Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء => Topic started by: rami-Ali on December 16, 2017, 05:08:34 PM

Title: الاستاذة ماري 10
Post by: rami-Ali on December 16, 2017, 05:08:34 PM
نزلت تحت ورحت المطبخ غسلت وشي وقعد ابكي حوالي ربع ساعه معرفتش ايه اللي عملته في نفسي ده عملته ازاي ووشي محمر وسخن وقعد اسال نفسي حياتي هتكون كده عل طول هضرب نفسي بي شبشب ستي ساره ده غير ستي ماري يالهوي فضلت اتكلم مع نفسي ربع ساعه وبعد ما لقيت نفسي الوقت اتاخر مسحت دموعي ورحت نمت وصحيت الساعه 6 حضرت الفطار وطلعت الساعه 7 الا ربع اخبط في ستي ماري الاول واروح اخبط عل ستي ساره فضلت عشر دقايق اخبط خبطه براحه واقعد خمس دقايق المهم صحيت ستي ماري روحت بسرعه داخلت جبتلها الشبشب وحطيطه تحت رجليها ودخلت عل ستي ساره قالتلي عامل ايه يا محمد بصيت عليها وقولتلها عرفتي اسمي ازاي وكمان اول مره اتنادم بي اسمي هنا قالتلي المهم هات الشبشب لبسهولي وانزل حط الفطار عل السفره بسرعه جبت الشبشب اللي ضربت بيه نفسي امبارح وحطيطه علي الارض وقالتلي ايه عايز شبشبي يضربك تاني بصيت في الارض وقولتلها ارجوكي لا ستي قالتلي طيب لبسه في رجلي زي ما قولتلك قولتلها حاضر لبسته ورحت نزلت حطيط الفطار وطلعت خبط عل ستي ماري قالتلي هلبس وهنزل يا حيوان قولتلها امرك ستي ورحت عل ستي ساره قالتلي استني تحت ونازله ونزلت وقفت عند السفره بعد عشر دقايق لقيتهم نازلين مع بعض وقعد ستي عل الكرسي ورحت بسرعه قعد ستي ساره عل الكرسي التاني وقعده ياكله وقبل ما يخلصه اكل اتكلمت ستي ماري مع ستي ساره قالتلها رايحه فين انهارده يا ساره قالتلها رايحه اعمل شوبينج انا والحيوان اللي هناك عليا انا طبعا راحت قالتلها طيب ده وراه شغل كتير هنا هيلحق يعمل ايه ولا ايه قالتلها متخفيش ياماما انا هعلمه يتعب عشانا قالتلها يابنتي ده صغير مش حمل فيلا كبيره يوضبها ويطبخ ويضرب ويتهزق لازم تخففي عليه بس عشان مزعلكيش خدي معاكي بس انا فهمتك وعايزه اقولك انه جدع لانه بيستحمل كل ده عشان ابوه قالتلها وانا مالي ياماما ما كانت الخدامه الاوله احسن عل الاقل واخده عليها قالتلها ستي ماري انتي كده بتدخلي في قراراتي قالتلها ستي ساره اسفه يا ماما راحت ستي ماري قامت من عل السفره وجاتت عندي وضربتني بي القلم جامد روحت وقعت عل الارض لسه بافوق من القلم لقيتها بتقولي غور هات الشنطه فوق لو اتاخرت هيكون يومك اسود قومت بسرعه وجريت جبت الشنطه لقيتها ركبت العربيه والسواق ماشي روحت كملت جري لحد ما وصلت عندها كانت وصلت عند البوابه راحت خدت مني الشنطه وقالتلي لو كنت اتاخرت كنت جيت من هنا لحد المصنع جري وقفلت قزاز العربيه ومشيت ورجعت ملقتش ستي ساره عل السفره روحت داخلت باقي الاكل المطبخ وقعد اوضب في السفره وبعد كده داخلت الصالون نفضها وكنستها بي المكنسه الكهربائيه وبابص كده لقيت صوره فيها تلاته ستي ماري وبنت صغيره شكلها ستي ساره وراجل بس معرفهوش وقفت ابص عل الصوره واتامل شكل ستي الكبيره والصغيره وهما في الصوره بعدها بي دقيقتين لقيت حد نازل من فوق عرفت ان هيا ستي ساره فا طلعت لقيتها لابسه لبس خروج وبصت عليا وقالت ليلتك سوده وخرجت وانا بلعت ريقي بي العافيه وكمل تنظيف في الفيلا وبعد ما خلصت روحت عل المطبخ كانت الساعه 1 الضهر بدات في تحضير الغداء وخلصت وجاتت ستي ساره وطلعت فوق وبعد جاتت ستي ماري ونادمت عليا وقالتلي جاتت ستك ساره قولتلها اها ستي قالتلي طيب طلعت تشوفها لحسن تكون عايزه حاجه قولتلها لا ستي بس هطلع دلوقتي اشوفها قالتلي طيب وبعد ما تخلص تعالا عندي عايزاك قولتلها تحت امرك وقفت استنيت منا ما ستي ماري تطلع فوق الاول وبعدها طلعت خبط عل ستي ساره قعدت عشر دقايق راحت عايز ايه يا خدام قولتلها تؤمريني بي اي حاجه ستي قالتلي ادخل عايزاك ودخلت لقيتها نايمه عل السرير وماسكه الموب برضو فا حسيت هيحصل حاجه زي امبارح راحت قالت تعالا روح شوف في الكياس دول اللي انا جبتهم روحت قولتلها طيب ستي ليه مقولتليش كنت انا اللي طلعتهم راحت قالتلي سمعت قولتلك ايه قولتلها حاضر بس اشوف ايه قالتلي في حمالت صدر هتلاقيها في الكيس كبيره روحت فتحت اول كيس ملقتش فتحت التاني لقيتها قولتلها اهيا يا ستي قالتلي ورهالي كده روحت جبتهالها ومسكتها وقالتلي ينفع الخدامه اللي عندنا تبقي فلات قولتلها مين هيا ومش فاهم قالتلي دلوقتي هتفهم اقلع البلوزه اللي انتي لابسه قولتلها انا محمد مش بنت رحت ضربتني بي القلم رجعت خطوه بي القلم راحت قالت شكلك حابب الشبشب بتاعي كل يوم عايزه يضربك بصيت في الارض وقالت ايوا احبك وانت مكسور يلا اقلع وقلعت راحت قامت من عل السرير ولبستني حماله الصدر ولبست البلوزه فوقيها وراحت ضحكت وقالت احلي خدامه شوفتها في حياتي وانا باصص في الارض بس حسيت اني خلاص اتعود اكون سبب لي ضحكتهم عليا ومدمعدش راحت قالتلي لما اخلص غداء عايزاكي فوق ماشي يا خدامه فاهم ياستي راحت ضربتني قلم عل خد التاني وقالت اسمه فاهمه يا ستي من هنا ورايح هتتعاملي عل نفسك انك بنت مش ولد عشان اخد راحتي معاكي روحت قولتلها حاضر ويلا روح حضرلي الاكل قولتلها امرك طلعت بره الاوضه وقعد امسك الحماله ادوس عليها عشان تختفي مفيش ترجع تاني روحت خبط عل ستي ماري ردد عليا من اول مره قالتلي ادخل ودخلت لقيتها قاعده عل كرسي الانتريه راحت بصت عليا وضحكت وقالتلي هوا ليه كل ما تدخل عل ستك وتيجي ليا بعدها لازم اضحك عليك روحت بصيت في الارض راحت قالتلي خالي بالك انت شايفني اسهل من ستك ساره بس ده حلو ليك عشان بحب اكون مفاجاه لي