Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء => Topic started by: hady el dally on June 17, 2018, 10:39:15 PM

Title: الفتوة والصبية .... الجزء السادس
Post by: hady el dally on June 17, 2018, 10:39:15 PM

اتفقت سماح في الجزء اللى فات مع صبي الفتوة إنه يجيبلها الختم ، بعد ما تم ترويضه بنجاح ..
....
وصل الفتوة البيت في حوالى الثامنة ، كانت سماح قد اعدت مائدة عامرة بالطعام واحضرت له حمام محشي بالفريك ، دخل الفتوة الحمام وأخذ دشا باردا حتى يفيق للملحمة التي سيدخلها ، فطالما سماح أحضرت له هذه الطعام فلابد أنها تريد مضاجعة أسطورية ، خرج المعلم من الحمام فوجد الطعام مرصوصا بشكل شهي فمسك يد سماح وقبلها حتى ينال رضاها في البداية ، أكل المعلم وشرب العصير وشالت سماح الأكل ثم أخبرت المعلم إنها ستأخذ حماما فعليه بالاستعداد ، استحملت وجعلت جسمها يلمع ، ثم خرجت واخبرته بأنها ستجنه ، فذهب لإحضار زجاجة منقوع براطيش فقالت له سماح
الصندوق كله يا معلم ..
ضحك المعلم وقد تأكد أنها ستكون ليلة من ألف ليلة وليلة ، أحضر الصندوق المملوء بزجاجات منقوع البراطيش وعاد ليجلس في الصالة ، وبعد قليل خرجت سماح ترتدى لانجيري مفتوح شفاف يبين السنتيانة والكلوت وتلبس جزمة بكعب عالي ، جن جنون المعلم ، شغلت موسيقى صاخبة وبدأت ترقص بإيقاع غريب أحس وكأن جنية أمامه تتلى وتأتى بحركات مثيرة ، خلعت اللانجيري بحركة مثيرة ثم رمته على وجهه وضحكت بشكل مايع فقال المعلم
يا خبر اسود ، ايه الحلاوة دى كلها ..
ثم بدأت تتلوى كأفعى ثم بدأت تخلع السنتيانة ببطئ وحينما لاح صدرها جرى عليها المعلم ودفن وجهه بين صدرها وقام بصب بعض من منقوع البراطيش عليه فبدأت ترضعه وهو يلحس كالكلب ثم دفعته فسقط أرضا بجانب الأريكة وجلست هيا على كرسي بجانبه ووضعت ساقا على أخرى فصارت الجزمة بجوار وجه الفتوة فقال
ده انا كنت متجوز مواشي ، هتجننينى يا سماح ..
فضحكت بمياعة وقالت
قلعني الجزمة يا معلم ..
وبدون نقاش ذهب المعلم وبدأ يخلع عنها الفردة الأول فقالت
اشرب يا معلم ..
من جزمتك ؟..
انت ليك عندى إنك تدوق طعم عمرك ما دوقته ، اسمع الكلام يا معلم ..
فقام المعلم بصب كأسه في جزمتها وتجرعه على دفعة واحدة فقالت
ايه رأيك يا معلم ؟..
يجنن يا موحة ..
فضحكت ورفعت رجلها الأخرى وقالت
طيب جرب التانية وقولي ايه أحسن ..
فسمع المعلم الكلام وصب في الفردة الثانية وشرب منها
ايه احسن يا معلم ..
الاتنين يجننوا..
ضحكت بمرقعة من جديد ثم اقتادت المعلم لغرفة النوم وقالت له
دقايق ورجعالك يا معلم ، عاوزاك تتخيل كل الحاجات المجنونة ..
امرك يا ست الحارة ..
خرجت سماح من غرفة النوم وأغلقتها على الفتوة بالمفتاح ، ذهبت نحو الباب ففتحته فقد حان موعد قدوم صبي الفتوة ، مرت دقيقتان ولم يظهر فنزلت عدة خطوات حتى وجدته يصعد على أطراف أصابعه ، قابلته بصفعة على وجهه وقالت
بتتأخر عليا يا كسمك انا هربيك ..
