Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء => Topic started by: egypthero2020 on April 21, 2018, 10:02:51 AM

Title: مش مجرد أسبوع - الجزأ الثاني
Post by: egypthero2020 on April 21, 2018, 10:02:51 AM
وصلنا في نهاية الجزأ الي فات ان إليز عرضت عليا عرض وانا اما اوافق عليه واختار اني ابقا تحت رحمتها او ارفضه و اخسرها واانا الصراحه كنت بحبها اوي وهي في نفس الوقت كانت بتبادلني نفس الشعور
وبيني وبينكم الموضوع شدني شويه اينعم انا مجربتش البس حاجه زي كده بس كنت قريت عنها قبل كده قصص مختلفه
المهم .. انا قولت لازم افاجيء إليز بردي على طلبها دخلت جيبت التشاستيتي الي كانت اديتهولي قبل ما تسافر وقعدت افحص فيه شويه لقيت حجمه صغير جدا عن حجم بتاعي انا بتاعي حوالي 6 انش والجهاز ده اقل من 2 انش تقريبا
انا خدت القرار خلاص وبعدين ده اسبوع هستحمله علشان خاطر حبيبتي و هيعدي
دخلت أخدت دش . الطبيعي اني باخد وقت في الحمام من ربع ل تلت ساعه بس المره دي تقريبا اخدت ساعه كامله قبل ما اطلع من الحمام لاني كنت بحلق شعر جسمي ونصي التحتاني الذات علشان إليز مبتحبش المشعرين الصراحه وهي بتعتني بنفسها في الموضوع ده جدا
بعد ما خلصت طلعت من الحمام على اوضة نومي وفتحت الرينج الي بيكون حوالين العضو والبيضان ولبسته لقيته على قدي تمام بس المشكله اني كنت مستثار شويه فكان عندي انتصاب مانع اني اقدر البس التيوب الي بتقفل على العضو علشان حجمها صغير ...
دخلت المطبخ جيبت ثلج وده الي حل المعضله علشان خلى بتاعي ينام شويه لحد ما قدرت ادخله في التيوب و اقفل القفل على الجهاز وبسرعه جدا قبل ما ارجع في كلامي جبت ظرف من بتاع الجوابات وكنت حاطت فيه المفاتيح الاتنين ومعاهم جواب كنت مجهزه ل إليز وقافل الجواب ونزلت سلمته بنفسي لشركة الشحن الي بتعامل معاها بنفسي وطلبت سرعه تسليم الظرف لمكتب إليز في لندن
.
.
المشهد هنا بيتغير لكتب الاستشارات الي مقره لندن و إليز قاعده في مكتبها الانيق وبتدخل عليها السكرتيره بتاعتها وتديها الظرف وتقولها انه وصل الصبح من المكتب الي في مصر وانه مبعوت ليها شخصيا
إليز اخدت الظرف والسكرتيره  طلعت بره بتفتح الظرف وتطلع منه الجواب الي كتبتهولها لقيت في مفاتيح وقعت قدامها من الظرف على المكتب ... هي عارفه المفاتيح دي كويس هل فعلا احمد عمل ده ؟ فتحت الجواب ولقيت ان احمد كاتب فيه اتمنا تكون الهديه وصلت بدري ومتأخرتش زي ما انا مقدرتش اتأخر في الرد على طلب حبيبتي . بحبك.
طبعا إليز فرحت بالي عمله احمد علشان يرضيها بس قالت تتقل عليه وتزود معاناته شويه هي كده كده مش خسرانه حاجه
في نفس الوقت كان احمد خرج من ميتنج صباحي في المكتب ورن موبيله برساله على الواتس من رقم إليز
طبعا هو استنا لما خرج من الاجتماع خالص ودخل المكتب بتاعه وفتح الرساله لقيها كاتبه كلمة واحده بس
ليه ؟
الرساله مكتوب فيها كلمة ليه بس
رد عليها مش ده كان طلبك يا حبيبتي ؟
ردت عليه ب ليه دلؤتي ومستنيتش ارجع من السفر؟
قالها انا قولت اعملك مفاجأه وانا عارف انها هتعجبك . المفاتيح وصلت ؟
قالته اها وصلت 
المهم قدامك ربع ساعه بالظبط من دلؤتي تدخل تجيب ورقه تكتب عليها إليز وتكتب تاريخ انهارده والساعه دلؤتي كام وتدخل الحمام تقلع وتتصور وانت عريان ومعاك الورقه دي علشان اتأكد انك فعلا عملت ده مش تبعتلي صوره قديمه   :wink:
طبعا الموضوع محرج شويه لسه بكلمها لقيتها بتقولي فاضل 14 دقيقه متتخلينيش ازعل منك
جبت ورقه من المكتب بسرعه وكتبت عليها الي طلبته بخط عريض ودخلت حمام المكتب بتاعي وقلعت واتصورت الصوره وبعتها ليها على الواتس قبل الوقت ما يخلص بالظبط
لقيتها علت سيين للصوره ومردتش
بعتلها انا عملت الي طلبتيه انتي زعلانه من حاجه ؟
ردت عليا متقدرش تزعلني انا في ايدي مفتوح رجولتك دلؤتي  :laugh: :wink:
شكرا يا حبيبي على الهديه الجميله دي انا هستنا ال7 ايام دي تعدي ب أي طريقه علشان اشوفك على الحقيقه وصدقني مش هيبقا مجرد أسبوع وخلاص بالنسبالك  :wink:
هبعتلك صورتي دلؤتي تعملها خلفية موبيلك وتخلي موبيلك مفتوح على طول علشان لو احتاجت اكلمك
وهنا إليز بتفتح كاميرا موبيلها وتبعتله الصوره دي