اي حد المهم تعالا اعملي مساج لي رجلي وبعدها انزل حضر الغداء قولتلها حاضر نزلت عل الارض بعمل مساج روحت كلمتها عل الصوره اللي تحت مين الراجل اللي فيها راحت قالت انت مالك انت روحت سكت راحت زقتني برجلها ووقعت عل ضهري و قالت يلا غور انزل جهز الغداء بسرعه روحت بسرعه حضرت الاكل عل السفره وطلعت خبط عليهم وبعدها نزلت وقفت كعاده جمب السفره ونزله بعد خمس دقايق وقعده ياكله وهما بيتكلمه قالتلها ستي ايه عايزه الخدامه دي يا ماما انهارده ردد عليها وقالتلها لا انا مش طايقه اشوف وشهه قالتلها طيب عشان انا تعبانه ومخنوقه وعايزه اتسالي بيه شويه قالتلها اللي عايزه
راحت قالت ستي ماري خالي بالك انه هيمشي انهارده الخميس عشان هيروح لي ابوه وهيجي الجمعه تاتي يوم بليل ردت عليها وقالتلها حاضر ياماما وخلصت ستي ماري اكل وطلعت وانا فضلت وقف مستني ستي ساره تخلص راحت بصت عليا وقالتلي عامله ايه الحماله ريحتك ولا لسه بصيت في الارض ومردتش راحت قالتلي طيب انزل تحت السفره اعملي مساج قولتلها حاضر ونزلت وبدات اعملها مساج راحت قالتلي انت اتغديت قولتلها لسه ستي راحت مسكت الطبق فيه اكل من اللي انا عامله ونزلته وقالتلي امسك حطه جمب رجلي وكل قولتلها مينفعش اكل وحضرتك بتاكلي قالتلي لا طول ما انت تحت رجلي فا عادي اخلص وكل لسه بمد ايدي عشان اكل راحت ضربتني بي رجليها روحت بصتلها بقولها في ايه قالتلي انزل بي بوقك وكل من غير ايدك قولتلها انا مش كلب راحت قالتلي طيب شايف الشبشب اللي انا لابسه ده فاكره ولا اخليك تفتكره روحت بسرعه نزلت عل الطبق بي راسي وكلت بي بوق راحت ضحكت وكملت اكل لحد ما خلصت وقالتلي يلا قوم عشان تدخل الاكل بسرعه وتطلعلي فوق عايزاك قولتلها حاضر وطلعت وانا قومت دخلت الاكل وكملت اكلي في المطبخ وبعد ما غسلت الطباقه روحت طلعت فوق وخبط عليها وردت وقالت ادخل ودخلت لقيتها المره دي قاعده عل الانتريه ووقفت مكاني راحت قالت اقفل الباب وتعالا تحت هنا وشاورت تحت رجليها روحت قفلت وجيت قعد عل ركبتي تحت رجليها راحت قالتلي ايه رايك ف حماله الصدر مريحاك قولتلها ارجوكي اشليها عشان منظري وحش خالص وقعد ابكي راحت قالتلي لو تشليها بوس رجلي بصيت عليها ومسحت دموعي وقولتلها انا مش هبوس رجل حضرتك ولو اهانه بي اهانه اكبر منها فا اهانه دي احسن قالتلي طيب انا مش شايف نفسك عامل زي البنات ده شويه وهنجبلك راجل يتجوزك بصيت عليها وقولتلها كده كده ساعتين وهمشي يعني ساعتين وهشليها بصت عليا بي غضب وقالتلي طيب انت مش هتمشي وهتقعد روحت قولتلها دي اومر ستي ماري لو عايزه تعصيها اعصيها انا ماليش دعوه رمت الموب من ايدها وقالتلها قوم وحط ايدك وراء ضهرك انا هعرفك ان مش انا اللي تعصبني وتتكلم معايا كده روحت خوفت من كلامها وقومت وحطيط ايدي