Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => Topic started by: ahmos on July 12, 2014, 06:55:46 PM

Title: قدم و ثلات السنة 2
Post by: ahmos on July 12, 2014, 06:55:46 PM
لمحت بسنت وفاء واقفه علي باب الاوضه بتاعتها واقفه تتفرج علي لميس وهي بتلحس رجلها .. عدلت نفسها و نادت لميس و قالتلها كفايه كده تيجيلي بكره الصبح .. و اول ما وقفت لميس وعدلت هدومها نادت وفاء  اللي دخلت عليهم و لميس باصه في الارض

انا هامشي بقي يا بسنت  ... هزت بسنت راسهوا ووفاء بتقولها ما تباتي معانا النهارده شكل بوسي محتاجاكي    حست لميس باضطراب زي ما تكون اتكشفت و قالتلها اسفه مش هاينفع سلام و جريت و سابتهم
بوسي وشها احمر و جت وفاء قعدت جنبها   وبصتلها و ابتسمت ..
ماتخافيش يا بوسي اللي شفته دا هايفضل بيني وبينك انا فاهمه الموضوع دا كويس و عارفه انه حلو وممتع ليكي وخصوصا بحالتك دي
بصتلها بوسي باستغراب و عينها داقت وحست بالدموع فيها ووشها بدأ يحمر كملت وفاء بس ماكنتش اعرف يا بوسي انك بتاعة بنات  ايه كنتي مكسوفه ولا ايه
اتخنق صوت بوسي و حاولت ترد عليها و دمعه من عنيها نزلت علي خدها  لقت وفاء حطت ايدها علي بق بوسي  لا اسمعيني انتي انتي فاكره مين اللي كان بيسيب ليكي مواقع الفيتش مفتوحه و قصص لحس الرجاين .. انا يا حبيبتي  كان نفسي تبقي كدا ساديه و مسيطره عشان تقدري تحسي بيا و تفهميني   محدش في البيت حاسس باللي انا فيه  و محدش يعرف حاجه بس انا تعبت ولازم احكي

اخوكي يا بوسي  عادل اللي بحبه و بقالي معاه 5 سنين عمره ما عرف يسعدني كا زوجه ابدا اخوكي يا بوسي هو اللي خلاني كدا معندوش متعه غير رجلي  لكن بقيت جسمي مايفرقش معاه لحد ما عرفت يعني ايه فيتش من النت و اكتشفت اني عشان احاول اعيش مبسوطه ولو بنسبه لازم اعامل اخوكي يالذل و الاهانه زي ما بتقري ففي المواقع .. اتعالمت اعاقبه و اذله عشان ماعرفش يطلع راجل معايا

واكتشفت اد ايه الموضوع ممتع بس زهقت من كتر ما عايشه بالطريقه دي لازم احكي و لقيت ان محدش هايفهمني غيرك خصوصا بعد الحادثه

بوسي بصالها و مذهوله من اللي بتسمعهوبدأت ترجع في دماغها لمواقف صغيره كانت بتشوفها بين وفاء و عادل و انها كانت مش فاهمه و تقول جواها انهم متجوزين زي انه يلبسها الشبشب  او يعمل لرجليها مساج و انها ساعات تشتمه و هما في اوضتهم بصوت عالي شويه  وركزت في وش وفاء وقالتلها انتي عاوزه ايه  ... عاوزاني ابوس رجلك انا كمان
بصتلها وفاء لا تبوسي رجلي ولا ابوس رجلك احنا طول عمرنا اصحاب يا بوسي وانا  عاوزه مانخبيش حاجه عن بعض و خصوصا في المواضيع دي    ... بصت بوسي باستغراب  وقالت برضه مش فاهماكي يا وفاء
ابتسمت وفاء و قالتلها يا بنتي عاوزه احكيلك و تحكيلي  نلعب مع بعض بيني و بينك بصاحبتك لميس ... نتسلي يا بنتي بدل اللي انتي فيه و اللي انا فيه
ضحكت بوسي و قالتلها ماشي انتي عارفه يا وفاء انا بحبك اد ايه بس ماتصورتش ابدا ان عادل اخويا اللي عامل زيد الديك المنفوش يطلع كد يا وفاء و انتي سوسه  وصايعه خلتيه تحت رجلك
يعني افضل عايشه مكبوت و الاسم متجوزه بلا قرف اهو كدا يبقي له لزمه ..... ضحكت بوسي  و سقفت علي ايد وفاء وهي بتضحك و تقولها
طب تعرفي يا بوسي انتي ليكي عندي هديه  .... هدية ايه   ..... صاحبتي الدكتوره غدير  كلمتها عشان جلسات العلاج بتاعتك  و تركيب جهاز  وكدا و المفروض تبدأي معاها اول جلسه  بكره
اترمت بوسي في حضن وفاء و حسيت انها فعلا بتحبها و بتخاف عليها  ... كملت وفاء   الهديه غدير نفسها  ... غدير كانت مشهوره وسط شلتي القديمه بحكايه الرجلين دي  بس ايامها مكناش نعرف يعني ايه فيتش و الكلام دا  كانا بنسيبها تلعب في رجلينا و تعملنا مساج  و بديكير  ببلاش
ها ايه رايك بقي  دي بقي هاتعجبك خالص  ما تيجي نلاعبها و بالمره نعملك الموضوع دا  ردت بوسي و قالت لوفاء .. وماله خلينا نلعب


