Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء => Topic started by: hady el dally on September 25, 2018, 03:27:38 AM

Title: الغاوية ... الجزء الثالث
Post by: hady el dally on September 25, 2018, 03:27:38 AM

فضلت طول اليوم أفكر في اللي حصل بينا ، ازاى جاتلها الجرأة انها تحط رجلها على دماغي وعلى وشي علشان تخلينى افقد المقاومة وابوس رجليها ، ازاى نزلتنى تحت رجلها وركبتني كمان زي الحمار ، حمار ايه ، انا فعلا بقيت حمار ، طيب يا ترى هتعمل ايه ، بس انا كنت مستمتع اوى وحسيت بانتشاء مجربتوش قبل كده مع أي بنت عرفتها ، حاسس انى مش على بعضي من ساعة لما مشيت ، نفسي يرجع بيا الزمن تانى وده يحصل ..بس انا عاوز اكون في أمان ، لازم امتلك جسمها علشان متحاولش تفضحني علشان كده فكرت وقررت انى اخليها تمتلكني بس وانا بمزاجي وايدي فوق ايدها وكمان اضمن انها متفضحنيش او تبتزني
......
تانى يوم كان البيت فاضي ، لاقيت الباب بيخبط ففتحت لاقيت شيرين جاية بعباية بيتي وشبشب بكعب ولابسة خلخال بلدي ، والعباية كانت مجسمة جسمها كله ، دخلت من الباب وقالت بصوت هامس :
حد هنا ؟؟...
لا البيت فاضي ...
طيب تعالي ورايا يا كلبي ..
قفلت الباب ورسمت على وشي الغضب والتجهم ودخلت الاوضة ، بصراحة لما لاقيتها حاطة رجل على رجل وشكل الخلخال مع الشبشب في رجليها يجننوا ويهبلوا كنت هتراجع بس قولت لازم اكمل
.. مين ده اللى كلب يا حيوانة يا بنت الكلب
لاقيت وشها غضب وبصتلي بغيظ وقالت
انت بتشتم مين يا واطي يا زبالة ، تسيت نفسك يا كلب وانت بتلحس رجلي وركباك زي الحمار ..
المهم غضبت كده وهجمت عليها لاقيتها بتغرز ضوافرها في رقبتي وبتقولي
بتعمل ايه يا حيوان .. يا كلب
هفشخك يا وسخة ..
دفعتني بركبتها فوقعت على الأرض واتألمت لحظات وبعدين قومت بس كان وشها مفيش عليه غضب ، كان عليه نظرة كلها فتنة وإغراء وكأنها بتقولي انا عاوزك وتعالى مارس معايا السكس ، لاقيتها قلعت العباية البيتي ففضلت بهوت شورت وسنتيانة ،حسيت انى مولع لما شوفت جسمها واوراكها اللى زي القشطة فقلعت انا كمان وبقيت بالشورت بس ، جريت عليها وبوستها من رقبتها فشدتني من شعري وقربت بوقي من شفايفه وراحت بايساني بوسة مشبك وضمتني لصدرها المولع فأنا حسيت بهياج ،نزلت على رقبتها فشدتني من شعري ونزلتني لتحت عند وركها الشمال ففضلت ابوس والحس ومن غير ما احس لاقيتها حطت رجليها اليمين على دماغي فانا حسيت انى بسيح ومش قادر اواجه ولا اقاوم ولاقيتها نزلت دماغي برجلها اليمين لحد ما وصلتنى زي الكلب عند رجلها الشمال وقبل ما ابدأ افوق وافهم انى انا كنت ناوي على ايه وبقيت فين لاقيتها حطت شبشبها اللي في رجليها الشمال على دماغي وانا بدأت ابوس في رجليها وصوابع رجليها بجنون ، حدفت الشبشب من رجلها ومشيت ببطن رجلها وصوابعها على ضهري وبعدين من غير ما احس نزعلى طيزي ورفعت الشورت ودخلت عند طيزي من عند الخرم فانا قشعرت وانيت في انتشاء رهيب عمري ما جربته ولاقيت نفسي بنام بجسمي كله على الارض دماغي وبوقي عند رجلها الشمال وطيزي وضهري تحت رجلها اليمين ، سحبت رجليها ونزلت في ثانية سحبت الشورت كلها فاتعريت وقبل ما اخد نفسي لاقيت ايديها وصوابعها بيتمشوا على طيزي فقولت بصوت عالي
....آه ..
انتظروا الجزء القادم
Title: Re: الغاوية ... الجزء الثالث
Post by: kartarsat on September 25, 2018, 09:44:44 AM
ايه الجمال ده . انا كاني كنت معاهم . شكرا جدا يا استاذ
Title: Re: الغاوية ... الجزء الثالث
Post by: Safepower2000 on September 25, 2018, 06:08:06 PM
جيد جدا، استمر.
ممكن حد يوضح لي كيف اضيف كارما ؟
Title: Re: الغاوية ... الجزء الثالث
Post by: ahamed3 on September 25, 2018, 08:59:28 PM
قصة جامدة جدا ومثيرة بس الجزء كان قصير يارت تطول الجزء شوية
Title: Re: الغاوية ... الجزء الثالث
Post by: slaaave4u on September 25, 2018, 11:05:38 PM
حلوه يا برنس
كارما
Title: Re: الغاوية ... الجزء الثالث
Post by: lolo1977 on September 26, 2018, 03:08:20 AM
Karma and continue
Title: Re: الغاوية ... الجزء الثالث
Post by: nedved-335 on September 26, 2018, 08:26:15 AM
great story!! waiting for next part
Title: Re: الغاوية ... الجزء الثالث
Post by: zb on September 26, 2018, 09:03:07 PM
Continue abd karma
Title: Re: الغاوية ... الجزء الثالث
Post by: John_#1 on September 27, 2018, 11:05:59 AM
the story is very exciting.. but the parts are that short so that we cannot feel the atmosphere.. make it longer my friend and keep the high standards
Title: Re: الغاوية ... الجزء الثالث
Post by: John_#1 on November 22, 2018, 11:02:42 AM
the story is nice indeed.. but the parts are too short!!