* QUEEN ARYAM  Author: anasasa Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 14/12/2017 (13:12)
* سيدة تضرب خادمها  Author: anasasa Forum: F/M Femdom 14/12/2017 (13:10)
* الملكة ليان الجزء ١  Author: sl_kuw Forum: Series Arabic Stories (قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء) 14/12/2017 (12:56)
* الست منى المليونيره  Author: John_#1 Forum: Arabic Stories M/F | قصص طويلة عن السيدة والخادم 14/12/2017 (12:49)
* الملكة ليان الجزء ٢  Author: basel11 Forum: Series Arabic Stories (قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء) 14/12/2017 (12:25)
* عدنا مع صور كبيره الحجم   Author: theman_00 Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 14/12/2017 (12:21)
* صورتني على الجول ونشرت الصور في المطعم  Author: John_#1 Forum: Arabic Stories M/F | قصص طويلة عن السيدة والخادم 14/12/2017 (12:05)
* رانيا يوسف نار  Author: Bigbang Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 14/12/2017 (11:15)
* رجلين الفلاحات وهم ركبين حمار  Author: omry_5000 Forum: Real Arabic Pictures 14/12/2017 (09:15)
* teen or milf ?!  Author: omry_5000 Forum: Real Arabic Pictures 14/12/2017 (09:13)
* الملكة جوجو 1  Author: wwhhooee Forum: Music Vidoe Clips & Mobile Clips _ Short Clips _ Sound Records 14/12/2017 (08:02)
* لمحبي الخلاخيل  Author: darkmaster22 Forum: Real Arabic Pictures 14/12/2017 (07:43)
* اعلاميه لبنانيه   Author: BrUnO Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 14/12/2017 (07:01)
* لمحبي ايدين الملكة بناء على طلبكم  Author: BrUnO Forum: Real Arabic Pictures 14/12/2017 (06:52)
* حد يقدر يمسك نفسه قدام القعدة ديه ؟  Author: BrUnO Forum: Real Arabic Pictures 14/12/2017 (06:51)

Author Topic: احكيلنا عن أعمق تجربة اتعاملت فيها مع الأقدام  (Read 4546 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline falakalover

  • Member
  • *****
  • Posts: 57
  • Activity:
    0%
  • Karma: 32
I was lucky.. You never know what might happen, Even in egypt. Just be nice and dont be creepy! that is the secret to everything. Humour goes a long way.

As they say "Ebtasem lel denia, tabtasem lak".

Offline wildemam

  • Active Member
  • *
  • Posts: 705
  • Activity:
    5%
  • Karma: 931
واو. ابستسم للدنيا تبتسملك؟

Online tempone

  • Member
  • *****
  • Posts: 1393
  • Activity:
    16.67%
  • Karma: 90
مش عرف فجأة إفتكرت الموقف العبيط ده
واللي إنا بعبطي خليته عبيط أكتر
 ;D1
هو موقف مع الفيمدوم مش مع الإقدام
زمان وأنا صغير يعني حوالي 10 سنين كدة كان فيه بنت من الفلاحين بتجيلنا تجيبلنا خضار و كدة
المهم مرة جت و انا كنت قاعد ع الأرض قدامها وهي قاعدة ع الكرسي في الصالون
هي سمرة وتقريبا كانت حوالي 16 او 17 سنة
كنا لوحدنا شوية
فهي خرجت بونبوني من الجلابية و فضلت تعزم عليا و انا يا عيني مكسوف اخد
وتقولي خد يا حبيبي عادي أقولها بكسوف لا مش عايز
 ;D1

لحد ما إتخنقت و زعقت

خُد

محدش يتريق ع الكلمة ياريت هيّة قالت كدة بالحرف
 ;D1
أنا إتخضيت الصراحة...الموقف ده لو اتكرر دلوقتي وأنا عندي جرأة شوية كنت ممكن أعتذرلها مثلا...يمكن تسوق فيها...وأقعد اتحايل عليها بأة والموضوع يتطور
 

Offline footjob footjob

  • Member
  • *****
  • Posts: 1698
  • Activity:
    0%
  • Karma: 361
مش عرف فجأة إفتكرت الموقف العبيط ده
واللي إنا بعبطي خليته عبيط أكتر
 ;D1
هو موقف مع الفيمدوم مش مع الإقدام
زمان وأنا صغير يعني حوالي 10 سنين كدة كان فيه بنت من الفلاحين بتجيلنا تجيبلنا خضار و كدة
المهم مرة جت و انا كنت قاعد ع الأرض قدامها وهي قاعدة ع الكرسي في الصالون
هي سمرة وتقريبا كانت حوالي 16 او 17 سنة
كنا لوحدنا شوية
فهي خرجت بونبوني من الجلابية و فضلت تعزم عليا و انا يا عيني مكسوف اخد
وتقولي خد يا حبيبي عادي أقولها بكسوف لا مش عايز
 ;D1

لحد ما إتخنقت و زعقت

خُد

محدش يتريق ع الكلمة ياريت هيّة قالت كدة بالحرف
 ;D1
أنا إتخضيت الصراحة...الموقف ده لو اتكرر دلوقتي وأنا عندي جرأة شوية كنت ممكن أعتذرلها مثلا...يمكن تسوق فيها...وأقعد اتحايل عليها بأة والموضوع يتطور
 
يا بختك

Offline amraly

  • Member
  • *****
  • Posts: 409
  • Activity:
    3.33%
  • Karma: 342
امممم انا ليا تجارب كتيييييييييييييييييييييييييييير بس مع انسانة واحدة بس
هي كانت خطيبتي
و كنا بنعمل كل حاجة مع بعض
و انا قولتها اني بحب الرجلين من قبل الخطوبة
بس هي شافت علي النت الفيمدم و جاية تطبقة عليا فا انا قولتلها لا انا مش بحب الذل و الكلام ده انا بحب الرجلين و احب انك تكوني حابه اني ابوسهم و الحسهم و كده
فا فهمت قصدي و اعدت خاطبها سنتين و عملت كل ما ممكن تتخايلو مع رجليها !!
لدرجة ان واحنا في السينما كانت تحط رجل علي رجل و امسك رجليها العب فيها طوول الفلم
و في العربية احلي صوت جوب اتعملي
و جربت كل حاجة معاها
بس يا شباب صدقوني
معظم البنات بتوافق علي الموضوع ده عادي جداً
انا كل البنات القولتهم علي الموضوع تقبلوة عادي
و قالو مع الزواجهم هايعلمو اي حاجة ازوجهم تطلبها
فا تفائلو يا شباب

Offline wildemam

  • Active Member
  • *
  • Posts: 705
  • Activity:
    5%
  • Karma: 931
القصص دي رجعتني عشر سنين لورا!

Offline hoodaa3

  • Member
  • *****
  • Posts: 1279
  • Activity:
    5%
  • Karma: 57
القصص فكرتني بأيام ومواقف والله كانت احلى أيام

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29