انا اسف يا ستى ..
على ركبك زي الكلب ، وتزحف وانت طالع ورايا وتبوس مكان شبشبي والا هفشخ امك ..
لبى سريعا ونزل على الارض فبدأت تصعد السلم وهو يقبل مكان شبشبها كلما خطت خطوة حتى أدخلته من الباب ، أخذت الختم وقالت له
ازحف يا كلب لحد الاوضة دى وهقفل عليك وتتفرج واوعى تعمل صوت اصل الفتوة يقتلك ..
امرك يا ستى ..
...
أغلقت عليه الباب ثم فتحت الباب على المعلم بعد أن ارتدت فستان راقصات وجاءت بطربوش على رأسها وعصا كالتى كان يتسند عليها الناس قديما ، نظر لها المعلم مذهولا وقال
يا خرابي ، هتحلبينى النهاردة باين عليكى ..
جلست على السرير وقالت
انت لسه شوفت حاجة ، دلوقتى بقى ، يلا ودينى الصالة ..
فقام ليحملها فقالت
لا يا معلم انا عاوزة اتدلع زي ما هدلعك ..
طيب اعمل ايه ..
عاوزة اركب على ضهرك علشان اشوف الفتوة لسه فيه صحة ولا لا ؟
وحياتك صحة تهد جبال ..
طب ورينى ..
نزل على الأرض فامتطت ظهره وقالت
شيه ، شيه يا معلم..
خرجت من فأبصرها الصبي وما كان ليصدق عينيه لولا أن رأى ،اندهش لهذا ، المعلم الذي يهز شنبه الحارة كلها تركبه امرأة ، هو صبي ليس له قيمة ، أن يكون شبشبها فهو شرف له ، لكن المعلم ، الفتوة ، كيف يحدث هذا ، بدأت سماح تتسهوك اكتر
يلا يا حلوة شد حيلك اكتر ، شيييه ..
انتى تعبتى ولا ايييه ، اجمدى ، ده اللى جاي خراب ، شييه ..
وبدأت تضربه على طيزه وهي تضحك بشكل مثير جعل عضو الفتوة ينتصب ثم نزلت وجلست على الكرسي وقالت ، خش هات يا معلم صحن صغير كدة احط فيه رجلي ، فذهب الفتوة وأحضر لها الصحن فوضعت فيها رجلها وقالت
ادينى كذا ازازة لمنقوع البراطيش ..
اعطاها المعلم فبدأت تفتح الزجاجة تلو الزجاجة بشكل مثير وهي تعض على شفتيها وتمسك صدرها وتفرك فيه
، سكبت عدة زجاجات على قدمها ثم قالت للمعلم
مش عاوزة نقطة تفضل يا معلم ..
هشرب ده كله ؟..
الفتوة مفيش حاجة تحوج فيه ولا ايه ؟..
بس هشرب ده كله ازاى وهوا في الصحن كدة ..
انزل على ايدك عادى واشرب ..
بس ده مبيعملوش الا الكلاب ..
وبعدين يا معلم ، بتضيع كل مفاجأة حلوة عملاه ليك ..
خلاص متتعصبيش ، اشرب مشربش ليه ..
نزل المعلم وبدأ يشرب ويلحس من قدمها واصابعها ويشرب من الصحن حتى أحس إنه لم يعد في حالة وعي ، فصار يأتى بحركات غريبة فقالت له لتختبر وعيه
ايه يا تحتوحتى مبقتيش قادرة ولا ايييه ؟..
انا خدامتك يا ستى سماح ..
ثم ضحك بمياعة فقالت
شرموطة ..
فضحك المعلم بمياعة مرة اخرى فقامت وسندت جسده على الكرسي وخلعت عنه سرواله فبانت مؤخرته وقالت
اناهربيكي يا شرموطة ..
بدأت سماح تمرر اصابعه على مؤخرته وتفرك فيها وهي يصرخ بدله ومياسة ، ثم بدأت تضربه بكفها على طيزه
آه يا قاسي ، ما بالراحة ، آه ، آه ..
