* Upskirt NO PANTIES  Author: TeenRap Forum: Non Arabic Clips (EN,FR....,ETC) 17/10/2018 (10:26)
* Men Are Slaves - Female Domination Excites Men!  Author: TeenRap Forum: F/M Femdom 17/10/2018 (10:23)
* Collection of Brutal Rape [upd*]  Author: TeenRap Forum: Other Fantasies 17/10/2018 (10:09)
* The biggest young fatties, chubby teens porn  Author: TeenRap Forum: Non Arabic Clips (EN,FR....,ETC) 17/10/2018 (09:46)
* Pissing Porn - perverted cravings  Author: TeenRap Forum: Other Fantasies 17/10/2018 (09:35)
* روجينا بالشبشب صوابع نار  Author: xxBigpartyxx Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/10/2018 (09:17)
* Beaten By Cruel Girls [upd*]  Author: TeenRap Forum: F/M Femdom 17/10/2018 (09:05)
* Hot Solo Scat Videos - Shit Games  Author: TeenRap Forum: Other Fantasies 17/10/2018 (09:00)
* مادلين طبر   Author: Feet Worshiper Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/10/2018 (08:56)
* They Want Naked Man - Femdom CFNM  Author: TeenRap Forum: F/M Femdom 17/10/2018 (08:34)
* روجينا   Author: shady amr Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/10/2018 (08:33)
* عودة الملكة أيتن عامر مفااااجأة  Author: shady amr Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/10/2018 (08:31)
* انتصار هانم  Author: shady amr Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 17/10/2018 (08:30)
* Special examination - gyno check-ups, lots of flexibility and stamina tests  Author: TeenRap Forum: Other Fantasies 17/10/2018 (08:25)
* NEW ASIAN  Author: leosong Forum: Celebrities (Films,Series) 17/10/2018 (08:18)

Author Topic: 6 الاستاذة ماري  (Read 3918 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline rami-Ali

