوحدها اصلا فماكانش فيه اي مشاكل ممكن تحصل بسبب اسلوب الحياة ده غير كلام الناس فعلا

أنا كان طبعا ده عامل لي مشكلة في الاول لكن هي كانت مقنعة جدا لما اتكلمنا في الموضوع ده و اقنعتني فعلا بانها ببساطة حرة تعمل اللي تعمله و طبعا بشخصيتها دي و بشخصيتي كان كلامها دايما اللي بيمشي و أنا اقدرش افتح بقي طالما هي قررت حاجة.
المهم بعد ما قابلت عمها الوحيد اللي كان في مصر من عيلتها كان لازم أقابل أبوه و هي كانت عايشة لوحدها لان امها متوفية و ابوها متجوز و عايش في امريكا من زمان و اكتفى بكلمة أخوه عني اني شخص كويس و تمت الخطوبة اقترحت عليا اننا نسافر سوا كنوع من اننا نتفسح بما اننا مخطوبين و هناك في امريكا عادي و هي بالنسبة لها عادي و فرصة أقابل  ابوها.
فعلا سافرنا أمريكا و ابوها كان عايش في كاليفورنيا و هي كانت بتروح له تقريبا كل سنة و ليها اصحابها و عيلتها هناك.
المهم رحنا البيت كان حاجة جميلة جدا فيللا قريبة من البحر في المدينة و دورين ابوها و مراته كانوا مرحبين جدا بيا و وروني الاوضة اللي هاقعد فيها عندهم كانت حلوة جدا.
قضينا اليوم و نزلنا كلنا لفينا شوية في البلد و واحنا في الشارع بنشتري ايس كريم كده لقيتها مرة واحدة خدت ايدي حطيتها على وسطها و حضنتني انا طبعا استغربت لقيتها بتقول لي عادي بقى احنا مش في مصر خلينا نستغل كل لحظظة هنا.

طبعا الموضوع كان غريب عليا خصوصا انها كانت لبسة شورت جينز قصير جدا و بودي كات شعور ان جسمها مكشوف كده و انا حاضنها فوسط الناس كان غريب بس كان لذيذ برده. لقيتها مرة واحدة برده قامت بايساني طبعا انا بستها قبل كده لكن في وسط الناس تاني كانت اول مرة و طبعا ماكنتش مرتاح خالص.
المهم هي كانت شايفة الموضوع عادي و احنا في مجتمع مختلف و ماحدش يعرفنا و نعمل اللي نفسنا فيه و اقنعتني كالعادة. روحنا واتعشينا و جات قالت لي بكره هنعمل حاجة جديدة و قامت غمزت لي و باستني و خبطت بتاعي خبطة خفيفة كده هيجتني جداً.

دخلت الاوضة قبل مانام لقيتها باعتالي عالموبايل صورة ليها و هي عريانة و كاتبة لي عشان ماتفكرش كتير.
المهم صحينا الصبح لقيت البيت فاضي و ابوها و مراته نزلوا و لقيتها صاحية و عاملة لنا فطار و بتقول لي يللا ناكل بسرعة عشان بنات اعمامي مستنيينا على البحر النهارده.
كلنا و نزلنا و طول الفترة اللي من ساعة ما صحينا لحد ما رحنا الشاطئ كانت عمالة تهيج في جدا و مش عاتقاني بمعنى الكلمة.

