Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص السيدة وخادمها => Topic started by: salsaaa on December 26, 2010, 08:22:17 AM

Title: جزمة خالتي
Post by: salsaaa on December 26, 2010, 08:22:17 AM
أنا احمد حسام وعمري 15 سنة
ناس كتير ممكن تحس ان انا صغير بس انا من وانا عندي 5 سنين وانا بحب الرجول وبحب اكون كلب تحت اقدام الحريم
على فكرة القصة دي حقيقية وحصلتلي
انا عندي خالتين
واحدة كبيرة واسمها امل
وواحدة صغيرة واسمها مروة ودي حكايتي معاها
انا من زمان وانا بلحس رجل خلتو مروة هيا بتكون فاهما ان دا حب مني وكدا
فا انا كنت بستغل طيبتها والحس رجلها
كانت دايما تقعد ع السرير وانا اقعد بالعكس وامسك رجلها بايدي وابدا في عمل مساج لمدة ربع ساعة لغاية ما تعتاد على الموقف
بعد كدا ابدأ اشم وطبعا هي بتكون مش فاضية يا اما بتكلم خالتي يا ااما بتتفرج ع التلفزيون
وبعد كدا ابوس صوابعها صابع صابع وهي كانت بتحط منكير احمر لانها بتحب اللون دا جدا
وبعد كدا ابدأ احط صابع صابع جوا بقي
واخر مرحلة الحس بطن رجلها بالكامل
الغريب انها مكانتش بتفهم انا بعمل كدا ليه
ولما كانت بتكون خارجة في اي حتى كنت بقولها ثانية واحدة
واروح عند المكان اللي بتحط فيه جزمتها وابدا الحس الجزمة واقوم ملبسها الجزمة
وحصلت ظروف وبتاع فا مقدرتش اروح لها وف نفس الوقت كنت بموت نفسي ابوس رجلها فا بدأت ابعتلها رسايل بتغزل في جمال رجلها وفهمت ان انا عندي الفوت فيتيش
ولما قابلتها طبعا مبقتش تخليني المس رجلها ابدا
وهددتني انها هتعملي فضيحة وخفت جدا
فا سكت
وبقيت اكتفي بلحس جزمها لما بنكون متجمعين
وف يوم كالعادة متجمعين عند جدتي انا خدت جزمتها ودخلت الاوضة كالعادة
وقلعت بنطلوني وبوكسري
ونمت ع السرير وقعدت الحس شبشبها من كل ناحية
وكان شبشب بكعب
وللاسف عشان انا غبي نسيت اقفل الباب بالمفتاح
فـــــجــــــأة الباب فتح
لقيت خالتي مروة وخالتي امل داخلين الاوضة وشافوني طبعا
اندهشو وقالو بتعمل ايه قلتلهم ولا حاجة وسبت الشبشب مكانو وجريت
ونزلت اخرج مع صحابي
خلتو مروة حكت لخلتو امل على الموضوع والحمد لله مقالوش لحد
نسيت اقولكوا ان انا بيكون عندي درس في نفس الشقة اللي ساكنة فيها خلتي الكبيرة امل
وف يوم خلتو كلمتني وقالتلي بعد الدرس تعالى اتغدا عندنا وبتاع وكانت عامله رز بالكفتة وانا بحب الاكل دا
جوزها مكنش موجود كالعادة وابنها ف كلية كان صايع ف الشارع
وبناتها الاتنين عارفين حكايتي بس عمرهم ما خلوني المس رجلهم
فا قعدت انا و خالتو امل على السفرة واكلنا
والبنات كلو جوا
فجأة وانا باكل لقيت خلتو بتقولي انتا ليه كنت ماسك شبشب خلتو مروة امبارح
حكيتلها
ف قالتلي انا مش عارفة انتا بتعمل كدا ليه
وسكتنا
خلصنا الاكل وكل حاجة وقعدنا نتفرج على التلفزيون
وخلتو نامت على السرير
وانا قاعد بتفرج
خلتو امل بردو رجلها حلوة ويمكن احلى من رجل خلتو مروة
لما هي نامت انا بدأت اشم صوابعها ودي كانت اول مرة في حياتي اشم صوابع خلتو امل
فجأة صحيت وقالتلي انتا بتشم رجلي (بنبرة غضب)ء
قلتلها الصراحة اه
فا قالتلي عجبتك ريحتهم؟
قلتلها طبعا وانا اطول
قالتلي شكلك هتطلع زي خالك وخالي كان شخصيتي قوية الا مع مراتو كان زي الكلب معاها
وقالتلي لو عاوز تكمل كمل شم
انا ما صدقت طبعا وفضلت اشم في صوابعها
قالتلي هتيجي يوم الخميس الجاي؟
قلتلها اكيييد بس لازم يكون في رز وكفتة
ضحكت وقلتلي اكييد طبعا
ومشيت
ياريت كارمات عشان اكمل الجزء التاني
Title: Re: جزمة خالتي
Post by: mimi on December 26, 2010, 08:28:18 AM
ya ba5tak ya 3am meen adak    k+
Title: Re: جزمة خالتي
Post by: HMB1982™ on December 28, 2010, 10:27:51 PM
مشكور
Title: Re: جزمة خالتي
Post by: kalbalmadam on December 28, 2010, 11:44:17 PM
بتستاهل أحلى كارما و كمل الجزء التناي  k++
Title: Re: جزمة خالتي
Post by: khaled elmasry on December 28, 2010, 11:59:04 PM
شكرا علي المشاركة
 k+
Title: Re: جزمة خالتي
Post by: Safepower2000 on June 13, 2018, 04:35:43 AM
K+
Title: Re: جزمة خالتي
Post by: John_#1 on October 13, 2018, 01:15:47 PM
what a nice family!! keep it on