Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص السيدة وخادمها => Topic started by: Podedode on July 15, 2018, 01:40:24 AM

Title: الساديه بشكل غير رسمي16
Post by: Podedode on July 15, 2018, 01:40:24 AM
الساديه غير الرسميه
الحلقه السادسه عشر
بمجرد انتهاء دينا من تناول طعامها طلبت من عصام القيام وكان لم ينتهي من طعامه بعد
- احنا راحين فين
= هنروح
- بسرعه كده
= اه وابقا كمل آكل فالبيت
- نا خلاص شبعت
= طب يلا أخلص عشان نشوف ال ورانا
= 🤔 . عفكره نا عندي ليكي مفاجأه
= مفاجأة إيه 😒
- نا معايا العربيه
= عربية إيه
- عربية بابا
= طب ايه يعني فيها ايه
- مش حابه اوصلك
= لأ شكرا نا هركب الميكروباص
- 🤨 براحتك ، طب تحبي اوصلك لموقف الميكروباص
= لأ شكرا نا هتمشي
- نا افتكرتك هتفرحي
= من إيه
- اي .. ممم مفيش خلاص
استمرت دينا فالمشي ولم ترد عليه وبعد دقيقتين من المشي سألته
= هو نت ماشي معايا ليه. مش قلت معاك عربيه
- اه مانا هوصلك الاول وبعد كده ابقا ارجع العربيه
= ...
- هو ينفع يعني اكون مع الاستاذه دينا واسيبها واركب العربيه
=👱🏻‍♀
- بس نا كنت فاكرك هتنبسطي بالعربيه
= ليه يعني من قلة العربيات عندنا 😒
- لأ مش قصدي والله ، بس .. أصل يوم المطره حسيتك كنتي حابه يعني..
= ماشي يوم المطره اه لكن دلوقتي مفيش داعي
- طيب ماشي
= يلا عايز حاجه
- ..لل لأ !
= سلام
وتركت دينا عصام رغم عدم وصولها للموقف وكأنها لا تريد السير معه
عاد عصام للسياره وكان يشعر بحزن كبير لأنه سيظل مده كبيره جدا دون رؤية سته وتاج راسه التي تعود عل رؤيتها وخدمتها
بعد يومان دون أي اتصال متبادل كان عصام مشتاق بشده لسماع صوت دينا ولكنه خاف ان يتصل دون سبب حقيقي حتى لا تنفر منه ولكنه اتصل بها فالليل
- الو
= الو مساء الخير يا دينا عامله ايه
- الحمد لله
= أخبار الملخصات معاكى إيه
- كويسه
= انتي بداتي بمادة إيه
- بتاعة جابر
= دي أسهل ماده . إيه رأيك تبداي بمادة صبري
- مش هتفرق كتير ، أنا حاسه ان الوقت ضيق والواحد محتاج 3 أو 4 أسابيع كمان
= ليه مش للدرجاتي
- أنت بدأت بمين
= انا ببدأ بآخر ماده وبعد كده بال قبلها وهكذا لغاية أول ماده بحيث يفضل لها 3 أو 4 أيام عالاقل
- وهتلحق تعمل كل ده امتا ، ده باقي أسبوع
= عشر ايام مش أسبوع وكل ماده يوم أو يومين بالكثير..
- ازاي يعني كل ماده يوم ازاي دي
= ماهو نتي هتلقي نظره سريعه لغاية ..
- مشهلحق بردو
= ليه مانا خلصت ماده اهو فاليومين ال فاتو وداخل فالتانيه
- ازاي بتذاكر ماده كامله فيوم واحد ?!!
