* زوجة حارس المبنى 3  Author: mazn Forum: قصص السيدة وخادمها 21/07/2018 (14:39)
* مذكرات زوج يعيش العبودية الجزء الثالث  Author: John_#1 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 21/07/2018 (13:18)
* FTV Girls HD Clips Collection  Author: scorpionsvn87 Forum: Feet Love 21/07/2018 (13:17)
* تشكيل جديد وكبير الحجم   Author: omarmessi Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 21/07/2018 (13:16)
* انجي محجبة مصرية  Author: nicolas Forum: Real Arabic Pictures 21/07/2018 (13:14)
* زوجة حارس المبنى 2  Author: Feet fuck Forum: قصص السيدة وخادمها 21/07/2018 (13:01)
* Bondage & BDSM / Torture Scenes  Author: werthrf Forum: Bondage & S/m 21/07/2018 (13:00)
* أقدام تجنن   Author: Feet fuck Forum: Real Arabic Pictures 21/07/2018 (12:59)
* مذكرات زوج يعيش العبودية الجزء لثاني  Author: John_#1 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 21/07/2018 (12:48)
* الزوج الذليل الجزء 4  Author: John_#1 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 21/07/2018 (10:29)
* الزوج الذليل الجزء 3  Author: John_#1 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 21/07/2018 (10:11)
* الزوج الذليل الجزء الثانى  Author: John_#1 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 21/07/2018 (09:55)
* الزوج الذليل  Author: John_#1 Forum: قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء 21/07/2018 (09:38)
* حصريا: اثار الحكيم   Author: rrrrr Forum: Arabic Celebs Feet & Series [2010 ---> 2017] 21/07/2018 (08:33)
* كلاب سميرة (محجبة مصرية)؛  Author: nokia Forum: Real Arabic Pictures 21/07/2018 (08:28)

Author Topic: الساديه بشكل غير رسمي2  (Read 1859 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Podedode

  • Member
  • **
  • Posts: 152
  • Activity:
    11.11%
  • Karma: 120
الساديه بشكل غير رسمي2
« on: April 16, 2018, 07:13:17 PM »

الساديه غير الرسميه
الحلقه التانيه
-الو
-الو مساء الخير يا أستاذه
-مساء الخير مين
-أنا عصام ال قابلت حضرتك امبارح فالكليه
-اه ازيك
-الحمد لله بخير انتي عامله ايه
-كويسه
-اتمنى مكونش اتصلت فوقت غير مناسب أو حاجه
-لا عادي
سرح عصام قليلا ثم نظر إلى الورقه سريعا
-أنا بتصل عشان موضوع التظلم تحبي نبدأ فيه امتا
-مشعارفه أنت شايف ف أمل من الحوار ده
-إنشاء الله احنا هنعمل ال علينا
-طلب ربنا يسهل لما ابقا انزل الجامعه
-طيب شكلك مشغوله جامد مع مع الولاد اليومين دول
- ولاد مين!
- ولادك
- ومين ال قالك ان أنا عندي ولاد
تعجب عصام من الرد
-حضرتك ال قلتي
-دهتا
-لما نحن بمحاصرة الدكتور أنور وانتى استاذنتي من المحاضره بحجة اولادك
سرحت دينا لثوان ثم ضحكت ضحكه خفيفه
-اه لأ ده مكانش كده خالص
-يعنى انتي معندكيش أولاد
-لأ طبعا هو أنا اتجوزت
- دينا أنا بكلم بجد ، انتي فعلا مش مجوزه!
- هي دي فيها هزار؟
- ايه ده ، ازاي ده
- ده ال هو ايه
- دينا انتي كام سنه ، ده لو ينفع اعرف طبعا
- 29
- معقوله !? ازاي يادينا متجوزتيش لغاية دلوقتي
-عادي يعني
سكت عصام وكان بحالة زهول بجد ثم أكملت دينا
- أنت مجوز
للاسف اه ، قصدي .. اه
- طب مالك ? ايه ال خلاك مستغرب اوى كده اني مجوزتش
-بصراحه يادينا مستغرب جدا ازاي واحده زيك تعد من غير جواز
- عادي اتخطبت كذا مره بس محصلش نصيب
نسي عصام الورقه التي كان سيستعين بيها بكلامه مع دينا وظل يحكي معاها مايقرب من 30 دقيقه الى ان شعر بأن مراته بدأت تتحرك قدامه كتير وبدأت تركز فالمكالمه وكده
-طيب أنا مش هطول عليكي وعل ميعادنا بعد بكره إنشاء الله
أغلقت دينا المكالمه وهي متأكده بأن عصام متيم بيها وليس معجب فقط، وأنه كمان كان مركز معاها من زمان
بينما جن جنون عصام
أين هذه الفتاه
كيف لم اتعرف عليها قبل زواجي ? ايه الحظ المهبب ده? أنا طول عمري حظي خره
فيوم الاحد ذهب عصام لمقابلة دينا وكانت ف أبهى صورها مما جن جنونه أكثر وشعر بأشد لحظات الندم لاسراعه بالزواج من فتاه تقليديه
-صباح الخير
-صباح الخير
-هو حضرتك اهلاويه
-عشان البادي الاحمر
- ده لو فريق الأهلي شاف البادي ده حي قرر تغيير زيه الرسمي عالفور
-هيلبسه بادي حريمي
-مانا قصدي عل الرئيس النسائي
ضحكت دينا وسألته عل التظلم
- لسه معملتش ، مستنكي
- أنا مش هت حاجه ، أنا عارفه النتيجه مسبقا
تضايق عصام صغير ثم استاذنها ف القيام به
-براحتك أنا هروح اسأل على حاجه كده عل ماتخلص
قرر عصام بعد ان تركته دينا العدول عن التظلم واللحاق
- معملتش التظلم ليه
- هعمله بعدين انتي هتسالي عن ايه ، لو ينفع اعرف طبعا
-بفكر اخد قرص ICDL فالمعهد بتاع هندسه
-فكره كويسه جدا
- المشكله بس اني عايزه اشتري لاب جديد
- يصل لما تشتري اللاب أنا تحت امرك اللاب بتاعي موجود
ابتسمت دينا قليلا
- سيبها بظروفها
-انتي جعانه؟
- يعني مش اوي
- متيجي ناكل عشان يبقا عيش وملح
كان يوما جميلا جدا بالنسبه لعصام خاصة أنه كان يختلس النظر لقدميها وصوابع أقدامها الفاتنه والمطليه بلون احمر فاقع ومخي
وكان يحاول القرب منها بشكل غير ملفت
رجع عصام العبيدي وحيه
بعد الدقائهما
خُبْرَ أَنْ يَتَصَلَّفَ فِيهَا بِالسَّبْقِ بِالْقُرْبَةِ بِمُؤْمِنَةِ الْمُرْتَقِبَةِ بِمُؤْمِنَةِ الْخِبَابِ
إتصل الإتصال

Offline jamal karam

  • Member
  • **
  • Posts: 125
  • Activity:
    3.89%
  • Karma: 0
Re: الساديه بشكل غير رسمي2
« Reply #1 on: July 09, 2018, 06:53:15 AM »
تستحق الكارمة , تبدو مثيرة القصة

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30