Recent Posts

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
31
Real Arabic Pictures / Re: رانيا جارتي من اسكندرية ج3
« Last post by smsm2014 on April 15, 2024, 02:17:30 AM »
Let's see

32
بداية موفقة تابع وابدع يا عزيزي
33
الجزء الأول:
جه تاني يوم و برضه مكنش فيه عيانين كحال الشهر كله
و دخلت ريهام قالتلي صباح الخير و بعدها دخلت عبير و ماسكة في ايديها شنطة.
عبير: صباح الخير دكتور عمر
أنا: صباح الخير يا عبير، ايه الشنطة اللي ف ايدك دي؟
عبير: اه دي اللي فيها الكروكس اللي حضرتك طلبت مني البسه من النهارده ، جبته لونه ازرق عشان يليق مع اليونيفورم
انا: تمام ممتاز كده حتى نحافظ على الظهر بتاع العيادة
عبير: فعلاً يا دكتور، استاذنك اروح اغير
أنا: اه اتفضلي

فات ساعتين و دخل اخير عيان كان جي يكشف و كانت عبير واقفة معايا بتناولني الأدوات و لما مشي خرجن تعقم الحاجة و رجعت بعدها ب ١٠ دقايق تسألني لو محتاج حاجة أشربها
بس الجديد انها كانت لابسة الشبشب
فببص لقيت التالي:
رجلين بيضا بياض يجنن و ضوافر مرسومة رسمة تهبل و عليها منكير أحمر غامق شوية مش نبيتي و كعب محمر شوية كدهز
يعني باختصار مهتمة بيهم لدرجة لا توصف و الغريب اني عمري ما كنت بحب الرجلين بس لما شفت المنظر فضلت متنح كام ثانية و هي اغدت بالها و لقيتها بتقولي
يا دكتوووور بقول لحضرتك تشرب حاجة؟

أنا: ها؟ اسف مسمعتكيش .. لا لا شكرا بس ايه انت رجلك لحقت تتعب و لا ايه ههههه
عبير: ههههه اه والله يا دكتور ما صدقت العيان الي كان هنا مشي عقمت الحاجة و قمت غيرت قوام، بس اهو بص اهتميت بالمظهر العام زي ما حضرتك نبهت.

و راحت مدت رجلها و بتوريني رجلها في الشبشب من كذا اتجاه.
أنا: فضلت ابص برضه شوية و رحت قلتلها بصراحة يا عبير المظهر العام كدا مية فل و عشرة هههههه
عبير: بجد يا دكتور يعني حضرتك مش مضايق انا لابسة شبشب ؟؟
أنا: لا بالعكس طالما دي حاجة مخلية رجلك مرتاحة هضايق ليه؟
 
و خلص اليوم على كده و مرت الأيام و رجع الوضع يزحم تاني و عبير اتعودت خلاص ان طول ما فيه عيانين هي بالكروكس و طول ما الدنيا فاضية هي بالشبشب لحد ما ف يوم كان الدنيا فعلاً زحمة من ١ الظهر معاد ما بنبدأ لحد ٩ بليل تقريباً ماخدناش راحة خالص لحد ما خرج أخر عيان و خرجت وراه عبير بالأدوات و انا أخيرا اخدت نفسي و بعدها يجي ب ٣٠ دقيقة دخلت عبير و شكلها طبعاً تعبببان من ضغط اليوم كحالي انا و ريهام.

عبير بتعب واضح: تأمرني بحاجة يا دكتور؟
انا: ناوليني كده الجهاز اللي هناك ده يا عبير
عبير: حاضر يا دكتور.

و هي بتدهوني شميت ريحة غريبة كده بس مش مميز جاية منين، فسألتها
أنا: عبير انتي مش شامة ريحة غريبة؟
عبير: مش عارفة والله يا دكتور
أنا: طيب افتحي كده الشباك
عبير: حاضر يا دكتور
عدى ٥ دقايق و لسه الريحة موجودة
أنا: لا ما دي مش ريحة عيادة!!
جاية منين انا لازم أعرف..
عبير بكسوف: ممكن تكون ريحة رجلي معقولة!!!
أنا: رجلك؟؟ هو انتي مش بتقلعي الكروكس في وسط اليوم هتيجي منين ريحة رجلك دي؟
عبير: يا دكتور هو النهارده كان في حتى ٥ دقايق راحة الحق اريح رجلي!!
أنا: يعني انت بالكروكس من الساعة ١ معقولة؟
عبير: والله رجلي فقفقت 😭
أنا: وريني كده.
عبير: أوريك ايه بس يا دكتور ميصحش
أنا: لا انا هشوف هل قصر عليها و لا لا انتي نسيتي اني دكتور و لا ايه؟
عبير بكسوف: لا بس ميصحش برضه دي اكيد عرقانة و ريحتها صعبة.
أنا: هو انا هشمها؟ ده انا هطمنك هل محتاجة علاج طبيعي بعد اليوم ده و لا تمام.
عبير: طيب متزعلش لو الريحة صعبة انا اسفة والله
أنا: لا مفيش حاجة
عبير: طيب أستاذنك هقعد بس عشان مش قادرة
انا: اه اتفضلي على كرسي الاسنان و ارفعي رجلك كده
عبير: تمام حاضر
و فعلاً قعدت عبير و احتجت ارفع الكرسي عشان مستوي رجلها يبقى قريب مني محتاجش اوطي عشان اشوفهم يعني

