* بطون اقدام جيهان قمرى  Author: kilo Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 15/12/2017 (09:37)
* مقطع جدييييد قصييير للملكه لميييس   Author: body100 Forum: Music Vidoe Clips & Mobile Clips _ Short Clips _ Sound Records 15/12/2017 (09:25)
* الملكة ليان الجزء ١  Author: mido2014 Forum: Series Arabic Stories (قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء) 15/12/2017 (09:19)
* حد يقدر يمسك نفسه قدام القعدة ديه ؟  Author: eme01222 Forum: Real Arabic Pictures 15/12/2017 (09:18)
* رجلين صاحبتى ام مينا بالشراب والجزمه والشبشب   Author: eme01222 Forum: Real Arabic Pictures 15/12/2017 (09:11)
* رجلين الفلاحات وهم ركبين حمار  Author: eme01222 Forum: Real Arabic Pictures 15/12/2017 (09:04)
* teen or milf ?!  Author: eme01222 Forum: Real Arabic Pictures 15/12/2017 (09:01)
* صور رجلين الفلاحات وهم ركبين حمارالجزء التانى  Author: eme01222 Forum: Real Arabic Pictures 15/12/2017 (08:55)
* اعلاميه لبنانيه   Author: omry_5000 Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 15/12/2017 (08:23)
* zeina again  Author: hannypotter555 Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 15/12/2017 (07:43)
* لمحبي الخلاخيل  Author: sab3awy_81 Forum: Real Arabic Pictures 15/12/2017 (07:38)
* عدنا مع صور كبيره الحجم   Author: lordoftheplayers9 Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 15/12/2017 (07:37)
* zeina & hala shiha  Author: vipsex Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 15/12/2017 (07:37)
* رجلين عايزة خدام  Author: sab3awy_81 Forum: Real Arabic Pictures 15/12/2017 (07:37)
* QUEEN ARYAM  Author: vipsex Forum: Arabic Celebrities Pictures [2010 ---> 2017] 15/12/2017 (07:35)

Author Topic: الاستاذة ماري 8  (Read 1043 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline rami-Ali

