Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء => Topic started by: amera on May 28, 2018, 07:00:33 PM

Title: لعبة المحامية 2
Post by: amera on May 28, 2018, 07:00:33 PM
لعبة المحامية 2
طبعا عرفتكم بنفسي و أكيد عرفتوا حكاية أخت مليسا و سجنها و اكيد التفاصيل لسة ما عرفتوها .
المهم بعد كلام مليسا معايا روحت بيتي و بدأت ادقق في ملف القضية و اشوف هعمل أية بالضبط بالكارثة اللي النيابة موجهاها النيابة لكريمة ( كريمة أخت مليسا )  و المصيبة أنه عادل خيري ده ازفت مستشار في النيابة رخم رخامة و بيكره أي محامي او محامية يقفوا مع مرأة قدام رجل حتى لو كان طالع عين المرأة .
كنت بقلب اوراق القضية و كلام مليسا عن معاملة كريمة مع زوجها  لسة بيرن براسي يعني ازاي هي اصلا وصلت للحد ده و كمان النطع اللي متجوزاه لية طلب منها الأمور دي اكيد في حاجة غلط ، بس لسة متأكده من براءة كريمة من تهم النيابة  و كم عندي ثقة من قدراتي في مواجهة أي وكيل نيابة او مستشار امام المحاكم يعني بقيت متمكنه جدا من ادواتي و بعرف اللعب اللعبة بحذافيرها فمش خايفة ابدا من القضية دي .
رحت على سريري ونمت و أنا عارفة اني بكرة هزور كريمة في محبسها و هعرف التفاصيل اللي عايزاها بالضبط مش عشان القضية وبس لا ابدا عشان افهم الدكتور احمد أيه حكايته برضه لان معاملة مليسا له خلتني اشك فيه انه ضعيف قدامها و انها ماسكة عليه زله .
صحيت الصبح عادي حضرت نفسي و فطرت ونزلت مباشرة على عربيتي و اتجهت للسجن واول مادخلت شافني مأمور السجن ورحب بيا ترحيب غير عادي و قعد يتكلم معايا عن إيمانه الرهيب ببراءة كريمة و أنها بتعامل معاملة جيدة في السجن ، طبعا هو كان عارفني وعارف اني ممكن اوديه في داهية لو حسيت انه موكلتي بتعامل بطريقة مش كويسة ولكن المرة دي كان مأفور حبتين يعني ازاي عرف انه كريمة بريئة ومنين متيقن بالدرجة دي من براءتها .
شوية وفتح الباب ودخلت الصول شوقيه و معاها فلقة قمر أية في الجمال حاجة كده زي ملكات الجمال بنت عمرها في بداية الثلاثينات من عمرها بيضاء بياض الثلج عيونها عسلي و شعرها اسود و جسمها زي الكركاتير منحوت نحتبالمختصر جسم فرنسي متوسطة الحجم بس متناسقة اوووووي و جميلة جدا كانت زي الباربي ملكة متوجه ، وكان واضح انها في السجن بتعامل معاملة كويسة لانها كانت بتبرق قدامي مش شكل وحده مسجونه خالص .
قعدت قدامي و قالت لي : انتي المحامية
حطيت رجل على رجل وقلتلها : ايوة انا ولاء المحامية و انتي اكيد كريمة .
كريمة : ايوة انا هي كريمة
لاقيت المأمور بيقول خدوا راحتكم على الاخر وكل الوقت لكم و انا عندي زيارات على العنابر ولما تخلصوا كلموا الصول شوقيه و هي هتقوم بالواجب .
خرج المأمور وشوقية و بقينا انت وكريمة اللي بصيت عليها بنظرة تفحصيه عشان اعرف مين موكلتي بالضبط ، لاقيتها بتضحك و بتقولي : مالك بتبصي فين بالضبط
انا : ولا في حته يعني قلت اشوف مين هي اللي حولت بني ادم لحيوان
كريمة: وأية رأيك ؟!
انا : مش مهم رأيي المهم المحكمة هيكون رأيها أية بالضبط.
كريمة : شكلك عملية وده حلو عشان اهل جوزي عايزين ناس عمليين عشان يوقفوا بوشهم
انا: خلينا ندخل بالموضوع ممكن أفهم بالضبط اية اللي وصلك للمرحلة دي من السادية لانه واضح جدا انك احترفتي الموضوع .
كريمة : قصرتي المسافة عليا بدل الشرح الطويل .
انا : لا قصرت ولا حاجة انا عايزة اعرف التفاصيل من البداية للنهاية عشان افهم ولما افهم ساعتها هقدر اطلعك من الموضوع
كريمة : شوفي يا استاذه .......
كنت بستمع ليها بتمعن وهي بتتكلم عن حياتها بالتفصيل ..

