Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء => Topic started by: rami-Ali on November 15, 2017, 02:11:55 PM

Title: الاستاذة ماري
Post by: rami-Ali on November 15, 2017, 02:11:55 PM
اسمي محمد عندي 24 سنه هحكيلكم حكايتي من الاول امي كانت مريضه وعلاجها كان غالي جدا وامي كانت ست بيت وبابا شغال مسؤل الامن في البنك وفي يوم حصلت مشاكل مع ابويا في شغله جماعه مسلحه داخله البنك سرقه وخده فلوس كتير من البنك ابويا اتقبض عليه في الوقت ده انا كان عندي 14 سنه المهم الفلوس اللي معانا روحنا عل محامي عشان يطلع ابويا من التهمه الاهمال في امن البنك و طلعنا براءه بس بعد ايه بعد ما طرده من الشغل بعدها بي فتره ابويا مش لاقي شغل و كانت امي تعبت في الفتره الاخيره جامد وبابا مش عارف يجيب ليها الدواء عشان تخف وانا كمان مش عارف كنت ادخل المدرسه عشان صحابي هيقولولي ابوك حرامي وفشلت السنه دي واتفاقت مع بابا اشد حيلي وهذاكر وهنجح السنه اللي جايه بعد سنه اشتغل بابا في مصنع تفصيل لبس لانجيري في 50مكنه خياطه كان كل ما مكنه خياطه تخلص قميص نوم كان بابا وتلاته غيره ياخده ويحطه في الكيس ويغلفه كويس عشان المندوب ياخده يبيعه في السوق كانت صاحبه المصنع ده ست اسمها الاستاذه ماري بابا ميعرفهاش ولا شافها لان هيا مش بتظهر لي العمال بتوعها بعد سنه امي تعبت ورحنا المستشفي مصاريف المستشفي كانت غاليه وكان ممكن تعمل عمليه ابويا مكنش معاها فلوس فكر انه ياخد سولفه من شغله راح لي الاستاذه ماري واول مره يشوفها قال لي السكرتيره عايز اقابل الاستاذه ماري قالتله مينفعش عايز تقولها مشكله قولي وانا هقولها راح زعق وخرب الدنيا سمعت الاستاذه ماري صوت ضوضاء طلعت تشوف في ايه اول ما فتحت الباب شافت عامل من عمالها بيزعق في سكرتيره بتاعتها ادايقت وزعقت فيه قالتله انت ازاي تتجرئ وتزعق في السكرتيره كده بص ليه وقالها انا مراتي يا ست هانم هتموت في المستشفي وعايز فلوس ضروري قالتله واللي عايز يشحت يزعق ويعالي في صوته ابويا بص في الارض وقالها ارجوكي محتاج فلوس ضروري عشان مراتي هتموت في المستشفي قالت الاستاذه ماري لي السكرتيره اديله فلوس بس اسمع يا اسمك ايه انت صوتك العالي مع السكرتيره وهنا جمب مكتبي مش هيعدي بسهوله قالها موافق قالتلها اديله اللي هوا عايزه وخليه يمضي عل شيك بي نفس المبلغ وافق بابا وخد الفلوس وجت ماما عملت العمليه ونجحت بس بعدها بي يومين ماما اتوفت بابا وانا زعلنا عليها اوي قعد اسبوعين مصدوم من الخبر اني مش هشوف امي تاني بابا رجع الشغل وبعد تلات شهور اهملت في دراستي مفيش حد هياخد باله من شغل البيت وانا بحاول وبابا شغال عشان عليه ديون والاستاذه ماري في ضغط عليه كل يوم وتبعته لي عندها ويفضل يتوسل ليها عشان تصبر وهيا تأهمله خالص وبعد ما تستمتع بي ذله بعد ساعه او اتنين كانت تقوله خلاص هسيبك لحد بكره وفي يوم قالتله هسيبك اسبوع في خلال الاسبوع ده بابا كان منشفها اوي عليا وعليه وبرضو مقدرش يسدد الفلوس بعد اسبوع راح لي الاستاذه ماري قالها انا اسف ارجوكي مقدرتش اتصرف في الفلوس وهيا مش بترد عليه كانت سايبه وهيا كانت بتقرا مجله الموضه راح بدا يقرب منها راحت شاورت بي ايدها انه يوقف مكانه راح بابا وقف مكانه وكمل كلامه قال ارجوكي يا ست هانم اتوسل اليكي انا هشتغل عندك ومش هبطل ولا اخد اجازه لحد ما اتصرف في الفلوس وهيا سايبه يتكلم براحته لحد ما هيا اتصدعت من كلام بابا الكتير راحت حطط الهاند فري في ودانها راح بابا سكت دقيقه راحت لقيت بابا مش بيحرك شفايفه وساكت راحت شالت الهاند فري وبصت عليه وقالتله سكت ليه بابا استغرب وبصلها وقالها حضرتك مش بتسمعي كلامي وحاطه الهاند فري بصت عليه وقالتله انت كنت عايز ايه بابا حس بي الاهانه ورجع يقولها انا اسف مقدرتش اجبلك باقي الفلوس اللي باقيه عليا قالتله انا هحط السماعه تاني في وداني وانتا اترجاني لحد ما ازهق من الاغاني وبعدها افكر اديك فرصه تاني ولا لا بص عليها جامد وقالها انا مش بترجاكي عشان تهنيني انا بعمل كده عشان مش معايا فلوس ومحتاج منك الصبر عليا مش تهنيني وتقلي مني لسه بتحط السماعه كانت راحت نزلتها وبصت عليه بي شراسه وقالتله هوا انت كمان مش عاجبك طيب تعالا مشئ وراها وقالتله بص عل الناس اللي شغالين نفس شغلانتك في الكاميرا بتاعت المصنع بص عليهم بابا قالها مالهم قالتله دول هوديهم قسم تاني وانت هتشتغل بدالهم كان المصنع عباره عن 50 مكنه خياطه كان كل صف 10 مكانات كان كل عامل يمسك صف وكان في نقص في العمال كان شغالين اربعه وهما المفروض خمسه المهم الاستاذه ماري غيرت القسم بتوع التلاته اللي مع بابا وقالتله هتلف عل 50 مكنه لوحدك لو اتاخرت عل القسم اللي بعدك هيتخصم من مرتبك قدامك شهر لو كملته عل خير كده انت سدد فلوس لو مش عل خير مش هيحصل خير ابدا .
الجزء التاني قريبا
[/size][/size][/size][/size][/color][/color]
Title: Re: الاستاذة ماري
Post by: Mhmd5 on November 15, 2017, 07:34:45 PM
ممتاز
واضح انها نشوفة
رجاءا كمل بأسرع وقت ممكن
Title: Re: الاستاذة ماري
Post by: Toto ka on February 05, 2018, 01:56:34 AM
جميل
Title: Re: الاستاذة ماري
Post by: dali on May 25, 2018, 08:54:14 AM
مشكووور
Title: Re: الاستاذة ماري
Post by: John_#1 on January 26, 2019, 12:03:58 PM
let us see the next parts