* زوجة حارس المبنى 5  Author: momen Forum: قصص السيدة وخادمها 23/07/2018 (22:26)
* الملكة ليان الجزء ١  Author: baha Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 23/07/2018 (22:25)
* أقدام محجبة في الشارع   Author: princeana96 Forum: Real Arabic Pictures 23/07/2018 (22:24)
* زوجة حارس المبنى 2  Author: big show Forum: قصص السيدة وخادمها 23/07/2018 (21:24)
* اقدام مثل كعكة التوت  Author: sally nazmy Forum: Real Arabic Pictures 23/07/2018 (21:13)
* Femdom hot collection  Author: pentor1987 Forum: Bondage & S/m 23/07/2018 (20:50)
* زوجة حارس المبنى 3  Author: coucou Forum: قصص السيدة وخادمها 23/07/2018 (20:29)
* سيطرة الخادمة 4 والاخير   Author: slave 4 no 1 Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 23/07/2018 (19:55)
* سيطرة الخادمة   Author: Mkonitadhku Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 23/07/2018 (19:55)
* الساديه بشكل غير رسمي17  Author: kartarsat Forum: قصص السيدة وخادمها 23/07/2018 (19:35)
* سيطرة الخادمة 3  Author: slave 4 no 1 Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 23/07/2018 (19:26)
* الملكة ليان الجزء ٢  Author: Omra Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 23/07/2018 (18:55)
* سيطرة الخادمة 2  Author: slave 4 no 1 Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 23/07/2018 (18:47)
* زوجة خالي  Author: zero-hero Forum: قصص الهيمنة النسائية 23/07/2018 (17:58)
* مشهد غيَّر حياتي - الحلقة التاسعة  Author: hasan Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 23/07/2018 (17:05)

Author Topic: بياعة الخضار - الجزء الاول  (Read 5483 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline pyraslave

  • Member
  • **
  • Posts: 434
  • Activity:
    4.44%
  • Karma: 145
بياعة الخضار - الجزء الاول
« on: July 23, 2014, 07:38:23 PM »
قصة جديدة اتمنى ان تعجبكم
وياريت تعليقاتكم وكارماتكم للتشجيع

في يوم كنت باتكلم مع ميسترس سالي اونلاين بعد ما اتعرفت بيها وقالتلي انا عاوزة خدام يبقى خول وشرموط عندي افضل انيك فيه زي ما انا عايزة وينفذ اوامري من غير ما يفتح بقه انا وافقت وابتديت كل يوم بالليل اروح افتح سكايب واجيب اكبر خيار الاقيه علشان انيك نفسي بيه ادامها مش اقل من ساعة لغاية ما توصلني اني اعيط من كتر الحرقان والوجع من كتر النيك في يوم قالتلي جيبلي بكرة اكبر خيار تلاقيه عاوز افشخك بكرة لغاية ما اجي القاهرة وانيكك يا اشوفلك واحد ينيكك يا كس امك ادامي على الكاميرا، تاني يوم وانا مروح دخلت السوق علشان اعرف انقي خيار كبير وتخين براحتي قعدت اتمشى لغاية ما لقيت واحدة بتاعة خضار فارشة بس كان عندها اتة بدل الخيار وكانت طويلة بس رفيعة شوية قعدت امسكهم واحدة واحدة اشوف تخنهم لقيتها بتقوللي انت عاوز اتة تخينة قلتلها ايوة طلعتلي 2 كيلو اتة تخان يادوب باعرف اقفل صوابعي عليها انا خدتهم وطلعت على البيت فضلت قاعد اونلاين مستني مستريس سال لغاية ما فتحت الكاميرا وقالتلي حلوة اوي الاتة الل انت جبتها حافشخك النهاردة للصبح قعدت انيك في نفسي ادامها من الساعة 3 الفجر لغاية 7 الصبح وطول الوقت باعيط وطيزي اتعورت من كتر النيك بس كل ما كنت باحاول اقوللها مش قادر تقوللي تخرس خالص واللا حاقفل ومش حانيكك تاني فضلت كدة لغاية ما خلصت وقالتلي ياللة غور روح شغلك وريح النهاردة وبكرة حانيكك باللي فضل من الاتة انا قمت استحميت ولبست ونزلت رحت الشغل كنت قاعد طول اليوم طيزي فاشخاني من الحرقان والوجع لغاية ما روحت دخلت نمت