كريمة : كنت بشتغل في شركة للبلاستك كنت انسانه عادية بمعنى الكلمة يعني بخرج من بيتي على الشغل وبعدها برجع للبيت حياتي كانت اكثر من عادية ، في كان في حاجات غريبة بتحصل في الشركة بتحسسني بغرابة يعني نائبة المدير العام و تعاملها مع الموظفات بطريقة همجية  كانت تستدعي الموظفة على مكتبه ولو ما عجبها شغلها تقعد تهزء فيها و احيانا كثيرة كانت بتضرب الموظفة على طيزها لمؤخذة بالكلمة المهم اغلب البنات كان عندهم الموضوع عادي جدا بالاخر هي ست زيهم وشوية التهزيء ده بيرحمهم من الخصم اللي ممكن تعمله .
كان شغلي بعيد كل البعد عنها يعني انت كنت بشتغل بالارشيف فمكانش لها أي أحتكاك معايا ولا حتى بيجمعنا شغل عشان كده مكنتش بهتم باللي تعمله لحد ما يوم كنت لسة واصلة على الشركة وطبعا زي المعتاد مش متأخره ابدا كانت هي واقفه عند باب الشركة ولاول مرة بتشوفني فنادت عليا  قربت منها و سألتها هي عايزة اية فقلت لي انتي بتشتغلي هنا قلتلها اه بشتغل في الارشيف فسألتني عن أسمي قلتلها اسمي ورحت على شغلي عادي بعد ساعتين لاقيت قرار بنقلي لشؤون الموظفين في الشركة ، طبعا الموضوع ماعجبنيش لانه شغلي بالارشيف اريح وكمان مرتبي هناك كويس و نقلي لشؤون الموظفين يعني شغل اكثر وتعب اكثر و المرتب هيزيد بس هتعب اكثر عشان كده رحت لرئيس قسم شؤون الموظفين و سألته عن قرار النقل فقلي انه نائبة المدير العام هي اللي اصدرت القرار فرحت مباشرة عليها دخلت المكتب لاقيت السكرتيرة قدامي صرخت عليها وقلتلها اني عايزة اقابل المديرة فردت وهي بتضحك هو انتي كريمة بتاعت الارشيف استغربت من ضحكتها لانها كانت مستفزة وقلتلها ايوة انا الزفته بتاعت الأرشيف  ضحكت ثاني مرة ضحكة كلها مياعه و قلت اتفضلي ياختي المدام مستنياكي ، كلمة مستنياكي دي خلتني اشيط من جوا يعني هي كانت عارفة اني هجلها دي متعمدة بقى دخلت  المكتب وكانت هي قاعدة على الطاولة بتاعتها و اول ماشافتني قامت و كانت بتقرب مني  وكل اللي كان في باللي ساعتها ازاي اخليها ترجع عن القرار مباشرة قلتلها انا مينفعنيش قرار النقل ده  ، ردت عليا بكل برد انا شايفة انك هتنفعي بالقسم الجديد ، قلتلها لا مش هنفع ، ساعتها ردت عليا بكل تبجح هو دلع يروح امك انتي هنا بتشتغل عندنا مش صاحبة الشركة ياعنيا  ساعتها جت في بالي فكرة اني كده كده هسيب الشركة فبدل ما اسيبها و هي بتبجح فيا هطلع كل الغضب اللي فيا عليها وهو اترفد وانا رافعه راسي ، بصيت لوشها و قلتلها لا الزمي حدودك و اوعي تخطيها معايا صحيح انا بشتغل هنا بسمش وحده من الشراميط اللي بينضربوا على طيازهم اوعي دا انا همسح بيكي بلاط الشركة و أخلي اللي ميشتري يتفرج عليكي و الوظيفة دي مش هتخليني اسكت بالعكس هديكي بالجزمة و اسيبها فاهمة و لا تحبي افهمك بالجزمة ، كان رد فعلها غريب جدا جدا ابتسمت في وشي وقالتلي لو مش عاجبك قرار نقل طز نقطعه و تقدري ترجعي على الارشيف ثاني .
رجعت للارشيف وانا مش فاهمة حاجة ولا عارفة هو اية اللي حصل وعدت الايام عادي بس كانت ايناس كل فترة تطلب حاجات من الارشيف و محدش يودي الحاجات دي غيري و معاملتها معي كانت لطيفة جدا بعكس باقي البنات اللي كان بعضهم بيتهزأ قدامي ، وفي يوم طلبت من الارشيف مجموعة ملفات عن صفقة قامت بيها الشركة من سنين و بعد ماجهزنا كل الملفات طلبتني سكرتيرة مدام ايناس و قالت لي انها عايزاني و اني اعمل حسابي هتأخر اليوم لان الملفات هدرسها انا ومدام ايناس ، يعني كان احيانا بيحصل لموظفين في الارشيف كده فوافقت و اتصلت ببيتنا و قلت لاختي اني هتأخر و فعلا وصلت حوالي الساعة اربعة ونص مكتب مدام ايناس و دخلت و قعدنا ندرس الورق لحد الساعة سبعة و كنا لسة ماخلصنا فقلت لي مدام ايناس اية رأيك نروح نتعشى وبعدهانكمل مراجعة باقي الملفات في بيتها طبعا لان الشغل مهم وافقت .
كانت الشركة تستعد لصفقة كبيرة عشان كده كان رفضي للموضوع مستحيل رحنا تعشينا في مطعم وبعدها روحنا البيت وكانت اكبر صدمه في حياتي وقتها اللي شوفته اول ما انفتح باب بيتها .
اللي فتح الباب كان المدير العام وصاحب الشركة ياريت الامر كان كده ابدا ده كان في حالة غريب كان عريان ولابس بوكسر بس و على رقبته طوق زي اللي بينحط على الكلاب و بعد ما فتح قعد على اديه ورجلبه زي الكلاب و راسه للارض اول مادخلنا لاقيت مدام ايناس بتضربه برجلها على وشه وبتقوله روح جيب طشت الميه رجليا وجعيني اووي ، كنت انا في قمة كسوفي و وشي احمر اووووي من اللي شوفته صدمه بمعنى الكلمة المدير العام بيتعامل بالطريقة دي من وحده بتشتغل عنده .
ركزت ايناس عليا و عرفت اني مكسوفه فضحكت وقالتلي متقلقيش هو متعود على كده و اكثر ومتخجليش ده ممكن تمسحي بيه الارض عادي و مش هيقولك غير شكرا ، الف مليون سؤال ساعتها كان في بالي و كلهم ملهمش اجابة قعدنا في الصالون و جه المدير حط الطشت وقلع ايناس الجزمة و باس كل فردة من الجزمة و بعدين باس رجليها و بدأ ينظف رجليها بالميه و ايناس كانت منسجمه مع الشغل و انا كنت مرتبكة بعد ماخلص غسل رجليها نشفهم بالمنشفة و بدأ يشرف من الميه اللي في الطشت ساعتها حسيت اني عايزة ارجع و كان واضح ده لايناس اللي رفست كلبها برجلها و قالتله يا حيوان مش قلتلك الحاجات دي تعملها مش قدام الضيف جته الهم اخفي يلا على المطبخ و عقابك هيبقى كبير ............