  • Member
  • **
  • Posts: 51
  • Activity:
    1.11%
  • Karma: 33
6 الاستاذة ماري
« on: November 26, 2017, 05:24:38 AM »
داخلت المطبخ زي ما قالتلي لقيت فعلا البس اللي هتطهولي مره اللي فاتت انا مسكته وقاعد ابص عليه بصراحه مش قادر البسه روحت لبسته فوق البس بتاعي رنت جرس المطبخ روحت طلعت فوق بسرعه خبط عل الباب بي نعومه ومحدش رد وفضلت خمس دقايق وخبط تاني خبطه خفيفه ومحدش رد قاعد خمس دقايق تاني وخبط راحت قالتلي ادخل يا خدام داخلت ولقيتها نايمه عل السرير وقولتلها تحت امرك ستي بصت عليا و لقيتها ضحكت جامد عليا وقالتلي ايه انت نص انسان ونص خدام قولتلها انا مقدرتش اقلع والبسه قالتلي ياحرام خايف طيب ايه رائيك البسهولك انا بصيت عليها بي استغراب ولقيتها مبتسمه قولتلها انا هروح البسه زي ما حضرتك امرتي قالتلي كده تعجبني قدامك تلات دقايق وتيجي بسرعه واقفل الباب وراك نزلت بسرعه وغيرت لبسي بس كنت مكسف خالص كان عباره عن جيبه قصيره وبلوزه كات لونهم اسود انا طالع عل السلم ركبي بتخبط في بعض من اللي بيحصلي وصلت وفضلت اخبط كل خمس دقايق ومحدش يرد لحد بعد نص ساعه وانا مذلول بره بي لبسي ووقفت منا ما اخد امر الدخول راحت ردد وقالتلي ادخل داخلت وبصت تاني وضحكت ضحك هستيري وانا جسمي سخن من الاحراج والكسفه وبصيت عل الارض ومرفعتش عيني تاني وهيا بضحك عليا وقالتلي لف كده وريني الضهرك شكله ايه وانا مش عارف ايه اللي بيحصل ولا عارف اقول لا روحت تلقائي لفيت ووقفت وهيا بتضحك قالتلي وقفت ليه خليك لف لحد ما ابطل ضحك وهيا بتضحك عليا وفضلت تضحك و بعد عشر دقايق سكتت روحت وقف وقالتلي انت منظرك تحفه بجد تعالا هنا اخر السرير وانا مش دايخ من الف حولين نفسي روحت جاي عل اخر السرير وانا مش مركز فا بتقولي اقعد عشان عايزاك تسليني رايح عشان اجيب كرسي قالتلي استني انت مكان في الارض قولتها حاضر قاعد عل الارض جمب السرير في الاخر قالتلي انت عنيد ليه قولتلها ف ايه ياست هانم قالتلي انت اللي وصلت ابوك لي المرحله دي قولتلها ليه هوا انا اللي خليت ابويا يشتغل في المصنع عل 50 مكنه خياطه لوحده ولا انا اللي بخليه يروح مشئ من هنا لحد البيت بعد تعب 10 ساعات شغل ولا انا اللي عايز البسلك لبس خدام بنات ولا انا اللي بهين نفسي قدامك ولا انا اللي عايز اقعد في الارض وحضرتك نايمه انا عايز اعرف حاجه واحده ياست هانم حضرتك عايزه تهيني فيا هنيني انا قدامك بس سيبيني خدي اللي عايزه وسبيني بصت عليا بتكشيره وقالتلي انت بتاعي انا واذ كان عل ابوك فا هوا اللي عمل كده في نفسه هوا اللي تعدا حدوده معايا لما جه وعلي صوته قدام مكتبي وكمان انت كملت عل افعال ابوك لما عصيت اؤمري انا عارفه ان ابوك مش هيكمل شهر في ضغط الشغل بس انت كنت ممكن تخالي يكمل لو كنت لبست اللي انت لابسها دي في الاول كنت شغلتك هنا وابوك كان رجع اشتغل عل 12 مكنه بس قالها انا مكونتش عايز اخسر نفسي ما بين نفسي بصت عليا وقالت قوم بص عل نفسك في المرايه قولتلها حاضر قومت فعلا ورحت عند المرايه وبصيت عل نفسي وانا عايز ابكي وراحت قالتلي فين نفسك انت فين اصلا عرفت انك مش موجود اصلا من اول ما شوفتني لازم اغضب وازعل ما من الاول بصيت عليها وانا مكسور وقولتلها انا ورايه دراسه وابويا قالتلي ميشغلنيش وعل فكره في كاميرات في كل حته في الفيلا وانت بتتصور عل كده قول باي لي الكاميرا وهيا بتضحك وانا مصدوم خالص عرفت اني خلاص حياتي هتكون هنا قولتلها ارجوكي سبيني قالتلي بعد التفكير والتخطيط كل ده امسحه واسيبك راحت ضحكت وقالتلي انا مش وحشه