Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
قصص الهيمنة النسائية / Re: ادوات العبط
« Last post by Safepower2000 on February 19, 2019, 11:11:11 AM »
احلى حاجة تدفي في الجو ده علقة محترمة تولع الطيز من ست جامدة
2
قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء / Re: الست سعاد
« Last post by Toto ka on February 19, 2019, 02:59:20 AM »
حلوة
3
استمر صديقي
4
قصه خياليه والي حابب يشارك افكار يسيبها في رد ونبني عليها قصه
المعلمه نوال فالسجن
اولا المعلمه نوال من افجر النسوان الي شوفتها في حياتي لو زنقتك في مكان لوحدك هتخليك تشخ علي نفسك من الخوف طول بعرض بعضللات مفيش زيها
طولها حوالي مترين ووزنها اكتر من 140 كيلو مش طحينه بالعكس مره هجمه طويله عريضه عفيه
دخلت السجن عشان عذب جوزها وعملتله عاهه مستديمه خصته عشان نام مع واحده غيرها علقته فالسقف من زبه
دخلت نوال السجن وفي فتره قريبه سيطرت علي السجن كله من اول المأمور لحد اوسخ واحده في العنبر
اول ما دخلت حبوا المساجين يعملوا حفله استقبال ويحفلوا عليها وكان في كبيره السجن وقتها نعمات مجانص كانوا مسمينها كده فالعنبر لان فعلا كان عندها مجانص وكانت كل مسجونه جديده تدخل العنبر كانت لازم تركعها علي ركبها غصب عنها مجرد ما تسلم عليها وتقفل علي ايديها النسوان بيصوتوا وينزلوا يبوسوا شبشبها ولما يعيطوا نسبهم ولو واحده عجبتها بتنيكها وتكسحها وتخليها تنام تحت رجلها لحد ما تشبع منها وتتكيف
لحد ما نوال اتحكم عليها سجن مشدد 15 سنه وترحلت للسجن
واول ما دخلت كل المساجين اتصدموا من شكلها وحجمها ودخلتها السجانه لسريرها ووصت عليها نعمات ونعمات ضحكت بشرمطه وقالتلها في عيني واتقفل باب العنبر وابتدا الحفله
نعمات : انتي يا بت تعالي هنا
نوال : بصت بطرف حاجبها وقالتلها انا
نعمات : ايوه انتي يا روح امك
نوال : راحت ضحكه بسخريه وقالتلها بس يا حبيبتي
نعمات : اتعصبت وقالتلها تعالي بدل ما اجيبك بالعافيه
نوال : مردتش
نعمات : عندها اتنين بودي جارد نسوان زيها بس اقل فالجسم وأقل بكتير من نوال وقتهم عليها يجبوها والنسوان دي رايحه بتقدم رجل وتأخر رجل
واول ما وصلوا عند نوال
نوال سحبتلهم شخره هزت العنبر النسوان من شهرتها رجعوا ورا ونعمات راحت شتماهم هاتوها يا ولاد المتناكه بدل ما انيككم وانيكها
وهنا نوال راحت فاقعه ضحكه بشخره شراميطي وراحت قائمه ماسكه الجوز نسوان من بزازها ومحيطهاومخبطاهم في بعض راحوا واقعين
راحت ماسكه الاتنين من شعرهم ولفاه علي ايديها وراحت موقفاهم وخبطت كل واحده روصيه مقمتش منها
وراحت علي نعمات نعمات حست أن نوال غير اي حد راحت واقفه عشان تستعدلهل بس كانت للمفاجال أن نعمات رأسها تحت بزاز نوال والبز الواحد فيها قد رأسها مدور وكبير وناشف
نوال : مش تنقي النسوان بتاعتك يا أبوه عشان دي نسوان خرعه زيك وراحت ماسكه ننعمات من كتفها وضاغطه عليه نعمات بقت تصوت ونظلتها  علي ركبها قدامها بايد واحده لحد ما عيطت راحت مسماها من عبايه السجن وخنقاها وشداها مقوماها كانت في ايديها زي اللعبه وقفتها علي طرطيف رجلها وراحت شخرلها وقالت لها يا كسمك انا مبجيش لحد والي عملته في جوزي هعمله فيكي وراحت شيلاها من بزازها وراحت علي السرير وعند الدور التاني وعلقتها فيه في عموظ السرير والسجن كله بقي بيضحك علي مجانص وهيا متشلحه ومتعلقه وبتعيط ونوال بتتفرج
يتبع اذا كان في تفاعل
6
مشكور مقدما خلينا نشوف
7
قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء / Re: الست سعاد
« Last post by tareq bassam on February 18, 2019, 06:48:37 PM »
karma
8
جميل جدا جدا جدا
كارما مني و الف شكر
10
قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء / Re: الست سعاد
« Last post by karla on February 18, 2019, 11:37:38 AM »
karma  261   go  on
Pages: [1] 2 3 ... 10