Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص السيدة وخادمها => Topic started by: denver2005 on December 31, 2014, 11:57:14 PM

Title: خلخال يجنن
Post by: denver2005 on December 31, 2014, 11:57:14 PM
انا شاب عندي 26 سنة  طبعا انا لا أنكر هوايتي في حب أقدام السيدات  او البنات خصوصا لما يكون شكل رجليها ناعمة وجذاب
لكن بالرغم من كدا انا عمري ما حاولت اني اطلب من واحدة معينة اني اتقرب الى رجليها او حتى ابدي  إعجابي بيها
 المهم  في مرة من المرات واللي كانت مفاجأة جداا  ليا بشكل كبير طبعا انا ساكن في برج سكني ضخم بيضم حوالي 80شقة
وفيه اعداد كبيرة من السيدات والفتيات لكن ما بحاول اكلم اي واحدة منهم بسبب خجلي الشديد من الجنس الاخر
 لكن في ذات مرة وعن طريق الصدفة البحتة  انا كنت نازل في المصعد الكهربائي وكان معي  جارتي السيدة صوفيا وعمرها حوالي 42سنة
الحقيقة هذه السيدة انا لا اعرفها ابداااا قبل هذه المرة ولكن اعلم فقط انها جارتي في البرج السكني ولا ابالغ حين اقول انني لا اعلم في أى دور تسكن أو  رقم الشقة
 حين كنا في المصعد انا ومعي السيدة صوفيا وقعت سلسلة المفاتيح من يدي  في ارضية المصعد اثناء هبوطنا الى الشارع بجوار
اقدام السيدة صوفيا وهي واقفة
فانحنيت الى الارضية عشان اخد سلسلة المفاتيح اللي وقعت جنب رجلين السيدة صوفيا ولكنها حاولت المزاح معي بسبب خجلي منها
وداست على سلسلة المفاتيح برجليها وقالت ليا انت خايف على المفاتيح اوي كدا ليه هيا مهمة اوي كدا ؟
 رديت انا عليها قلت ليها لا عادي بس دي سلسة الشقة والعربية والمكتب بتاعي  بس مش عندي نسخ احتياطية منها حاليا   .
كل الحوار ده وهيا لسة ضاغطة على السلسة تحت رجليها   المهم وطيت على الارض تاني عشان اخد المفاتيح لقيتها قلعت السافوه اللي في رجليها وقالت ليا شايف المفاتيح بتاعتك وقعت على السافوه بتاعي وقشرته شايف انت عملت ايه ؟
انا وطيت عشان اشوف السافوه ده الحقيقة لقيته سليم ومش فيه حاجة خالص
 قلت ليا يا مدام السافوه سليم ومفيهوش اي تجاريح ولا اي تقشير
 قالت يعني ايه عايز تقول اننا كدابة
 وفضلت ضاغطة على المفاتيح برجليها وهيا حافية في المصعد    وطبعا كل لماا نوصل للارض تضغط على مفتاح الصعود تاني وتطلب اي دور عشوائي  انا بدات اتنرفز عليها لققيتها ضربتني بالقلم وقالت ليا   صوتك ده ميعلاش تاني انت فاهم ؟
 انا الحقيقة  مبقتش عارف اتكلم ووشي احمر جدااااااا واتغير لونه    قالت ليا انت رايح فين قلتلها كنت رايح اقابل واحد صاحبي   
قالت لاء اتفضل اطلع معاي الوقت على شقتي عشان نشوف هانعمل ايه الوقت في السافوه ده ولو مطلعتش شقتي معايا  انا  هعملك فضيحة
  انا الحقيقة حسيت اني في دوااااااااااامة كبيييييييييرة ومبقتش عارف السيت دي بتكلم ازاي كدا ومش عارف عايزة مني ايه ؟؟
المهم نفذت طلبها وطلعت معاها الشقة ولقيتها اتغيرت خالص لما دخلت شقتها واتحولت لسيدة   قاسية جداااااا    وعايزة تسيطر عليا بشدة
 لما دخلت بيتها لقيتها قالت ليا خليك واقف هنا في الطرقة دي لما انده عليك تدخل انت فاهم ؟ ولما اطلب منك حاجة تقولي امرك يا مولاتي صوفيا