وراء ضهري ولقيتها ضربتني بي القلم عل خدي ورجعت بي وشي عل الجمب وانا ماسك بي ايدي خدي قالتلي نزل ايدك ورجعها تاني وراء نزلت ايدي و بصيت عليها في زهول وقولتلها انتي عايزه مني ايه لقيت قلم تاني عل نفس الخد وقالتلي بتقولي انا انتي ايه نسيت الشبشب ولا افكر انتوا دايما كده صنفكم تضربه وتنسوا اصلكم التزمت الصمت راحت قالت رجع ايدك وراء وبدل ما هضربك شويه هضربك اكتر انا معنديش قرار اخده غير اني انفذ الامر ولفيت ايدي وراء ضهري ولقيت قلم تالت وانا ساكت وقلم رابع وقلمين بي ايديها الاتنين بدات ادمع وبعد 20 قلم تقريبا عشان انا مش عارف اعد ولا افكر في الوجع ولا الاهانه راحت قالت لو بوست رجلي مش هضربك روحت سكت راحت كملت ضرب لحد ما ايدها وجعتها راحت قالت انا مش هضربك بس هخليك اقل من الشبشب اللي انا لابسا راحت قاعدت علي السرير وقالتلي هات الموبيل من عل الانتريه ورحت جبته وعطتهولها راحت قالتلي انا مش طايقه اشوف شكلك وعايزاك قدامي قولتلها اعمل ايه ياستي قالتلي شوفت بعد القلامه اللي حمرت وشك عرفت نفسك بس هعرفك اكتر هات الشبشب ده اللي كنت لابسه انت عارفه كويس واظن وشك عارفه اكتر منك بصيت في الارض وسكت راحت قالت امسكه وتعالا قدامي روحت مسكته وجيت قدام السرير وقولتلها هتخليني اضرب نفسي تاني قالتلي لا ومتتكلمش غير لما اكلمك انا قولتلها حاضر راحت قالتلي امسك الشبشب وحط الفردتين عل وشك عشان انا مش طايقه اشوفك روحت مسكت الشبشب وحطيط وش الشبشب عل وشي راحت ضحكت وقالت لا اقلبه خالي ضهره في وشك روحت قلبت وانا مش شايف حاجه وشامم ريحه الشبشب وفضلت كده ربع ساعه قولتلها بعد اذنك انزل الشبشب عشان ايدي وجعاني قالتلي عايز تنزله بوس رجلي سكت وفضلت ملتزم الصمت وهيا ادايقت خالص وقالتلي عل فكره انا اقدر اخليك تبوس رجلي غصب عنك اكلم ماما بس انا مش ضعيفه ومش عايزه كمان تبوس رجلي بس استحمل وسكتت وبعد نص ساعه كمان بدات ايدي ترتعش وهيا لاحظت ده راحت قالتلي اوقف وانت ماسك الشبشب عل وشك واوقف عل الحيطه اللي هناك واديني ضهرك وحط الشبشب فوق راسك عشان تعرف قيمتك قولتلها ازاي احط الشبشب فوق راسي حرام والله واللي بتعملي فيا قالتلي لو اتكلمت تاني هلسوعك بي الشبشب عل دماغك روحت سكت وقومت ووقفت زي ما قالت فضلت ساعه الا عشر دقايق راحت قالت انزل حضر العشاء وانا واقف قولتلها طيب والشبشب احطه فين قالتلي مكانه زي ما خده واها صح مش عايزه اشوف وشك وانت بتحطه قولتلها حاضر رجعت بي ضهري جمب السرير ونزلت عل ركبي وحطيطه ووقفت ونزلت حضرت العشاء بعد نص ساعه وطلعت خبط عل ستي ماري وستي ساره ونزلت زي كل مره فضلت استناهم لحد ما ينزله ونزله وقعد ستي ماري ورحت قعد ستي ساره بعدها بي شويه قالت ستي ماري مالك يا ساره مدايقه من حاجه قالتلها لا