وتاني يوم بعد الشغل رجعت على البيت فتحت السكايب واستنيت ميسترس سالي لغاية ما دخلت اونلاين وابتدينا قعدت امص الأتة ادامها لغاية ما قالتلي ياللة ما وحشكش زبري ياللة اركب عليه ونط عليه انا عاوزة اقطعك النهاردة وفضلت انيك في نفسي ادامها لغاية الصبح برضه ونزلت رحت الشغل وانا راجع دخلت السوق رحت على طول لنفس الست بتاعة الخضار ناولتني كيس قلتلها انا عاوز نص كيلو قالتلي ماعجبتكش الاتة بتاعتي وللا ايه انا قلتلها دي زي العسل بس انا حاجيلك كل يوم اخدها طازة هي شافتني وانا عمال انقيها وبامسك واحدة واحدة اشوف تخنها قالتلي سيبني انقيلك هي كانت قاعدة مربعة وقالعة الشبشب وكان شكلها حلو وجسمها عادي مش رفيعة وصدرها متوسط وكانت بيضاء حطتلي 3 وحدات قالتلي دول حايعجبوك انا خدتهم وروحت كانت حطاهوملي اتخن من اللي قبلهم انا اتفشخت ليلتها من تخنهم ورحتلها تاني يوم وقفت ادامها قالتلي الاتة خلصت النهاردة بس عندي خيار حلو اوي حاتتبسط منه قلتلها ماشي لقيتها بتحطلي 3 خيارات تخان اوي انا حاسبتها وعيني مش قادر اشيلها من على رجلها ان خدت الخيار وحاسبتها وانا ماشي لقيتها بتنادي علية وبتقوللي خد تعال وبتشاورلي بايدها قالتلي بكرة حاحجزلك نص كيلو اتة نقاوة وزي العسل قلتلها كتر خيرك انا روحت نمت وصحيت بالليل علشان ميسترس سالي تنيكني زي كل يوم للصبح الخيار كان تخين اوي فشخني جامد وكنت طول اليوم باحاول اني ما ابينش اني مش عارف امشي ما قدرتش يومها اروح الشغل ونزلت رحت السوق كنت ماشي مفشوخ مش قادر اقفل رجلي رحت لبياعة الخضار ووفغت عند فرشتها كان عندها زحمة قالتلي استنى بس الدنيا تروق شوية علشان اعرف انقيلك حاجتك انا وقفت حوالي ربع ساعة ماكنتش قادر لغاية ما قالتلي ياللة خد تعال معلش وقفتك شوية انا وهي بتطلعلي للاتة ما كنتش قادر اقف على بعضي مالك شكلك تعبان ومش قادر تقف قلتلها ابدا طلعتلي يومها 3 وحدات اتة تخان اوي وكانت واحدة واحدة بتلف ايدها عليها وتقوللي شوف تخن ايه ايدها ما كانتش بتقفل عليها بقت تبعلي النص كيلو بعشرة جنيه وانا بقيت ادفع من سكات قعدت اسبوعين كل يوم اروحلها اخد الاتة واروح انيك نفسي بيها ادام ميسترس سالي


وفي يوم وانا مدخل الاتة في طيزي وهيجان على الاخر ميسترس سالي قالتلي فيه واحد عربي باكلمه عليك وبيتفرج عليك دلوقت وانت بتتناك وعاوز ينيكك ويقطعك ادامي في البيت عندك ولو عملت كدة حاخليك تقابلني معاه بعد كدة وانيكك انا بنفسي فادلوقت تكتب عنوانك وانا حاقوللك هو حايجيلك امتى علشان ترتب نفسك وتضايفه كويس انا عايزاك شرموطة معاه ولو مش عاوز طلع زبري من طيزك زاقفل الكاميرا وانساني انا قعدت كتبتلها عنواني وفضلت انيك في نفسي ادامها لغاية ما سمحتلي اقفل


