* الفتوة والصبية .. الجزء السابع والأخير  Author: fadi78 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 20/06/2018 (14:10)
* سيطرة الخادمة 4 والاخير   Author: mohamed.mohamed940@yahoo. Forum: قصص عن السيدة وخادمتها 20/06/2018 (13:59)
* sahel time  Author: zizo722 Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 20/06/2018 (13:29)
* تقبيل يد وقدم مغنية عالمسرح  Author: waelwa Forum: Music Vidoe Clips & Mobile Clips _ Short Clips _ Sound Records 20/06/2018 (13:27)
* مجموعه صور تقبيل يد بنات مع بنات الجزء الثالث  Author: midoh97 Forum: Feet From Real Life .::. Not Acting & Non Arabic .::. 20/06/2018 (13:08)
* الساديه بشكل غير رسمي14  Author: Kinky Forum: قصص السيدة وخادمها 20/06/2018 (12:54)
* NECRO SNUFF ARCHIVE - My Private Full Collection [2000+ Videos]  Author: dronnxxx Forum: Other Fantasies 20/06/2018 (11:09)
* ستي عزة .. الجزء السادس   Author: coool-777 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 20/06/2018 (11:03)
* اخيرا : فارس الحلو يبوس و يمصمص اصابع رجلين سلافة معمار في فيلم علاقات عامة  Author: Toota Forum: Arabic Celebs [ only femdom ] 20/06/2018 (09:51)
* الكاتبة دينا انور  Author: person Forum: Real Arabic Pictures 20/06/2018 (08:48)
* بيرين سات تدعس نظّارة و تركل رجل في بطنه  Author: person Forum: Arabic Celebs [ only femdom ] 20/06/2018 (08:40)
* الفتوة والصبية .... الجزء السادس   Author: John_#1 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 20/06/2018 (07:23)
* الفتوة والصبية ... الجزء الخامس   Author: John_#1 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 20/06/2018 (06:57)
* الفتوة والصبية .. الجزء الرابع   Author: John_#1 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 20/06/2018 (06:21)
* الفتوة والصبية .. الجزء التالت  Author: John_#1 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 20/06/2018 (06:05)

Author Topic: الاستاذة ماري الجزء الخامس 5  (Read 2964 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline rami-Ali