انا: اقلعي الشبشب كده يا عبير.
عبير: اه حاضر اهو
و راحت قلعاه و هنا كنت اول مرة اشوف بطن رجلها و كان محمر و وارم شوية..
أنا: يلهوي دي وارمة خالص يا عبير.
عبير: انا متوقعة كده بصراحة بالذات الحتة دي فعلاً وجعاني قوي
و راحت مشاورة على بطن رجلها تحت صباعها الكبير كده

انا: طيب انا رأيي تروحي لدكتور علاج طبيعي فوراً دلوقتي عشان تقدري تيجي بكرة كويسة.
عبير: لا لا مش هلحق ده انا يدوب ارجع البيت انام معلش تعبتك يا دكتور.
انا: لا ازاي تروحي كده! طيب تحبي ادلكهالك يمكن تفك؟
عبير: يلهوي!!! تدلكها مرة واحدة طبب ده ينفع برضه!!
أنا: و فيها ايه؟ مش انت من طاقم العمل بتاع العيادة و لو تعتبي الشغل هيتطعل.
ما يا اما تنزلي من عندي على اقرب دكتور علاج طبيعي يا ادلكهالك عشان تفك
لان بكرة وراننا يوم طويل جداً
عبير: ما انا مش هلحق انزل لدكتور و في نفس الوقت ميصحش حضرتك تمسك رجلي العرقانة بعد اليوم الطويل ده عيب!
أنا: هو انا بعمل حاجة قليلة الادب؟ ده انا بريحك.
عبير: طيب جرب كده بس هتعبك انا اسفة
انا: لالا مفيش تعب و لا حاجة، فين واجعك.. هنا؟
و بدأت ادوس بشويش واحدة واحدة و هنا كنت مسكت رجليها لأول مرة و بدأت ادلكها براحة و حسيت بفرحة عمري ما حسيتها و اظن انها حست لانها ابتسمت كده من فوق و سحبت رجلها و قالتلي ياااااه فعلاً حضرتك ريحتني جداً بعد اليوم الطويل ده!
انا خايفة اتعود على كده ههههه

أنا: اهم حاجة انك تيجي بكرة فايقة عشان اليوم طويل قوي برضه، و بعدين زي ما اتفقنا انتي واحدة من الطاقم الطبي اللي لازم يكون في احسن حال.
عبير: طبعاً طبعاً هههه
استأذنك يا دكتور و شكرًا مرة تانية
انا: لا مفيش حاجة مع السلامة

و مشيت عبير و انا مش مصدق الأحساس اللي حسيته و اللي نفسي يتكرر مرة تاني.

اتمني اعرف رأيكم لحد دلوقتي و لو حد عنده اي اقتراح يبعتلي

34
اخباركم ايه يا كل المتابعين
يمكن انا مش بكتب كتيير بس انا من رواد المنتدي من ٢٠١٥ تقريباً
و زعلان قوي على الوضع اللي المنتدي وصله بعد السنين اللي كان فيها كل يوم قصتين و ٣ جداد وعشان كده قررت اكتب قصة جديدة على امل ان غيري كمان يبدأ يكتب و نرجع الزمن ده تاني
بس نفسي في تشجيعكم و كمان لو حد حابب نعملها بفكرة انها تكون اجزاء و اللي عنده اقتراحات يبعتلي..

المقدمة
انا دكتور عمر طبيب أسنان ٢٩ سنة و فتحت عيادة أسنان في مكان شعبي و عينت عندي سكرتيرة اسمها ريهام و عندها ٢٥ سنة و كمان عبير و دي عندها ٣٥ سنة و مطلقة  و دهي الممرضة اللي بتكون معايا في الغرفة و مسئولة عن نضافة الغرفة و الادوات بتاعة الأسنان.

