* المشهد الوهمي ل اروى جودة - هذا المساء الحلقة 28  Author: tifazero Forum: Mosalsalat R. 2017- HD 29/06/2017 (19:31)
* هنا دلوعة بابي- الفصل التاني- الجزء الاول ا  Author: didoz_loves feet Forum: Series Arabic Stories (قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء) 29/06/2017 (19:05)
* اتعدل تاني... انت في حضرة رجل ريهام حجاج  Author: nour shams Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010-->2016] 29/06/2017 (18:28)
* سلسلة اتعدل: اقبل التحدي ومريام فارس  Author: dania.hinawi Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010-->2016] 29/06/2017 (18:27)
* بمناسبه العيد بطن قدم دنيا سمير غانم من لف ودوران  Author: nour shams Forum: Mosalsalat R. 2017- HD 29/06/2017 (18:23)
* اقدام رولا يموت الجميلة من على الانستجرام  Author: zizo722 Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010-->2016] 29/06/2017 (18:03)
* Communal pictures   Author: hamdino Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010-->2016] 29/06/2017 (17:23)
* اطول مقطع فيمدوم بتاريخ المنتدى تقدمه الملكة مديحة كنيفاتي  Author: mido treika Forum: Mosalsalat R. 2017- HD 29/06/2017 (17:22)
* فكره جديده  Author: tito-x92 Forum: Series Arabic Stories (قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء) 29/06/2017 (15:16)
* أحلى عيدية لقطة فيمدوم من عام 1992  Author: Kawanf77@yahoo.com Forum: Mosalsalat R. 2017- HD 29/06/2017 (12:21)
* حصريا : مها صبري مسلسل طاقه نور ح 3   Author: love_dana Forum: Mosalsalat R. 2017- HD 29/06/2017 (10:16)
* طاقة نور 28 - سامية مراجيح   Author: fifiabdo Forum: Arabic Youtube Series 2017 - 720p HD - 1080p HD 29/06/2017 (09:30)
* درة لو ماخدتش كارما هرجع مشاهد  Author: tempone Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010-->2016] 29/06/2017 (09:11)
* اللبنانيه كارين سلامه واحلى اقدام في مشهد رائع اذلال وتلبيس شوز من مسلسسل كراميل  Author: leosong Forum: Mosalsalat R. 2017- HD 29/06/2017 (09:01)
* الحربايه الحلقه رقم ٢٦  Author: moondiver Forum: Mosalsalat R. 2017- HD 29/06/2017 (07:52)

* Ramadan 2017

Author Topic: سامي والممرضه  (Read 1290 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline محمد علي محمد