  • Member
  • **
  • Posts: 46
  • Activity:
    1.11%
  • Karma: 33
الاستاذة ماري الجزء الخامس 5
« on: November 24, 2017, 07:30:46 PM »
عند الساعه 2 الضهر كده انا بدات احضر الغداء كان كله مكتوب في الورقه وانا بحضر لقيت حد بيرن تليفون الارضي انا بصراحه مردتش ارد تاني اتصل مقدرتش فا رديت قولت الو قالت ايه يا حيوان مش ترد من اول مره قولتلها انا قولت انك مش موجوده ومعملش حاجه غير بي اذنك قالتلي وانت مش خدام وانا لو موجوده انا اللي هرد قالها لا انا اسف قالتلي حضر اكل لي ابوك عشان انت هتقعد لحد بكره وابوك بعد ما يخلص شغل هيعدي ياخدهم ويروح بيته قولتلها حاضر تحت امرك قالتلي حلوه تحت امرك شكلك هتتعلم بسرعه لسه بقولها بتعلم ايه قفلت السكه روحت عملت اكل لي بابا وجهزت ليها الغداء وبابا جهه قبلها لان هيا راحت مشوار بس مقالتش وعرفت بعدين المهم جاتت عل الساعه 6 بليل وحضرت ليها الاكل عل السفره ونزلت وكلت وانا واقف جمبها بصت عليا وقالتلي لبسك زي ما هوا قولتلها ما حضرتك قولتي عايزه تخالي جزمك كلها حلوه زي لبسك راحت قالتلي طيب جزمي بقيت حلوها قولتلها لسه قالتلي طيب يلا اطلع فوق خليهم حلوين منا ما اخلص اكل قولتلها طيب انا واقف لحد ما تخلصي واطلع اعملهم سكتت وخد بعضي وطلعت ونضفت جزمه جزمه لحد ما في اخر جزمه لقيتها دخلت وبتقولي خالصت قولتلها لا لسه راحت ضربتني بلقلم عل وشي انا استغربت وبصتلها وانا ومدايق راحت ضربتني تاني وانا مش عارف ايه اللي بيحصل قولتلها انتي بتضربيني ليه قالتلي عشان كلمه لا انا معنديش حاجه حاجه اسمها لا كل حاجه حاضر هتخلص لا لسه دي عند ابوك قولتلها انا معرفش ومعرفش ليه بتتعاملي معايا كده سكتت وبعد شويه قالتلي انزل اقعد في المطبخ لحد ما اجيلك وكان في نظرها غضب جامد بس معرفش ليه عل ردي ولا عل اني مش بسمع كلامها بسرعه المهم نزلت قعد نص ساعه وجاتت بعد ما غيرت لبس الشغل وكان في ايدها لبس كان لونه اسود وبتقولي خد البس ده ورمته في الارض انا خفت منها بصراحه ورحت خده وبفرده كده لقيته لبس خدم بنات قولتلها انا مش بنت عشان البس ده ردد عليا وبتقولي اوك براحتك بس انت كده عصبتني كتير وزي ما ادايقت من ابوك وعاقبته هعاقبك قولتلها مش هتعرفي تعملي حاجه معايا قالت اطلع بره الفيلا بتاعتي انا بصراحه كنت مدايق عل اللي هيا عايزه تعمله معايا ومشيت فعلا وروحت البيت انا فاكر الطريق اللي بابا جابنه منه وروحت وبابا اتفاجئ وقالي ايه اللي حصل قولتله مفيش ومعلش يابابا سيبني اريح عشان المشوار كان طويل خالص قالي تعالا يابني استريح انت هتقول عل المشوار المهم دلوقتي في ايه يابني قولتله مفيش ده قالتلي روح رواح وراوحت قالي مفيش حاجه تاني قولتله لا يابابا قالي يارب ميكون في حاجه انا بصراحه خفت عل بابا بعد الكلمه بس مش هعمل اللي هيا عايزه بس هيا ممكن تعمل حاجه لي بابا وانا خايف عليه اوي بعد تفكير كتير ما بين كرامتي وبين خوفي عل بابا نمت وصحيت زي كل يوم بابا راح الشغل وانا روحت المدرسه بابا برضو مطحون في الشغل وانا رجعت من المدرسه وقاعد قلقان بس الغريب اللي عرفته ان الاستاذه ماري مكلمتش بابا انا قلقت اكتر لما بابا رجع متكلمش معايا عل حاجه وفات اسبوع اول يوم في الاسبوع الجديد بابا رجله وجعته وهوا في الشغل ووقع مش قادر يوقف عليها واتلمت الناس وراح المستشفي وكشف وعمل اشاعات عل رجله طلع عنده دوالي وخشونه في المفصل انا كنت قاعد معاه في المستشفي والدكتور بيقوله انت متتغطش عل رجلك تاني قاله يا دكتور انا عندي ديون ده غير مصاريف البيت مقدرش مشتلغش قاله ده اللي عندي لو ضغط عليها ممكن الخشونه تزيد ومتقدرش تمشي تاني