Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء => Topic started by: rami-Ali on November 16, 2017, 07:01:09 AM

Title: الاستاذة ماري 2
Post by: rami-Ali on November 16, 2017, 07:01:09 AM
بابا بلع ريقه بلعافيه بعد ما سمع قرار الاستاذه ماري قالها كده حرام عليكي انا ازاي هشتغل لوحدي انا بلعافيه بقدر عل الصف بتاعي عايزه اخد اربع صفوف كلهم ازاي بصت عليه من فوق لي تحت ورجعت مكانه ومسكت المجله وحطط الهاند فري من تاني بابا قاعد يترجاها عشان تخفف عليه الشغل وهيا قاعد تغني مع الهاند فري بعد ربع ساعه باصه عليه لقيته ساكت نزلت تاني الهاند فري وبصت عليه وقالتله انت ايه اللي مقعدك هنا بص عليه وهوا مش عارف يرد قال ا اص اصل اصل قالتله انت لسه هتاصص اطلع بره ومن بكره الاقيك شغال عل مكانات المصنع كله قالها انا مش هقدر ولا جسمي يتحمل يعمل كده قالتله خلاص امشي اطلع بره انت اترفت من الشغل وبعد اسبوع تكون جبت الفلوس ومشوفش وشك تاني ولو مجبتش الفلوس هخالي الحكومه تجيبهم وهيا هتعرف تجيبهم ازاي بابا فكر بسرعه لقي انه مش هيقدر يتصرف في الفلوس وكمان هيطرد من الشغل قالها خلاص انا بكره هشتغل بي كل جهدي في المصنع بصت عليه بي ابتسامه خفيفه وقالتله هوا انا بديك اختيارات توافق عل اللي يعجبك انت لا ده اللي يعجبني انا انت مطرود بره المصنع اطلع بره راحت رنت جرس الامن لسه بيرد عشان يتاسف راح الامن دخل قالتلهم طلعوه بره ومشوفش وشه في المصنع تاني قاعد يقول وهما بيشده لبره انا اسف ياست هانم انا هعمل اللي هتقولي عليه ومش هقول لا ابدا وحيات اغلي حاجه عندك سمحيني ابوس ايدك وبعد كل ده هيا مش سامعه غير نفسها رجعت قعدت وحطط الهاند فري وبتسمع اغاني بابا فضل عند الباب المصنع بره اللي الاستاذه ماري بتطلع منه كانت الساعه 12 الضهر وهيا قاعده لحد 5 المغرب لحد ما طلعت بي العربيه بتاعتها ومعاها السواق بتاعها وقف قدام العربيه راح السواق قاعد يدوس تلاكس راحت هيا بصت لقيته راحت نزلت زجاج العربيه وقالتله انا مش طردك من المصنع بتاعي عايز ايه تاني قالها ارجوكي انا والله ما هقولك لا ابدا وهبدا الشغل بكره وامسك المكانات المصنع كله قالتله عشان بس لطعتك بره المصنع زي الشحاتين وانت واقف او قاعد عل التراب الشمس نازله عليك بص عل الارض وهوا حاسس بي كل كلمه بتقل منه وهيا حست بي كده ابتسمت عل خفيف وقالت هديك فرصه بس لازم اعلمك انك مدام قولت لا عل قرار انا خده لازم تدفع حساب غلطتك قالها مش فاهم قالتله مش لازم انا رايحه البيت دلوقتي عايزك تيجي الفيلا بتاعتي راح لف عشان يركب العربيه قالتله لا كده انت بتتساوي بيا وده حاجه هتزعلني متعملهاش تاني غير لما اقولك انا قدامك نص ساعه تكون هناك قالها انا هاجي ازاي انا معرفش مكان الفيلا وهاجي ازايقالتله اذ كان عل مكان الفيلا اهو الكارت فيه العنوان وعل انك تروح ازاي ميشغلنيش وقفلت قزاز العربيه ومشيت وهوا في حيره بس مخدتش كام ثانيه عشان معندوش وقت ولا عنده اختيار قاعد يجري وراء العربيه بس اكيد مش هيحصل العربيه مسك الورقه اللي فيها العنوان عرف تخريمه قريبه عشان يوصل بس عرف انه مش هيقدر يوصل في اقل من نص ساعه فا ركب تاكسي وقبل ما يوصل قال لي التاكس