الدكتوره غدير انسانه مثقفه و محترمه و الكل بيحبها و بيحترمها في المستشفي  كانت منقبه  دايما بس سايبه عنيها الخضراء بس بدون غطاء ماتجوزتش وكانت بتقول ان مجلهاش النصيب رغم انها 32 سنه  وكانت بترفض اي حد يتقدم ليها .... دا اللي الناس كلها شايفاه لكن تحت النقاب بتاع غدير كانت مخبيه بنت سحاقيه تعشق النساء و اقادمهم و شكلها كاخصائيه في مركز تاهيل كانت بتوفر لها دايمه فرصه في لمس الاقدام  التي تعشقها  وكانت بتكتفي بكدا

دخلت بوسي علي كرسيها ووفاء بتزقها مكتب الدكتوره غدير اللي وقفت و احضنت وفاء جامد وسلمت عليها و سلمت علي بوسي و قعدوا يتكلموا في التفاصيل بتاعه الحاله و ايه اللي هايعملوه  لحد ما غدير دخلت بوسي لغرفه العمل و ساعدتها وفا ء في تغيير هدومها و انهم يفردوها علي سرير المساج

بوسي فردت جسمها و رجلها علي السرير و كانت متعمده انها تزوق رجلها الوحيده باكلادور فضي و خاتم فضي في صابعها الثاني و خلخال فضي رفيع و بصت للدكتوره و سالتها
لو  سمحتي يا دكتوره من ساعه الحادثه دايما بحس في الجرح انه زي مايكون فيه رعشه كهربا لما حد بيلمس المكان دا .. بس هي رعشه مش وحشه يا دكتوره  و بعدين  اسبوع بحس بنفس الرعشه دي بس لم حد بردوا يلمس رجلي السليمه

مجرد ما شافت غدير رجل بوسي عرقت و قلبها بدأ نبضه يسرع و عنيه مبحلقه في رجل بوسي وهي بتسمع شكوتها لما حست انهم اخدو بالهم قالت  لا دا عادي احيانا بيحصل يلا بقي يا وفاء استني شويه بره علي ما نعمل الجلسه  و اكشف عليها  بوسي قالتلها  لا يا دكتوره ممكن تستني معايا ؟؟
ردت غدير خلاص
قلعت غدير الجوانتي و غسلت ايدها و مارفعتش النقاب و قعدت ادم رجل بوسي السليمة  راحت وفاء قالتلها وهو احنا اغراب يا دكتوره عشان تسيبي النقاب  ولا مش عاوزانا نشوف القمر  .... غدير ورفعت النقاب  و بان وشها الجميل المتناسق مع عيونها الخضراء الواسعه  و مسكت رجل بوسي و ركزت فيها و بدأت تدلك فيها  بتركيز و ملاحظتش  الغمزه اللي غمزتها وفاء لبوسي  وهما شايفين الدكتوره مركزه اوي
هههههههههههممممممممممممممممم احساس حلو او يا دكتوره اديكي زي الحرير علي رجلي  ووفاء تغمز لها و تقولها انتي مش عرافه يا بوسي اد ايه الدكتوره غدير شاطره و بتحب شغلها طول عمرها  كانت تعملها مساج لرجلينا من غير حاجه

تسارع نبض غدير الكتر ولكنها لا تملك الا ان تحاول التحكم في نفسها اما قدم بوسي و حوار الاقدام الذي بدأته وفاء ... فاكره طابعا يا وفاء ودي ايام تتنسي  .... توقف قلب غدير و احست بالشلل عندما اردفت وفاء  و هي تبتسم ...
كلبه ... مش ميار كانت بتقولك يا كلبة  هههههههههههههه

نهاية الجزء الثاني
اتمني يعجبكم و اتمني الردود و النقد
Title: Re: قدم و ثلات السنة 2
Post by: elshabsamy on July 14, 2014, 10:16:14 AM
Very good. please continue. Karma.
Title: Re: قدم و ثلات السنة 2
Post by: mis.3ola on July 23, 2014, 10:30:32 PM
7elwa ....... w8ing 4 next parts


karma
Title: Re: قدم و ثلات السنة 2
Post by: pyraslave on August 10, 2014, 10:18:09 AM
حلوة وكارما للتشجيع

واتمنى تشجيعك لي بقرأة قصصي
Title: Re: قدم و ثلات السنة 2
Post by: mona on August 20, 2014, 01:58:23 PM
K+×
Title: Re: قدم و ثلات السنة 2
Post by: EgyptianUnderFemaleFeet on November 28, 2014, 05:06:55 AM
innovative :)
Title: Re: قدم و ثلات السنة 2
Post by: ar on June 12, 2015, 05:57:18 AM
حلوه جدا
مستنى الباقى
كارما
Title: Re: قدم و ثلات السنة 2
Post by: nisr_2010 on August 02, 2015, 10:48:41 PM
مشكووووووووووووووور