Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء => Topic started by: shadyshico on February 20, 2018, 11:01:10 PM

Title: اميره الشروق الحلقه الثامنة
Post by: shadyshico on February 20, 2018, 11:01:10 PM
تجاهلت خالد تماما ,, يطلع يشتكيني في الادارة يخصم من مرتبي يتحرق هو الشركه مليش فيه , و بدات اشتغل علي جهازي , في الغالب بكون في اول يوم الشغل مكسل و باخد ياعه علي الاقل عشان اتفاعل مع الشغل لكن في اليوم ده من اول ساعهخ انجزت نص الشغل اللي كان متكوم من زميلي بتاع شيفت بلليل , عدت ساعتين و بدات افقد تركيزي شويه , سجلت بريك ربع ساعه و طلعت ع الكافيتريا اجيب كوباية شاي عشان اطلع اشرب سيجاره , نزلت بره و قعدت في الجنينه اللي قدام الشركه و ولعت السيجاره و بدات هبه ترجع لتفكيري مره تانيه و في وسط الافكار الكتير اللي جات في راسي خطر في بالي فكره اني اخدها النهارده بلليل و نطلع علي اي قريه سياحيه في العين السخنه خصوصا ان النهارده الخميس و عندي اجازه الجمعه و السبت , مكنتش عايز البنت تزهق مني و كانت بحاول بقدر الامكان اني افكر في اي حاجه اعملها عشانها و ترفه بيها عن نفسها خصوصا انها ماسكه منصب اداري في شركتها و ضغط الشغل عليها كبير
و هتكون فرصه كويسه اني و انا معاها اغيرلها الجو و اخليها تستمتع بالوقت , طفيت السيجاره و اخدت كباية الشاي في ايدي و دخلت تاني علي جهازي , فتحت جوجل و بدات بدات ادور علي حجوزات القري السياحيه اللي في العين السخنه و اخترت اهدي قريه موجوده هناك عشان اضمن ان نكون براحتنا بقدر المستطاع , الاسعار كانت غاليه جدا لحجز يومين لكن حبي الشديد لهبه مخالنيش افكر كتير في الموضوع ده و علي طول اتصلت بالمكتب و حجزت يومين في شاليه مناسب , اتصلت بهبه عشان ابلغها و تعمل حسابها انها تستعد
انا : الو
هبه : الو
انا ازيك يا حبيبتي
هبه : الحمد لله عايز ايه اخلص عشان عندي شغل كتير
انا : انا حجزت يومين في العين السخنه و ان شاء الله هيكون معاد استلام الشاليه النهارده بلليل فحبيت اقولك عشان نستعد من بدري
هبه : ايه ده ليه حجزت و ليه ما قولتليش قبل ما تحجز
انا : حبيت اعملها مفاجاءه ليكي ايه رايك ؟
هبه : بصوت عصبي : مفاجاءه مطينه علي دماغك ايش عرفك اني عايزه اسافر او فاضيه النهارده
انا : بكره اجازه و انا افتكرت ان معندكيش حاجه النهارده
هبه : برضه كان لازم تقولي
انا : خلاص يا حبيبتي مفيش مشكله الغي الحجز و الو الو الو بعد ما سمعت صوت صفارة قفل الخط
رميت التلفون قدامي بعصبيه و مش عارف ليه هبه عملت كده لكن قولت في نفسي اني ممكن اكون اتسرعت و فعلا كان لازم استاذنها الاول قعدت خمس دقايق افكر اعمل ايه و قررت اني الغي الحجز , و لسه بمسك التلفون عشان اتصل بالمكتب لقيت هبه بتتصل عليا
انا : الو
هبه : انت لغيت الحجز و لا لسه
انا : لا لسه
هبه : خلاص يا حبيبي ما تلغيهوش مش عايزه ازعلك لكن بعد كده متعملش اي حاجه غير لما تعرفني الاول
انا : تحت امرك يا حياتي
هبه : اوك يلا اقفل و كمل شغلك و ما تضايقش نفسك
انا : اوك يا مولاتي
اوف انا نسيت نفسي نسيت اني قاعد في وسط ناس و في الشركه ,,,, كلمة مولاتي لفتت انتباه كل زمايلي و لقيتهم كلهم بيبصوا عليا ,,,, بصيت عليهم بصدمه فكل واحد فيهم لف راسه تاني قدام جهازه و كمل شغله ,,,,,, قولت في نفسي احيه انا متخلف ايه اللي انا هببته ده يا تري الناس تكون فهمت يا تري ايه اللي بيدور في راس كل زميل و زميله دلوقتي اتعصبت و قولت في نفسي خلاص اللي حصل حصل و طز في اي حد و اللي عايز يفهم حاجه يفهمها و كملت شغلي بشكل طبيعي , الساعه بقت اربعه و فاضل ساعه و اخلص شغلي , كلمتني هبه و قالتلي انها استاذنت ساعتين بدري عشان تروح و تحضر شوية حاجات قولتلها انا فاضلي ساعه و اطلع قالتلي خلص براحتك و