Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء => Topic started by: amera on May 31, 2018, 12:18:18 AM

Title: المعلمة نواعم الفصل الثالث
Post by: amera on May 31, 2018, 12:18:18 AM
الفصل الثالث و الاخير من المعلمة نواعم

د
تنويه :
كل الشخصيات و الأحداث في هذه القصة من وحي الخيال ولا تمت للواقع بصلة و أي تشابه فيها وبين الواقع هو من محض الصدفة  ....
المأمور الجديد لخبط الدنيا و بدأ يحاربني حرب ضروس بالذات مع قدوم مسجونة جديدة كانت حوالي في منتصف الأربعينات بس كانت معلمة كبيرة برا يعني مخدرات تلاقي تجارة اعضاء ميضرش تجارة بالبشر حلو دعارة كويس لية في كل حاجة شمال بالمختصر كوكتيل وساخة و كان واضح من تعامل الصولات و الشرطيات معاها انها هتبقى المعلمة و أنه المأمور الجديد عايز يسحب من تحتي البساط يعني عشان هي تنفرد بالسجن كله ، و على الرغم من اني كبيرة السجن و المعلمة الا انها حتى معدتش عليا و بقيت بشوف كمية الأمور اللي بتتوقف على مريم من مخدرات وحتى الشراميط اللي بيحبوا يتناكوا بدأ عددهم يقل ، فمكنش قدامي الا اسأل الصول تفيدة عن الموضوع
نواعم : في أية بقى يا تفيده مالك داخلة فيا شمال اليومين دول جرالك اية
تفيدة : مش بأيدي يا معلمة المأمور الجديد مشدد علينا التعامل معاكي او مع اتباعك و حول التعامل لحسنة اللي بيجهزها عشان تبقى المعلمة الجديدة
نواعم : برافو دا انتوا كدا عايزين السجن يولع ، عموما سيبك من الخول المأمور انا هعرف ازاي اخليه يجيي راكع لعندي المهم فهميني اية وضع حسنة دي .
تفيده : دي حاجة الافرانكا خالص معلمة بس مش من معلمات زمان لا دي حاجة نظيفه و دماغها كبيرة ليها في كل حاجة حتى لو عايزة لبن العصفور  و اتمسكت بهروين هي و صبياتها و كلهم دخلوا السجن 15 سنة زيك كده بس هي جايبة حمايتها معاها يعني الوصول ليها مش هيبقى سهل .
نواعم : من الناحية دي متقلقيش هوصلها و هجيب مناخيرها الارض و هخلي السجن كله ينيكها هي و صبياتها بس هعوز منك خدمة يا تفيده
تفيدة : اي حاجة هترجع المصلحه انا معاكي ؤا معلمة و انتي عارفة ولائي ليكي لوحدك .
اتفق مع تفيده على خطة و رجعت على العنبر عملت اجتماع سريع مع لواحظ و مواهب و مريم ومنيرة و طلبت من من مريم تجبلي حبوب من اللي بتخلي النسوان هايجة وطلبت نوع محدد اللي بيخلي الهياج عند الست عالي  و هي ردت عليا بأمرك يا معلمة  بصيت للواحظ و قالتها تقول للبنات اللي في المطبخ و طبعا كلهم تبعي انه الشراميط صبيات حسنة لازم ياخدوا اكل فيه كمية كبيرة من المنوم بكرة بعد ما يحطوا حبوب لحسنة ، بصت لي منيرة باستغراب كبير و قالتلي.
منيرة : في أية بالضبط انتي ناوية على أية ؟
نواعم : ناوية ارجع كل حاجة لمكانها الطبيعي و اكيد مش هنسى الخول المأمور اللي عامل فيها راجل همسح بأمه الأرض 
منيرة : بس انا خايفة عليكي يا نواعم
نواعم: متخافيش عليا دا انا ممكن ألف السجن ده كله على صباع رجلي الصغير
بصيت لمواهب و وشوشتها بحاجة تعملها فردت بأمرك يا معلمة ، ناديت على جولينار و فهمتها انها تنظفني اليوم اصل عندي دخله على وحده جديدة 
كل حاجة تمت بنجاح جت زيارة مريم و جابت لي الحبوب و اديتها للواحظ عشان توصلها للمطبخ و كله كان كويس و طبعا منسيتش مكافئة مريم  دخلت الحمام و ناديت من جواه على مريم و مواهب و الاثنين مباشرة كانوا عند الباب فتحت ليهم الستارة و امرتهم بالدخول فدخلوا و كنت قالعة ملط لاول مرة يشوفوني قالعة ملط و كان جسمي نظيف جدا امرتهم يقلعوا هدومهم فثواني كانوا ملط قدامي قلتلهم بكل هدوء
نواعم : الليلة هتبقى ليلة كبيرة و لازم تفهموا اني هدوس بشبشبي على كل السجن و مش هرحم حد و بما انكم من خدماتي المخلصات فلازم تتمتعوا معايا لاني محبش احرم أي حد فيكم
أمرت بعدها مريم تنام على الارض و نمت على ظهره مباشرة بصيت ليها بصة كلها قرف اصلها مش حلوة ولا جسمها مغري بس كسها كان يشيل مؤسسة تموين بحالها و هي اللي بتجيب التموين نزلت عليها بكسي و امرتها تلحسلي و بنفس الوقت امرت مواهب انها تقعد على بطن مريم و تنزل تلحس كلها بينما  ايدي بتلعب بكسها  كانت اصوات ترتفع من شدت النشوة كانت مريم خبيرة بلحس الكس اول مرة اكتشف ده كان لسانها بيروح لكل حتى في كسي و تلعب بزنبوري فيه و انا بدأت افقد السيطرة و صوووتي يلعى من لحسها لكسي و كل ما زادت شهوتي كل مكانت ايدي بتلعب بكس مواهب اكثر اللي بدأت تعضعض بكس مريم ومريم عمال صوتها يرتفع تحت كسي بأهات مليئة بالمتعة و الالم مقدرتش أتحمل المتعة  اكثر كان لازم استمتع اكثر شلت شبشبي من على الارض و بعدت مواهب من بطن مريم و أمرتها توقف و بدأت اضرب كس مريم بشبشبي ومع كل ضربة كتنت بتاكل كسي أكل و انا نشوتي وصلت دروتها و بدأت افقد السيطرة و اضرب مريم في كل حتة ابتداءً من بزازها و حتى كسها كان ضرب هستيري وتحولت اصوات مريم من أهات متعة الى ألم و صراخ و انا بكتم انفاسها بكسي اللي ابتلع انفها و بدأت سيول شهوتي تيجي كنت تلحس شهوتي وهي بتعيط من الالم بينما انا كنت مستمتعة جدا باللي حصل شعور جميل انك تعذب شخص وهو تحت رحمتك ، بس بنفس الوقت كنت عارفة انه مريم مش متعودة تبقى خادمة لي بالطريقة المؤلمة دي ، قمت من فوقها و ابتسمت لها ابتسامة و هي بتعيط نزلت على شفايفها و بستها بوسه طويلة شوية هدأت من أعصابها و بعدها وقفت وقلتلها
نواعم : عارفة انك بتتألمي و أني ضربتك كثير بس دي متعتي و مزاجي و انتي قلتي هتوفري لي مزاجي عشان كده كان لازم استمتع بيكي و اكيد انتي عارفة مكانتك عندي يعني المفروض تفرحي انك كنتي سبب لاسعادي ولا انا غلطانة
كان ردها بهز رأسها بالموافقة و لأني عارفة انها لسة مستمتعتش قررت امتعها متعة كبيرة لان خادمتي مواهب لسة واقفة فأمرتها أنها تبدأ بنيك كس مريم بأيدها و هنا كانت لحظتها لانها بدأت تتلوى في الأرض زي الثعبان من متعتها و كانت بتفرك يمين ويسار و واضح من صوتها انها كانت في قمة نشوتها ، ولأني محبش اظلم بدأت ألعب بكس مواهب بأصبع رجلي الكبير و مواهب بدأت تعيش نشوتها كانت الأصوات بترن في كل العنبر و كان واضح جدا انه اللؤ بيحصل في الحمام هو عملية نيك ممنهج اقودها انا المعلمة نواعم و مشتركات كل من المرمطونة بتاعتي مواهب و خادمتي الوفية مريم .
انتهى الموضوع بأنه كل وحده فيهم جابت شهوتها و بدأت استحمى وهما لسة على الارض و كانت المية تنزل من جسمي عليهم وهم لسة على ارض الحمام خلصت و امرت مواهب انها تحمي مريم كويس و تستحمى كويس و هستناهم على سريري ، خرجت من الحمام وكل العنبر بيبص لعندي و لواحظ قطعت الصمت و هي بتقول حماية الهنا يا معلمة اتمنى انه الشراميط اللي جوا ريحوكي و الا هريحهم من الحياة ، ضحكت بوشها و قلتلها لا كويسات بيعرفوا يمتعوني كويس ، اسمعيني عايزة وحده من الكلبات تيجي دلوقتي محتاجة حد يدلك لي رجليا اصلهم واجعني حبة .
لواحظ : ولية ندور اهي جولينار موجوده وهتقوم بالواجب
و فعلا حطيت جسمي على السرير و بدأت جولينار بتدليك رجليا و هي عندها خبرة في المجال ده ، خرجت مريم و مواهب من الحمام وصلوا لحد السرير و لاقيت مريم بتبوس ايدي و تشكرني و مواهب نزلت على رجليا تدلكهم مع جولينار  رفعت نفسي شوية وخاطبتهم
نواعم : شوفوا عشان نكون على نور من اولها انتوا معايا بقيتوا من اسياد السجن و ده مش اعتباطي ولا بالصدفة لا ابدا كلكم هنا بتوعي ملكي اعمل فيكم اللي عايزاه فياريت كلكم تفهموا انه اللي بعمله فيكم ده شرف ليكم ومخليكم من صفوة السجن محدش فيكم يقدر ينكر ده و عشان كده انتوا بتخدموني ولو حبيت في وقت اني انام مع وحده فيكم لازم تفهم اني بسيطر على اللي بنيكها يعني مافيش داعي بعد كل نيكه اقعد افسر للي هنيكها فهمتوا
رد العنبر كله فهمنا يا معلمة .
مر وقت و بدأ العشاء اللي مستنياه بفارغ الصبر ده هو الوقت اللي هعلن نفسي فيه ملكة متوجه على كل السجن قعدنا على العشاء و اكلنا في عنبرنا و انتظرت المراد كانت لواحظ بتراقب العنبر اللي فيه حسنة و صبياتها و بدأت تشوف مفعول المنوم و ازاي بدأت الصبيات يناموا وحده ورا الثانية بينما حسان كانت في حالة غريبة رايحة جاية للحمام و واضح انه الحبايات عملوا دورهم وهي بدأت تنتشي و بدأ المحن يبان عليها حاولت تفيق صبياتها بس للاسف كلهم كانوا بسابع نومة حاولت تلاقي وحده تريحها بس كلهم قالوا لها ملكيش الا المعلمة نواعم تبرد نارك طبعا ده كله حسب تعليمات لواحظ لهم و طبعا هي تعليماتي  كانت عمالة تلف و تدور انه حد يعبرها مافيش  عبرها و كانت عرقانة بقوة مش قادرة تتحمل شهوتها اللي كانت تظهر بشكل واحد و كل من شافها فهم انها ممحونة ومحتاجة حد يطفي نار شهوتها ، و بعد مافهمت انه مالها ملجأ غيري قررت انها تجيلي العنبر و تحاول توصل معي لإتفاق عشان اقبل أطفي شهوتها  و أول ما وصلت لعندي و انا قاعده على سريري و الشيشة جنبي و مواهب و جولينار تحت رجليا يدلكوني كملكة للسجن كله وقفت قدام و هي بترتعش من شهوتها و كان تتلعثم بالكلمات
حسنة : اززييك يااا معلمة عايزة اتكلم معك على إنفراد
نواعم : مهو هنا على انفراد كل دول بتوعي محدش فيهم بيشوف ولا يسمع الا اللي عايزاه انا فقط فتكلم براحتك
حسنة : الكلام لازم يبقى بيننا مش عايزه حد يسمعني
نواعم : يادي النيلة متخلصي يابت محبش الرغي الكثير يا تقولي اللي عندك يا اما غوري و خليني استمتع بشيشتي و تدليك رجليا .
حسنة : انا عايزة معروف منك
نواعم : معروف احييه اضحكوا يابنات قال عايزة معروف قال
هههههههههههههههه هههههههههههههههه هههههههههههههههه هههههههههههههههه هههههههههههههههه
حسنة : ارجوكي
نواعم : لا ترجوني ولا نيلة كله هنا بحسابه يا بت
حسنة : طيب انا مستعدة لأي حساب
نواعم : ده يعتمد على اللي عايزاه انتي
حسنة : تعبانة عايزه ارتاح
عملت نفسي مش واخده بالي
نواعم : تعبانة من أيه بالضبط عشان اعرف ازاي هترتاحي .
حسنة : تعبانة يا معلمة جسمي تعبانة انتي فاهماني 
كانت عماله تفرك الجلابية بتاعتها جنب كسها على اساس انها تفهمني و كنت فعلا فهمت لاني سبب اللي وصلت ليه ،بصيت عليها و بصيت لباب العنبر و شوفت تفيده واقفه ماسكه الموبايل بايدها يعني جاهزة للتصوير
نواعم : اه يعني ممحونة و عايزة تنتاكي طيب الثمن غالي و لازم تدفعي جزء مقدم و جزء بعد ما تبرد نارك
حسنة : مستعدة لأي حاجة
نواعم : اول حاجة هتنزلي على رجليكي و اديكؤ و تجي جنب رجليا زي الكلبة هتبوسيهم و تطلبي اني اتعطف و انيكك ...
حسنة : لا لا مش هعمل كده
نواعم : انتي حرة لو مش عايزة انتي حرة
حسنة : لو عايزة فلوس هديكي لو عايزة بضاعه هعطيكي اما ابوس رجليكي لا
نواعم : شوفي دلوقتي اقدر باشارة اخليكي تبوسي رجلي و تطلبي كمان اني اغفرلك قلة ادبك دي بس انا مش هعمل كده كل اللي هقولك عليه روحي من وشي
حسنة : انا تعبانة يا معلمة افهميني
بصيت للواحظ راحت قايمة و مسكتها من صدر  الجلابية و صراخ عليها
لواحظ: اية مش بتفهمي عربي المعلمة قالت كلمتها خلص الكلام روحي يلا هوينا و الا رجلين المعلمة اهي تنزلي على اديكي و رجليكي زي الكلبة و تبوسيهم عشان تطفي شهوتك
و راحت زقاها لحد ماوقعت على الارض ، مكانش قدامها اي حل الا انها تيجي على اربعة زي الكلبة و تبوس رجليا وهي تستعطفني و ترجوني اني انام معاها ، ساعتها عرفت انه خطتي نجحت اولا لان تفيدة صورت كل حاجة حصلت و ثانيا اني هخلي حسنة اقل من اقل كلبة في السجن هحولها لكلبة من جه يركب .
بصيت للواحظ وضحكت فهمت لواحظ اللي هتقوم بيه راحت شاده حسنة من شعرها و رفعت راسها عشان تشوفني و بدأت كلامي معاها.
