* سوزان نجم الدين  Author: shrief 1031212 Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 20/07/2018 (02:05)
* زوجة حارس المبنى 3  Author: mahk1010 Forum: قصص السيدة وخادمها 20/07/2018 (02:03)
* زوجة حارس المبنى 2  Author: mahk1010 Forum: قصص السيدة وخادمها 20/07/2018 (01:58)
* محجبات وغيرهم 3  Author: Qweq787 Forum: Real Arabic Pictures 20/07/2018 (00:59)
* Bondage & BDSM / Torture Scenes  Author: werthrf Forum: Bondage & S/m 20/07/2018 (00:52)
* بيرين سات تدعس نظّارة و تركل رجل في بطنه  Author: yo yo yo Forum: Arabic Celebs [ only femdom ] 20/07/2018 (00:23)
* تشكيل جديد وكبير الحجم   Author: fedo112 Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 20/07/2018 (00:14)
* كلاب سميرة (محجبة مصرية)؛  Author: realslv5 Forum: Real Arabic Pictures 19/07/2018 (23:50)
* اقدام مثل كعكة التوت  Author: realslv5 Forum: Real Arabic Pictures 19/07/2018 (23:47)
* Adwaa Wahmiya 2  Author: ahmd rame Forum: Arabic Celebs Feet & Series [2010 ---> 2017] 19/07/2018 (23:03)
* لقطة صفاء السلطان وهي حاطه المرمطون جوزها بزريبة الحيوانات  Author: barefoot Forum: Arabic Celebs [ only femdom ] 19/07/2018 (22:18)
* Great  Author: khdimlella Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 19/07/2018 (22:12)
* Femdom hot collection  Author: pentor1987 Forum: Bondage & S/m 19/07/2018 (21:43)
* مشهد غيَّر حياتي - الحلقة التاسعة  Author: deza Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 19/07/2018 (21:41)
* محجبات وغيرهم 4  Author: italiano Forum: Real Arabic Pictures 19/07/2018 (20:56)

Author Topic: المطيعه_المتمرده5  (Read 3194 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Podedode

