Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء => Topic started by: hady el dally on June 14, 2018, 01:56:00 AM

Title: الفتوة والصبية ... الجزء الخامس
Post by: hady el dally on June 14, 2018, 01:56:00 AM

بعد أن علمت سماح بعد أيام أن المعلم يضع ختمه في وكالة الخردوات ولا يأتى به للبيت ،فكرت كثيرا حتى اهتدت لحل واحد ، لابد أن تخضع صبي المعلم ، ستحاول أولا اختباره وإن كان لديه قابلية للخضوع فستجعله أدنى من الشبشب الذي تلبسه في قدمها ، لذلك حينما نزل الفتوة للوكالة قالت له
متنساش يا معلم تبعت الولا فتحي بالخضار واللحمة ..
عنيا يا ست الحارة ..
فاقترب منه سماح وطبعت على خده قبلة ثم اتبعتها بضحكة مائعة
نيها ها ها ها ..
بعد مرور ساعة دق الباب ، كانت سماح استعدت لهذه اللحظة ، لبست فستان بيتى يضيق على مؤخرتها وله فتحة عند صدرها وينتهي اسفل ركبتها بقليل ، ولبست الخلخال البلدى الذي يزيد اقدامها اثارة ، فتحت الباب وحين وجدت الصبي قالت
خش يا منيل ..
فتحت الباب واعطته ظهرها وهي تتمايل في مياعة فنظر الصبي أولا لمؤخرتها ثم سمع صوت الخلخال فجرى نظره على قدمها فأحس بنار في عضوه ، جلست سماح وقالت حينما لمحت التوتر على وجهه
واقف ليه كدة يا منيل ، اقفل الباب ودخل الحاجة المطبخ ..
نفذ الأمر ودخل ليضع الاشياء في المطبخ وحينما عاد نظر من بعيد فوجد سماح ساندة ظهرها على الكنبة وتمتد قدمها على ترابيزة امامها فكاد الصبي يجن من هذا المشهد وتمنى في داخله لو يلحس هذه القدم الفاتنة أو يعيش خادما تحتها ، قال الصبي وهو يطأطأ رأسه
تؤمر بحاجة تانية يا ستى ؟..
فقالت وهي ترفع قدمها اليمنى من على الترابيزة
هاتلي الشبشب من المطبخ ياحيوان .
انطبع هذا المشهد في مخيلة الصبي ، فذهب نحو المطبخ ، وحينما وقعت عينه على الشبشب ، وجد نفسه ينزل عليه وقد بدأ يلحس مكان اصابعها وكعب قدمها ويقبل في الشبشب
مممممممم ... ممممم .. موواه .. مواااه .. ممممممم
كل هذا لم يستغرق 30 ثانية حتى نادت عليه سماح
ما تخلص يا حيوان ..
اسرع اليها حاملا الشبشب وظل واقفا به ، فقالت
ايه يا حيوان هتفضل واقف بيه ،لبسهولى ..
انزلت قدمها من على الترابيزة فانحنى الصبي وبدأ الباسه لها فأحسن ببلل في الشبشب ففهمت انه تأخر لاجل ما خططت له ، فقالت
ايه اللى بل الشبشب كده ؟..
فتوتر الصبي وبدأ العرق يسيل منه ، فقالت لتخرجه من احراجه بعد أن تأكدت من سلامة خطتها
تلاقي شوية ميه وقعوا فيه ، امسحه يا غانم ..
فخلع الشبشب من قدمها ويداه ترتعش فهو أمام حلمه ومنه ، قرب قدمها ، ووقف ليذهب نحو المطبخ فاستوقفته
رايح فين يا حيوان ؟..
امسحه يا ست الكل ..
في هدومك يا بن الوسخة ..
احس بالاهانة لكنها ابتلعها خشية منها ومن الفتوة ، فبدأ بمسح الشبشب وهو يقول
امرك يا ستى ..
ثم انتهى من مسح الشبشب والبسها لها وقال قبل ان ينصرف
تؤمري بحاجة تانية يا ست سماح ..