نواعم : من اليوم هتبقي كلبة من كلابي ويمكن اقل طبعا انتي هتعترضي بس احب ابشرك انه بوسك لرجلي و رجائك لي اني انيكك كله تسجل صوت وصورة بالموبايل اللي مع تفيده يعني لو قلتي لا الفيديو ده هيتنشر في كل مكان و ساعتها الكل هيعرف انك مبقيتيش حسنة المعلمة بقيتي الشرموطة حسنة وساعتها ابقي قابليني لو بقى عندك حاجة ، و ثانيا الفتوات الشراميط بتواعك هيبقوا منيكة السجن كله لاسبوع كامل هيتربطوا هنا بوضعية تسمح بنيكهم طيز وكس على طول بالمختسر هحولهم لشراميط و بالنسبة لك هتبقي تابعة لمريم كل البضاعة بتاعتك هتورديها لستك مريم و هي توزع و انتي طبعا هتبقي طوع امرها و مش هنسرق لاهنديكي قيمة بضاعتك و خمسة بالمئة من الربح و كل ليلة هتيجي هنا تقدمي نفسك و جسمك لي و انا هشوف اقبلك ولا اخلي حد غيري يتمتع بيكي و انبهك اي عوج انتي الخسرانه لانك هتبقي وحيدة فتواتك اهم
بصت وراهالاقتهم مربوطات الايد اليمين مع الرجل اليمين و الايد الشمال مع الرجل الشمال و تحت الركبة ملفوف حبل مع ظهر كل وحده فيهم و هما من غير جلابيب و بقى كسهم و طيزهم واضح و كانوا محمولين من السجينات و كل وحده فيه جوا بقها قطعت قماش و على لاصق عشان ميطلعش ليهم صوت
نواعم : يلا يا بنات اللي منكم محتاجة تنيك بنت اهو ست شراميط اهم اعملوا معاهم الواجب عايزاكم اليوم تستمتعوا قدر الامكان و اللي فيكم عايزة تضرب حد ولا اعصابهم مكبوته تنفس عن نفسها في الست الجثث دي فاهمات
رد كل العنبر فاهمات  وهجموا على الست البنات اللي تقريبا هيتفشخوا فشخا مابعده فشخ من كثر الايادي اللي بتلعب بكسهم و فتحت طيزهم ، كانت حسنة عمالة تبص لكل مالها يضيع قدام عيونها صبياتها صاروا اقل من ادوات جنسية وهي تحت رجلين اللي كانت مخططة انها تاخد مكانها ساعتها فهمت موقعها الحقيقي و انها مش هتقدر تقف امام قوة وجبروت نواعم و أنه مش بيدها الا أنها تنصاع لأوامر نواعم و تبقى تابعة لها على الاقل بتتجنب اي مشاكل مع وحده بتسيطر على كل السجن
حسنة : اثبتي انك قادرة على كل حاجة يا معلمة
نواعم : ولسة الخول المأمر حسابه دلوقتي بيتم
حسنة : فهمت طلباتك بس مش ملاحظة انك كده هدمري كياني لما تحوليني لكلبة تبيعيها للي يدفع اكثر
نواعم : انتي ملكيش كيان انتي من اليوم هتبقي ملكي يعني اتصرف فيكي زي ما انتي عايزة
حسنة : طيب الاول اريح جسمي التعبان و بعدين هعقد معاكي اتفاق اكؤد هتوافقي عليه
نواعم : ماشي الكلام يلا ؤا بنات خدوها على الحمام و يا مواهب انتي و لواحظ مهمتكم انكم تخلوا الكلبة دي ترتاح خدي يا مواهب الصناعي و انتي فاهمة كويس يعني اية كلبة و على الاساس ده تتصرفي انتي و لواحظ
خدوها على الحمام و بدأ الصوت يجييمن جوا الحمام صوت حسنة
( ابوس ايدك بلاش بلاش الشبشب ارجوكي  اااااااي ،بلاش كسي كده هيورم ااي اي اي اي اي ، بول لا مش هقدر لا  يعععع بلاش طيزي خرمه صغير ااااي حرام عليكمجلدي كده هيتقطع ، حاضر هبوس رجلك حاضر )  فهمت انه لواحظ و مواهب قاموا معاها بالواجب على مدى ساعتين كانت حسنة في الحمام كلبة بتلعب بيها  لواحظ و مواهب خرجوا بعدها و هما رابطين رقبتها بحبل و هي عريانة ملط و جروها لعند السرير بصيت عليها .