وصلنا و ركننا العربية و نزلنا اتمشينا و اتصدمت لما لاقيت ستات ماشيين عريانين ملط قدامي, أنا شفت في شرم الشيخ قبل كده بيقلعوا من فوق عشان اللون لكن ملط تمام دي كانت اول مرة. مشينا شوية كمان لقيت واحد و واحدة ماشيين ماسكين ايدين بعض و عريانين ملط برده و كنت ستغرب جدا و قلبي بيدق جامد هو فيه ايه

فضلنا مكملين كده و كل شوية المناظر بتتكرر و بتزيد لحد مابقاش فيه حد لابس اي حاجة غيرنا و لقيتها تشاورلي على بنتين نايمين على فوط واحدة على ظهرها و التانية على بطنها و بتقولي بنات عمي أهم.
أمينة و ساره اقدم لكم خطيبي سمير, امينة كانت نايمة على بطنها قامت كده لقيتها مش لابسة حاجة برده و سلمت علي أما سارة فاكتفت بانها طلعت السيجارة من بقها و قالت لي هاي بس كده و كانت عريانة خالص برده.
المهم لقيت سلمى بتقول لي يللا؟ فقلتلها يللا ايه قالتلي اقلع عشان ننزل المياه. طبعا انا مصدوم هي فعلا عايزانا نقلع ملط قدام الناس و ننزل نعوم كده؟ لقيتها بتقلع فعلا فقلتلها سلمى مش حاينفع كده. اختصارا لحديث طويل سلمى اتدلعت علي و بالكلام برده اقنعتني بس مش اقتناع كامل و كنت لسه واقف بالمايوه لما كانت هي قلعت ملط قدامي و على مرأى و مسمع من المئات اللي كانوا على الشاطئ جنبنا.
أمينة قامت بصت لي قالت لي اقلع يللا ماتخفش مش هنبص و قعدوا يضحكوا هم التلاتة جامد.
أنا عارف ان بتاعي مش كبير قوي يعني و ممكن يكون اصغر من المتوسط شوية عشان كده ماكنتش حابب ابدا اقلع قدام الناس. المهم انا كنت فارد الفوطة على الأرض قمت متدور مديهم ظهري و قلعت المايوه بسرعة و نزلت نمت على بطني بسرعة على الفوطة قبل ما حد يشوف حاجة. فضلنا قاعدين شوية في الشمس و انا مش قادر استوعب الموقف اللي انا فيه و انا طيزي عريانة لخطيبتي و بنات عمها و كل اللي على الشاطئ و كلهم عريانين.

مرة واحدة سلمى قامت وقفت و قالت انا عايزة انزل المياه حد ييجي يا بنات, أمينة قالت لها انها نزلت المياه خلاص و مش هتنزل تاني و سارة قالت لها انها جاية تاخد تان بس, فبصت لي كده اللي هو يللا بقى مافيش غيرك ما تسنبيش انزل لوحدي و ابتسمت ابتسامة جميلة قوي و مدت لي ايدها.
قمت معاها و ببص على عينيها لقيتها عمالة تنزل بيهم لحد ما وصلت للي كنت عمال بحاول اخبيه من ساعة ما قلعت لحد ما الابتسامة اتمسحت و بقت نظرة ذهول و بصت لي في عيني كده و قامت ضاحكة ضحكة مكتومة و قصيرة قوي.
بصيت على أمينة و سارة كان واضح انهم كانوا بيتفرجوا برده و خلصوا و بقوا باصين الناحية التانية و أمينة باصة في الرمل و حاطة إيدها على بقها بتحاول تكتم ضحكة و سارة كانت ملهية في سيجارتها.
بصيت تاني لسلمى لقيتها بتقول لي a grower not a shower يعني بيكبر بس مش بيبين و هو نايم جملة أمريكاني من اقتناع ان الزب يا بيكون طويل و مش بيطول عند الانتصاب قوي أو بيكون قصير شوية و بيكبر كويس لما ينتصب. هي قالت الجملة دي من هنا و سارة و أمينة سخسخوا على روحهم من الضحك.
طبعاً 3 بنات عمالين بيضحكوا على بتاعي وسط مئات من البشر كان شعور وحش جداً و كنت حاسس بذل غير طبيعي.

