Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء => Topic started by: rami-Ali on December 05, 2017, 01:02:05 PM

Title: الاستاذة ماري 9
Post by: rami-Ali on December 05, 2017, 01:02:05 PM
مرتدش عليها وانا باصص عليها بي استغراب راحت بي رجليها ذقتني عل وشي وبتقولي مالك تنحت ليه كده انت عايز تزعلني منك واروح اقول لي ماما بصيت في الارض راحت قالتلي هوا انت بتخاف ليه من ماما وايه اللي خلاك تعمل في نفسك كده وانت لسه صغير بصيت عليها عليها من تاني وقولتلها ستي اللي خلتني اعمل كده ووصلتني لحد هنا قالتلي احكيلي اللي حصل بدات اقولها من اول ما عرفت لحد دلوقتي بعد ما خلصت التزمت الصمت لحد ما قالت تصدق انك صعبت عليا وانت جدع اوي وانا مقدرش اعملك حاجه لاني انا زي ماما اصعب كمان بس عشان انت مش جواك خدام انا هخليك خدام وهتتعود عل كده بس اللي هعمله معاك تكون راضي عنه ومفيش حاجه هتطلع بره الاوضه دي ومش هشكي لي ماما عليك بس لو عجبتني قولتلها حضرتك هتعملي فيا ايه قالتلي اللي هعمله معاك مش بيتقال بيتعمل عل طول وده بي مزاجك او غصب عنك بس خليها بي مزاجك احسن لاني مش هزعل منك وبتالي مش هقول لي ماما ودلوقتي روح حضرلي العشاء وبعد ما اكل هقول لي ماما انك هتطلع تضبط الاوضه وتحط اللبس اللي في الشنطه في الدولاب انا بصراحه مش عارف اعمل ايه ومش فاهم حاجه غير اني هتذل من ستي ساره قولتلها امرك ونزلت حطيت الاكل عل السفره وخبط عل ستي الكبيره وستي الصغير وقولتلهم الاكل تحت عل السفره ونزلت فضلت استناهم لحد ما نزله وقعده وهما بياكله ستي قالت لي ستي ساره ايه عامل ايه معاكي الحيوان ده بيسمع الكلام قالتلها اها يا ماما والمساج بتاعه حلو اوي ريح رجلي قالتلها كده طيب ياحيوان انزل تحت السفره اعملي مساج اشوفك مدام كله بيشكر فيك قولتلها حاضر ونزلت تحت السفره وبدات اعمل مساج روحت لقيت رجل ستي ساره بتقرب عليا وحطط رجلها فوق كتفي مقدرتش اتكلم وفضلت اعمل في المساج وخلصته راحت قالت ستي ماري تصدق مساج بتاعك حلو واللي احلي انك بتعمله وانا باكل يلا لبسني الشبشب واطلع من تحت السفره قولتلها حاضر وفضلت مكاني عشان رجل ستي ساره عليا راحت قالتلي ياحيوان اطلع وضربتني بي رجليها جاتت بطني واتوجعت وبعدها شالت رجليها من عليا وطلعت وانا بطلع ستي ماري قالتلي انا مش قولتلك اطلع قولتلها اسف ستي ستي ساره كانت حاطه رجليها عل كتفي ومقدرتش اقولها شليها قالتلي طيب غور من وشي روحت المطبخ وقعد فيه بعد عشر دقايق لقيت ستي ماري قالتلي اطلع غور نضف اوضه ستك ساره وطلعت فوق فضلت انضف فيها لحد ما خلصت وفضلت قاعد في الاوضه حسب اومر ستي ساره لحد ما دخلت وقيتني واقف مستنيها راحت ضحكت وقالتلي انت بتسمع الكلام اهو وبدات تكون خدام بس انا اللي مدايقني اني مش شيفاك خدام شيفاك شخص محترم بس ما علينا كل اللي انا عايزه انك تمتعني بصيت عليها وقولتلها ازاي قالتلي مش عارفه بس بقوله تعالا وقلعني الشبشب الاول كده وراحت قعدت عل السرير وقلعتلها الشبشب ونامت عل السرير وقالتلي تعالا قدامي هناك وهات معاك الشبشب ورحت قدام السرير وقالتلي اضرب نفسك بي الشبشب ولما الشبشب يتعب بدل بي الفرده التانيه بصيت عليها وقولتلها ليه عايزه تعملي كده معايا هوا انا عملتلك حاجه ياستي بصت عليا وقولتلي انا هروح اقول لي ماما انت مش عاجبني قولتلك قبل كده هتعملها بي مزاجك او غصب عنك قولتلها انا اسف هعمل اهو وفضلت اضرب بي شبشبها عل راسي راحت قالت ايوا كده كمل وفضلت اضرب وهيا تقولي مش سامعه صوت الشبشب روحت قويت الضربه وراسي بتوجعني بعد عشر دقايق راحت قالت اضرب عل وشك عايزه وشك يحمر من الضرب وفضلت اضرب قدامها وانا ببكي وهيا مبتسمه وماسكه الموبيل فضلت اضرب ربع ساعه بعدها بي شويه قالتلي الشبشب بتاعي اكيد تعب بصيت عليها ووقفت ضرب وقولتلها ده جماد مش بيحس انا اللي بحس وبتهان بي شبشبك راحت قالت هششش غير الفرده التانيه ووزع الضرب عل