انا دخلت نمت وصحيت رحت شغلي ورحت السوق وانا راجع رحت للست بتاعة الخضار كنت تعبان جدا قالتلي مالك كدة شكلك تعبان ده انا شايلالك حتة اتة حاتقطعك ولقيتها مطلعالي واحدة تخينة اوي ايدي ما بتقفلش عليها اصلا تخينة اوي قالتلي بس دي حاديهالك بكرة خد النهاردة النص كيلو ده وراحت حطالي الكيس على الارض تحت رجلها اللي كانت مربعاها وقالعة شبشبها انا وطيت خدت الكيس من عندها لقيتها حركت رجلها وحكتها في وشي وادتها الفلوس فا وهي بترجعلي الباقي راحت حطالي بعبوص بصابعها الوسطاني في ايدي انا خدت الحاجة وروحت كالمعتاد وتاني يوم رحتلها الصبح وما رحتش الشغل قالتلي ايه اللي جابك بدري كدة مش معادك ايه مش قادر تستحمل ماتخافش انا لسة مخلياهالك بس دي ما تنفعش غير من ايدي قلتلها اوامرك قالتلي استناني عند القهوة اللي ادام دي لغاية ما الم الفرشة واقوللك حانعمل ايه هي لمت الفرشة وقكانت قايلالي اول ما تلاقيني معدية تقوم وتيجي ورايا.

هي اول ما عدت انا قمت ومشيت وراها قالتلي ياللة اركب معايا ميكروباص الحوامدية وحاتنزل لما اوقفه ركبيت الميكروباص ونزلت وراها قالتلي ياللة ادخل في العشة دي والبس الجلابية السمرا دي والنقاب وياللة معايا لبستهم ومشيت معاها لغاية مادخلت بيتها كانت امها في البيت وقالتلي ياللة اقلعي يا حلوة قالت لامها خول من الخولات اللي بيحبوا الاتة بتاعتنا خدتني على الاوضة وقالتلي اقلع ياللة انا قلعت قالتلي انت عاوز تنتف ضروري راحت لقيتها راجعة بحلاوة وراحت شايلالي شعر طيزي كله وانا كاتم صويتي زي ما قالت علشان الناس وراحت مشطفاني ووقفتني على الارض وقالتلي ياللة وطي وفلقس وافتحلي خرمك وراحت تفة فيه وقعدت تتف كتير لغاية ما اتملى وطيز لانت وراحت حاشرالي الاتة في طيزي وكانت اتخن من ازايز المية الصغيرة وانا كل ما اجي اتحرك تروح شاداني وفاعصة بيضاني لغاية ما دخلتها جواية وقالتلي مش حاسيبك لغاية ما تشلب وتجيب دم من كتر النيك فضلت واقف فوق الساعة باتناك منها وهي مش رحماني وانا عمال اعيط واصرخ لغاية ما راحت مخرجاها كلها دم وخرى وراحت ماسحاها في وشي وقالتلي ياللة كلها كلها ادامي انا قعدت كلتها وراحت نايمة على السرير وخلتني الحسلها وابوس في رجليها وقالتلي ياللة قوم البس وروح على بيتك لبست هدومي والجلابية وخرجت لغاية ما لقيت حتة اتدالريت فيها وقلعتها وركبت ميكروباص ورجعت روحت بيتي مش قادر اتحرك.
انتظروا الجزء الثاني وكارماتكم للتشجيع

Offline mrla1000

  • Member
  • **
  • Posts: 242
  • Activity:
    0%
  • Karma: 37
Re: بياعة الخضار - الجزء الاول
« Reply #1 on: July 26, 2014, 04:46:01 AM »
حلوه وجميله نتظر تكمله القصه لاتتاخر علينا