انا شخص شخصيته قوية جداً و حازم جداً جداً و مش بحب الدلع في الشغل و مفهم ريهام و عبير بكده من أول يوم و فعلاً يومياً هما ملتزمين جداً و الدنيا كلها كانت ماشية تمام في العيادة يعني يومياً بيكون في عيانين دخلين خارجين بس للاسف الشهر ده الدنيا مريحة شوية ف اغلب الوقت بكون قاعد في الغرفة بذاكر أو بتكلم في التيليفون أو بشوف الكاميرات بتاعة العيادة عشان اتأكد ان ريهام و عبير مركزين في شغلهم.
و في يوم اخدت بالي ان عبير الممرضة مش لابسة جزمة زي كل يوم زي ما انت منبه عليهم من أول يوم باليونيفورم بتاع العيادة و انها لابسة شبشب بصباع فناديت عليها بعصبية و دخلت الأوضة و كانت ريهام في الغرفة بتسألني على حاجة و سامعة الحوار اللي هيدور بنا.

انا: ايه يا عبير اللي انتي لابساه في رجلك ده؟ شبشب؟؟
عبير: ماله بس يا دكتور عمر؟
انا: ماله ازاي؟ احنا هنا في عيادة مش في بيتكم و احنا سبق و اتفقنا على اليونيفورم ف مش فاهم ايه المنظر ده؟؟
عبير: يا دكتور الدنيا مريحة خالص اليومين دول و كمان مفيش حد في العيادة فقلت اريح رجلي شوية بس.
انا: نعم؟ انتي كمان هتردي عليا؟؟ متعصبنيش يا عبير و روحي اتفضلي البسي الجزمة بتاعة كل يوم يلا.
عبير: خلاص يا دكتور متعصبش نفسك خلاص انا هلبس الجزمة و التزم باليونيفورم.

وخرجت عبير و بعدها جت ريهام تقولي متعصبش نفسك يا دكتور انا فاهمة ان حضرتك مهتم بالمظهر العام بتاع العيادة زي ما انا فاهمة برضه ان اكيد عبير خايفة على منظر العيادة بس اكيد رجليها ناقحة عليها مش اكتر بس عموماً انا عندي اقتراح.

انا: عندك حق بس اقتراح ايه ده؟
ريهام: تسمحلي اقعد؟
انا: اه اتفضلي كده كده مفيش عيانين النهارده
ريهام: انا بقترح لو حضرتك توافق انها تلبس كروكس اهو ده عامل زي الصابوه كده و مريح شوية و منظره مقبول نوعاً ما ايه رأي حضرتك ؟
انا: والله فكرة مش بطالة يا ريهام، روحي اندهي لها كده.

فعلاً راحت تنده ريهام على عبير الممرضة عشان ابلغها بالتغير في اليونيفورم.

انا: بصي يا عبير انا فكرت و لقيت انك ممكن تلبس كروكس في العيادة اريح من الجزمة و اهو شكله احلى من الشبشب على الاقل.
عبير: شكرًا يا دكتور بس بصراحة الكروكس في عيب محرج خالص!
أنا: عيب؟ و محرج؟ ايه بس؟؟
عبير: انا فعلاً كنت بلبس كروكس في العيادة اللي كنت شغالة فيها بس للأسف كل يوم بلاقي رجلي عرقانة جداً منه !
أنا: عرقانة؟؟ طيب ايه الحل
انا بحاول اريحك ،خلاص خليكي لابسة الجزمة المتعبة انا غلطان!
عبير: لا العفو يا دكتور  بس خير الأمور الوسط.
انا: يعني ايه قصدك بخير الأمور الوسط دي؟؟
عبير: يعني انا ممكن البس الكروكس فعلاً اول فترة طول ما فيه عيانين بس بعد اذن حضرتك لو توافق اني في الوقت اللي مفيهوش حد اقعد براحتي بالشبشب اللي حضرتك اعترضت عليه من شوية اهو اخلي رجلي تتنفس شوية بدا ما تموت هههههه.
أنا: ههههه لا بعد الشر، بس مش عارف خلينا طيب نجرب الاقتراح ده بس لو كده لازم تهتمي بالمظهر العام.
عبير: خلاص تمام حاضر طبعاً
أنا: خلاص انا موافق ، تقدري تروحي دلوقتي خلاص اليوم كده كده خلص مفيش عيانين و بكرة تعالي بدري في معادك
عبير: تمام يا دكتور مع السلامة.

