Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص السيدة وخادمها => Topic started by: Nice guy112 on December 17, 2017, 08:18:34 PM

Title: رئيستي في الشغل الجزء الأول
Post by: Nice guy112 on December 17, 2017, 08:18:34 PM
بعد ما قررت إني استقل و اشتغل عشان أصرف على نفسي كنت فاكر ان الموضوع هيبقى سهل و إني هلاقي شغلانة مناسبة ليا بسرعة، و اتضح ان الموضوع أصعب من كده بكتير، دورت على شغل كتير ملقتش حاجة علي مزاجي، فبعدين قررت اخد السلم من اوله و ابتدي بالموجود، كانت انسب حاجة قابلتني اعلان عايزين مساعد سكرتيرة في مكتب محاماة كبير، روحت الانترفيو و قابلت السكرتيرة رئيستي في الشغل، كانت ست في الأربعينات، بيضة شوية و نوعا ما طويلة و مليانة شوية بس مش تخينة اوي، من الناس اللي مدية لنفسها وضعها اللي بتكلم بنوع من التعالي، المهم خلصت الأسئلة و الانترفيو عدت كويس و بعدين قالتلي لو اخترناك هنبقي نكلمك، بعديها باسبوع كلموني و استلمت الشغل و كنت فرحان اوي اني اتقبلت في اول وظيفة ليا، و بعدين روحت اول يوم في الشغل، و من اول يوم حسيت ان مش ده اللي انا متوقعه، طول اليوم عمال اعملها طلبات، هات كذا ناولني كذا و تبعتني كذا مشوار ورا بعض، حسيت كاني زي مكون الصبي بتاعها، فأنا قلتلها هو أنا مش المفروض المساعد بتاعك و مينفعش افضل تعامليني كاني الصبي بتاعك توديه و تبعتيه، قامت قالتلي مش تحمد ربنا اني عينت واحد قليل زيك معندوش خبرة و مش لاقي ياكل، و بعدين لو مش عاجبك في مليون واحد ينفع و احسن منك كمان.....قمت أنا معرفتش ارد بصراحة و انا فعلا محتاج الشغلانة دي، فاضطريت اتاسف ليها و ارضي بالواقع، المهم يوم بعد يوم بدأت مع مرور الوقت تطلب مني طلبات مهينة اكتر مع الوقت، لحد ما في مرة زودتها اوي، كان يوم مليان شغل و باين عليها مجهدة، قامت قلعت جزمتها و مددت رجليها عالكرسي الصغير و قالتلي " سيب اللي في ايدك و تعالى ادعكلي رجلي.... يلا بسرعة "، أنا اتفاجئت  و انا ببص علي رجليها، عريضة و عرقانة و وسخة شوية و وقفت ساكت شوية بفكر إزاي تطلب مني اعمل حاجة زي دي، قامت قالتلي " انتا مسمعتش ولا ايه؟ ولا اجي احط رجلي في وشك عشان تفهم كويس؟ ".... فكرت مع نفسي ثانية و قولت بلاش اعمل مشاكل تاني، قعدت ادعك في رجليها اكتر من نص ساعة، هي قاعدة مستريحة عالكرسي و انا قاعد مستربع عالأرض بدلك في رجليها يعني تقريبا رجليها في مستوي وشي و شامم ريحتها و عمال ادعك في بواطن رجليها العرقانة و فوق كل ده مش عاجبها و عماله تزعقلي و تقوللي " ادعك كعوب رجليا كويس يا غبي المشي بيتعبهم و هات من بين الصوابع و بعدين ادعك كل صابع لوحده ".. فضلت علي كده فوق الساعة الا ربع و بعدين قامت قايلالي  " يلا خلاص قوم اعملي فنجان قهوة، و اعمل حسابك من هنا و رايح هتبقي تدعكلي رجلي كل يوم قبل ما اروح "......... البقية في الجزء التاني
Title: Re: رئيستي في الشغل الجزء الأول
Post by: tawash010 on December 18, 2017, 01:00:25 AM
بداية جميلة
مستنيين الجزء التانى
Title: Re: رئيستي في الشغل الجزء الأول
Post by: xxlogic on December 22, 2017, 10:42:42 AM
شكرا على المجهود الرائع
Title: Re: رئيستي في الشغل الجزء الأول
Post by: nedved-335 on December 23, 2017, 01:35:03 AM
great start !! waiting for the next part
Title: Re: رئيستي في الشغل الجزء الأول
Post by: slave_fooot on December 25, 2017, 05:04:17 AM
كمل ب\ايه روعه وكرامما
Title: Re: رئيستي في الشغل الجزء الأول
Post by: kolooo on January 07, 2018, 08:22:30 PM
عاااش
Title: Re: رئيستي في الشغل الجزء الأول
Post by: John_#1 on July 26, 2018, 12:50:53 PM
it is a nice start.. go on
Title: Re: رئيستي في الشغل الجزء الأول
Post by: sab3awy_81 on July 26, 2018, 03:18:59 PM
فين الجزء الثاني
Title: Re: رئيستي في الشغل الجزء الأول
Post by: shahd on August 24, 2019, 03:58:32 PM
جميلة اوى