  • Member
  • **
  • Posts: 151
  • Activity:
    10.56%
  • Karma: 120
المطيعه_المتمرده5
« on: September 06, 2016, 11:58:58 PM »
#المطيعه_المتمرده 5
........................
دخلت انا و سهام الاوضه اللي كان فيها اخويا قاعد. علي الكنبه  فارد رجله علي ضهر هند و بيتفرج علي التلفزيون و هند كانت لابسه اساور و كانت زينا بالظپط دخلت سهام و طلعت علي الكنبه و مسحت راسها في اخويا زي القطط و انا دخلت قعدت قدام رجله و حطيت راسي علي رجله و بصتله بنظرة استعطاف
خالد قال.  لسهام فكي بوقهم و شيلي ديل القطط و المشابك و بص لهند و ليا و قالنا اقفوا علي رجليكم قمت وقفت انا و هند و سهام شالت الديول و المشابك شالت الكور من بوقنا و قعدت علي ايديها و رجلها علشان خالد يفرد رجله عليها و بصلنا و قالنا انتوا طبعا عارفين النظام و عارفين ان الكلام يكون باذني قولنا عارفين يا سيدنا قالنا شطار يا حيوانات
هند نزلت علي ركبها و باست رجل اخويا و قالتله تسمحلي بطلب يا سيدي قالها انطقي يا وسخه قالتله تسمح تشرفني و تنيكني
سهام خلعت اللي كان في بوقها و قالت لا طبعا محدش ييتناك من خالد غيري لقيت اخويا بصلها باستحقار و قالها انا ماذنتش انك تنطقي يا وسخه سهام ردت بخوف و قالتله انا اسفه يا سيدي مش هتتكرر قالها طبعا مش هتتكرر طبعا و قال لهند انا هنيكك بس لو قولتي عقاب حلو لسهام و عجبني هند قالتله ايه راي حضرتك تخلي ساره الكلبه الحقيره تنيكها و تكسر عينها و حضرتك تنيكني قدام عينها اخويا قالها مش وحش و بصلي و قالي و انتي يا ساره رايك ايه قولتله اللي سيدي يامر بيه انا مجرد حيوانه وسخه ماليش راي اخويا ابتسم و قال لسهام يلا يا وسخه خدي ستك ساره و لبسيها الزبر الصناعي و تعالوا بسرعه قالتله ستي ساره!  قالها اه ستك مش عاجبك ولا ايه قالتله اللي تؤمر بيه يا سيدي و قالتلي اتفضلي يا ستي و مشيت وراها علي ايدي و رجلي دخلنا اوضة النوم و سهام طلعت الزبر الصناعي من الشنطه و لبستهولي و قالتلي شكل خالد حبكم اوي و زهق مني قولتلها هو كده هيفرح بينا شويه و بعدين يرجعلك تاني يا قمر و بوستها علي راسها و قولتلها انا لو عليا عايزه ابقي كلبتك انتي و ابقي تحت رجليكي انتي مش خالد قالتلي بسيطه يا لبوه اطلبي من خالد كده و هو هيوافق قولتلها هطلب منه بس عايزه اعرف مين الكلبه رقم واحد قالتلي انا اهو مرات اخوكي و كلبته و معرفهاش قولتلها ازاي يعني قالتلي كل ماسال اخوكي عليها يقولي ملكيش دعوه يا وسخه و يلا يا وسخه علشان اتاخرنا علي خالد
روحت انا و سهام رجعنا تاني لخالد لقينا هند بتمص زبره دخلنا و سهام قعدت تبص علي هند بغيرة و انكسار لدرجة انها صعبت عليا روحت وطيت و بوست رجل اخويا و قولتله سيدي يسمحلي اطلب منه طلب  بصلي و قالي اطلبي. يا لبوه قولتله تسمح ل سهام تنيك هند بعدك يا سيدي و اعتبره تمن حريتي يا سيدي بصلي و بص لسهام و قال موافق بس بعد كده مفيش ليكي طلبات تاني مفهوم قولتله امرك يا سيدي
اخويا بص لسهام و قالها جهزي نفسك يا وسخه قالتله حاضر سيدي هتناك من ساره و اجهز نفسي قالها لا انتي هتنيكي ساره و بعدين هند قالتله امرك سيدي و بصتلي بفرحه و قالتلي اقلعي الصناعي يا وسخه قولتلها حاضر و قلعته و اديتهولها و هي لبسته و قالتلي هاتي طيزك يا كلبه و تفت عليا لفيت جسمي و اديتها طيزي لقيتها حطت الصناعي علي خرم طيزي من بره و نامت عليا و قالتلي متخافيش هكون حنينه معاكي يا لبوتي و بدات تدخل الصناعي ف طيزي براحه و هند بتمص لخالد زبره سهام دخلت الصناعي كله ف طيزي و بعدين مسكتني من شعري و بدات تنيكني جامد و تشد شعري و انا اصوت و هي تقولي اعلي يا لبوه خلي الجيران تسمع و انا كنت حاسه بوجع رهيب بس متعه اكتر و هي بتنيكني لحد متعبت و قالتلي لفي يا وسخه و طلعت الصناعي من طيزي و قالتلي افتحي بوقك فتحته و فضلت تنيكني فبوقي لحد م كنت هموت و بعدين بصت لاخويا و قالتله انا هاخدها الاوضه جوه بعد اذنك يا سيدي علشان اكمل نيك علي السرير اخويا قالها طيب بس بسرعه سهام قالتله امرك سيدي و ركبت علي ضهري و قالتلي يلا يا وسخه علي الاوضه قولتلها حاضر و دخلنا الاوضه لقيتها قفلت الباب و قلعت الصناعي و طلعت واحد اكبر من الشنطه قولتلها لا ارجوكي كفايه انا طيزي هتموتني قالتلي متخافيش يا قلبي ده مش ليكي يلا اطلعي علي السرير طلعت راحت سهام نامت علي ضهرها و فتحت رجلها و قالتلي انا هايجه اوي و اخوكي حارمني من النيك بقاله يومين علشان نسيت و نمت من غير اذنه قولتلها من عنيا هو انا عندي كام سهام يعني و حطيت الصناعي علي كسها و بدات ادخله براحه و هي بتقولي افشخيني جامد يا لبوه نفسي فيكي من زمااان انا سمعت الكلام ده و هيجت اوي روحت مدخله الصناعي كله جامد مره واحده سهام صوتت بصوت عالي و قفلت رجلها علي جسمي جامد و انا بنيكها و ببوسها و ايديا بتقفش في بزازها جامد لحد م لونهم بقي احمر
سهام قالتلي هجيبهم خلاص مش قادره طلعت الصناعي من كسها و نزلت الحس كسها لحد مبدات ترتعش و جابت شهوتها و انا شربتها كلها و لحست كسها و بعدين طلعت علي بوقها و فضلت ابوسها فجاه حسيت بايد خشنه بتضربني علي طيزي لفيت و بصيت لقيت خالد و كان متعصب اوي
........................نهاية الجزء الخامس

Offline wisammarie

  • Member
  • **
  • Posts: 129
  • Activity:
    0%
  • Karma: 43
Re: المطيعه_المتمرده5
« Reply #1 on: September 07, 2016, 09:20:12 AM »
حلوة استمر

Offline smurf

  • Active Members
  • ****
  • Posts: 1036
  • Activity:
    0%
  • Karma: 86
Re: المطيعه_المتمرده5
« Reply #2 on: September 17, 2016, 03:27:05 AM »
أول قصة في القسم من سنة :D
يا ريت تكملها صديقي وبالنسبة للكارما ما بتكون إلا راضي

Offline ahmed 90

  • Member
  • **
  • Posts: 9
  • Activity:
    0%
  • Karma: 0
Re: المطيعه_المتمرده5
« Reply #3 on: June 02, 2017, 12:49:05 PM »
Karma

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30