دي كانت مجرد مقدمة، و الجزء الأول هيكون فيه أول لقاء بين دكتور عمر و رجلين عبير.
انتظروا المزيد و في انتظار تعليقاتكم و تشجيعكم
35
قصة خرافية جدا كمل يا فنان
36
في انتظار باقي الاجزاء
37
الجزء الأول نزل
38

نادية : يعني بيشتغل ازاي او بيعمل ايه ؟
ده كان سؤال نادية و هي ماسكة الجهاز البلاستيك الصغير ده
وبتقلبه يتمعن يمين وشمال
خالد : انا حسيت بإحراج كبير اوي وانا المفروض ارد عليها اينعم احنا اتكلمنا كتير عن مواضيع جنسية و حاجات تانيه كتير خلال ال خمس سنين الي فاتت حتى انها مره شافتني وانا طالع من الحمام من غير هدوم
بس مكانش خيالي يوصل انها تشوف ال  chastity case  بتاعي
انا وشي جايب الوان من الكسوف و الهيجان في نفس الوقت وقلبي من كتر صوت ضرباته مهي عاليه حاسس انه هيطلع بره جسمي
*
نسيت اعرفكم بنفسي انا اسمي خالد من مصر بس عايش في نيويورك بقالي 7 سنين خرجت اكمل تعليمي هنا ومن وقتها وانا قررت اكمل حياتي هنا
الطرف التاني من القصة (نادية) بنت سمرة ايه في الجمال اتعرفت عليها بعد سنتين في فترة الدراسه و من وقتها و احنا اقرب صحاب لبعض
هي اهلها مصريين برضه بس هي مش عايشه معاهم و عايشه هنا معظم عمرها تقريبا
خلال الخمس سنين الي فاتت احنا كنا قريبين من بعض اوي اعز صحاب يعني بس محصلش بينا اي حاجه او ارتباط عاطفي مش علشان انا رافض انا اصلا بحبها وبتمناها من وقت ما عرفتها بس هي ديما مرتبطه او بتطلع من علاقة لعلاقة تانية فانا مكتفي بوجودي في الفريندزون الصراحه علشان مخسرهاش و افضل قريب منها و هي بتعاملني ديما بكل ود و اسرارنا ديما مع بعض
*
كنا فين :)

خدت المفتاح فتحت القفل و فصلت الجزئين عن بعض بصي يا ستي الحلقه دي بتلف حوالين العضو و البيضتين بحيث تبقا لازقه في الجسم
و الجزء الي شبه الانبوب الصغير بيدخل فيه العضو ويتقفلو الاتنين مع بعض بالمفتاح و المسافه الي بين الاتنين صغيره جدا بحيث من المستحيل خلع الجهاز وهو مقفول و وظيفته انه يمنع اي استخدام او انتصاب للعضو طول ماهو مقفول
*