وعشان كده هسيبك هتشتغل هنا وبفلوس نص الفلوس اسدد بيها ديون ابوك لحد ما تخلص والنص التاني تروح تاخدهم لي ابوك عشان يعيش بيهم وتروح تشوف ابوك كل جمعه قولت لي نفسي مش هقدر اعترض وقولتلها اللي تشوفي راحت ابتسمت وقالتلي طيب يلا عشان هنزل من عل السرير روحت جريت بسرعه جبت الشبشب وحطيته عل الارض عند السرير راحت قالت شطور يا خدامي ما اديك بتفهم اهو يلا جهزت الاكل قولتلها حالا اعمل لي حضرتك حاجه عل السريع قالت ماشي ونزلت بسرعه داخلت المطبخ وغسلت وشي وانا بفكر انا هفضل هنا طول عمري مش هروح المدرسه مش هشوف صحابي وانا ببكي قولت انا اعمل ليها الاكل بسرعه قبل ما تزعل مني وفعلا روحت عملت اكل ورحت حطيته عل السفره وطلعت نادمت عليها وخبط بي نعومه قالتلي عايز ايه انا استغربت انها ردت من اول مره قولتلها الاكل جهز يا ست هانم قالتلي روح اوقف جمب السفره لحد ما اجي وفعلا نزلت ووقفت جمب السفره وبعد تلات دقايق نزلت وروحت طلعت الكرسي من السفره عشان تقعد راحت قالتلي ما اديك حلو اهو امال مالك كنت قالب عل الهبل كده ليه قولتلها انا سف ومش هتتكرر تاني قالتلي شطور قعدت وكلت وخلصت اكل وقالتلي اعملي قهوه وتعالا عل الصالون قولتلها قهوه حضرتك ايه قالتلي مظبوط وفعلا روحت وعملت وجيت عل اوضه الصالون ولقيتها حاطه رجل عل رجل وبصت عليا وسكتت وانا جيت لحد عندها وبقولها اتفضلي قالتلي هشربها لما تكون دافيه قولتلها تحت امرك تحبي احطها فين قالت خاليك بيها قولتلها حاضر بعد دقيقه قالتلي واقف ليه ما تقعد راحت شاورت عل الارض قولتلها مش هعرف انزل وماسك صنيه القهوه قالتلي طيب هات كده اشوفها دافيه ولا لا وقالت بلمره تقعد هنا وشاورت جمب الكرسي اللي قاعده عليه قولتلها حاضر وقعد عل الارض ومديت الصنيه عشان تحط فنجان القهوه وخدد بوق من الفنجان وقالت لا بتعرف تعمل قهوه حلوه وحطت الفنجان عل الصنيه قولتلها حضرتك احلي سكتت وقاعد ماسكه في المجله الموضه تقلب فيها وشويه تشرب بوق من القهوه لحد ما خلصت القهوه قولتلها اروح ادخلها المطبخ راحت ساكته ومتكلمتش روحت مكلمتش تاني لحد ما هيا قاعد ترقعت بي الشبشب اللي لابسه والصوت يعلي وينخفض وانا مركز عل الصوت عشان مفيش حاجه اعملها غير اني اهتم بي الصوت راحت واقفت الصوت روحت بصيت عل طول عل رجليها راحت قالت ايه عجبك صوت رجلي ولا رجلي نفسها ولا الشبشب انا استغربت وقولتلها حضرتك انا كنت مركز بس عل الصوت عشان مفيش حاجه اعملها راحت قالت خلاص هخليك تعمل حاجه قولتلها ايه هيا قالتلي لما اترقع بي الشبشب تمسك الشبشب وتشيله من رجلي لما اهز رجلي تحط الشبشب في رجلي
الجزء السابع قريبا

Offline lolo241

  • Member
  • **
  • Posts: 27
  • Activity:
    3.33%
  • Karma: 0
Re: 6 الاستاذة ماري
« Reply #1 on: November 26, 2017, 09:07:14 AM »
حلوة ومشوقة .. بانتظار الجزء القادم

Offline tawash010

  • Active Members
  • ****
  • Posts: 606
  • Activity:
    2.22%
  • Karma: 0
Re: 6 الاستاذة ماري
« Reply #2 on: November 27, 2017, 12:43:31 AM »
جميلة وجديده

Offline Toto ka

  • Member
  • **
  • Posts: 381
  • Activity:
    19.44%
  • Karma: 0
Re: 6 الاستاذة ماري
« Reply #3 on: February 05, 2018, 02:47:04 AM »
انت رائع

Offline esmaildaas

  • Member
  • **
  • Posts: 2
  • Activity:
    1.11%
  • Karma: 0
Re: 6 الاستاذة ماري
« Reply #4 on: September 15, 2018, 09:02:42 PM »
رااائع


 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30