عل جمب ونزل قبل ما يوصل الفيلا عشان عرف ان الاستاذه ماري عايزه تذله وتهينه قاعد يجري عشان يوصل الفيلا ف المعاد وصل قبل المعاد بي دقيقه فضل يستني لحد ما جاتت بصت لقيته مستنيها ابتسمت ونزلت القزاز العربيه قالتله هات الفلوس كلها اللي ف جيبك طلع كل الفلوس وهوا مش فاهم حاجه عطالها الفلوس وقالتله بكره تكون في المصنع عشان تشتغل من تاني وهديك فلوسك دي بكره لما تيجي قفلت القزاز وهوا بيقولها هاتي حتي اجره التاكسي اروح بيها دخلت الفيلا وهوا بيكلمها وبيجري وراها وقفت العربيه وهوا لسه بيحاول يحصل العربيه نزلت ودخلت البيت وقفلت باب الفيلا قبل ما يوصل عرف انه خلاص مفيش امل انه يكلمها تاني طلع بره الفيلا ورجع البيت مشئ كان كل ما يمشي نص ساعه يقعد يريح عشر دقايق وصل البيت عل الساعه 8 ونص بليل بعد 3 ساعات مشي دخل البيت واترمي عل السرير انا بعد ما امي اتوفت بقيت اعمل كل حاجه في البيت اغسل وامسح واطبخ كانت فتره صعبه عشان اتعلم كل ده بس ده اللي قدامي بابا شغال وانا برجع من المدرسه بكون فاضي فا اتعلمت كل حاجه المهم دخلت عل بابا بقوله تاكل قالي ماليش نفس قولتله مالك قالي رجلي وجعاني من كتر المشئ قولتله ليه كده ما كنت ركبت مواصلات ضحك وابتسم وقالي حكم الاقوي قولتله ليه ايه اللي حصل قالي عل كل حاجه قولتله ولا يهمك يا بابا وانشاء الله تسدد فلوسك كلها وتخلص قعد يتحسر ويقولي منين يابني منين قولتله سيبها عل الله قالي ونعمه بالله داخلت جبتك تشط فيه ميه وحط رجله بابا قاعد ادلك فيها لحد ما بقي كويس نام وصحي بقي كويس راح الشغل اول ما دخل عل السكرتيره بص في الارض وقالها ممكن اكلم الاستاذه ماري قالت ادخل هيا عايزاك اول ما دخل لقي فلوس مرميه عل الارض بصت وقالتله دي فلوسك خدها ويلا ابتدي الشغل قالها حاضر تحت امرك نزل وخد الفلوس وقف تاني وطلع بره وراح عل شغله وهيا راحت نادمت السكرتيره وجابت كرسي وقعده قدام الكاميرات عشان يشوفه بيعمل ايه بابا فضل يشتغل يروح عل اول مكنه وياخد القطعه اللي خلصت بسرعه ويجري ويشتغل وكل قاعد يستغرب عليه والاستاذه بصت عل السكرتيره وقالتلها كده اظن حقك بدا يرجع قالتلها اللي تشوفيه حضرتك قالتلها روحي كملي شغلك واقفلي الباب وراكي وبعد ما راحت فضلت هيا قدام الكاميرات تضحك عليه وعل شكله وهوا بيجري بعد ما خلصت جه لي عندها قالتله هوا انا كل شويه هشوف وشك قالها هوا انا هفضل شهر عل كده قالتله اها مش عاجبك قالها لا عاجبني عاجبني قالتله هوا انت رجلك مش تعبانه من امبارح قالها لا بقيت كويسه بعد ما ابني ربنا يخلهولي قاعد يدلك فيهالحد ما خفت استغربت وقالتله هوا انت عندك ابن قالها اها ياست هانم داخل اوله ثانوي ربنا يكرمه قالتله ومين اللي بيهتم بيه قالها عل كل حاجه قالتله طيب روح دلوقتي وبكره فيه مفاجئه حلوه ليك
الجزء التالت قريبا
Title: Re: الاستاذة ماري 2
Post by: Khadam96elbanat on November 18, 2017, 12:34:48 AM
راااائعة وفي انتظار الجزء الثالث ياريت مطولش علينا
Title: Re: الاستاذة ماري 2
Post by: Toto ka on February 05, 2018, 02:04:12 AM
رائعة
Title: Re: الاستاذة ماري 2
Post by: John_#1 on January 26, 2019, 12:10:35 PM
we are waiting to the meat