Offline toto

  • Active Members
  • ****
  • Posts: 519
  • Activity:
    2.78%
  • Karma: 135
Re: بياعة الخضار - الجزء الاول
« Reply #2 on: July 29, 2014, 08:53:17 PM »
انا مش بحب قصص الخولات بصراحة

Offline pyraslave

  • Member
  • **
  • Posts: 434
  • Activity:
    4.44%
  • Karma: 145
Re: بياعة الخضار - الجزء الاول
« Reply #3 on: July 30, 2014, 08:08:02 AM »
ارجو ان تميز بين الخولات والسليفز

ثم هذه حرية ولا احد ينتقد ما تحبه وان ما تحبه بالنسبة للبعض شذوذ

Offline hadary

  • Special Member
  • *
  • Posts: 554
  • Activity:
    0%
  • Karma: 219
Re: بياعة الخضار - الجزء الاول
« Reply #4 on: August 04, 2014, 04:18:03 PM »

جامدة جدا نرجو الجزءالثاني
بسرعة

Offline fgfdoocv@yahoo.com

  • Member
  • **
  • Posts: 40
  • Activity:
    0%
  • Karma: 26
Re: بياعة الخضار - الجزء الاول
« Reply #5 on: August 24, 2014, 08:14:17 PM »
مش حتفحوها لينا بقا

Offline setat.kalb

  • Member
  • **
  • Posts: 199
  • Activity:
    5.56%
  • Karma: 57
Re: بياعة الخضار - الجزء الاول
« Reply #6 on: August 30, 2014, 01:14:58 AM »
مجهود رائع حبيبي يا ريت تكمل

Offline bebe3

  • Member
  • **
  • Posts: 5
  • Activity:
    0%
  • Karma: 0
Re: بياعة الخضار - الجزء الاول
« Reply #7 on: August 30, 2014, 05:37:13 PM »
ok

Offline bebe3

  • Member
  • **
  • Posts: 5
  • Activity:
    0%
  • Karma: 0
Re: بياعة الخضار - الجزء الاول
« Reply #8 on: August 30, 2014, 05:38:28 PM »
 :cool:

Offline amrmhmoud21

  • Member
  • **
  • Posts: 367
  • Activity:
    0%
  • Karma: 116
Re: بياعة الخضار - الجزء الاول
« Reply #9 on: September 06, 2014, 10:25:58 PM »
مجهوووووووووووووووووووووود   رائع

Offline megoo

  • Member
  • **
  • Posts: 5
  • Activity:
    0%
  • Karma: 0
Re: بياعة الخضار - الجزء الاول
« Reply #10 on: November 27, 2014, 01:44:49 AM »
good

Offline monahanem1

  • Member
  • **
  • Posts: 5
  • Activity:
    0%
  • Karma: 0
Re: بياعة الخضار - الجزء الاول
« Reply #11 on: December 19, 2014, 01:54:23 PM »
حلوه وجميله نتظر تكمله القصه لاتتاخر علينا

Offline kokokokokoko14

  • Member
  • **
  • Posts: 51
  • Activity:
    8.33%
  • Karma: 0
Re: بياعة الخضار - الجزء الاول
« Reply #12 on: May 18, 2015, 07:30:21 PM »
فين الجزء التاني

Offline reem2020

  • Active Members
  • ****
  • Posts: 632
  • Activity:
    6.67%
  • Karma: 0
Re: بياعة الخضار - الجزء الاول
« Reply #13 on: May 18, 2015, 09:30:40 PM »
thanks

Offline ahmedelkhtary

  • Member
  • **
  • Posts: 45
  • Activity:
    2.22%
  • Karma: 0
Re: بياعة الخضار - الجزء الاول
« Reply #14 on: September 27, 2016, 08:36:58 AM »
حلوه وجميله نتظر تكمله القصه لاتتاخر علينا

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30