* خدامة زوجتي: إنسحار أسامه ٢  Author: top_vanity Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 17/08/2018 (12:31)
* مقطع يلخص اربع مشاهد فيمدوم بس يا ريت حدا يحكيلي اسم الممثله بالمشهد الاول و اسم  Author: abor3d57@gmail.com Forum: Arabic Celebs [ only femdom ] 17/08/2018 (12:14)
* مش مجرد أسبوع - الجزأ الرابع   Author: Chubby.t76 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 17/08/2018 (11:58)
* اجمل الاقدام فنانات تركية Hot Turkish feet  Author: meme22 Forum: Non-Arab Pictures 17/08/2018 (11:44)
* اقدام فناتات ايران HD  Author: meme22 Forum: Non-Arab Pictures 17/08/2018 (11:43)
* كمان والجديد  Author: inussolm Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/08/2018 (11:26)
* القنبله المدويه كلووووووووووززززز لقاء الخميسييييييي  Author: arabic_male Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/08/2018 (10:27)
* Mirhan Hussin 1  Author: arabic_male Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/08/2018 (10:09)
* زوجة حارس المبنى 7 والاخير  Author: alexander.sensio Forum: قصص السيدة وخادمها 17/08/2018 (09:36)
* زوجة حارس المبنى 6  Author: maroc Forum: قصص السيدة وخادمها 17/08/2018 (08:48)
* زوجة حارس المبنى 4  Author: maroc Forum: قصص السيدة وخادمها 17/08/2018 (08:41)
* زوجة حارس المبنى 3  Author: maroc Forum: قصص السيدة وخادمها 17/08/2018 (08:37)
* زوجة حارس المبنى 2  Author: maroc Forum: قصص السيدة وخادمها 17/08/2018 (08:32)
* مشهد غيَّر حياتي - الحلقة الثانية عشر والأخيرة  Author: hosny Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 17/08/2018 (07:56)
* خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣  Author: hosny Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 17/08/2018 (07:45)

Author Topic: ماهي تجاربك البريئة و الحقيقية مع الاقدام في الطفولة  (Read 1043 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline bigthree

  • Super Special
  • *
  • Posts: 3277
  • Activity:
    8.33%
  • Karma: 3384
الحقيقة سن الطفولة ده ممكن يكون فيه اول تكوين لفتشية الاقدام عندنا نتيجة لتعرضنا لحالات كده بريئة والي فيه فرص تحصل لانعدام التابوه خاصة لما يكون فارق السن بينك و بين الطرف الاخر عالي شوة....اود ان هنا كل واحد يحكيلنا المواقف الحقيقية،من فضلكم من دون زياة، الي صارتلوا او كانت عادة يمكن ساهمت في نمو نزعة حب الاقدام عندو في الصغر...

شخصيا الحاجات الي بافتكرها اني كنت دايما اقوم بتدليك رجلين مامتي بعد ما تيجي من الشغل حيث كانت تطلب مني ذلك قبل ماتاخذ قيلولة نوم....و كان عندنا جارتنا مدرسة، صديقة مامتي، كان عمرها بين 45 و 50 سنة، هي مش حلوة و ماكنتش متسلطة ولا حاجة و بتحبني زي ابنها الوحيد، بس كنت باروح و اعمل عندها دروس اضافية و بعد كانت تطلب مني بردو عمل مساج لرجليها الي كانت بتتشتكي من وجعهم من كثر الوقوف في الفصل..افتكر تلك اللحظات، يمكن انا عندي عمري 7 او 8 سنين، لما هي كانت بتنام على بطنها على الكنبة و انا عند رجليها المنتفختين بادعكهم و هي بتإن و تستمتع و تقولي "متشكر يابني"....

الحاجة الاخرى اني كنت باحب اقوي المدرسات الشديدات و كنت بحكم نجاحي بالدراسة محبوب عن بعضهم و مقرب ليهم لحد اني كنت احمل اغراض و حقاءبهم ..كانت لي وحدة كدة اسمها ابلة سميرة كانت ديما تامرني اجيبلها حذاءها الكعب العالي من دولاب الفصل الي كنات تغيروا و تلبس حاجة فلات عشان تريح رجليها..

احكولنا يا جماعة على حاجات صارتلكوا
..

