Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء => Topic started by: hady el dally on June 09, 2018, 03:35:57 AM

Title: الفتوة والصبية .. الجزء التالت
Post by: hady el dally on June 09, 2018, 03:35:57 AM

دق المعلم على الباب الذي فتحته أم سماح فقالت
خير يا معلم ..
كنت جاي اتكلم مع جوزك كلمتين وابشره بشرى حلوة ..
اتفضل يا معلم ده احنا زرنا النبي ..
دخل الفتوة مزهوا ونفخ صدره تقولش اسد الدين شيركوه حتى ابصر السايس الذي جرى ليسلم عليه منحنيا
منور يا معلم ..
ده نورك يا ابو سماح ..
الشاي يا سماح ..
قال الفتوة وهوا يبدأ في الموضوع
بص يا ابو سماح ، العربية والحصان قدام البيت علشان تعرف ان الفتوة يقدر يحكميكم ومحدش ياخد على بطنه وانا موجود
فرح السايس وجرى امام الباب فوجد الحصان والعربة ، وضع يده على رقبة الحصان وقبله ، ثم عاد للمعلم وانحنى ليقبل يده فسحبها المعلم وقال
استغفر الله ..
انا خدامك يا معلم ، اي حاجة تؤمر بيها انا خدامك ..
اتجوز سماح ..
انصدم السايس للحظات ثم قال
ده يوم الهنا والسعد ، بس ازاى يا معلم وانت على ذمتك أربعة ؟..
اتطلقوا علشان خاطر ست الحسن ..
محدش يقدر يرفضك يا معلم ، ده احنا نزيد شرف ..
يبقى نقرى الفاتحة ..
نقرى يا معلم ، سمعينا زغرودة يا ام سماح ..
فانطلقت تزغرد ام سماح ..
............
اقيم الفرح وابتهج الناس واكل الفقراء ، ودخل المعلم بيته بعروسه واغلق الباب غير الفتوة ملابسه ودخلت سماح لتغير ملابسها ـ ارتدت قميص نوم اسود يكشف عن جزء كبير من صدرها ومفتوح من جانب فيصل حتى قرب مؤخرتها .. عادت للصالة فوجدت المعلم جالسا على الكنبة في انتظارها ومعه زجاجة منقوع براطيش بدأ يشرب منها ، نظر لها فأحس بعضوه يقف بقوة وقال لها
يخربيت اللى جابك ، ايه الحلاوة دى كلها ..
ضحكت بمرقعة وقامت تشغل التسجيل على موسيقى راقصة وبدأت في الرقص ، فبدأ المعلم يشرب الكأس تلو الآخر وبدأت سماح ترقص وتهز جسمها بمياعة ودلع ، بدأ المعلم ينسجم فنزل على الارض وجلس على السجادة وبدأ يصفق بحرارة ، اقتربت منه ثم وضعت قدمها على ركبته وقد انكشف اللحم الابيض اللى زي المهلبية ، فقبل المعلم ركبتها فسحبتها وأعطته مؤخرتها وهزتهم بقوة فزحف المعلم مثل الكلب خلف قدمها ومؤخرتها التى تهتز وقد بدأ يسكر فخلعت سماح الطرحة التى كانت تحزم به وسطها ثم التفتت للمعلم وهو يزحف خلفها ، ركبت فوقه ووضعت الطرحة على رقبته وقالت وهي تضحك بسهوكة
حاه ، حاه حاه ..
وبدأ المعلم تحت تأثير السكر والمتعة ينهق مثل الحمار ويمشي بها حتى وصل لغرفة النوم فضربته سماح على طيزه وهي تقول
عارف طريقك انت ..
ضحك المعلم ثم حملها بين ذراعيه ومددها على السرير وخلع ملابسه ، بدأ يقبل فيها ثم بدأ في ممارسة الجنس بعد  ان فك عذريتها ، فكانت كاللبوة المحترفة وعزمت ان تجعل قواه تخور وتشعره انها مازالت قادرة على المضاجعة حتى يشعر انه ليس في قوتها وغير قادر عليها في السرير فينكسر غروره ويكون سهل ترويضه وبالفعل ، اتى الفتوة بجهد خارق لكنها ابانت له انه لم ينل رضاها فقالت بعد ان خار بجانبها
معلش يا معلم ، لسه الايام الجاية كتير ..
...
مش هقفلها لو التفاعل والكارمات مشجعة مش هقفل الجزء اللى جاى اللى هيكون نار لو مفيش تفاعل هضطر آسفا انى اقفل الجزء الرابع 
Title: Re: الفتوة والصبية .. الجزء التالت
Post by: femdom on June 09, 2018, 06:47:31 AM
excellent storiecontinue +2 karma
Title: Re: الفتوة والصبية .. الجزء التالت
Post by: xxBigpartyxx on June 09, 2018, 09:36:49 AM
Great job. i realize that you have been inspired by saad the orphan movie
Title: Re: الفتوة والصبية .. الجزء التالت
Post by: kokokokokoko14 on June 09, 2018, 11:03:27 AM
حاول تطول الاجزاء شويه
Title: Re: الفتوة والصبية .. الجزء التالت
Post by: mohamed.al80.ma14@gmail.c on June 09, 2018, 11:19:40 AM
جميل :kiss:  جدا
Title: Re: الفتوة والصبية .. الجزء التالت
Post by: amjad561 on June 09, 2018, 11:39:06 AM
كارما مني
والف شكر للمجهود
Title: Re: الفتوة والصبية .. الجزء التالت
Post by: roger waguih on June 09, 2018, 10:39:46 PM
شكرا انك نزلتها من غير كارما ازاي اصلا نجيب كارمات
Title: Re: الفتوة والصبية .. الجزء التالت
Post by: arabic_male on June 10, 2018, 05:50:04 PM

طبعا تستاهل احلى كارما بس كمل وما تتاخر

Title: Re: الفتوة والصبية .. الجزء التالت
Post by: Donato on June 13, 2018, 06:52:44 AM
كارما كارما كارما
Title: Re: الفتوة والصبية .. الجزء التالت
Post by: jamal karam on June 19, 2018, 12:54:16 PM
تستاهل الكارما دي شكلها جامدة
Title: Re: الفتوة والصبية .. الجزء التالت
Post by: John_#1 on June 20, 2018, 06:05:58 AM
the story is nice indeed, but the parts are that small that one cannot be in the right mood  :wink: