Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء => Topic started by: shadyshico on February 19, 2018, 10:45:41 PM

Title: اميرة الشروق الحلقه السابعة
Post by: shadyshico on February 19, 2018, 10:45:41 PM
عدا تقريبا ربع ساعه تقريبا و هبه مستمتعه بالقعده في الجنينه في الجو الجميل ده و هي بتمرجح نفسها بوشي
انا كنت مرهق جدا لكن كنت مستمتع و مستمتع اكتر منها كمان , ,,,,, نزلت هبه رجليها من علي وشي و لطشتني قلم جامد برجلها البيضه و الناعمه و قاتلي روح اعملي عصير فريش ,,,,, وطيت علي الارض و حطيت راسي بين رجليها و قولتلها تحت امرك يا حبيبتي و انا ببوس الارض ,,,,, دخلت المطبخ و فتحت التلاجه اشوف ايه موجود ممكن اعمله لقيت رمان و موز و بطيخ فقررت اني اعمل عصير موز اختصارا للوقت عشان متاخرش علي حبيبتي , طلعت الموز و اللبن و حطيتهم في الخلاط مع السكر و ضربتهم و طلعت اشيك كبايه لقيتها قدامي و صبيت الخليط فيها و حطيته في الصنيه و نزلت , لما وصلت قدام هبه نزلت علي ركبي و مديت الصنيه عشان اقدم لمولاتي العصير بطريقه الخدم المهذبه مدت ايدها هبه و اخدت العصير و وطيت قدام هبه و حطيت الصنيه علي ظهري اخدت هبه شفطتين منت العصير و حطت الكبايه علي الصنيه و رفت رجليها الاتنين علي ظهري , بعد شويه اتحركت حركه بسيطه لان كتفي بدا يوجعني و كانت الكبايه هتقع لكن ادلق منها شويه صغيريين ع الصنيه , بصت لي هبه و قالتلي ينفع اللي انت عملته ده ؟ لسه هرد باعتذار و لقيت هبه نزله برجلها علي وشي حاولت ان امسك نفسي و متحركش عشان مفبش حاجه تتدلق تاني ,
قالتلي هبه ناولني فرده الشبشب دي و هي بتشاور بصبعها علي الارض , مديت ايدي و ناولت هبه شبشبها , مسكت هبه الشبشب و بدات سلسلة الضربات تتوالي علي وشي , لطشتني هبه ست سبع لطشات و وشي احمر جامد مش من قوه الضرب انما من كتم صوتي عشان محدش يسمع حاجه , حطت هبه شبشبها قدام وشي من نحيه النعل و قالتلي : بلا اعتذر يا زباله , بوست الشبشب و انا بقولها انا اسف يا مولاتي انا اسف مش هعمل كده تناي ؟, امرتني هبه اني افتح بوئي و حطت الشبشب جواه و مست الكبايه و رجعت بظهرها لورا و و رجعت تاني تمسك الموبايل , قعدنا ع الوضع ده حوالي خمس دقايق لحد ما خلصت هبه العصير لكن سابت بوئين تلاته , بصت لي هبه و هيا بتقولي ان مش قادره افهم ليه معملتش لنفسك عصير يا حيوان , معرفتش ارد لان الشبشب كان في بوئي و اكتفيت اني احرك راسي زي العبيط ,امرتني هبه اني احط الصنيه قدامها ع الارض , شلت الصنيه من علي ظهري و حطيتها قدام هبه ع الارض , شالت هبه رجلها الشمال من علي ظهري و وطت و صبت اللي كان فاضل من العصير في الصنيه و داست برجلها علي الصنيه , امرتني هبه اني الحس كل العصير من رجلها , شلت الشبشب من بؤي و بدات الحس في رجل هبه من الكعب للصوابع ,قعدت حوالي دقيقتين الحس في رجل هبه و بين صوابعها العسوله عشان اتاكد ان مفيش نقطه عصير لسه علي رجل مولاتي , لتطشتني هبه عل وشي برجلها و هيا بتقولي شطور يا ممست رجلي و قالتلي وطي يا حيوان نضف الصنيه و مش عايزه اشوف نقطه عصير عليها عايزاه بتلمع , وطيت بسرعه و انا بقولها تحت امرك مولاتي و بدات انضف بلساني في نفس الوقت اللي داست فيه هبه علي راسي و هيا بتضحك و بتقولي ايه رايك في العصير يا حيوان ؟ قولتلها ده احلي و اطعم و الذ عصير شربته في حياتي , ضحكت هبه ضحكه خفيفه و هيا بتقولي هتعيش مع مولاتك اعد ايام حياتك , قولتلها و شكرا يا ستي و اتمني اني اكون عند حسن ظنك و اكون مخلص في خدمتك , فضلت دايسه هبه علي راسي لحد اخر نقطه لحستها من العصير و بقت الصنيه بتلمع و شايف فيها وشي و فوقه اجمل و انعم رجل في الدنيا ,, شالت هبه رجلها من علي ظهري و هيا بتقولي يلا يا حيوان عشان ننام , وطيت علي الارض و انا بقولها تحت امرك مولاتي و مسكت الشبشب ببوئي و لبست هبه الشبشب , وطت هبه و مسكت الصنيه و قامت و انا قومت وراها و شلتها عشان نطلع , دخلت الفيلا و قفلت الباب ورايا برجلي و رحت ع المطبخ عشان نرجع الحاجات و طلعنا علي فوق و قبل ما ندخل الاوضه