سيدي الرئيس حضرات السادة المستشارين أن القضية التي نحن اليوم بصددها ليست الا محاولة يائسة من النيابة من أجل الصاق تهم بموكلتي للنيل منها و الأنتقام إيضا فسيادة المستشار وكيل النيابة ماهو الا قطعة من قطع لعبة الدومنو و يحاول النيل من كريمة التي رفضت ان تكون الا انسانة حقيقية و هذا ما سنوضحه لعدالة المحكمة كما انني ايضا اطالب عدالتكم بتأجيل الجلسة من أجل جعلها جلسة عامة لا جلسة سرية كمان طلب الادعاء فموكلتي لا تخشى قول الحقيقة لانها لم ترتكب اي جرم و اذا شعر المدعيين بأن هنالك حرج فمكان عليهم رفع قضية من الاساء لهذا اطالب من عدالتكم تحويل الجلسة لجلسة عامة عاديه .......

الديك صرخ بصوته وحان موعد النوم
عارفة انكم عايزين تعرفوا الليحصل مع ايناس و كمان المحكمة وتفاصيلها بس حان موعد نومي

انتظروا في الجزء الجاي هيحصل اية من لعبة المحامية
[/size][/font]
[/color]
Title: Re: لعبة المحامية 2
Post by: slaaave4u on May 28, 2018, 10:23:34 PM
حلوه
كارما
ومستنيين الاحداث بشوق
Title: Re: لعبة المحامية 2
Post by: amera on May 29, 2018, 12:24:00 AM
حلوه
كارما
ومستنيين الاحداث بشوق

اتمنى انه الاحداث ماشية كويسة يعني بحاول ابعد قدر الامكان عن موضوع الجنس
Title: Re: لعبة المحامية 2
Post by: John_#1 on January 19, 2019, 02:04:02 PM
interesting style.. continue