مشي الدكتور وبابا قاعد يبان عليه الحزن وانا حضنته عشان يهدي وصحابه في الشغل راحه المستشفي جايين يساله عليه بس غريبه ان الاستاذه ماري مجتتش المستشفي فات يومين وبابا طلع اول ما طلع راح لي الاستاذه بي الشاعات والعلاج عشان تصعب عليه وتسيبه فتره منا ما يقدر يشتغل ويسدد الديون اول ما دخل عليها في المصنع قالها شوفتي حصلي ايه ياست هانم قالتله مالك مالك فيه ايه قالها عل اللي حصل وعملت نفسها متعرفش حاجه قالتله انت كده هتخصرني مكانك في الشغل وكمان ديون مش هتسددها قالها اعمل ايه بس انا بعمل اللي اقدر عليه قالتله طيب انا اسيبك اخر الاسبوع ده عشان تسدد فلوسك وانت كده مش هتقدر ترجع الشغل تاني قالها لا ارجوكي المهله صغيره وكمان انا اصرف عل ولدي منين قالتله انا خلفتك ونسيتك ده اللي عندي اطلع بره عشان عندي شغل بدل ما انادم الامن بابا طلع بره وزي المره اللي فاتت استني الاستاذه بره المصنع منا ما تطلع قعد اربع ساعات بره لحد ما طلعت وقف قدام العربيه وفتحت القزاز عايز ايه تاني انا مواريش غيرك قالها ارجوكي شغليني عندك اي حاجه اي حاجه هشتغل قالتله اشغلك ايه وهيا مبتسمه مثلا خدام مش بتعرف تطبخ اشغل مساحه جزم وضحكت وقفلت القزاز ومشيت رواح بابا وكله حزن صعب عليا حزين علي بابا خالص وانا مش عارف افكر خلص الاسبوع وبابا قاعد في البيت ومش عارف يعمل ايه خبط الباب فتحت لقيت محضر جاي لي بابا بابا مضاء عل المحضر وبص فيه عرف ان الاستاذه رفعت عليه قضيه في وقتها بابا مش عارف يمسك نفسك وكان هيوقع مسكته وسنده بلعافيه وقعده عل اقرب كرسي قالي ابوك يا محمد هيدخل السجن انا مش خايف عل نفسي انا خايف عليك انت اللي هضيغ بوست ايده وقولتله لا متخفش يابابا انا اللي المفروض اساعدك انا كبرت خلاص ولازم اعمل حاجه قالي هتعمل ايه قولتله هتشوف ابنك هيعمل ايه روحت نزلت ورحت الفيلا لقيت البواب بيقول رايح فين قولتله داخل لي الاستاذه قالي اولا هيا مش قاعده ثانيا مقدرش ادخلك من غير اذن منها قولتله هيا هتيجي امتي قالي تلات ساعات وفضلت مستنيها في الشمس لحد ما جاتت فتحت البوابه عشان تدخل قاعد انادم عليها وانا بجري وبقولها يا ست هانم يا ست هانم وقفت العربيه وبصت عليا وقالت لي البواب خلي يدخل ومشيت العربيه وانا بجري بس مشيت براحه وصلت لي العربيه قولتلها يا ست هانم فتحت القزاز وقالتلي نعم عايز ايه قولتلها انا خدامك قالتلي في خدام بيعصا كلام ستك قولتلها غلطه ومش هتتكرر قالتلي غلطه اها بس تتكرر لا لانك هتدفع دمنها قولتلها خدامك قالتلي ادخل من باب الخدم والبس لبس اللي سيبهولك وصلت العربيه لحد باب الفيلا في المطبخ وانا بنهد قولتلها حاضر
الجزء السادس قريبا

Offline Khadamek

  • Member
  • **
  • Posts: 171
  • Activity:
    7.78%
  • Karma: 110
Re: الاستاذة ماري الجزء الخامس 5
« Reply #1 on: November 25, 2017, 02:20:57 AM »
Karma+

Offline slaaave4u

  • Special Member
  • *
  • Posts: 1143
  • Activity:
    10.56%
  • Karma: 658
Re: الاستاذة ماري الجزء الخامس 5
« Reply #2 on: November 25, 2017, 09:15:54 PM »
nice karma
continue

Offline Toto ka

  • Member
  • **
  • Posts: 335
  • Activity:
    12.22%
  • Karma: 0
Re: الاستاذة ماري الجزء الخامس 5
« Reply #3 on: February 05, 2018, 02:24:02 AM »
كارما

Offline dali

  • Special Member
  • *
  • Posts: 333
  • Activity:
    97.22%
  • Karma: 233
Re: الاستاذة ماري الجزء الخامس 5
« Reply #4 on: May 25, 2018, 08:54:35 AM »
يعطيك العافية

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30