امرتني هبه اننا نروح الحمام الاول , نزلت هبه علي ارض الحمام و امرتني اني املا كباية ميه عشان هتنضف سنانها , مليت الكبايه و حطيت المعجون علي الفرشه و اديتها لهبه اللي بدات تدعك في سنانها , ناولت هبه الكبايه عشان تتمضمض و شاورتلي بصباعها فوطيت قدامها و فتحت بوئي عشان تنزل كل حاجه فيه و اتمضمض انا كمان و اغسل سناني و ابلعهم , بعد ما خلصنا شلت هبه و روحت علي الاوضه و نزلتها علي السرير و نزلت االعها الشبشب ببوئي لكن لحقني هبه من شعري و قالتلي قلعني الشبشب يا حيوان بايدك عشان عايزه استخدم بؤك قبل ما انام ,,, انا سمعت الجمله دي و قلبي بدا يدق من الفرحه و قلعت مولاتي شبشبها و طلعت رجلها علي السرير و لفيت من الناحيه التانيه و فردت جسمي جمب هبه , لقيت الم نازل علي وشي و هبه بتقولي مش هتقفل النور الاول يا حيوان للدرجه دي مستعجل و ضحكت ضحكه رقيقه , ابتسمت باحراج و قومت اطفي النور و رجعت تاني جمب مولاتي , مسكت هبه ايدي و بصت من غير ما تتكلم , بصت لي هبه بصه خلتني افهم شعورها في اللحظه دي , قربت وشي من وشها ببطئ و بدات شفايفنا تلمس بعض بالراحه , فضلت شفايفنا حاضنه بعض لمده نص دقيقه و شالت هبه بوقها من بوئي و طلعت فوقي و مسكت راسي بايدها و بدات تبوسني تاني بحماس شديد و مسكت انا البطانيه و نزلنا تحتها احنا الاتنين .....................................
فتحت عيوني بصيت حواليا لقيت النهار طلع و هبه نايمه علي صدري , مسكت التلفون لقيت الساعه 8 , يا لهوي اتاخرت علي شغلي فاضل نص ساعه و ميعاد الشيفت يبدا , رجعت الموبايل مكانه و شلت راس هبه بالراحه و حطيتها جمبي و غطيتها و نزلت من ع السرير و حطيت شبشبي تحت باطي و طلعت من الاوضه و انا ماشي علي صوابع رجلي عشان هبه ما تصحاش , دخلت الحمام و اخدت دوش سريع و طلعت بسرعه و لبست هدومي لكن قبل ما انزل افتكرت ان هبه هتصحي الساعه 10 و نسيت تظبط المنبه بتاعها امبارح , مسكت تلفونها و ظبطت لها المنبه علي الساعه 9 و وطيت بوستها علي خدها و طلعت من الاوضه و لبست جزمتي و مشيت ,,, ركبت عربيتي و انطلقت بسرعه زي المجنون عشان الحق اوصل في معادي , وضعي غريب مستعجل علي شغلي لكن مش متوتر خالص و صاحي نشيط اوي و نفسيتي مرتاحه جدا و معلي الكاسيت و انا ماشي , اول مره احس بالشعور ده و قولت في راسي انا قبل كده مكنتش عايش , ازاي لحد دلوقتي انا مستحمل نفسي كده و متجوزتش انا لازم اغير طريقتي في الحياه و استهتاري و اهتم بنفسي شويه ,, ,,,,,,,,, مع اني وصلت متاخر ربع ساعه و المدير اتنرفز عليا لكني بصيتله بمنتهي البرود و كانه مش بيتكلم معايا ,, مع ان في كل مره المدير كان بيزعقلي فيها مكنتش بقدر امسك نفسي و كنت انا كمان بزعقله و يتعملي خصم , لكن النهارده مزاجي رايق اوي و بالي هادي و مش عايز حد يعكنن عليا عديت من جمبه بهدوء و قعدت علي جهازي , وقف جمبي و قالي انا بكلمك علي فكره , قولتله عايز ايه يا خالد انت بتزعق ليه انا متاخر طبق اللايحه يا اخي و نزلي خصم , بص ليا بتعجب و غيظ في نفس الوقت و مشي من جمبي و هو بيقولي انا هعرف اشوف شغلي معاك بعدين
Title: Re: اميرة الشروق الحلقه السابعة
Post by: Glamazonlover on February 20, 2018, 06:10:58 AM
The story is extremely good, I like your style in writing without any nudity or extreme cruelty
Please continue this wonderful parts
I hope that I have Karma to give you but unfortunately I haven't
Title: Re: اميرة الشروق الحلقه السابعة
Post by: egy_tech on February 20, 2018, 06:31:24 AM
Perfect story , one of the best ever.
Thanks.
K+
Title: Re: اميرة الشروق الحلقه السابعة
Post by: amjad561 on February 20, 2018, 04:57:47 PM
كمان كارما مني
اسلوب حلو
استمر
Title: Re: اميرة الشروق الحلقه السابعة
Post by: John_#1 on March 03, 2018, 01:27:44 PM
you are doing a nice job.. keep it up and continue this nice story
Title: Re: اميرة الشروق الحلقه السابعة
Post by: dali on May 25, 2018, 08:47:13 AM
يعطيك العافية