(https://i.imgur.com/p4zdCjW.jpg)


بمجرد وصول الصوره لقيت تليفونها الي نوعه ايفون لقيت احمد بيتصل بيها فتحت ازيك يا حبيبي دلؤتي عجبتك صورتي ؟
احمد : الصورة حلوه جدا طبعا يا إليز بس انتي كده بتعذبيني انا قاعد في مكتبي ومش قادر اطلع بره من الاحساس بالرغبه الرهيب وعدم قدرتي اني اعمل حاجه اطفي بيها رغبتي دي
إليز : مش مشكلتي محدش اجبرك توافق انت حتى مستنيتش ارجع من السفر . انت حابب الي بعمله فيك وعايز اكتر وانا خلال الاسبوع ده هخليك تشوف حاجات وتعمل حاجات مكنتش تفكر انك تعملها يا حبيبي  :kiss:
يلا يا حبيبي بقا البس بدلتك وروح على الشقه وريح شويه علشان ورانا يوم طويل بكره  :wink:
.
.
وبكده ينتهي الجزأ الثاني من القصه محتاج اعرف رأيكم لحد دلؤتي وكمل ولا لا علشان لسه في القصه احداث كتير هتحصل . وتفتكرو إليز مخبيه ايه ل ابوحميد
لو حد عنده اقتراح انا كلي اذان صاغيه زي ما بيقولو وفرحح لما الاقي ردود على الي بكتبه
شكرا و اشوفكم في الجزأ القادم.
Title: Re: مش مجرد أسبوع - الجزأ الثاني
Post by: John_#1 on April 21, 2018, 12:56:29 PM
it is a nice start. but the real thing didn't start yet  :wink:
Title: Re: مش مجرد أسبوع - الجزأ الثاني
Post by: Aoaam on April 21, 2018, 03:44:19 PM
حلوه اوى القصه كمل و ياريت متتاخرش علينا فالاجزاء القادمه
Title: Re: مش مجرد أسبوع - الجزأ الثاني
Post by: subby hubby on April 22, 2018, 05:43:00 AM
جميله جدا جدا واسلوبك ممتع ولا تستعجل في تقدم الموضوع احب التفاصيل الدقيقه
Title: Re: مش مجرد أسبوع - الجزأ الثاني
Post by: MONTY on April 22, 2018, 03:00:52 PM
 let's see thank you
Title: Re: مش مجرد أسبوع - الجزأ الثاني
Post by: al on April 22, 2018, 08:04:38 PM
بداية حلوة و مختلفة شكرا
Title: Re: مش مجرد أسبوع - الجزأ الثاني
Post by: egypthero2020 on April 23, 2018, 01:56:47 AM
مش عارف قوانين تسمح انب ارفق صور في القصه ولا لا علشان محتاج انزل الجزء الجديد بصور اكتر
Title: Re: مش مجرد أسبوع - الجزأ الثاني
Post by: Aoaam on April 23, 2018, 08:19:58 AM
اهم حاجه تنزل الجزء الجديده الكل فانتظاره ع نار
Title: Re: مش مجرد أسبوع - الجزأ الثاني
Post by: egypthero2020 on April 24, 2018, 08:26:42 AM
الجزء الثالث نزل منتظر ردودكم
Title: Re: مش مجرد أسبوع - الجزأ الثاني
Post by: dali on May 25, 2018, 08:39:21 AM
مشكووور
Title: Re: مش مجرد أسبوع - الجزأ الثاني
Post by: zb on July 01, 2018, 02:45:40 PM
Nice story