سلمى اتعاملت عادي و قامت شدتني على المياه و واحنا ماشيين لقيتها بتبص على بتاعي تاني و رجعت لي اصوات ضحك سارة و أمينة عشان أبص عليهم ألاقيهم لسه بيضحكوا و في دماغي انهم لسه بيتكلموا عليا.
نزلنا المياه انا و سلمى و كانت عادية جدا معايا و لقيتها حست اننا بقيت حاسس باهانة فلقيتها بتقول لي فكك منهم ما تعملش دماغك بدماغ بنات تافهة. عملت نفسي مش فارقة معايا و انني واخد الموضوع بروح رياضية. زهقنا من المياه و كان الوقت ابتدا يتأخر لقيت سلمى بتقول لي يللا نطلع و نروح و نعمل عشا احنا البيت بتاعنا النهارده, فقلتلها و أبوكي و مراته مش جايين. قالت لي لا جايين بكره ده انا مظبطة معاهم على كده عشان نبقى لوحدنا.

طلعنا من المياه و كنت حرفيا بتكتك من البرد و طبعا المياه من برودتها خلت بتاعي ينكمش لما طلع فالهوا في ثواني و انا مش واخد بالي من كده.
المهم سلمى كانت قدامي اخدت الفوطة بتاعتها و نشفت نفسها و انا وراها ما كانتش شايفة المنظر, فطلبت من أمينة تناولني الفوطة عشان كنت بتلج فعلا من الجو و برودة المياه لكن كل اللي عملته انها ضحكت!
سارة و أمينة كانوا في حالة هيستيريا مش قادرين يمسكوا نفسهم من الضحك و سارة شاورت على بتاعي بالظبط و قالت أحا ده صغر فشخ! أمينة كانت على الأرض ماسكة بطنها من كتر الضحك. سلمى اتدورت عشان تشوف المنظر و كنت مستني انها تتعاطف معايا زي ما كانت طيبة في الاول لكن مش ده اللي حصل.

سلمى قعدت تضحك زيهم بالظبط, في ثانية عينيها بقت كلها دموع من كتر الضحك و بقها بقى مفتوح على أخره و ضحكتها عليت و بقت طالعة من قلبها. سارة و امينة كانوا بيسندوا بعض و عمالين بيضحكوا.
طبعاالضحك ده كله خلى الناس تبص في ايه و بقيت محط انظار الرايح و اللي جاي و بقى في بنات تبص و تضحك معاهم  و بنات بقوا يطلعوا موبايلاتهم يصوروا, و أنا مش مصدق اللي بيحصل.

حطيت ايديا الاتنين على بتاعي عشان اخبيه و قفلت رجليا الاتنين و ده شد انتباه الناس اكتر لان ده شاطئ عراة و الضحك ابتدى يزيد و انا اللي على المسرح.
ندهت لسلمى و طلبت منها تديني الفوطة أرجوكي الجو برد. سلمى جابت الفوطة و قبل ما اخدها قامت ساحباها و قعدت تضحك تاني.
يا سلمى حرام عليكي! و هي فضلت تمد لي الفوطة و تسحبها 3-4 مرات و تضحك هي و كل اللي بيتفرجوا لحد ما خلاص كانت هتديهاني قامت سارة قايمة و خدتها منها.

لقيت سارة بتقول لي "عايزة تنشفي يا بيضا؟" فرديت "أرجوكي أنا بتلج" قامت قالت لي "لو عايز الفوطة فعلا غني لها!" انا خلاص مش قادر "أغني لها؟ يعني ايه بطلوا ضحك" طبعا الضحك زاد بسبب الكلمة دي فاستسلمت لهم "عايزاني اعمل ايه؟" سلمى وطت على سارة كده و قامت أمينة داخلة معاهم بيتشاوروا بصوت واطي يعملوا فيا ايه و قعدوا يضحكوا بينهم و بين بعض
لقيت سلمى بتقول لهم "لا حرام كده كتير يا بنات", أمينة قالت لها "هتبقى ضحك" و سارة كانت موافقة "هتبقى ضحك للصبح"
سلمى بصت لي و قعدت تهز الفوطة قدامي و قالت لي "عايز الفوطة يا صغنن؟"
"غني لنا أنا ابريق الشاي"
قلت لها "نعم؟"
لقيت سارة بتقول لي "و ترقص كمان يا خول"
فسلمى قالت لي بكل براءة "خلاص اعمل كده بس و هديها لك"