  • Member
  • *****
  • Posts: 32
  • Activity:
    7.22%
  • Karma: 19
الاستاذة ماري 8
« on: December 04, 2017, 01:12:17 PM »
لقيت صوت عربيه روحت بسرعه عل الباب اشوف مين لقيت بنت في سني او اصغر مني بس جميله جدا وعنيها واسعها وبتقولي انت الخدام الجديد قولتلها ايوا حضرتك بس حضرتك مين قالتلي ستك الصغيره بنت ستك الكبيره بصيت بي استغراب وقولتلها بس اول مره اعرف قالتلي وانت هتحقق معايا روح شيل الشنطه وطلعها فوق قولتلها تحت امرك مسكت الشنطه وهيا داخلت قعدت في الرسبشن ودخلت وراها قولتلها احطها فين الشنطه دي يا ستي قالتلي طلعها فوق قصاد اوضه ماما قولتلها حاضر وطلعت داخلت الشنطه ونزلت تاني وقولتلها نورتي الفيلا ياستي قالتلي روح اعملي عصير قولتلها تحت امرك روحت ورجعت تاني قولتلها تشربي عصير ايه صح ياستي ضحكت وقالت انت شكلك مش مظبوط وايه لبس البنات اللي انت لابسه ده انت منظرك يضحك اصلا بصيت في الارض ومقدرتش اتكلم راحت قالت انا مش بشرب عصير من ايد اي حد انا عايزه عصير جهينه رمان واخلص قولتلها تحت امرك ورحت جبت العصير بسرعه وجيت قولتلها اتفضلي العصير قالتلي ميرسي وقولتلها تومري بي اي حاجه تاني قالتلي لا روح انت ورحت عل المطبخ عشان احضر العشاء لي ستي الكبيره وانا بجهز في العشاء قعد افكر الفتره دي ان ستي الصغيره جميله جدا وانا مكسوف اعيش خدام ليها وكمان مش خدام وبس لا ده ستي الكبيره هتفضل تذلني اكيد قدامها وتهيني بس بصراحه اكيد جمال ستي الكبيره هتكون تطلع ايه غير واحده اجمل منها او في جمالها توقف التفكير والكلام اللي في دماغي عل صوت عربيه ستي الكبيره روحت عشان افتحلها الباب وانا بعدي عل الرسبشن لقيت ستي الصغيره بتلعب في الموبيل بتاعها وراحت قالت متقولش لي ستك ان انا هنا عايزه اعملها مفاجاه قولتلها امرك ووصلت عند الباب وفتحت لقيت ستي الكبيره داخله وقولتلها حمدلله عل سلامتك لقيتها مردتش ودخلت وقالتلي حضرت العشاء قولتلها ايوا يا ست هانم وهيا وداخله لقيت بنتها وقالت في دهشه ساره راحت بنتها بصت عليها وقالتلها ماما وخده بعض بي الاحضان وانا قاعد اتفرج وهما بيحضنه بعض وقفت لحظه وقولت لي نفسي ازاي ستي الكبيره عندها مشاعر وبتحس وبتحب مع اني شويه وكنت هنسئ ان هيا عندها قلب اصلا قعده يتكلمه مع بعض وعرفت ان ستي الصغيره ان دراستها في كندا ونازله اربع ايام عشان تطمن عل ستي وترجع لي الامتحانات قولت لي نفسي الحمدلله عشان منظري قدامها وهيا وستي بتهيني المهم بعد ما خلصه كلام لقيت ستي بتقولها قومي غيري لبسك وريحي عشان اكيد جايه تعبانه قالتلها ستي الصغيره اها انا مش قادره اقوم رجلي وجعاني بصت عليا ستي الكبيره وقولتلي اطلع استناني فوق قولتلها تحت امرك وطلعت واستنيتها قدام باب الاوضه وبعد خمس دقايق لقيتها جاتت وفتحت الباب عشان تدخل ودخلت وقعدت عل السرير وقالتلي تعالا اقلعلي الجذمه واقفل الباب وراك قولتلها حاضر وقفلت الباب وقربت منها وقعد عل ركبي عشان اقلعلها الجذمه وبعد ما خلصت لسه بقوم اشيل الجذمه راحت قالتلي انت استاذنت عشان تقوم ليه عايز تذيد في اخطائك بصيت في الارض وقولتلها انا اسف راحت قالتلي المهم ستك ساره هتقعد اربع ايام لو جاتت في يوم شكت منك زي دلوقتي ما عملت هيكون يومك اسود انا لحد دلوقتي معملتش حاجه بس اللي جاي هيكون اصعب بعد ما بقيت تحت رجلي فا خليني اذلك خفيف بدل ما تتذل بجد بصيت عليها وقولتلها كل ده ولسه انا بحاول والله ما اخليكي تزعلي مني واخليكي مبسوطه ليه دايما بتخوفيني من حضرتك ليه عايزه تضيعي مستقبلي وهوا فعلا ضاع وحرمتيني اني اعيش مع ابويا واكون وسط صحابي وكمان عايزه تذليني وتهنيني هوا انا عشان ماليش حد يسندني تعملي معايا كل ده بصت عليا بي غضب وقالتلي انت ليه دايما بتغضبني انت ليه مش عايز تقتنع انك خلاص بقيت خدام وتحت رجلي واعمل فيك اللي انا عايزه وكمان شايفني معنديش قلب انا اللي بعمله معاك محدش في الدنيا هيعمله من فلوس واكل وشرب وعيشه تاني وكمان ابوك هيعيش معاها فلوس اللي بتشتغل بيها ولو عل التعليم انا اتصرفت وهتروح عل الامتحان عل طول وبلمره تشوف صحابك بصيت عليها وقولتلها ما حضرتك هتديني كل ده وهتاخدي مني كل ما املك بصت عليا وقالت هات الجزمه اللي ماسكه دي قولتلها اتفضلي راحت ضربتني عل راسي بيها وحطيط ايدي عل راسي وانا بتوجع من الضربه وبصيت عليها وانا مكسور ومش قادر اعمل حاجه والتزمت الصمت راحت قالت خد الجزمه مسكت منها الجذمه وقالت ايه رايك في كل ما تملكه قصدك كرامتك ضربتها بي جذمتي اللي انت دلوقتي ماسكه ومش هتنزل الارض وانا مش لابسها في رجلي ايه تاني تملكه حياتك طيب حط فرده الجذمه اللي ضربتك بيها حطها فوق راسك بصت في دهشه ولقيت صوتها عالي وهيا بتزعق فيا حط الجذمه فوق راسك من قوه صوتها اترعبت وحطيط فعلا الجذمه فوق راسي تلقائي راحت قالت حياتك دي تحت جذمتي اسمع يا حيوان انت تلاقي ستك ساره دخلت اوضتها هتروح تخبط عليها لحد ما تقولك خش تدخل وتعملها مساج لي رجليها ولو عايزه تتعشاء تعملها اللي هيا عايزه ولما تخلص حط الاكل عل السفره وتعالا خبط علينا وانت عارف هتخبط ازاي وانا باصص في الارض وبدمع قولتلها تحت امرك ورحت حطيط الجذمه في الجذامه وطلعت ورحت عند الاوضه بتاعت ستي ساره من اول خبطه ردد عليا وقالتلي ادخل ودخلت لقيتها ممدده جسمها عل الانتريه وماسكه الموبيل وقالتلي عايز ايه قولتلها ستي قالتلي اعملك مساج لي حضرتك راحت ضحكت وقالتلي قصدك رجل حضرتك عل العموم تعالا اقعد جمب رجلي لحد ما اخلص كلام مع صحبتي ورحت قعد عل ركبي كانت ممدده وحاطه رجلها بره الانتريه وقعد جمب رجلها بعد عشر دقايق ومكسف من منظري قدامها وكمان بفكر في اللي حصل وانا بدمع لقيتها بتقولي وهيا مش باصه اخلعلي الجذمه واعملي مساج يلا قولتلها تحت امرك بدات اخلع الفرده الاوله بصراحه رجليها حلوه خالص وضوافها طويله مع انها رجليها صغيره وبدات اعمل مساج لقيت رجليها عامله زي الملبن في ايدي وبعد ما خلصت بدات اعمل في التانيه وقالتلي انت بتعرف تعمل مساج وهيا برضو مش باصه عليا وانا بعمل الرجل التانيه وقربت اخلص حسيت انها باصه عليا ولقيت رجليها بتقرب من وشي بسرعه ومسحت دمعتي بي رجليها بصيت عليها وسبت الرجليها التاني وانا منفعل وقلبي بيدق وبتقولي مالك بدمع ليه مين زعلك ..
الجزء التاسع قريبا

Offline خدام الملكة عفاف

  • Member
  • *****
  • Posts: 48
  • Activity:
    5.56%
  • Karma: 0
Re: الاستاذة ماري 8
« Reply #1 on: December 13, 2017, 07:23:49 PM »
very good

Proceed

Offline خدام الملكة عفاف

  • Member
  • *****
  • Posts: 48
  • Activity:
    5.56%
  • Karma: 0
Re: الاستاذة ماري 8
« Reply #2 on: December 13, 2017, 07:26:41 PM »
nice topic , proceed on that

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29