  • Member
  • *****
  • Posts: 13
  • Activity:
    0%
  • Karma: 7
سامي والممرضه
« on: March 29, 2016, 03:32:37 AM »
السلام عليكم ورحمه الله وبركته
انا سامي اعمل في احدى المستشفيات عامل تنظيف املك من العمر 21 عام احب عملي بسبب الممرضات الجميلات اللي في المستشفى, واكثر مايعجبني في المرأة قدميها لا اعلم مالسبب ,ولم يكن لا يهمني مايقوله الناس عن حب الاقدام, بالنسبة لي اذا كانت الفتاه جميله احب ان اجثو واقبل قدميها واحب ان تذلني اكثر واكثر اذا كانت جميله فقط, وبذكر الجمال كانت الفتاه الجميله في نظري هيا وعد مساعدة الطبيبه مش فاكر اسمه هههه انا يهمني وعد لون بشرتها ابيض ولون  شعرها احمر ولامع مش عارف هيا صبغتو ولا طبيعي متوسطه الطول ونحيله القوام ومقاس رجليها37, انا عن نفسي مش مهم شكل الرجول المهم شكل البنت , ودائما ماكنت احلم ان اقبل قدميها وتلذذ وانا تحت قدميها وصار الحلم هاجسا وخصوصا انني دائما او كل يوم ارى قدميها عندما اقوم بتنظيف المكتب, وفي هذا اليوم قررت ان اتخذ قراري واذهب واقبل قدميها باي ثمن كانت خطتي خطه تافهه ولاكني كنت متئمل بها, وخطتي كانت ان اسكب بعض الشوكولاته السائله على قدميها وكاعتذار انظف جزمتها بلساني لا اعلم يبدو اني بالغت بالحلم لاكني اليوم اختذت القرار واللي يحصل يحصل.
 كانت الساعه الثامنه صباحاً  اخذت اغراض التنظيف وذهبت الى المكتب وعندما دخلت انصدمت مما رأيت رأيت وعد وهيا عارية القدمين وواضعه قدميها على الكرسي اللي جلسه فيه وبتحاول تسوي لصوابع رجليها مناكير  وهذه المره الاولى التي ارى اقدام بهذا الجمال الساحق اقدام بيضاء وصوابع صغيره ومقاس رجلها 37 ووعد لم تااخذ بالها مني وانا واقف فاتح فمي واللعاب بيسيل بدأت اخرج علبة الشوكولاته لاكن لحظه قلت لنفسي وصرخت وقلت لوعد انتي بتعملي ايه كانت وعد لاتجيد وضع المناكير على قدميها جيداً حتى اناها لطخت بعض قدمها فذهبت اليها واخذت المناكير من يدها ونظرت لي نظرة استغراب وقالت لي انت بدك ... وقبل ان تكمل قلت لها اسمحيلي اني اضع لك المناكير كذه انتي بتخربي شكل رجلك الجميله ثم نزلت واخذت اعمل لصوابع رجلها المناكير وهيا كانت تراني بنظرات استغراب ودهش , انا كنت سعيد جداً وقلبي كان يرقص من الفرح وماحسيت بنفسي الا بعد ماكملت وقلت آآآه نسيت الشوكولاته اعمل ايه ,و بعد ما كملت قالت وعد شكراً ليك ونظرت لها وقلت العفو مولاتي وانا بشوف لها حسيت انها سعيده وقالت لي ممكن انك تنفخ على صوابع رجلي عشان ينشفو بسرعه كانت فرحة عمري قلت لها اكييد ونفخت لحد ماقالت بس هيك يكفي وبعدين نزلت رجليها على خدي وصفعتني كف وقالت هاذي مكافئتك يا عبدي انا من كثر المفاجئة متكلمتش وهيا ضحكت وقالت طلع كلامي صح انت شكلك بتحب الفوت فيتش والا اذا كنت مابتحبه ماكنتش سكت ليا وقامت من على الكرسي وراحت الى الباب وقفلتو بالمفتاح وقالت يلا ياكلب تعال بوس رجل ملكتك بصراحه فرحت ورحت وانا على اربع زي الكلب وحطيت شفايفي على اول قدم في حياتي وبديت ابوس وشعرت بشعور لاول مره بشعره شعور بين الذل والفرح والنشوه وانا ببوس رجليها كانت بتضحك وبتقلي بوس كل صباع لحالو وبديت ابوس صوبعها كلها وحده وحده وهيا كانت بتشوفني بستحقار وعنياها ملايانه استهزاء فيني وكنت ببوس صوابع رجلها اليمين فرفعت رجلها الشمال وحطتها فوق راسي وضغطت بشده الى الاسفل وكانت شفايفي وجبهتي على رجلها اليمين وبعد خمس دقائق رفعتها وصدر صوت مني صوت البوسه وهيا ضحكت وقالت اطول بوسه في العالم ماكنتش بعرف انك بتحب رجلي لهذي الدرجة وضحكت وقالت لي ارفع راسك ياكلب رفعت راسي وشفت لوجهها وقالت افتح فمك ..... فتفلت بفمي وقالت ابلع رحيق مولاتك الطاهر وبلعتو وكان شعوري لايوصف بين الفرح والندم (لانه كانت اول تجربه وماكنتش عارف اللي بعملو غلط او لا) بعد التفله قالت انت ليك الشرف ان تفالي يكون في معدتك وانا متاكده انها اطهر حاجه دخلت فمك الى الان واعطتني بعديها صفعه شديده وقالت اشكر مولاتك ياعبد ياحمار وقمت انا من مكاني وقلت لالالا انا مش بحب هاي الحاجات حاولت ابرر لنفسي هذا الخطاء عشان ماينتشر وقبل ما اتكلم حصلت على ركله تحت الحزام وطحت على الارض من الآلم وحطت وعد رجلها بوجهي  وقالت انا هنا اللي اقرر اللي يعجبك واللي مايعجبكش فاهم ياكلب وانا ساكت رفعت رجلها لفوق ونزلتها بشدة على وجهي وقالت فاهم يا كلب قلت لها ايوه يامولاتي وكنت بتئلم وهيا كانت تضحك ...جابت الكرسي وحطتو قدامي وقالت يلا العق رجلي بسرعه وانا اخذت رجلها وبديت الحس ظهر رجلها من عند الصوابع الى فوق وهيك فعلت بالثانية وانا برفع رجلها بحاول الحس باطن رجلها شفت انه معاها تلفون وبتصورني وقمت من مكاني وانا خايف وقلت لها انتي بتعملي ايه فقالت لي انتى هتعمل ايه انت عارف انا بعملك مصيبه ببساطه راح اصرخ والم عليك الناس واقلهم كان بدو يغتصبني بسرعه كمل عملك يا كلب والحس بطن رجلي بسرعه ماكنش عندي غير هاد الحل وبديت اللحس بطن رجليها من الصوابع الى نهاية رجلها وهيك من فوق الى تحت ومن تحت الى فوق وفعلت هيك بالثانية رغم اني كنت حزين وخائف الا اني كنت اشعر بالسعاده والنشوه لما كانت مولاتي وعد تسبني وبتضحك كان يراودني شعور جميل وبعدين قالت لي يكفيك ياكلب ودفشتني الى ورا برجلها وقالت لي لبسني جزمتي الكعب ولبستها وفتحت الباب وماحسيت انه مر من الوقت ساعه فقط وقالت تكون كل يوم تجي على المكتب الساعه 8 صبح واذا فكرت تعصيني راح انشر الفيديو في كل مكان وافضحك وصفعتني كف وقالت لي يلا من هون ورحت انا مسرعاً الى الحمام لكي افرغ شهوتي ههه
النهايه
اتمنى ان تكون القصه اعجبتكم