نادية: ممكن توريني بيشتغل ازاي ؟
-منا لسه عامل كده
= لا قصدي ممكن اشوفك وانت بتستخدمه ؟ تلبسه يعني
*الصراحه انا كنت حاسس ب احاسيس كتير ملعبكه في بعض انا متخيلتش انها تشوفني بحاجه زي كده قبل كده و في نفس الوقت الفكرة علقت في دماغي ليه لأ  بس برضه انا مكنتش عاوز اعمل حاجه ابوظ بيها علاقتي بيها او انها تشوف حاجه تغير فكرتها عني*
-مش عارف يا نادية بلاش  ده مش هيبقا حاجه غريبه شوية ؟ دي مش هتبقا فكرة حلوة
=لا لا خالص انا عاجبني الموضوع
*وقفت للحظات ببصلها وببص للجهاز في ايدي مش عارف اعمل ايه*
=انت مكسوف مني يا خالد ؟ بطل عبط يلا
-مكسوف شوية بس انا مش عاوز اعدى حد معين او اعمل حاجه تبوظ صداقتنا
= لا متخافش مفيش حاجه تقلق منها احنا مش هنعمل علاقة مثلا او بنثير بعض وبعدين لو الحاجه الي في ايدك دي بتعمل زي ما انت قولت يبقا مفيش خوف ولا ايه ؟ يلا بقا انا فعلا عاوزه اشوفها عليك ومتخافش انا مش هتتريق عليك ولا هقول لحد يلا بقا
-حاضر حاضر ماشي هوريكي
-تحبي اعمل ده هنا يعني قدامك
=لأ ادخل البسه في اوضتك جوة و تعالا انا هستناك هنا
*هم و انزاح من على صدري انا مكنتش عارف هقلع هدومي ازاي قدامها وانا اصلا بتاعي واقف من كتر التفكير فيها وهي بتقولي كده المهم دخلت الاوضه و كان بتاعي اخد كام دقيقه كده علشان ينام و اقدر البس الشاستيتي عليه وبعدين رفعت الشورت و البنطالون و طلعت *
=يلا وريني
-متأكده ؟ يا نادية بلاش
=ايوة متأكده يلا بقا ولا تحب اقلعك البنطالون انا
-حاضر حاضر اهو ونزلت البطالون و انا باصص على الحيطه الي وراها من الاحراج
=والشورت كمان يلا
-نزلت الشورت و انا بموت من الكسوف
=ده حلو اوي قرب كده
*قربت منها الكام خطوة الي كانو بينا*
=هو المفروض يكون ضيق اوي كده ؟
*وشي احمر اكتر بس معتقدش انها شيفه وشي اصلا وهي قاعدة وكل تركيزها على بتاعي*
-امممم هو ممكن يكون علشان انا يعني هيجان شوية من الموقف
=ااه يمكن علشان كده بتاعك بينقط من غير ما حد يلمسه
-اسف انا اسف مقصدش غصب عني
=لا عادي ولا يهمك ده شكله كيوت اوي   
بعدها بصيتي ب ابتسامه وقالتالي ممكن المسه ؟
وانا شوارتلها براسي اني موافق يعني
مسكت القفص بايدها و بايدها التانيه بتطقطق عليه بضوافرها وبعدين شدته شويه علشان تشوف هتعرف تشيله ولا لا والي اكيد متشالش يعني
=بيوجعك ؟
-لا في العادي مش بيوجعني بس لما بكون مستثار شوية او بحاول انتصب وقتها بيكون مش مريح
=طيب بتعرف تعمل حمام وانت لابسه ؟
-اه بعرف بس لازم اكون قاعد علشان الطرطشه و كده وبعرف اخد شاور بيه برضه عادي هو ينفع يتلبس لفترة طويله بس انا بقلعه وقت النوم علشان اوقات مع انتصاب الصبح او مع اي احلام كده يعني مبيبقاش احسن حاجه
*بعدها رجعت ضهرها تسنده على الكنبه وشاورت ب ايدها كده الي هو يعني كفايه*
=بس ايه الممتع بالنسبالك في كده
-بحب الاحساس بتاعها زي ما اكون مقيد و انه مش بمزاجي اذا كنت اقدر امتع نفسي او استخدم عضوي وقت ما احب بس ده مش حقيقي بشكل كامل علشان انا لما بوصل لمرحله معينه من الاستثارة بفتحه و اشيله عادي وقت ما احب
