Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء => Topic started by: GoldenTiger on March 08, 2019, 01:22:33 PM

Title: رنا وعشيقها الصغير ... الجزء السادس عشر
Post by: GoldenTiger on March 08, 2019, 01:22:33 PM
سار اليوم بشكل طبيعي .... وجاء وقت النوم
 نهضت وانا اقول لسحر : انا دخله انام .. اراد طارق اللحاق بي كالعادة .. قالت سحر : خلي بوبي عندي يارنا .. انا عوزاه شويه .
 قلت طارق : خليك عند ستك سحر .. ثم ذهبت لغرفتي ..
 لم أستطع النوم مباشرة ... كنت اود معرفه ماذا سوف تفعل سحر بطارق ... وكيف سوف تتعامل معه .. فكرت بالرجوع لارى بنفسي ما يحدث ... لكني تراجعت .
 وبعد تفكير طويل غلبني النوم .
 
 استيقضت بالصباح ... ناديت على طارق .. جاء وسجد عند اقدامي كالعادة .. وفعل مايفعله كل صباح من تقبيل وشم .
 قلت له : بوبي .
 قال : تحت امرك ياستي
 قلت : احكي لي بالتفصيل ايه الي حصل امس بينك وبين سحر .. عوزه اعرف كل حاجه بالتفصيل الممل .
 
 قال طارق : تحت امرك ياستي ... اول محضرتك مشيتي انا رحت وجلست عند رجلين ستي سحر .. فضلت ستي سحر تهز برجليها ادام وشي .. وتلمس شفيفي وخدي بصوابع رجليها .
 
 بعد شويه قامت ستي سحر ومشيت على غرفتها .. وانا مشيت وراها على ايديا ورجليا ... راحت جلست على السرير وانا جلست مكاني عند رجليها .
 فقالت لي : انا وانت لوحدنا .. تحب اناديك طارق ولا بوبي ؟؟
 فقلت : انا بوبي ياستي سحر .. انا كلبك وخدامك وخدام رجليكي ... ورحت ساجد ليها وبوست رجليها .
 
 فقالت لي : ماشي يابوبي .. انا عيزاك تفتح الدولاب وترتب ملابسي كويس .
 فقلت لها : تحت امرك يا ستي وقمت رتبت الدولاب ... وبعد ماخلصت رجعت وجلست تحت رجليها ..
 
 قامت من مكانها وراحت تبص على الدولاب .. ورجعت جلست على السرير وقالت لي : برافوو عليك يابوبي .. ترتيبك حلوه.
 قلت لها : انا تحت امرك ياستي .
 
 قالت : مش عوز مكفأتك ؟
 رحت نازل على رجليها وبوستها .. وهي سبتني ابوس رجليها اكثر من عشرين مره .
 بعدين قالت لي : روح اعمل لي عصير .
 رحت عملت العصير .. ورجعت نولتها العصير .. ورجعت مكاني عند رجليها .
 
 شربت العصير .. وبعد شوي قالت لي : انا شفتك يابوبي وانت بتاكل .. لكن عوزه اشوفك وانت بتشرب .
 
 انا مافهمتش هي تقصد ايه .. لكن هي راحت صبه شويه عصير على الارض .. ففهمت هي عوزه ايه .. ورحت نازل ولحست العصير من الارض .
 
 ضحكت ستي سحر .. وبعد شوي صبت شويه عصير على رجلها اليمين وكانت لبسه جزمتها ... وهزت رجلها قدامي .
 
 انا نزلت على رجليها .. ولحست العصير من على رجلها ومن على جزمتها .. لكن كان في عصير دخل وسط جزمتها وبين صوبعها .. كنت احاول ادخل لساني على قد ما اقدر .. وهي شفتني مش قادر اوصل للعصير
 
 فقالت لي : قلعني الجزمه .. ونظفها ونظف رجلي كويس يابوبي ... رحت مقلعها الجزمه ولحست كل العصير الي كان وسطها .. ولحست العصير الى على رجلين ستي سحر والي بين صوبعها .
 