Offline fahoodi

  • Super Special
  • *
  • Posts: 1531
  • Activity:
    7.22%
  • Karma: 1456
بالفعل ..
سنوات الطفولة الاولى هي بداية ظهور وغرس الفاتشية  ..
وشعور الفاتشية في هذا السن كان له طعم اخر ..



اشكرك عَ ـالموضوع الرائع المثير

Offline footjob footjob

  • Most Active Members
  • *****
  • Posts: 1726
  • Activity:
    2.22%
  • Karma: 361
طبعا المواقف اللي انت حكيتها لازم تخليك تطلع بتحب الاقدام

Offline Triple-h

  • Active Members
  • ****
  • Posts: 657
  • Activity:
    0.56%
  • Karma: 632
انت اثرتنى بحكايتك مع ميس سميره  :laugh:
انا بدأت قصتى مع حب الاقدام فى فيلم فؤاد المهندس اللى كان بيحب رجلين البنات اتاثرت اوى بالفيلم وقولت معاه حق واتاثرت اكتر لما باس رجلين واحده فى الشارع وبعدها طلبت من اختى ابوس رجليها ووافقت واتعلقت اكتر بالرجلين بس بعد كده بشوف افلام بس مفيش ولا تجربه من وانا صغير بس شكلى مش حعمل غير لما اتزوج بس ناوى اقول لمراتى بكل جرأه انى بحب رجلين البنات وبستمتع بالموضوع ده وده مش ذل ولا اهانه كل واحد بيحب حاجه فى الجنس عشان كده عايز ارتبط بواحده عقلها زى عقلى  :laugh:

Offline bigthree

  • Super Special
  • *
  • Posts: 3277
  • Activity:
    8.33%
  • Karma: 3384
احكولنا يا شباب على تجاربكم الاولى في الصغر مع الاقدام او الرغبة الماسوشية الي علميا ثبت اني هي اهم سبب في نشاة و تطور الحالة الي احنا فيها..

Offline ©ooooo™

  • Abo Ammar
  • Administrator
  • *
  • Posts: 5917
  • Activity:
    95.56%
  • Karma: 3180
انا ما بتذكر ابدا موقف حصلي انا وصغير بتذكر بس انو في مدرسات خلال الحصصة الدراسية كانت بتشلح من اجريها وهادا شي كان اكتير اثيرني


بس انا متأكد انو في شي محوري بطفولتي صار بس للاسف مابتذكرو مع انو بتمنى لو اعرف شو هوي بالضبط  ;D1


وفعلا اللي ذاكرتو بتسعفو ياريت خبرنا بركي منقدر نحدد اسباب فتشياتنا ومن اين مصدرها


موضوع ظريف اول مرة بشوفو

Offline Nice guy112

  • Special Member
  • *
  • Posts: 167
  • Activity:
    9.44%
  • Karma: 133
أنا بدأت من وأنا صغير جدا، أنا فاكر أول تجربة حقيقية، كنت أنا صغير كان عندي 8 او 9 سنين و كنت قاعد علي كرسي قامت خالتي ( مش كبيرة اوي كانت في اول الأربعينات بالكتير، طويلة شوية و شخصيتها متسلطة) جت قعدت علي كنبة جنب الكرسي اللي أنا قاعد عليه و بعدين راحت رافعة رجل عشان تمددها عالكرسي وأنا كنت حاطط دراعي علي آخر الكرسي يعني مفيش مكان تحط رجلها عليه قامت ببساطة زقت دراعي برجلها بالراحة و راحت فاردة رجلها عالكرسي و مكنش فيه مكان برده راحت لازقاها في فخدي و فضلت هالوضع ده كتير و قعدت مستريحة و تتكلم مع جدتي اللي كانت قاعدة معانا و أنا قاعد مش عارف اتحرك لأنها زانقة علي فخدي برجلها جامد، بعد شوية طبعا لما لقيتني مبتكلمش قامت رافعة رجلها التانية علي مسند الكرسي جنب وشي بالظبط و أنا طبعا صغير مش قادر أتكلم و فضلت قاعدة مستريحة برده، بعدها بكذا يوم كنا في زيارة في شقتها كنت قاعد مع ابنها الصغير اللي عنده سنتين عشان كان بيحب يقعد معايا اوي، قامت قعدت و حطت  رجل علي رجل في وشي، و بعديها بشوية قالت لابنها الكبير صراحة كده " تعالى ادعكلي رجلي"، و اكتشفت بعد كده أنها مسيطرة و متسلطة... بس و تقريبا من الفترة دي وأنا معدتش بروح عندهم لأني طبعا سبت المدرسة الابتدائية اللي كانت جنب بيتهم فكنت بروح عندهم بعد المدرسة لحد مروح آخر النهار... طبعا لما كبرت و افتكرت المواقف دي بتمني اني ارجع بالزمن عشان اعيد اللحظة دي تاني