 قلت ليها ايه ؟؟ مولاتي ايه ؟؟
ضرتني بالالم تاني مرة وقالت  تقولي اللي سمعته يا خدامي
 قلت ليها وكمان بقيت خدامك
 ضربتني المرة دي مش بالالم   لكن ضربتني بكرباج جلد لونه اسود
وقالت تسمع كلامي وتنفذ كل حرف من كلامي لأني من زمان كنت متابعة حركاتك وحطاك في دماغي عشان تكون الخدام الجديد بتاعي بس هتكون خدام تحت امري انا ولمزاجي انا وإياك حذاري أي حد  من الجيران يعرف العلاقة اللي بيني وبينك
      قلت ليها  امرك يا مولاتي صوفيا
قضحكت بصوت عالى وقالت ايوة كدا يا خدامي     يلا تعالى ورايا
  ودخلت غرفة المعيشة بتاعتها وقعدت على شازلونج وطبعا غيرت هدومها ولبست قميص نوم يجنن   لونه فوشيا وقصير جداااا    وكل فخادها ورجليها ظاهرة جدااااا
مش قادر اوصف اد ايه رجليها كانت بيضا وناعمة جدااا  وجميلة  ،  وبطن رجليها ابيض ولونه احمر وردي 
هيا قلعتنى هدومي كلها بالكرباج لانى كنت رافض اقلع اى حاجة مع انى كنت خلاص لما شفت رجليها البيضا دى مبقتش عارف اقاومها لكن كنت بتظاهر انى برفضها
   اول لما قلعت هدومى وبقيت ادامها من غير هدوم طلبت منى انزل على الارض وفعلا نزلت ووشي اصبح قريب اوى لرجليها البيضا
 هيا بصراحة بقت تشدنى من رقبتى بالسلسلة اللى مربوطة فيا ولما تشدنى الاقيها بتقرب عليا رجليها   
وقالت ليا   ايه رأيك في رجلين مولاتك صوفيا     وضربتنى ضربة بالكرباج  وقالت سواء عجبينك او مش عجبينك  انت هتلحسهم بلسانك غصب عنك
  انا فرحت اوى بطلبها ده خصوصا انى كنت ساخن جداااا من شكل رجليها  وقعدت الحس بطن رجلها   وهيا تحسس على شعر صدري برجلها التانية وبعدين طلبت منى انى ادخل لسانى بين صوابعها
 ياااااااااااه دى متعة كبييييييييرة اوى انا وقتها اعتبرت نفسي محظوظ 
وكل شوية تحرك صوابع رجلها في بؤي وتسخنى اكتر
وبعدين قالت ليا عايزاك تنام على ظهرك على الارض تحت رجليا هنا يا خدامى انا نفذت ليها طلبها وفعلا نمت على الارض تحت رجليها بس لقيتها ربطت ايديا في بعضها ورجليا  وقالت ليا عشان اعذبك بمزاجي
اول حاجة عملتها فيا انها قعدت على الشزلونج وانا على الارض تحت رجليها وحسست برجليها على صدري وحلمات صدري بطريقة خلت عضوي ينتصب ويقف بقوة
 لقيتها قالت اهلا اهلا  وبعدين بدأت تفرك العضو بتاعي الذكري برجليها  بطريقة جنونية  وتنيمه برجليها وتضغط عليه بالقوة عشان انزل اللبن
وترجع تحسس برجليها على وشي وخدودى وتطلب منى اطلع لسانى عشان الحس بطن رجليها الناعمة
 رجليها كانت حلوة اوى ولابسة فيها خلخال يجنن والاكتر من كدا انها بقت تدهن رجليها بشيكولاتة وتقولي الحس يلااااااا   الشيكولاتة كلها  ومن بين صوابع رجليا  انا بحب اشوفك بتلحس في بطن رجليا وانت ذليل تحتهم

 
 
Title: Re: خلخال يجنن
Post by: kalbalmadam on January 02, 2015, 10:32:18 AM
روعة يعطيك العافية  :o1
Title: Re: خلخال يجنن
Post by: John_#1 on January 06, 2015, 12:25:53 PM
nice story... :D
Title: Re: خلخال يجنن
Post by: nabik kanuk on June 28, 2015, 07:04:50 PM
جميل