ابدا يا ماما قالتلها اوعي يكون الحيوان ده زعلك قالتلها اديكي قولتي يا ماما حيوان في حيوان هيزعلني راحت ضحكت وقالتلها اوكي ياحبيبتي راحت قالتلي حضرتك حاجتك عشان هتروح انهارده قولتلها يا ستي من تلات ايام محضرها مستني اليوم اللي اشوف فيه ابويا قالتلي عشان تعرف اني مش بحرمك من حاجه ولما نخلص اكل هتطلعي فوق عشان اديك فلوس تروحها لي ابوك ده غير الفلوس اللي ببعتهاله قولتلها كرمك سابق يا ست هانم راحت سكتت وكملت اكل وبعد ما خالصه طلعه فوق وشلت الاكل وغسلت الاطباق وطلعت فوق لي ستي ماري وخبط وقالتلي ادخل من اول خبطه وقالتلي اقفل الباب وراك وقفلته وقالت ريه ايه اللي زعل بنتي ساره ولو مقولتش هتضرب قولتلها ما هياا قالت مفيش حاجه قالتلي انا مش هعرف بنتي اذ كانت زعلانه ولا لا قولتلها انا هقولك عل اللي حصل قالتلي قول قولتلها كانت عايزاني ابوس رجلك راحت ضحكت وقالت وايه اللي حصل قولتلها انا موافقتش قالتلي هوا انت ليك رائي قولتلها ستي انا خدامك وخدام ستي ساره بس انا ابوس رجلين ستي ساره ليه قالتلي عشان هيا ستك قولتلها اشيلها فوق راسي بس ارجوكي بلاش تخليني ابوس رجليها قالتلي خد الفلوس اهم وليك حساب معايا تاني خالص مكونتش عايزه اخليك تشوفه بس جه الوقت عشان تشوفه انا بلعت ريقي بلعافيه وخد الفلوس وقولتلها عن اذنك اشوف وش حضرتك بخير ونزلت وخد الكيس وروحت مع اني خايف من اللي هيحصلي بس فرحتي اني اشوف بابا نستني اللي حصلي
Title: Re: الاستاذة ماري 10
Post by: badman66 on December 16, 2017, 06:48:59 PM
Good story, continue.
Title: Re: الاستاذة ماري 10
Post by: Mmmm 3 on December 18, 2017, 08:13:35 AM
ياريت تستعجل بي باقي الاجزاء والقصة بدأت تحلو وننتظر علي نار🔥🔥
Title: Re: الاستاذة ماري 10
Post by: ZAMORANO on December 22, 2017, 06:24:28 AM
حلوه اوى
Title: Re: الاستاذة ماري 10
Post by: Khadam96elbanat on December 24, 2017, 09:52:57 AM
التأخير ف الاجزاء بيزهق من القصة
Title: Re: الاستاذة ماري 10
Post by: kenawy on December 24, 2017, 02:54:14 PM
القصة جميلة جداااااا
في انتظار باقي الاجزاؤ
Title: Re: الاستاذة ماري 10
Post by: Khadam96elbanat on January 03, 2018, 01:29:49 AM
طب لو مش ناوي تكمل كتبت ليه وشوقتنا
Title: Re: الاستاذة ماري 10
Post by: Medoslave on January 04, 2018, 03:11:13 PM
بليز التكملة
Title: Re: الاستاذة ماري 10
Post by: Toto ka on February 05, 2018, 03:34:19 AM
good
karma
Title: Re: الاستاذة ماري 10
Post by: Toto ka on February 07, 2018, 04:30:03 PM
لو سمحت نريد التكملة لانها قصة رائعة
وشكرا على مجهودك
Title: Re: الاستاذة ماري 10
Post by: dali on May 25, 2018, 08:56:17 AM
تشكرات