Offline toering

  • عضو في رابطه محبي ارابيك فيمدوم
  • AF Friend
  • *
  • Posts: 4424
  • Activity:
    6.11%
  • Karma: 564
  • ألقاه في اليمّ وقال له إياك إياك أن تبتل بالماء
انا اتعرفت على الفيمدوم و حب الاقدام بنفسى حسيت بإنجذاب ناحيبته و طبعا صادفتنى مواقف اظن انها دعمت الموضوع ده عندى بس شعورى الشخصى انى الواحد مننا لازم يكون عنده استعداد نفسى للموضوع ده لانى مش لوحدنا كفيتشيين و فيمدوميين بتقابلنا المواقف دى ناس كتير بيحصل معاهم كدة و مش بيتأثروا زينا فالواضح انى فينا شئ مختلف و بصراحة انا سعيد بالاختلاف ده جدا و من المواقف اللى حصلت معايا و حسيتها اثرت فيا اوى هما مدرسات المدرسة اللى كانوا غالبا اما بييجوا بجزم و شباشب مفتوحة تبين رجليهم او بيقلعوا الجزم و يلبسوا شباشب عشان ياخدوا راحتهم اكتر و طبعا رجليهم دى كانت بتبقى قدامى و انا بتضرب منهم و من المواقف الصغيرة اللى حصلت لى انى بنت جارتنا كان سنى انا حوالى 12 سنة و هى حوالى 9 سنين او 10 قالت لى هات لى ميا اشرب و لما جبتلها الكوباية و كنا لوحدنا قالت لى الكوباية مش نضيفة قلت لها لا نضيفة قالت بلهجة كلها تسلط انت اعمى بص كويس اتفضل خد الكوباية اغسلها كويس و هات لى ميا غيره بسرعة و نفذت طبعا و انا كلى خضوع ليها و مرة تانية كان فيه بنت قريبتى و كنا راجعين من مشوار كبير و فجاة لقيتها حطت رجليها فى حجرى و امرتنى ادلكهم ليها و بغبائى الشديد رفضت بس بصراحة انا حسيت انها فهمت انجذابى للاقدام و حبت تختبرنى و حسيت انى الموضوع مش هيعدى خاصة انى والدها كان معانا فى البيت فرفضت و انا نادم لكن مش نادم اوى لانى بتخيل لو كان مجرد اختبار و فضحتنى و نادت لوالدها كان هيحصل ايه
و فيه موقف تانى ده اتكرر اكتر من مرة مع واحدة قريبتى برضه و كان سنى انا حوالى 20 سنة و هى حوالى 12 تقريبا و كانت بتخلينى دايما ابوس رجليها كنوع من اللعب و تفضل تغير وضع رجليها عشان ابوس كل سنتى فى رجليها و بوست حرفيا كل سنتى فى رجليها و طبعا ناس هتسالنى ليه مكملتش معاها لما كبرت بس الواضح انها لما كبرت فكرها اتغير و كان الموضوع مجرد لعبة بالنسبة لها او انها مسيطرة فعلا بس خافت انى انا يكون لى راى تانى و مكونش خاضع و انى كنت بس بلاعبها و هى طفلة
بصراحة ايام كانت حلوة بتمناها ترجع
[IMG]http://imageshack.com/a/img673/5093/bpgD0R.gif[/img]

قد لا استطيع تغيير مجتمع بأسره لكن ذلك لا يعني أن اخضع لطقوسه ونواميسه البالية ! و تراكمات
مجتمعات ذكورية افضت إلى وضع متردي للمرأة

عندما تتساوي المرأة مع الرجل فإنها تصبح سيدته - سقراط
و نحن لا نطالب سوي بالمساواة، و لقد بدأت مساواة الرجل بالمرأة بالفعل

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30