=انا حبيت اوي فكرة السيطرة على الراجل بالشكل ده
=اتمنا لو اقدر اخلي بين يلبس واحد زيك كده و اقفل بتاعه وقت ما اكون مش عاوزاه  علشان هو مبيشبعش من النيك وبتاعه ديما واقف كده
*بين يبقا الولد الي نادية مرتبطه بيه في الوقت الحالي و هو عنده 19 سنة و حسب كلامها ديما عنه انه عنده قدرة جنسية عالي و هيجان عليها طول الوقت*
=بس معتقدش انه يوافق يلبس حاجه زي كده لأنه بيحب ديما يلعب في بتاعه بسبب و من غير سبب
-بصيتلها بهزار وقولتلها ممكن تلبسهوله وهو نايم مثلا
=لا دي تبقى عربجه و معتقدش انه يقبلها حتى مني و كمان انا معتقدش انه ممكن حاجه زي كده تيجي مقاسه اصلا
-رديت عليها بإحراج شويه انه بيجي بمقاسات مختلفه
=اسفه انا مقصدش احسسك انك صغير او كده هو بس بتاعه عريض و طويل شويتين
*ديما لما بتتكلم عنه بتوصفه انه راجل اول و دكر زياده عن اللزوم بعدها لحظة صمت طويله شوية مننا احنا الاتنين*
-ايه رأيك نتفرج على فيلم او اي حاجه على نتفيلكس انا مجهز الفشار و في في التلاجه النبيز الي بتحبيه
=تمام حلو اوي  اممم بس سيب القفص متقلعهوش انا حابه اعرف انك لابسه
*استغربت و احرجت من طلبها في نفس الوقت بس قولت ماشي روحت جيبت الفشار وعدت الليله على كده*
*كام اسبوع عدا على اعترفي لنادية بحوار الشاستيتي  و احنا الصراحه متكلمناش تاني عن الموضوع بعدها بس يعني كام مره لما كنا بنتقابل كانت بتسألني لابسه ولا لا وانا مبكونش لابسه وانا خارج الصراحه يعني وهي كمان مكنتش بتعلق على الموضوع بعد كده لحد في مره بعد ما سألتني قولتلها بتسألي ليه وقالتل فضول بس مش اكتر*
*نادية بتتكلم كتير معايا عن علاقتها ب بين يعني تقريبا مفيش مره اتكلمنا فيها غير و كانت بتحكيلي عن السكس الي بينهم وانه قد ايه مبيشبعش منها و عاوزها طول الوقت و ان ده بيضايقها في بعض الاوقات بس انا اوقات بحس انها بتحكيلي ده علشان تتأكد اني عارف حدودي كويس وانها هي و حبيبها مبسوطين سوا والي بيخلينا الصراحه غيران جدا من بين انه بيعمل معاها علاقه تقريبا كل يوم وانا لا حتتى مش بعمل علاقه اصلا بقالي كتير *
*في يوم كنا هنتقابل بعد الضهر و فكرت طالما هي سألت اكتر من مره عن الشاستيتي بتاعي و لابسه ولا لأ يمكن هي عاوزاني البسه والي خلاني افكر يمكن هي بتفكر فيا بطريقه جنسيه حتى لو من بعيد ف قولت ممكن البسه انهارده وانا خارج علشان لو سألتني اقولها ايوة المره دي المهم لبست الشاستيتي بتاعي وقفلته و اخدت مفتاح حطيته في سلسلة مفاتيحي وسيبت المفتاح التاني في البيت*
*اليوم ده كان من ايام الصيف الدافيه ونادية كانت لابسه فستان خفيف ضيق بيبرز خصرها النحيف  وكريفات باقي جسمها المنحوت
اول ما شافتني سلمت عليا ب ابتسامتها المعهوده و باستني من خدي كالعاده
اتمشينا مع بعض شوية و انا بحب اتمشا معاها اوي احب الناس تشوفني معاها بعدين مره واحده سألتني *