لا يا روح امك ، ومتتأخرش بكرة بالحاجة ..
اغلق الباب وبدأت سماح تضحك بشدة وقد علمت ان هذا الصبي سيكون كلبها المطيع ، والافضل من هذا أن كل ذلك سيكون بإرادته على عكس المعلم المرغم على ذلك
.....
جاء المعلم واكل بشدة ثم قبل يد سماح وشكرها على هذا الاكل الجميل ثم اخبرها بأنه سينام لكونه مرهقا فقالت له
متنساش يا معلم تبعت الواد ده بدري علشان هبعته يقضيلي طلبات ..
امرك يا ست الحارة ..
صحيح يا معلم ؟..
ايه يا روح قلب المعلم من جوه ..
نسيت ..
ثم مدت قدمها إليه فضحك المعلم لأنه اعتاد تقبي قدمها في الايام الاخيرة قبل أن ينام بعد أن استنذفت قواه ولم يعد قادرا على مضاجعتها كل يوم فصار يشتري رضاها بهذه القبلة ، ضحك الفتوة ثم انحنى على الأرض ومسك قدمها اليمنى وطبع عليها قبلة
مووووووووووواه ..
ثم قام فقالت
التانية تزعل كدة يا تحتوحتى ..
فانحنى من جديد وقال
واحنا خدامين التانية ومنقدرش على زعلها ثم قبل قدمها اليسرى
مووووووووووواه ..
...............
دق الباب من جديد ففتحت سماح وأمرته كالعادة بإدخال الأشياء للمطبخ وحينما عاد الصبي طلبت منه إحضار الشبشب وعمل لها كوب من اليانسون ، ففرح الصبي ودخل المطبخ لأنه سيستطيع لحس الشبشب أطول وقت ممكن حتى ينتهى من عمل كوب اليانسون ، دخل المطبخ وانحنى على الشبشب وظل يلحس فيه وهو يتخيل وضعها بالأمس وحينما امرته بإحضار الشبشب ورفعت قدمها لاعلى ، كل هذا أثاره بشدة فجن جنونه ، ظل يلحس ويقبل في الشبشب حتى وجد قدما فوق رأسه
وانا اقول الشبشب اتبل من ايه امبارح ، اتاريه من لسانك النجس يا كلب ..
ثم رفعت قدمها من على رأسه فنظر لها الصبي مشدوها وقد ملأ الخوف قلبه فنزل على قدمها وظل يقبل فيها
موووووواه ، مووووووووووووواه ... مووووووواه ..
ابوس جزمتك استري عليا ، هبقى كلبك وخدام تراب شبشبك بس استري عليا ، المعلم لو عرف هيقطع خبري .
ده انا اللى هقطع خبرك يا كلب لو مسمعتش كلامى ..
فقبل قدمها من جديد
انا خدامك وخدام شبشبك ..
لما نشوف يا كلب ..
ثم أطفئت النار وقالت
ورايا وانت ماشي على 4 زي الكلب والا هفشخ امك ..
مشى خلفها على 4 وهى يحس برعب شديد ، ادخلته غرفة النوم وقالت
عاوزة نصك الفوقانى عريان ، ده هيكون عقاب بسيط علشان تعرف ان الغلطة عندى بفورة ..
نفذ الامر وتعرى من الجزء الأعلى ، فأتت بكورباج كان يستعمله المعلم مع الحصان حينما يركبه
اسند بطنك على السرير واياك تتحرك او اسمعلك صوت ، انت عارف المعلم ممكن يعمل فيك ايه ..
امرك يا ستى .
اسند بطنه واعطاها ظهره ، فجلدته الجلدة الأولى فعض مرتبة السرير ليكتم انينه فضربة الثانية والثالثة
طراخ ، طراخ ، طراخ ..
اكملت له 10 جلدات ثم قالت
ده بس علشان تعرف تكمل شغل النهاردة ، بس لسه عقابي منتهاش ..