وسماح تضرب اكثر وتثار اكتر
خودى يا شرموطة ، طراخ ..
اكتر يا ستى عاوزة اتوب ..
ثم بدأت سماح تمرر إصبعها على طيز الفتوة حتى وضعت الاصبع الاول فصرخ وتلوى في متعة فأدخلت الثانى والثالث فسمعت آهات الفتوة بها نشوة رهيبة
آه ، آه ، بيوجع ، اوف ، آه
أحس الصبي أن القيامة على وشك الوقوع ، الفتوة يحدث به كل هذا ، ، سحبت سماح المعلم واخرجت له عقد تنازل عن كل املاكه ومنحته الختم ، فختم المعلم وبصم على العقد ، ثم اخرجت ورقة اخرى فيها أنه مديون بألف جنيه ووقتها كان رقما كبيرا فختم وبصم دون أن يعي شيئا ، ثم اخرجت ورقة ثالثة ، كانت ورقة طلاق فختم وبصم فوضعت الختم والعقود في مكان ما وعادت فخلعت عن الفتوة ملابسه وخلعت هي الاخرى ملابسها ، وقام بمضاجعتها وهي تصرخ وترمح كالمهرة وظل يضاجعها حتى خارت قواه وهي تصرخ بمياسة فانطرح أرضا وبدأ يشخر ، وكان اثناء المضاجعة الصبي يمسك عضوه ويلامسه بقوة حتى فاضت شهوته ، دخلت عليه سماح بعد ان ارتدت قميصها وقالت وهي تعطيه الختم
انت جبتهم على نفسك..
ثم اشارت لبنطلونه الذي كان مبلولا ، فقالت
كل النعيم ده هيبقى عليك بس على شرط ..
اؤمري ..
تبقى اقل من شبشبي ..
انا خدامك وخدام تراب شبشبك ..
طيب يلا بقى امشي ..
فبدأ بالخروج على اطراف اصابعه وقبل أن يخرج كانت آتية سماح بكأس منقوع براطيش ووضعته في جزمتها وقالت
اشرب ، مكافأة الطاعة ..
فمسك جزمتها وشرب الكأس دفعة واحدة ، ثم أخذ الجزمة وركض بكل سرعته وضحكات سماح المائعة تطارده ..
.....
انتظروا الجزء القادم والأخير وإثارة أكتر .. كارمات بقى وتفاعل علشان اتشجع ومتأخرش عليكم .. اتمنى تتمتعوا بالجزء ده .. 
Title: Re: الفتوة والصبية .... الجزء السادس
Post by: Assume on June 18, 2018, 02:32:21 AM
رائع جدا
Title: Re: الفتوة والصبية .... الجزء السادس
Post by: SUPERMAN-2009 on June 18, 2018, 04:38:33 AM
رائع جدا جزء جديد جميل ...احلى كارما بانتظار الباقية
Title: Re: الفتوة والصبية .... الجزء السادس
Post by: Khadamek on June 18, 2018, 05:29:51 AM
أنا داخل مخصوص اشوف لو فيه جديد في القصه دي وقصه تانيه
بصراحة تحفه يامان، احلى كأم كارما وكمل
Title: Re: الفتوة والصبية .... الجزء السادس
Post by: amjad561 on June 18, 2018, 12:12:54 PM
كارما مني
وفي انتظار الباقي
Title: Re: الفتوة والصبية .... الجزء السادس
Post by: slave_awi on June 18, 2018, 03:26:32 PM



thanks man for your work



Title: Re: الفتوة والصبية .... الجزء السادس
Post by: fisho on June 19, 2018, 03:50:46 AM
كارما إبداع عالي تسلم ايدك يامبدع
Title: Re: الفتوة والصبية .... الجزء السادس
Post by: John_#1 on June 20, 2018, 07:23:37 AM
what a prostitute?! she can enslave the whole district like that   :wink: :wink:
Title: Re: الفتوة والصبية .... الجزء السادس
Post by: badman66 on August 23, 2018, 08:44:09 AM
nice, k+