Offline slaaave4u

  • Active Member
  • *
  • Posts: 1083
  • Activity:
    7.22%
  • Karma: 658
Re: سامي والممرضه
« Reply #1 on: March 29, 2016, 10:19:21 PM »
حلوه مشكووووووووووور كارما

Offline محمد علي محمد

  • Member
  • *****
  • Posts: 13
  • Activity:
    0%
  • Karma: 7
Re: سامي والممرضه
« Reply #2 on: March 30, 2016, 02:01:47 AM »
حلوه مشكووووووووووور كارما
تسلم يالغالي

Offline hesho_2000

  • Member
  • *****
  • Posts: 126
  • Activity:
    0%
  • Karma: 1
Re: سامي والممرضه
« Reply #3 on: March 31, 2016, 04:21:00 AM »
حلوه جدا ، بس محتاجه جزء تانى.. كارما

Offline John_#1

  • Member
  • *****
  • Posts: 1940
  • Activity:
    28.33%
  • Karma: 0
Re: سامي والممرضه
« Reply #4 on: March 31, 2016, 10:38:02 AM »
nice story

Offline tawash010

  • Member
  • *****
  • Posts: 568
  • Activity:
    7.22%
  • Karma: 0
Re: سامي والممرضه
« Reply #5 on: March 31, 2016, 03:54:19 PM »
جميلة
وبالنسبة لحب الاقدام والذل من فتاة جميلة
فعلا كلامك صح
انا بالنسبالى لو مش جميلة مش همارس معاها الفيمدوم
ولكن فى حاجة مهمة تحديد ما اذا كانت البنت جميلة او لا
ده بيختلف من واحد لواحد

Offline محمد علي محمد

  • Member
  • *****
  • Posts: 13
  • Activity:
    0%
  • Karma: 7
Re: سامي والممرضه
« Reply #6 on: April 01, 2016, 01:46:06 AM »
حلوه جدا ، بس محتاجه جزء تانى.. كارما
ان شاء الله وشكراً

Offline محمد علي محمد

  • Member
  • *****
  • Posts: 13
  • Activity:
    0%
  • Karma: 7
Re: سامي والممرضه
« Reply #7 on: April 01, 2016, 01:47:50 AM »
شكراً لكم جميعا

Offline Toto ka

  • Member
  • *****
  • Posts: 253
  • Activity:
    1.67%
  • Karma: 0
Re: سامي والممرضه
« Reply #8 on: April 07, 2016, 07:08:40 PM »
karma

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29