* الملكة ليان الجزء ١  Author: hishmar01 Forum: Series Arabic Stories (قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء) 13/12/2017 (14:20)
* حد يقدر يمسك نفسه قدام القعدة ديه ؟  Author: omar Forum: Real Arabic Pictures 13/12/2017 (14:01)
* zeina again  Author: fifiabdo Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 13/12/2017 (13:45)
* zeina & hala shiha  Author: fifiabdo Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 13/12/2017 (13:44)
* سيدة تضرب خادمها  Author: lkjhgf123 Forum: F/M Femdom 13/12/2017 (13:21)
* اسنعباد وفيمدوم، نادين الراسي تخلي شب يعملها مساح لرجليها بعد التصوير  Author: hmmoo7 Forum: Arabic Celebs Feet & Series [2010 ---> 2017] 13/12/2017 (12:45)
* عدنا مع صور كبيره الحجم   Author: hmmoo7 Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 13/12/2017 (12:44)
* QUEEN ARYAM  Author: inussolm Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 13/12/2017 (11:13)
* المسترس دومنيك حوراني- تطلب من خدمها بشكل واضح وصريح حد يقلعها الجزمة  Author: momo80 Forum: Arabic Celebs Feet & Series [2010 ---> 2017] 13/12/2017 (09:21)
* فيه حد هنا (إناث) أو (ذكور) مهووسين بـ شد الودان ؟  Author: treaka23 Forum: Introduce Yourself (قسم التعارف) 13/12/2017 (08:49)
* رجلين الفلاحات وهم ركبين حمار  Author: ali93 Forum: Real Arabic Pictures 13/12/2017 (08:38)
* صور رجلين الفلاحات وهم ركبين حمارالجزء التانى  Author: ali93 Forum: Real Arabic Pictures 13/12/2017 (08:37)
* رجلين صاحبتى ام مينا بالشراب والجزمه والشبشب   Author: pain1100 Forum: Real Arabic Pictures 13/12/2017 (08:09)
* my young quuen 1  Author: port2 Forum: Non Arabic Stories 13/12/2017 (06:46)
* cairo mistress  Author: port2 Forum: Real Arabic Pictures 13/12/2017 (06:46)

Author Topic: قصة حقيقية - ستي علا وانا  (Read 3078 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PHPMAN

  • Member
  • *****
  • Posts: 20
  • Activity:
    1.11%
  • Karma: 2
قصة حقيقية - ستي علا وانا
« on: March 02, 2016, 01:33:07 AM »
هحكيلكوا قصة قصيرة بس حقيقية حصلتلي لما كنت في اولى ثانوي
كنت اعرف بنت اسمها علا قدي في السن ومعايا في الدروس بكلمها ع الياهو متعرفش اي حاجة عن السادية، كلمتها وفتحت معاها الموضوع وقعدت اشرحلها كإني بثقفها يعنى ، وبعدين في يوم اعترفتلها اني بحب كدا ونفسي اجرب معاها، طبعا كان مستغربة بس مكانتش متضايقة
وفي يوم كنا مع بعض في الشارع في اسكندرية كنا في حتة مفيش ناس كتير بتعدي منها وفيه مكان عامل زي سلم كدا، فقعدنا عليه
قولتلها نفسي اجرب كدا دلوقتي
قالتلي دلوقتي ازاي احنا في الشارع
قولتلها عشان خاطري محدش شايفنا
قالتلي طيب ماشي
قولتلها ارفعي رجلك
قالتلي وحيات امك؟ انت اللى تنزلها يا خول
قولتلها انا آسف حاضر
نزلت درجة ع السلم
وبعدين قومت نازل لرجلها ونزلت في رجلها وجزمتها بوس، كانت لابسة ballerina بني
المهم فضلت ابوس كدا
وبعدين لقيتها قامت قالعة الجزمة ومسكتني من شعري وحطت وشي في الجزمة ، قعدت اشم الجزمة والحس فيها من جوا ... كان احساس روووووووووووووووووووعة
بعدين  قامت شداني من شعري وحطت رجلها في بؤي وقعدت تلعب بصوابع رجلها جوا بؤي
وبعدين قالتلي حط ايدك ع السلم
حطيت ايدي
وقامت حاطة رجلها على ايدي كدا شوية
وبعدين مسكت جزمتها وقامت ماسحة وشي بنعمل جزمتها وهي بتضحك
وبعدين حطت رجلها على زبي من فوق البنطلون شوية وقعدت تحك فيك
وبعدين قالتلي كفاية عليك يا خول كدا
قولتلها حاضر
وقمنا ماشيين بس طبعا كان بنطلوني مبلول من كتير الهيجان اللى كنت فيه

قصة قصيرة بس حقيقية بكل أحداثها حتى الاسم حقيقي، انا هقابلها الاسبوع الجاي، كارما يا جماعة لو عايزيني انزل صوري معاها الاسبوع الجاي

Offline tefa elpop

  • Member
  • *****
  • Posts: 8
  • Activity:
    1.11%
  • Karma: 0
Re: قصة حقيقية - ستي علا وانا
« Reply #1 on: March 02, 2016, 01:52:39 AM »
يا بختك بجظ

Offline tawash010

  • Member
  • *****
  • Posts: 570
  • Activity:
    0.56%
  • Karma: 0
Re: قصة حقيقية - ستي علا وانا
« Reply #2 on: March 03, 2016, 03:28:23 PM »
احب القصص الحقيقية حتى لو قصيرة

Offline zb

  • Member
  • *****
  • Posts: 180
  • Activity:
    0%
  • Karma: 0
Re: قصة حقيقية - ستي علا وانا
« Reply #3 on: June 18, 2016, 10:02:34 PM »
.

Offline noone

  • Member
  • *****
  • Posts: 3
  • Activity:
    0.56%
  • Karma: 0
Re: قصة حقيقية - ستي علا وانا
« Reply #4 on: October 17, 2017, 06:44:57 PM »
nice story i really like how she act :)

Offline shebsheb

  • Member
  • *****
  • Posts: 2715
  • Activity:
    18.89%
  • Karma: 1113
  • Female Queens are soooo Powerful!
Re: قصة حقيقية - ستي علا وانا
« Reply #5 on: November 14, 2017, 04:00:25 PM »
very nice! ... K+ my friend :)

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29