=انت لابس الشاستيتي بتاعك ؟ بطريقه عادية زي ما تكون بتسأل لابس شراب ولا لأ مثلا
-اه لابسه قولتلها و انا منتظر اشوف رد فعلها ايه
=انا بحب ايام الصيف اوي بتخليني اعرف البس فساتين براحتي انا بحب البس فساتين اوي و ده مش بيحصل كتير للأسف  لبس الفساتين مريح و بيدي حريه اكتر وكمان علشان مبحبش البس تحتهم اندروير
- بصيتلها وهي غمزتلي وضحكت اني سمعت منها الاعتراف ده وقولتلها اه اكيد مريح اكتر من اللبس العادي
=اه صحيح ممكن اقضي باقي اليوم عندك علشان بين عازم صحابه يلعبو بلايستاشن سوا انهارده وانا الصراحه مش عاوزه اكون موجوده و انضف وراهم المزبله الي هيعملوها اوقات بين بيبقا عيل اوي الصراحه يعني
-قولتلها بضحك متنسيش انه هو لسه 19 سنه هو فعلا عيل يا نادية
=ضربتني في كتفي بهزار و قالتلي اخرس بقا انت عارف اني مبحبش افكر في فرق السن بينا ده
-يا حبيبيتي هما 4 سنين مش كتير برضه وهو مش صغير اوي يعني وعلى الرغم من سنه بس بين عنده نضوج فكري كويس اوي
=ايوة هو صغير و انا كبيرة والمفروض اكون اعقل من كده
اوقات بحس اني منحرفه او كنت بفكر ازاي وقت ما وافقت ارتبط بيه
-ممكن اقول انه وسيم و دمه خفيف جذاب يعني مش وحش
=ايوة وسيم و كل حاجه بس انا زهقت ممن لعب دور والدته الي بتعتني بيه طول الوقت اغسله هدومه و اجهزله اكله ده حتى ميعرفش ازاي يغسل طبق بعد ما ياكل
كمان انه هيجان طول الوقت عاوز سكس اينعم اوقات بحب ده بس مش طول الوقت انا اوقات علشان مقولوش لأ بخليه يجيبهم ب ايدي
-معلش لما يكون الطرف التاني متعلق بيكي ممكن يكون الموضوع متعب
=فعلا متعب
*حطيت دراعي على كتفها و طبطبت عليها شوية*
=خلينا نرجع للسؤال ممكن اقضي باقي اليوم عندك ؟
-اكيد طبعا
واحنا مروحين في الطريق اشترينا بيتزا و كام ازازة بيره  و روحنا بعد ما خلصنا اكل قعدنا شوية على الكنبه نرغي سوا و انا معظم الوقت كنت تايه في جمال ناديه و رجليها الناعمه جدا و مؤخرتها البارزه بزياده خصوصا انها مش لابسه حاجه تحت الفستان  لحد ما قطعت تفكيري بسؤالها
=القفص بتاعك مريح ؟
سؤالها فاجأني افتككرت هي لاحظت اني مركز معاها زياده
-اه مريح جدا
كدب طبعا انا حاسس بيه طول اليوم من وقت ما شوفتها
=نلعب  truth or dare
- ماشي truth
=لما وريتني الشاسايتي بتاعك دي كانت اول مره توريه لحد ؟
-اه الصراحه الى جانب بعض المناقشات الاونلاين في المنتديات والحاجات دي اول مره اقول لحد على الموضوع
-دوري  truth or dare
=truth
-ايه هي اكتر حاجه كينكي او منحرفه عملتيها قبل كده
=هو انا مش منحرفه او مش بعمل حاجات منحرفه اوي بس مره من فتره كبيرة كنت انا و الولد الي كنت مرتبه بيه قبل بين طلعنا في الاسانسير للدور الثامن هو لسه دور تحت الانشاء مفيهوش حد بس فيه شباك ازا من الارض للسقف و كانت الدنيا ليل و الاضائه ضعيفه و هو زنقني في الشباك ده و عملنا احلى علاقه و كان ممكن اي حد في العماره الي قدامنا او ماشي في الشارع يبص لفوق يشوف خيالنا او ممكن حد يفاجأنا و يطلعلنا بس محصلش لحسن الحظ
=truth or dare
-truth
=جربت قبل كده صباع في طيظك ؟
-انا شرقت من السؤال المفاجئ الصراحه بس قولت اجاوب
-صباعي ولا صباع حد تاني ؟
=الإتنين
-صباعي انا اه اعترف بكده
صباع حد تاني هي مره واحدة الاكس بتاعتي جربتها انا استمتعت بيها بس تقريبا هي لأ
-اه و في حد تاني افتركرت دلؤتي في مره مارست الجنس مع واحد و حط صباعه قبل ما يدخل بتاعه فيا
-انا اسف انا مكنش المفروض اقول كده صح؟
=لا خالص بالعكس ده كيوت جدا
*اااه كلمت كيوت دي مبحبهاش من نادية لأن نادية مش توع البنات الي توصف راجل انه كيوت ممكن توصفه انه فحل او فاشل او حلو بس مش كيوت*
-truth or dare
= truth
-جربتي قبل كده تتكتفي ؟
=لأ . بص مش بمعنى اتكتف بس مره كانت ايدي مربوطه في السرير بسكارف واحنا بنعمل سكس  وانا محبتهاش و متعتبرش برضه متكتفه
-ايه الي معجبكيش فيها
=حسيت اني مش قادر اقاوم او اتحكم في العلاقه كويس
-طيب جربتي انتي تكتفي الطرف التاني ؟
=كده سؤالين مش سؤال واحد
-لا هي في نفس الموضوع
=لأ مجربتش
-تحبي تجربي ؟
=مش عارفه ممكن بعد ما فكرت اكتر في الموضوع بس الفكره ان نوع الرجاله الي برتبط بيها مش النوع الي بيحب يتكتف هما النوع الي بيحب يمارس الجنس مباشرة يمكن علشان كده بحبهم