دخلت المطبخ واتت بشوية ملح ثم وضعتهم على ظهره فعض على السرير وظل يزوم كثور تم ذبحه فقالت له
ده بس يا كسمك علشان تعرف اللى بيكسرلي امر بيحصله ايه ، وعلى فكرة فتوة الحتة كلها مكانه تحت شبشبي ..
انا خدامك بس ارحمينى ..
ختم المعلم يجيلي ، ازاى بقى معرفش ، ويجيلي بالليل ، المعلم بيقفل وانت معاه ، تسرق الختم وتجيبه وهخليك ترجعه من غير ما ياخد باله
ازاى بس يا ستى .
ملكش فيه ، الختم يجيلي الساعة 11 ، وممكن اكافئك لو عملت كدة ..
ازاى ..
هفرجك على معلمك وهوا تحت شبشبي ، وهنزلك بالختم بعد ما اسحبه زي الكلب على اوضته وطبعا انت بتفتح قبل ما يكون موجود ، فدي فرصتك
ظل يفكر قليلا فقالت
انت هتفكر يا كسمك ، انا ممكن اخليه يدبحك ..
خلاص امرك ..
يلا قومى استر جسمك وامشي ..
... امرك .
قام من مكانه وستر ظهره وهوا يشعر بألم حارق فقالت له قبل ان يخرج
مش عاوز مكافئة قبل ما تخرج ..
مكافأة ايه ؟..
مشت عدة خطوات نحو المكان الذي كانت تجلس فيه بالامس وجلست نفس جلستها وقالت
كعب رجلي قدامك اهوه ، انا عارف انك كنت هتموت وتلهطه امبارح ..
جرى بسرعة وانحنى على ركبته ونزل على كعب رجلها
ممممممم .. ممممممم ،ممممممم ، مممممم ، خدامك يا ستى ، ممممم ، كلبك يا ستي ، شبشبك انضف منى ومن صنفي ، كلب شبشبك ، ممممممممممم
شاطر يا كلبي ..
ممممممممممممممممممم ! ..
..........
انتظروا الجزء السادس وإثارة اكثر ، شجعونى بالتفاعل والكارمات
Title: Re: الفتوة والصبية ... الجزء الخامس
Post by: Hatem on June 14, 2018, 02:18:22 AM
تحفة ياربت بقي السادس بسرعة
Title: Re: الفتوة والصبية ... الجزء الخامس
Post by: Podedode on June 14, 2018, 02:41:14 AM
قصه روعه استمر كارما لمجهودك الرائع
Title: Re: الفتوة والصبية ... الجزء الخامس
Post by: Assume on June 14, 2018, 04:45:47 AM
مجهود رائع
Title: Re: الفتوة والصبية ... الجزء الخامس
Post by: Donato on June 14, 2018, 06:53:15 AM
كارما كارما
Title: Re: الفتوة والصبية ... الجزء الخامس
Post by: Khadamek on June 14, 2018, 09:48:02 AM
تحففففففففففه وكل جزء يستاهل الف كارما
Title: Re: الفتوة والصبية ... الجزء الخامس
Post by: amjad561 on June 14, 2018, 12:00:01 PM
جميل جدا
كارما مني
Title: Re: الفتوة والصبية ... الجزء الخامس
Post by: SUPERMAN-2009 on June 15, 2018, 12:37:20 PM
رائع كارما ليك ويا ريت تنهى القصة باقرب وقت
Title: Re: الفتوة والصبية ... الجزء الخامس
Post by: Assume on June 17, 2018, 04:57:32 AM
صدقني كلنا مستنى الجزء الجاي عشان القصة حلوة ومنتشكرك عل المجهود نتمنى انك مانسيتنا لسا من الجزء الجديد
Title: Re: الفتوة والصبية ... الجزء الخامس
Post by: Hatem on June 17, 2018, 09:12:49 PM
فين يا باشا الجزء السادس
Title: Re: الفتوة والصبية ... الجزء الخامس
Post by: John_#1 on June 20, 2018, 06:57:09 AM
great work and talented writer .. go ahead with that good job  :wink:
Title: Re: الفتوة والصبية ... الجزء الخامس
Post by: badman66 on August 23, 2018, 08:31:43 AM
nice, k+