تعالا عشان نكمل مع بعض تجهيز حاجتنا للسفر و قفلت معايا , بعد ساعه طلعت بسرعه ركبت عربيتي و انطلفت ع الشروق و وصلت بعد نص ساعه , فتحت باب الفيلا و دخلت و قلعت جزمتي و لبست الشبشب و طلعت عشان اساعد هبه , لقيت هبه قاعده في اوضتها و تقريبا جهزت معظم حاجتها سلمت عليها و وطيت بوست الارض قدامها و قالتلي يلا جهز حاجتك عشان نمشي , قولتلها حضرتك لسه زعلانه مني , مسكتني هبه من ودني و قالتلي لا خلاص لكن يا جزمه ما تعملهاش تاني , قولتلها تحت امرك يا مولاتي و قومت فتحت الدولاب و طلعت شنطتي و بدات احضر حاجاتي و هبه واقفه جمبي بتحضر حاجتها , عدت تقريبا نص ساعه لحد ما خلصنا كل حاجه , اخدت الحاجات و نزلتها في العربيه و رجعت تاني عشان اقفل الانوار و كل حاجه في الفيلا و خرجنا , جريت بسرعه و فتحت لهبه الباب اللي ورا و ركبت و ركبت و مشينا , رفعت هبه رجليها الاتنين ع المسنده اللي جمبي و قالتلي تخيل اني من الصبح كقعدتش و مقلعتش جزمتي , مديت ايدي اليمين بسرعه و قلعت هبه جزمتها , بدات هبه تفرد صوابع رجليها المرهقه و ريحة رجليها القويه الحلوه بدات تدخل مناخيري و مسكت جزمه هبه و حطيت مناخيري جواها و انا بشم احلي ريحه , ضحكت هبه بصوت عالي و هيا بتقولي للدرجه دي وحشتك ريحة رجلي يا خدامي , قولتلها طبعا يا مولاتي , قالتلي هبه لما نوصل هخليك يا خدام تعملي مساج ضروري و تستمتع باحلي ريحه بين صوابع رجليا , اتحمست جامد و انا سايق في انتظار اللحظه اللي هنوصل فيها و استمتع برجلين مولاتي , طلعنا علي الطريق و قالتلي هبه اوقف عند اقرب مطعم عشان انا ماكلتش اي حاجه عشان تجيبلي حاجه اكلها , بعد حوالي عشره كيلو دخلت علي بنزينه في كل الخدمات و ركنت امرتني هبه اني البسها الجزمه عشان تنزل تختار هي بنفسها , لبست هبه الجزمه و نزلنا من العربيه و قولتلها هروح انا السوبر ماركت اجيب شوية حاجات عبال ما حضرتك تيجيبي السندوتشات و مشيت , بعد ما جبنا حاجتنا و ركبنا العربيه و انطلقنا رن تلفوني بصيت في التلفوني لقيته مديري في الشغل رديت عليه و قالي بكره لازم تيجي ضروري لان زميلك اشرف تعبان و مش هيقدر يجي و لازم حد يستلم الشيفت مكانه , رديت عليه و قولتله انا علي طريق سفر دلوقتي و رايح سفريه مهمه و مستحيل ارجع حاول يا استاذ خالد انك تشوف حد غيري , رد عليا خالد بعصبيه و قالي مفيش حد غيرك , واضح ان خالد لسه فاكر الموقف بتاع الصبح و عايز يعمل معايا مشكله و خلاص لان باين من نبرة صوته , اعتذرتله بهدوء و قولتله انا قولت لحضرتك اني مسافر و مش هقدر ارجع انا اسف , قفل معايا خالد الخط و انا متاكد انه هيحاول يعمل معايا مشكله , لكن يعمل اللي يعمله انا ما صدقت اني اطلع رحله مع مولاتي و مستحيل ارجع فيها مهما كانت النتايج , نغوتني هبه بكعب جزمته الممدوده جمبي و هيا بتقولي في ايه يا خدامي , قولتلها مفيش حاجه يا ست الكل مشكله صغيره و هيحلوها ان شاء الله و ناولتني هبه السندويتش بتاعي و اتغدينا و احنا ع الطريق , بعد حوالي ساعه و نص وصلنا القريه سالت الحارس علي باب القريه عن مكتب الادارة و دخلنا , القريه صغيره و فعلا لقيت عدد الناس فيها قريب و ده فرحني جدا لاني كنت عايز بقدر الامكان الهدوء عشان نستمتع بوقتنا , عجبتها هبه القريه و احنا ماشيين و قالتلي كويس انك اخترت المكان ده , وصلنا عند مكتب الاداره و نزلت اخدت مفتاح الشاليه بعد ما عرفت مكانه و رقمه و مشيت ,