نواعم : ارتحتي يا كلبة
حسنة : ارتحت يا معلمة
نواعم : دلوقتي تقولي لي عرضك و الا هتحصلي شراميطك اللي بقوا مستمتعات جدا باللي بيحصل فيه شوفي كده
بصت على البنات و هما متفاعلت مع حفلة النيك اللي ببحصلهم و واضح على وجوهم اثار المتعة
حسنة : شوفي يا معلمة انا هجيب المخدرات بانواعها و مش هطمع بأكثر من واحد بالمئة من المكسب مقابل انك ما تحوليني لكلبة لكل السجينات ولو انتي عايزة تكسريني ممكن تخليني أخدم حاشيتك بس و انا مستعدة بس مش تبيعي جسمي لكل من هب ودب .
نواعم : تمام و انا موافقة بس من اليوم هتبقي شرموطة و كلبة لفريقي اللي هو منيرة و لواحظ و مريم  ومواهب و جولينار في اي وقت وحده فيهم تناديكي تجي لعندها زي الكلبة ولو عايزة تتمتع فيكي تقبلي و بتسامه و تناديها بستي فاهمة ممنوع عليكي تقولي لوحده فيهم اي حاجة غير ستي كلهم هنا ستات عليكيفاهمة
حسنة  : فاهمة
قمت على الصول تفيده وشوف الفيديو الثاني اللي كان للخول المأمور و هو بينتاك من ثلاثة دفعه وحده كانا تفيده اللي مسلطاهم و صوروه و قالوا له تفاهمك مع المعلمة نواعم اذا مش عايز تتفضح ، شوفت الفيديو و استمتعت بيه
ثاني استدعاني المأمور لمكتبه رحت و بعدت على الكرسي و حطيت رجل على رجل و بصيت عليه و سألته
نواعم : ياترى استمتعت بالحفل اللي كانت عليك
المأمور : انتي فاكرة هيعدي الموضوع بالساهل
نواعم : ولا هتعرف تعمل حاجة و بلاش شغل الهبل ده لو شعره اتلمست مني ساعتها الفيديو بتاعك و انت عمال تتفشخ فيه هيوصل للداخية و ابقى سلملي على المأمور
المأمور : و المطلوب ؟
نواعم : ملكش دعوة بشغلي فاهم خليك في حالك و سبني اشوف حالي انا لسة فاضلي كدا سنة يبقى تسبني اشتغل براحتي بدل ما تزعل مني و انا هسيبك في حالك ووقت ما طيزك تاكلك متقلقش هطفيلك شهوتك ساعتها و دي جدعنه مني
و قمت و خرجت من المكتب و مش حياتي زي ماكانت و احلى و قضيت 12 سنة وخرجت بعدها لحياتي و ده طبعا مع كمية خدم يتمنوا تراب رجليا .....

تمت
Title: Re: المعلمة نواعم الفصل الثالث
Post by: SUPERMAN-2009 on May 31, 2018, 06:10:29 AM
قصة جميلة ...كارمااسلوبك حلو
Title: Re: المعلمة نواعم الفصل الثالث
Post by: amera on May 31, 2018, 02:49:14 PM
اخيرا رد يفرح القلب بعد طول انتظار

شكرا لمرورك
Title: Re: المعلمة نواعم الفصل الثالث
Post by: arabic_male on June 02, 2018, 01:57:23 PM
 تكرم احلى كارما
Title: Re: المعلمة نواعم الفصل الثالث
Post by: footadmirer10601 on June 25, 2018, 11:30:30 PM
Thank you very nice
Karma
Title: Re: المعلمة نواعم الفصل الثالث
Post by: maximoss on July 03, 2018, 09:13:42 AM
كارما يا نحم برافو