Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص السيدة وخادمها => Topic started by: Safepower2000 on October 04, 2018, 11:49:12 AM

Title: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: Safepower2000 on October 04, 2018, 11:49:12 AM
توقفنا عند قيام ابنة صاحب المزرعة بمد اكبر الاولاد و صراخه عندما ضربت الخرزانة اصابع قدميه. اخذ يرجوها و ابوس ايدك كفاية مش قادر استحمل ، تجاهلته و نقلت المد الي النصف الاسفل من قدمه و ضربته صربة قوية في منتصف قدمه فانتفض بشدة و سقطت الفلكة من يد الشغالة، فغضبت ابنة صاحب المزرعة و صفعت الشغالة ثم قالت لي امسك معها الفلكة من الطرف الاخر و ان فلتت ساضعكما انتما الاثنين مكانه (فرحت ظننت انها لن تضربني)، قالت لي لماذا فرحت، انت فاكر انك فلت من العقاب، لا انت صغبر و الاولاد الصغيرين بعبطهم علي طيزهم.
امتقع وجهي، فزعقت و قالت امسكوا الفلكة يلا، و استمرت في مده حتي امتلاء النصف الاسفل من قدميه بخطوط حمراء داكنة مثل النصف الاعلي الذي مدته في الجزء الاول، نظرت هي الي قدميه و قالت بفخر خطوط الخرزانة مضبوطة تحت بعض بالضبط بدون فاصل، مشفيش حتة متمدتش، انا باحب العدل، فصرخ الولد و قال لها يا مفترية يا ظالمة، قالت كده طب مش حارحمك و ضربته مغيرة زاوية الضرب بحيث تضرب الخرزانة قدميه بزاويه مائلة تتقاطع مع الخطوط الافقية، فجاة خرج الدم من قدميه عندما تقاطع الخط المائلل مع اثار ضرب منتصف قدنيه لان هذه المنطقة كاني اكثر منطقة وكزت هي عليها في المد.
توقفت هي عن المد و امرتنا ان نفلت قدميه، ثم قالت له هيا تحرك علي بلاط الغرفة البارد (كنا في الشتااء) حتي لا تتورم قدميك اكثر، فلم يستجب لامرها، هنا انهالت بالخرزانة علي جسده و هي تقول يا حيوان لما اقول كلمة تتسمع و تحت قوة الضربات قام و نفذ امرها بالجري في الغرفة.
ثم نظرت الي الولد الثاني و امرته ان ياتي، فقام بخلع شرابه و نام علي الارض رافعا قدميه و سلمهما للشغالة لتضعهما في الفلكو، فقالت البنت، ايوة كده الادب حلو، امال ايه اللي خلاك تقفش في بزاز البنت مع قليل الادب ده مشيرة الي الولد الكبير الذي كان يجلس منهارا علي الارض  يمسح دماء قدميه بمنظيل.
ثم بداء المد مثل الولد الاخر في المنتصف ثم ضربات متتالية فوق بعضها لكن بفاصل حوالي ١ سم بين كل ضربة و ليس ضربات متلاثقة مثل الولد الاول، و كان هذا الولد يتأوه و يصرخ مستعطفا اياها ارجوكي بتوجع، خلاص حرمت، ابوس رجلك مش قادر، و هي تقول له الادب حلو، لكن لازم تتعاقب و استمرت و هو يصرخ بشدة. توقفت هي بعد ان علمت قدميه بالمد خطوط افقية بفاصل ١ سم، يعني اقل من نصف ابضربات اللي اكلها الولد الاكبر، و ذهبت عند راسه و هو ما زال معلقا بالفلكة و قالت له عشان اتاسفت حاكتفي بالمد عند كده، لكن لو اتكررت ثاني مش حارحمك، انتم لسة قاعدين اسبوع بحاله، توسل الولد لها ان ترحمه و حرك راسه ليقترب منها و قبل قدمها، ابوس رجلك مش قادر، قالت يعني انت فعلا معترف بغلطك، باي رجلها عدة مرات و قال احلفلك حاسمع الكلام و ابقي مؤدب. كان واضحا انها مستمتعة بتقبيله لقدمها، و هو ايضا  .
فقدميها جميلتان، بيضاء مقاس ٣٩ باصابع متناسقة و كعب رجلها لونه وردي جميل [size=78%]ه[/size]
Title: Re: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: smurf on October 04, 2018, 01:43:08 PM
شكراً صديقي عالقصة الرائعة
ولو في تتمة او قصص ثانية ياريت ما تبخل علينا
كارما +
Title: Re: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: medo_610 on October 04, 2018, 03:08:27 PM
good
Title: Re: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: Safepower2000 on October 29, 2018, 10:50:59 AM
الفلكة بتأدب اجيال
Title: Re: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: Safepower2000 on November 05, 2018, 02:57:27 PM
فعلا، العبط مزاج عالي للي يقدره
Title: Re: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: Safepower2000 on January 29, 2019, 01:06:10 AM
يا جمال ضرب الشبشب
Title: Re: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: Safepower2000 on January 31, 2019, 01:38:40 AM
الفلكة رهيبة
Title: Re: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: Safepower2000 on April 16, 2019, 11:25:11 AM
الفلكة تأثيرها رهيب
Title: Re: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: Safepower2000 on April 27, 2019, 11:18:14 PM
الفلكة جبارة
Title: Re: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: Safepower2000 on August 29, 2019, 02:19:30 AM
اه يارجلي
Title: Re: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: Safepower2000 on February 24, 2020, 03:30:26 PM
ااههه
Title: Re: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: Safepower2000 on February 25, 2020, 09:36:52 AM
فلكة
Title: Re: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: Safepower2000 on December 13, 2021, 03:02:29 PM
تمام
Title: Re: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: Safepower2000 on December 14, 2021, 06:43:41 PM
Ok
Title: Re: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: Safepower2000 on May 17, 2022, 08:34:55 PM
Ok
Title: Re: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: Safepower2000 on October 04, 2022, 10:54:01 PM
Ok
Title: Re: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: lolo2222 on October 11, 2022, 12:40:49 PM
Ok
Title: Re: صاحبة الشبشب ماركة د. شول الجزء الثاني
Post by: Safepower2000 on October 25, 2023, 11:04:57 PM
Ok