وصلنا عند الشاليه نزلت من العربيه و فتحت الباب لهبه و فتحت باب الشاليه و دخلتها و رجعت عشان اجيب كل اغراضنا , بعد ما جبت الاغراض سالت هبه عن الشاليه اللي اخدت فيه لفه و قالتلي كويس مش وحش , قعدت هبه في الصاله علي الكنبه اللي قدام التلفزيون و رفعت رجلها علي الطرابيزه جريت بسرعه تحت رجلين هبه و قلعتها الجزمه ببوئي و حطتها قدامها و قلعتها شرابها النايلون ببوئي , امرتني هبه اني احط الفردتين في بوئي و خلتني انام ع الارض تحت الكنبه و وشي تحت رجلها بالظبط حست هبه بالراحه بعد ما قلعت الجزمه و الشراب حطت رجلها الشمال علي رقبتي و حطت رجلها اليمين علي وشي و بدات تدخل مناخيري بين صوابع رجلها , شرابات مولاتي هبه في بوقي و رجلها التانيه دايسه بيها علي رقبتي و انا مش بتنفس اي حاجه غير الريحه اللي طالعه من صوابع رجل حبيبتي , هبه قعدت تدعك صوابع رجلها المرهقه في مناخيري و كانت ريلاكس جدا مفيش حاجه احسن من ان ان الست تدعك رجليها المرهقه في حاده طريه تحتها و بدات هبه تدعك بقيت رجلها بوشي و تدوس عليه جامد فضلت هبه تعمل مساج لنفها بوشي و مناخري لمدة خمس دقايق و هي بتقلب في قنوات التلفزيون و انا نايم تحتها و وشي بيتفعص من رجلها و ببلع كل اللي بنزل من شرابتها النايلون اللي في بوئي , شالت هبه رجلها اليمين بعد ما دلكتها و حطتها علي رقبتي و حطت مكانها رجلها الشمال عشان تدلكها , قعدت هبه تدلك في رجلها التانيه و كل ما يمر الوقت كل ما انا اتحمس اكتر و اتعب , بصت عليا هبه و شافت تعبيراتي المنسجمه في حب رجليها لطشتني بالالم و ضحكت عليا و قالتلي مبسوط من خدمتي يا خدامي , قولتلها طبعا يا مولاتي , قالتلي هبه انا مجرد مدعكه لرجلي مش اكتر من كده و لطشتني تاني بالالم بقوه اكبر من الالم الاولاني , قولتلها شكرا يا مولاتي انك خليتيني مجرد مداس لرجلك الجميله , ضحكت هبه ضحكه مغروره و هيا بتقولي مش فاهمه منك حاجه لان الشربات اللي في بوئي كانت يا دوب بتخليني اتكلم بالعافيه , قالتلي هبه قول كده تاني اللي قولته مسمعتش , قولتلها تاني لكن طبعا ما فهمتش و لا كلمه و ضحكت جامد , هبه كانت عايزه تسمع صوتي و الشراب في بوئي و تضحك و تستمتع باذلالي و انا تحت رجليها سجاده و مش عارف اتكلم , خلصت هبه دعك رجليها الاتنين في وشي و قالتلي قوم يا حيوان هاتلي شبشبي من الشنطه و طلع الفوطه و البيجامات عشان اخد دوش , قومت بسرعه من مكاني و روحت طلعت الحاجات و رجعت لهبه و شبشبها في بوئي و انا ماشي علي ايديا و ركبي , وطيت و لبست هبه شبشبها ببوئي و قامت ركبت علي ظهري عشان اوصلها للحمام , نزلت هبه من علي ظهري و دخلت الحمام بعد ما اخدت الفوطه و الغيرات و البيجامه و امرتني اني اروح اطلع الحاجات من الشنطه و ارتبها عبال ما تخلص هيا الدوش , احركت بسرعه عشان ارتب الاغراض و احطها في مكانها و طلعت الاكل و الخضار اللي كنت جايبه معايا و حطيته في التلاجه , سمعت صوت باب الحمام بيتفتح فجريت بسرعه و نزلت علي ركبي و ركبت هبه علي ظهري و شدتني من شعري و قالتلي وديني ع الاوضه , وصلت هبه للاوضه و وقفت قدام التسريحه عشان تسرع هبه شعرها و تنشفه , بعد خمس دقايق خلصت هبه تسريح شعرها و قامت قلعت شبشبها و مددت علي السرير و قالتلي يلا روح و حضر العشا عبال ما امدد شويه و اتكلم مع ماما في الفيس لاني مرهقه جامد
Title: Re: اميره الشروق الحلقه الثامنة
Post by: hatem77 on February 21, 2018, 09:12:35 AM
كارما مستحقة قصة أكثر من رائعة إستمرررررررررر
Title: Re: اميره الشروق الحلقه الثامنة
Post by: amjad561 on February 21, 2018, 12:52:45 PM
احلى شي بالقصة التفاصيل الصغيرة
كارما مني
Title: Re: اميره الشروق الحلقه الثامنة
Post by: John_#1 on March 03, 2018, 01:50:22 PM
that is again good. but I would recommend to change some of the details because you repeated them too frequently.. great job at any rate
Title: Re: اميره الشروق الحلقه الثامنة
Post by: saeed2122 on May 09, 2018, 02:15:35 AM
قصه جميله جميله..ياريت تواصل
Title: Re: اميره الشروق الحلقه الثامنة
Post by: dali on May 25, 2018, 08:47:27 AM
تستاهل كارما