 بعدها قالت لي : روح نام يابوبي بس مش عوزه رنا تعرف الي حصل بينا .. انت فاهم  ؟
 قلت لها : فاهم ياستي .
 
 لم اتوقع ان سحر سوف تفعل ذلك مع طارق وبهذه السرعة .
 
 قلت لطارق : خلاص يابوبي انا مش حقول لسحر اي كلمه من الي انت قلتها .. واي حاجه تحصل بينكم تعالى قولها لي .. انت فاهم ؟؟
 هز طارق راسه ..
 
 قلت له : افتح بؤك ... تفوووووو . مبسوط يابوبي ؟؟
 هز راسه وسجد لي .
 
 استيقظت سحر وتناولنا الفطور معا وطارق تحت اقدامنا .. وكانت سحر تداعب طارق بقدميها وترمي له الاكل مره على قدمي ومره على قدمها .
 
 بعد الاكل جلسنا نتحدث وطارق تحت اقدامنا .
 سألت سحر : بوبي عمل معاكي ايه امس ؟
 
 نظرت الى طارق وقالت : رتب الدولاب وعملي عصير وبعد كده سبته يروح ينام .
 
 قلت لطارق : شاطر ياكلبي .. افتح بؤك ... تفوووو
 اندهشت سحر وقالت : ده عقاب ولا مكفأة يارنا ؟
 
 ضحكت وقلت لها : شوفي رد فعله وانتي تعرفي
 طارق ابتلع البصقه وسجد عند قدمي ثم اخذ يقبل اقدامي شكرا لي .
 
 تعجبت سحر وهي تقول : بوبي ده مواهب عليا ههههههه
 
 خرجنا انا وسحر .. وعدنا في المساء وتكرر نفس الروتين .. استقبلنا ... خلع احذيتنا .. غسل اقدامنا ودلكها .
 
 في المساء ذهبت للنوم وتركت طارق تحت اقدام سحر .
 
 عندما استيقظت بالصباح ... بدء طارق يحكي لي .
 
 طارق : بعد ماحضرتك دخلتي تنام ... سحر طلبت مني اجي وراها لغرفتها
 
 دخلت الغرفه وجلست على السرير .. وانا جلست عند رجليها .
 
 مدت رجليها عند شفيفي .. بدت ابوس في رجليها .. فراحت سحباها ..
 
 وقالت لي : انا زعلانه منك يابوبي ومش اخليك تبوس رجلي تاني
 
 قلت لها : انا كلبك وتحت امر جزمتك يستي ومستحيل ازعلك ... ورحت مقرب لرجليها عشان ابوسها .
 
 رحت سحبه رجليها مره ثانيه وقالت لي : يعني انت بتحب رنا تتف في بؤك وانا لا ؟؟
 
 قلت لها : انا نفسي ان حضرتك تتفي في بؤي .. انا خدامك .. انا عبدك ... ده شرف لي ياستي ... ونزلت ابوس الارض جنب رجليها عشان ترضى عني .
 
 قالت : انت عبدي ؟؟
 قلت : انا عبدك وعبد رجليكي ياستي
 
 قالت : انت عوزني اتف في بؤك ؟؟
 قلت : ياليت يامولاتي .
 
 قالت : مستعد اصربك ١٠ اقلام على وشك عشان اتف بوشك ؟
 قلت : طبعا مستعد ياستي .
 
 راحت ضرباني كف قوي .. وجعني وحسيت بدوخه ..
 
 قالت : دي عينه من القلم بتاعي .. انا بضرب جامد .. عوزني اكمل عشان اتف في بؤك ؟؟
 
 بصراحة ياستي رنا القلم وجعني جاامد ومكنتش عوزها تكمل بس خفت تزعل مني .
 