=truth or dare
-فكرت شوية وقولت اجرب اقول  dare  كنوع من التغيير
-  dare
=عينيها زي ما تكون نورت وقالتلي وهي مبتسمه ابتسامه عريضه اتحدك تديني مفاتيح الشاستيتي بتاعك
-مش عارف يا نادية بلاش دي
= لا انت اختارت تتحداني و طالما كده يبقا تنفذ الي قولت عليه والا هتبقا خسرت
-طيب حاضر و دخلت جيبتلها المفتاح من جوة
=هو ده المفتاح الوحيد ؟
-لا في واحد تاني في سلسلة مفاتيحي
=هات ده كمان
-طلعته من مفاتيحي و اديتهولها وهي كانت مبسوطه و شكرتني
-انتي عارفه اني بأتمنك دلؤتي على حاجه مهمه
=اكيد طبعا و دلؤتي انا بس الي اقرر اعمل ايه بيهم كده انت بتاعي يا خلودتي
-خوفت شوية منها وحبيت اتوه في الكلام  truth or dare
= truth
-بتتفرجب على افلام بورنو ؟؟
=يعني اوقات بس مش ديما خصوصا مؤخرا مبحتاجش اني امتع نفسي بنفسي مع وجود بين الهيجان اي وقت هكون محتاجه فيه هو مش هيقول لأ
-لا انا عاوز اعرف بتتفرجي على بورنو و انتي بتمتعي نفسك ؟
=ه احيانا بس مش ديما انا مبحبش اشوف ناس بتمارس الجنس سوا ده مش بيثيرني
=truth or dare
-dare  قولتها وانا خايف من ردها هيكون ايه بس كنت هيجان للدرجة اني مش مهتم اي كان الي هتطلبه
=وريني كل الالعاب الجنسيه الي عندك غير الشاستيتي الي وريتهولي
-ايه لا طبعا مش هينفع
=انت مكسوف مني ؟
-مش حوار مكسوف ولا لا بس ده طلب صعب
-اه يا ستي مكسوف بلاش ده واطلبي حاجه تاني
=انا مبتكسفش و بقولك على اي حاجه ولا انت بتحط حدود بينا؟؟
-ياستي مش قصدي حقك عليا عمتا ماشي انا موافق
بس الاسهل بدل ما انقل كل الحاجات و اجيبهالك هنا انقلك انتي للحاجات هي في اوضتي في الدرج
=ايه ده هي كتيره للدرجه دي ماشي يلا بينا
-سيبتها تدخل قدامي وانا وراها علشان امتع نفسي بشيب جسمها السكسي الي مش مغطيه غير فستان خفيف ضيق
-عندك في الدرج ده ممكن تفتحيه
=ايوة انا بحب ادور في ادراج غيري اوي وريني وريني مخبي ايه
=ااوه يااه ايه ده كله
*قالت كده وهي بتطلع اكبر ديلدو عندي من الدرج*
=ده كبير اوي يا خالدوه انت بتاخد كل ده في طيظك ؟
*قالت كده وهي بتحاول تلف صوابعها حواليه زي ما تكون بتقيس عرضه*
-لا ده مش اوي بس بس اه ممكن جربته مره بس في الغالب بستخدم التاني
*مدت ايدها في الدرج و طلعت واحد تاني اصغر منه في الحجم ومسكتهم الاتنين جنب بعض كده*
=اه انا ممكن استحمل ده عادي
*شالتهم على جنب وبعدين قلبت تاني في باقي الحاجات شوية  butt plugs وبعدين واحده*
=ايه دي شكلها غريب شويه
-دي زي الفيبراتور كده بس للبروستاته
=اه اول مره اشوفها دي
*كملت تقليب وبعدين طلعت طوق جلد و اكتافات بتتلبس في الايد والرجلين *
=ممكن اشوف دول عليك ؟
-لا التحدي اني اوريكي الحاجات مش اني البسها
=التحدي انك توريني الحاجات مقولناش انك مش هتوريهالي وانت لابسها وبعدين عاوزه اشوفهم لايقين على جسمك ولا لا
*خدتهم منها ولسه هلبسهم*
=ايه ده لا مش كده اقلع هدومك الاول
-اقلع ؟!
=ايوة هو انت بتلبسهم على هدومك ؟
-لا في الغالب ببقا مش لابس حاجه لما بلبسهم
=طيب يلا ورينا اقلع والبسهم
*قعدت على الكرسي و حطت رجل على رجل بتتفرج عليا وانا قلعت التيشرت و البنطالون ومكسوف اقلع الشورت قدامها
*
=يلا بقا هو انا هشوف حاجه مشوفتهاش قبل كده منا شوفتك بالشاستيتي قبل كده اقلع ملط
*قلعت الشورت وبتاعي بدأ يقف على قد ما القفص يسمحله ولبست الطوق و الكتافاتات في ايديا و رجليا  ولقيتها طلعت من الدرج سلسله الي بتتربط في الطوق وهي بتقول ايوة ده يكمل الطقم ربطتها في الطوق الي حوالين رقبتي وشدتني منه لحد ما طلعنا للصالون تاني
=اااه انا ممكن اتعود على كده
*قعدت على الكنبه تاني واديتني الكاس بتاعها*
=املاه و تعالا

*****
و هنا يتنهي الجزء الأول من قصتنا حابب اقول ان القصه طويله و التفاصيل كتيرة واتمناا اقرأ ارائكم  تفتكرو ايه الي هيحصل في الجزء الجاي
39
القصه مختلفه واتمنا تعجبكم
40
قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء / Re: قصة جديدة
« Last post by menafad on April 14, 2024, 02:58:33 PM »
ياريت تكون قصة من نوعية خدامة بتسيطر بهدوء علي البيت
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10