Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص عن السيدة وخادمتها => Topic started by: sandy92 on September 23, 2015, 01:11:09 PM

Title: امل و مرت عمها سهير 1
Post by: sandy92 on September 23, 2015, 01:11:09 PM

عندي 19 سنة
انا بنت جميلة جدا ومغرورة جدا واهلي عايشين في الخليج بيشتغلوا هناك
انا عايشة في مصر مع عمي ومراته اللي معندهمش ولاد
كانوا بيدلعوني اوي وبينفذوا كل طلباتي
مرات عمي سهير عندها 40 سنة وست طيبة اوي وجميلة
كان فيه حاجة غريبة مكنتش فاهمها
لما كنت اروح محلات الكوافير واعمل هناك بديكي ومنيكير
كنت بابقي مبسوطة اوي
لما اشوف البنات بيركعوا تحت رجليا عشان يعملوا البديكير
مش عارفة انا ليه كده
كنت ساعات بازعل من نفسي علي اساس ان انا بافرح وانا بشوفهم مذلولين
وده حرام مش عشان انا غنية وهما فقرا افرح انا بذلهم


لكن شوية شوية
ابتدي تانيب ضميري ده يروح ومبقاش غير احساسي بالمتعة
بدات ابعت للبنات دول يجولي البيت وبقيت واجدة واحدة اذل فيهم
اخليهم يعملولي بديكير وهما قاعدين علي الارض او راكعين علي ركبهم
كان احساسي بالعظمة بيزيد يوم عن يوم

ابتدي الموضوع ده ينعكس علي شخصيتي للحد اني بقيت متسلطة جدا في البيت
طبعا كان التسلط ده موجه لمرات عمي سهير
مكنتش قادرة افسر انا ليه كده
في يوم جات لي فكرة كويسة
قلت ما ادور علي الموضوع في النت يمكن الاقب حاجة تفيدني
هنا كانت المفاجاة اللي انتم كلكم عارفينها وجربتوها
مش كدة
مش جربتوها بردة

عرفت انا ايه بالضبط
انا بنت متسلطة محتاجت جواري لية
يركعولي ويبوسوا ايديا ورجليا
عرفت يعني ايه سادية ويعني ايه سيطرة نسائية ويعني ايه فوت فيتش

سهرت الليالي وانا بافكر
مش عارفة اعمل ايه
الموضوع ده مش مخليني اعرف اذاكر او اخرج مع صحباتي او اعمل اي حاجة
اعمل ايه
ما لقيتش غير حل واحد
حد واحد
بس ممكن اثق انا امارس معاها سيطرتي وجبروتي
مرات عمي سهير
سهير ست بيت جمبلة جمال ريفي طبيعي
طبعها شرقي لحد كبير
قلبها مليان مشاعر حلوة وحنية لية
كانت سهير مستعدة تعمل اي حاجة في الدنيا عشان ترضيني
انا عارفة كدة كويس
وده الوتر اللي هانا العب عليه

لما توصلت للحل ده
اخيرا عرفت انام نوم عميق
وعوضت سهر الليالي بنوم لغاية الساعة 4 العصر تاني يوم
قمت خت دوش وحطيت مك اب وطلعت الصالة وقعدت حاطة رجل علي رجل
ناديت علي طنط سهير في المطبخ:يا طنط يا طنط

اتت سهير من المطبخ وكانت معتادة تراني وانا حاطة رجل علي رجل
قالت مبتسمة:صح النوم يا حبيبتي عاوزة ايه اجبلك الفطار
قلت:اقعدي جنبي هنا انا عاوزاكي
قالت لي:خير يا حبيبتي
قلت:انا عايزة اسافر الامارات واعيش مع بابا وماما
دمعت عيون سهير زي ما انا توقعت وقالت:ليه كده يا حبيبتي انا مقدرس اعيش من غيرك
قلت:بس دول بابا وماما وطبيعي اعيش معاهم
قالت وهي يائسة:بس هما بييجوا اجازات كتير وهما هناك مش فاضيين مش هتلاقي حد يقعد معاكي
ويشوف طلباتك زي هنا
قلت:لا برده عاوزة اعيش معاهم ما هو ده الطبيعي

قالت وهي بتعيط:يعني انتي مصممة انا مقدرش اعيش من غيرك
قلت:ما انتي هتزعليني
قالت سهير: انا ازعلك ده انا اموت ولا ازعلكيش اللي بيخليكي تقولي الكلام ده يا امل
انا عمري زعلتك
قلت لها:ما انتي هتزعليني ومش هتسمعي كلامي
قالت وقد بدات تستعيد الامل:ليه بس يا ست الكل
قلت لها:يعني تحلفي ان انتي هتنفذي كل اوامري مهما كانت
قالت :احلف

قلت لها:بصي يا سهير من النهاردة هاقولك سهير حاف واتي هتقوليلي يا مولاتي امل
طبعا الكلام لما نكون لوحدنا
قالت لي:طب ليه كده
قلت لها:عايزة اتاكد من حلفانك انك هتنفذي كل كلامك سيبيني اتاكد بطريقتي
قالت سهير:وبعد ما تتاكدي
قلت:اوعدك اني مش هاجيب سيرة السفر وحتي لما اتجوز هاعد معاكي هنا اوكيه
ابتسمت سهير وقالت:ياه علي كده اؤمريني يا مولاتي امل

قلت:اولا :هتنفذي كل اوامري من غير تردد
ثانبا:هتبوسي ايدي اول متشوفيني في اي وقت
ثالتا:بعد ما تبوسي ايديا الثنين تركعي علي ركبك
وتبوسي كل رجل من رجليا عشر مرات
سواء كنت حافية او لابسة جزمة اوشبشب او صندل

قالت سهير باستغراب:هو لازم ابوس رجليكي دي صعبة اوي
قلت لها:احنا قلنا ايه
قالت سهير:اصلها صعبة اوي عليها
قلت لها:انا برده قلت كدة لعلمك كل اللي انا عاملاه ده عشان اعرف انتي بتسمعي الكلام اد ايه
ودلوقتي انا عرفت من بكره انا هسافر الامارات
Title: Re: امل و مرت عمها سهير 1
Post by: karla on September 23, 2015, 05:06:36 PM
KARMA 2 FROM ME
CONTINUE
Title: Re: امل و مرت عمها سهير 1
Post by: Kinky on September 23, 2015, 05:22:41 PM
good start and excellent potential... k+ and keep it up :)
Title: Re: امل و مرت عمها سهير 1
Post by: menafad on September 23, 2015, 10:57:37 PM
Gs .. karma
Title: Re: امل و مرت عمها سهير 1
Post by: GoldenTiger on September 24, 2015, 05:14:45 PM
الف شكر على الجزء الرائع ده
Title: Re: امل و مرت عمها سهير 1
Post by: MESSI-022 on September 28, 2015, 02:49:55 AM
 nice story
waiting for part 2

thankkkks
Title: Re: امل و مرت عمها سهير 1
Post by: fiorentina on September 29, 2015, 03:14:56 AM
wowwwwww
its fantastic
a7la karma
Title: Re: امل و مرت عمها سهير 1
Post by: mrla1000 on October 01, 2015, 03:04:55 PM
قصه بظاسلوب جديد وجميل حلوه
Title: Re: امل و مرت عمها سهير 1
Post by: bosmika on October 02, 2015, 08:19:30 AM
اسلوبها جميل و قصه جميلة