 قلت لها : كملي ياستي انا مستعد اموووت عشان حضرتك تتفي في بؤي .
 
 راحت ضرباني قلمين
 
 وقالت : اكمل ؟؟
 
 قلت لها كملي يامولاتي انا خدام تراب جزمتك
 
 ضربتني ١٠ اقلام كل قلم اقوى من الي قبله ..
 
 بعدها قالت لي خلاص روح نام مش اتف في بؤك
 
 انا كنت ماسك نفسي بالعفيه .. ولما سمعتها قالت كذا .. ارتميت على رجلها وانا اعيط واقول لها ارحميني ياستي ارجوكي ارحميني ... ارحمي عبدك .. ارحمي خدامك .. ارحمي كلبك ...
 
 ومش عرف ازاي مسكت جزمتها وانا مش بوعيي .. وفضلت ابوس فيها واقول لها : ارحميني ياجزمة ستي .. ارحميني انا خدام ترابك ..
 
 وهي لما سمعتي بكلم جزمتها .. راحت ضحكت جااامد اووي اووي .. وعيونها دمعت من الضحك .. ورحت قالت لي تعالى افتح بؤك .. وتفت .
 
 بلعت تفتها وسجد ليها .
 
 قالت لي روح نام ياعبد جزمتي ويويلك لو رنا عرفت بالي حصل .
 
 
 
 
 
 
Title: Re: رنا وعشيقها الصغير ... الجزء السادس عشر
Post by: kenawy on March 08, 2019, 11:42:10 PM
حلو جدا كارما
ياريت باقي الاجذاء تنزل بسرعة يا باشا
Title: Re: رنا وعشيقها الصغير ... الجزء السادس عشر
Post by: Donato on March 09, 2019, 02:32:30 AM
حلو جدا كارما
Title: Re: رنا وعشيقها الصغير ... الجزء السادس عشر
Post by: amjad561 on March 09, 2019, 10:56:14 PM
كارما مني
و في انتظار الباقي
Title: Re: رنا وعشيقها الصغير ... الجزء السادس عشر
Post by: Chubby.t76 on March 10, 2019, 01:45:50 AM
من اروع القصص ... مبدع في طريقة الكتابة وفي بناء القصة... شكرًا لك
Title: Re: رنا وعشيقها الصغير ... الجزء السادس عشر
Post by: slavvikk on March 12, 2019, 04:01:00 PM
unique
Title: Re: رنا وعشيقها الصغير ... الجزء السادس عشر
Post by: bachar on March 13, 2019, 02:16:05 AM
قصة ممتعة و لكن الاطالة بتنزيل الاجزاء تجعل الامور مملة
Title: Re: رنا وعشيقها الصغير ... الجزء السادس عشر
Post by: John_#1 on March 13, 2019, 11:21:06 AM
fantastic.. but why you write after a long delay?!
Title: Re: رنا وعشيقها الصغير ... الجزء السادس عشر
Post by: tareq bassam on March 15, 2019, 05:15:05 AM
karma
Title: Re: رنا وعشيقها الصغير ... الجزء السادس عشر
Post by: slavvikk on March 18, 2019, 11:36:07 PM
best story on the site
Title: Re: رنا وعشيقها الصغير ... الجزء السادس عشر
Post by: Ftrest2018 on March 25, 2019, 04:11:40 AM
Karma

Very nice, good job.
Title: Re: رنا وعشيقها الصغير ... الجزء السادس عشر
Post by: kenawy on March 27, 2019, 04:42:57 PM
اتاخرت علينا اوى يا باشا في باقي الاجزاء
Title: Re: رنا وعشيقها الصغير ... الجزء السادس عشر
Post by: Toto ka on April 22, 2019, 02:28:42 AM
كارما
Title: Re: رنا وعشيقها الصغير ... الجزء السادس عشر
Post by: zb on August 06, 2019, 07:53:41 AM
Good job