ماكانش عندي اختيار    حطيت ايديا على بتاعي و بصيت في الارض و قفلت رجليا اكتر و ابتديت أغني .. أنا أنا أنا ابريق الشاي ايدي كده بوزي كده"
لقيت سارة بتزعق لي "لا مش ده الاتفاق! قلنا ترقص اعمل زيي" "ايدي كده" و فردت دراعها, "بوزي كده" و عملت نفسها كأنها بتمسك بتاعها.
عملت زي ما طلبت "أنا أنا أنا ابريق الشاي .. ايدي كده" و فردت دراعي "بوزي كده" و مسكت بتاعي لقيتها بتقول "و هو فين بوزك ده؟!"
طبعا البنات ماتوا على روحهم من الضحك و انا خلاص ابتديت اعيط عياط مكتوم و بكمل الاغنية. صعبت على سلمى و كانت رايحة تلفني بالفوطة بس سارة وقفتها و قالت لها استني لما يخلص.
و فعلا خلصت لقيت أمينة بتقول لي "شاطرة يا لبوة" و سارة فعلا رميت لي الفوطة و في ثانية كنت مستور.

سلمى كان واضح انها حست ان الموضوع زاد عن حده فوانا بلبس لقيتها بتقول لي "احنا كنا بنهزر و بننبسط بس" أمينة قالت لها "أنا انبسطت جداً" عملت نفسي مش سامعهم و انا بحاول اكتم الدموع و مشيت على العربية سبقت سلمى. و قررت انني هرجع البيت اخد حاجتي و اروح اقعد في اي فندق لحد معاد الطيارة.


القصة تجربة جديدة و مستوحاة من قصة قريتها لو عجبتكم ممكن ننزل بجزء تاني فسمعوني أرائكم

Offline almatador

  • Active Members
  • ****
  • Posts: 525
  • Activity:
    17.78%
  • Karma: 201
Re: زوجتي تذلني على الشاطئ أمام الجميع
« Reply #1 on: August 25, 2016, 08:19:20 AM »
اسلوبك حلو بس لو في فيمدوم اكثر بالقصة كان احلا
مستنيين جزء ثاني او قصص جديدة
وكارما مني

Offline slaaave4u

  • Special Member
  • *
  • Posts: 1173
  • Activity:
    10.56%
  • Karma: 658
Re: زوجتي تذلني على الشاطئ أمام الجميع
« Reply #2 on: August 25, 2016, 02:23:49 PM »
جميله بس لو فيه جزء تاني نزلو
كارما

Offline tawash010

  • Active Members
  • ****
  • Posts: 606
  • Activity:
    2.22%
  • Karma: 0
Re: زوجتي تذلني على الشاطئ أمام الجميع
« Reply #3 on: August 26, 2016, 01:39:49 PM »
جديدة وجميلة جدا

Offline hesho_2000

  • Member
  • **
  • Posts: 142
  • Activity:
    3.89%
  • Karma: 1
Re: زوجتي تذلني على الشاطئ أمام الجميع
« Reply #4 on: August 26, 2016, 07:43:29 PM »
فكره جديده و حلوه..
كارما

Offline John_#1

  • Most Active Members
  • *****
  • Posts: 2490
  • Activity:
    100%
  • Karma: 0
Re: زوجتي تذلني على الشاطئ أمام الجميع
« Reply #5 on: October 03, 2016, 01:41:08 AM »
A little femdom is there.. keep trying in the other parts

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30