وشك كله قولتلها حاضر وفضلت اضرب عل راسي ووشي كله لحد ما وشي حمر خالص وانا بضرب بقولها ستي كده حمر وشي ولا لسه قالتلي لما يعجبني شكل وشك هقولك كفايه قولتلها حرام انا وشي تعب راحت معبرتنيش بعدها بي خمس دقايق قالتلي كفايه قولتلها شكرا ستي وانا ببكي راحت بصت عليا وقالتلي انت كل شويه تبكي انا هسميك ابو دمعه لحد ما تتعود انا سكت مش عارف اقول ايه غير اني انزل دموعي راحت قالت مش تشكر الشبشب بتاعي عل انه ضربك قولتلها ازاي اشكره اني هاني وقل كرامتي راحت ضحكت وقالت كرامتك طيب امسك الشبشب وروح عند المرايه وبص عل شكلك قمت ورحت لقيت وشي ده احمر خالص قولتلها حرام والله كده قالتلي ما هوا عشان حرام بوس الشبشب بوسه تعجبني ولو معجبتنيش الشبشب هيكمل عليك تاني قولتلها لا لا هبوسه حاضر قالتلي شاطر تعالا واقعد عل ركبك قدامي وبوسه قولتلها حاضر روحت وقعد ورفعت الشبشب قدامي وهيا قدامي راحت قالتلي عايزه بوسه حب مش اي بوسه قولتلها ازاي قالتلي معرفش بس عشان الشبشب ده هيلازمك دايما فا لازم تحبه بصيت عليها وسكت راحت قالتلي ايه هوا انت ليه عين بعد اللي انا عملته فيك اخلص عشان عايزه اروح انام قولتلها حاضر لسه بقرب من الشبشب عشان ابوسه قالتلي اوقف عندك ومتتحركش اتامل في الشبشب قولتلها انا اتاملت فيه واضربت بيه قالت خلاص بوسه وروحت بوست اول فرده قالتلي والتانيه قولتلها حاضر لسه بقرب من التاني قالتلي طول في البوسه قولتلها ازاي قالتلي بوس ومترفعش وشك قولتلها حاضر قربت من الفرده التانيه امممممممممممموه قالتلي انت كده عجبتني يلا روح حط عل وشك كمادات وصحيني الصبح الساعه 7 وروح خبط عل ستك شوفها عايزه حاجه وقولها تصبحي عل خير يلا اديني بخاليك تتحب من ماما كل ما هتعجبني مش هخالي ماما تزعلك قولتلها حاضر تصبحي عل خير قالتلي المره هسيبك عشان اللي عملته فيك قولتلها مش فاهم قالتلي مش مهم يلا عشان انا هنام حاضر وطلعت ورحت خبط عل اوضه ستي قعد ربع ساعه وقالتلي عايز ايه قولتلها تومريني بي اي حاجه راحت قالتلي وانا لو عايزك كنت بعدك يا حيوان قولتلها شكرا ستي تصبحي عل خير راحت قالتلي طيب ادخل قولتلها تحت امرك اول ما دخلت لقيتها نايمه عل السرير بتقرا مجله الموضه راحت ضحكت وقالتلي ايه يامنيل اللي في وشك كده هوا ستك سارت لحقت تسلم عليك بصيت عل الارض راحت قالتلي بكره عايزك تصحيني الساعه 7 عشان رايحه المصنع وكده كده مش هوصيك تاني عل ستك ساره عشان باين التوصيه عل وشك يلا اطلع وانت من اهله
الجزء العاشر قريبا
Title: Re: الاستاذة ماري 9
Post by: almatador on December 05, 2017, 08:37:08 PM
القصة بديت تحلا وبانتظار باقي الاجزاء
كارما مني
Title: Re: الاستاذة ماري 9
Post by: mido love on December 06, 2017, 05:37:57 AM
قصه جميله جداااا
Title: Re: الاستاذة ماري 9
Post by: slav on December 06, 2017, 05:37:00 PM
رائعة علفكرة امتى العاشر
Title: Re: الاستاذة ماري 9
Post by: rami-Ali on December 07, 2017, 01:05:59 AM
انا اسف مش حكمل القصة لاني مش انا الكاتب و القصة حتكمل بس لو قرر الي كتبها اصلا يكملها هنا
اسف مرة تانية و اعتذر للكاتب الاصلي
Title: Re: الاستاذة ماري 9
Post by: hatem77 on December 07, 2017, 10:21:16 AM
قصة جميلة جدا و شكرا لصراحتك و كارما طبعا لمجهودك
Title: Re: الاستاذة ماري 9
Post by: Khadam96elbanat on December 15, 2017, 07:25:54 AM
طول الجزء العاشر
Title: Re: الاستاذة ماري 9
Post by: خدام الملكة عفاف on December 15, 2017, 03:50:10 PM
مستنيين العاشر
Title: Re: الاستاذة ماري 9
Post by: خدام الملكة عفاف on December 15, 2017, 03:52:13 PM
مستنيين العاشر
Title: Re: الاستاذة ماري 9
Post by: Toto ka on February 05, 2018, 03:18:37 AM
كارما
niiiiiiiiicccccccccccccccccceeeeeeeeeeeee
Title: Re: الاستاذة ماري 9
Post by: dali on May 25, 2018, 08:55:35 AM
يعطيك العافية