= بصي نا هقولك حاجه ، هو يمكن موضوع اني عشان لخصت وكده فالمذاكره بالنسبالي هتكون أسهل ، بس انتي بس اعملي ال بقولك عليه وأن شاء الله حتتوفقي
- طب ماشي
= طيب عالعموم نا موجود لو ف اي حاجه مش فاهماها كلميني
- ماش سلام
= مع السلامه
أغلق عصام المكالمه وقد ارتوي عطشه بقليل من قطرات الماء بسماعه لصوت معشوقته لهذه الدقائق ولكنه لن يشبع إلا بعد ابدأ إلا بعد أن يراها ويجلس بجوار قدميها التي يراها ف صفحات كتبه وملخصاته كلما ذاكر فيها
مرت أيام أخرى دون اتصالات ولم يتصل عصام إلى أن جاء له اتصال من دينا قبل أول امتحان ب 3 أيام فقط
- الو
= أيوه ياعصام
- ازيك ياستاذه أخبارك إيه
= ماش الحال
- نا عايز اتصل بيكي والله بس مش حابب ازعجك
= خلصت مذاكره
- نا خلصت المواد الثانيه وهبدا النهارده فالرقابه أول ماده
= هي الماده دي تحتاج كام يوم بالكتير
- حسب مذاكرتك ليها
= حسب مذاكرتي ازاي يعني
- يعني نتي مذاكره منها اد ايه ، لو مذاكره نصها مثلا حتحتاجي ثلاث ايام ويوم كمان تراجعي فيه
= الله يخرب بيت أمك اومال لو مش مذاكره حاجه فيها
- لأ طبعا هتحتاج وقت
= الله يطمنك 😕
- .. أنا..
= أنت تخرس خالص
- معقوله يعني مذاكرتيش فيها حاجه خالص
= بصيت فيها كده عل خفيف
- طيب معلش ، شدي حيلك كده وربنا يعينك ان شاء الله
= ربنا يخدك
- ...
= يلا غور بقا لما اشوف هعمل ايه
= طيب ماشي لو احتاجتي حاجه نا موجود
أغلقت دينا المكالمه وارتوي عطش عصام أكثر هذه المره ولكنه اشتاق أكثر لمقابلتها
جاء أول يوم امتحان ولم وكان تركيز عصام مشتتا بين مقابلة دينا وبين الامتحان
ورغم محاولة عصام اتصاله بدينا عدة مرات إلا أنها لم ترد وبعد وصوله الجامعه اتصل بيها مره أخرى ليجد موبيلها مغلق
ذهب عصام لقاعة الامتحانات وعرف مقر لجنة دينا وكذلك لجنته وأثناء إخراجه للموبيل من جيبه ليتصل بدينا تفاجأ باتصالها به
- ايوه يادينا نتي فين
= نا فالجامعه نت فين
- فالجامعه بردو عند قاعة الامتحانات
 = عرفت لجنتك
- اه عرفتها وشوفت رقم الجلوس
= طبعا مشفتليش حاجه
- عيب عليكي يادينا
= عيب عليا !!!
- ايوه عشان نا شوفت لجنتك قبل مادور عل اللجنه بتاعتي اصلا ، هو ينفع يعني انسى ستي وتاج راسي
تذكرت دينا من هذه الكلمه أكونت فتحي السليف ولم تعلق
= .. طب تعاللي عند الكافتريا
- حاضر
وصل عصام للكافتريا وكانت دينا تشرب فنجان قهوه
- عامله ايه
= الحمد لله
- رقم جلوسك اهو واللجنه بتاعة حضرتك
= عارف لو قلت كلمة عيب عليكي دي تاني . اديك بالجزمه عل وشك
ماشي
- ..نا اسف ..اانا ..
= مش عايزه رغي كتير ، لو سمعتك بتقول الكلمه دي تاني هديك بالجزمه ، خلاص 😒
- حاضر .
عفكره باقي ربع ساعه عالامتحان
= اشرب القهوه ونقوم
تحرك عصام ودينا للقاعه وبعد أن أوصل عصام دينا تحرك للجنته
بعد انتهاء عصام ودينا من الامتحان تقابلا عند الكافتريا كما امرته
- عملتي إيه
= الحمد لله
- عرفتي السؤال بتاع معيار القوانين الاستثنائية
= اه
- ف ناس كتير معرفتش تحله
= نت هتاكل إيه
- زي ماتحبي ..
= نا عايزه اغير المرادي ، ليا مزاج آكل شاورما فراخ
- ماشي
= هاتهولي سوري مش فرنساوي وهاتلي معاه واحد صوابع فارم
- حاضر
= خلص وتعالى عالمكان بتاعنا
- حاضر
جلس عصام كالعاده بجوار قدم دينا وبالطبع لاحظت دينا ونظرت له نظره طويله شعر عصام معها بارتباك شديد
- اانتي مم مش هتاكلي
= وحشك تلميع الشوز
- 😳 اي ... أي ال حضرتك عايزاه
= معاك مناديل ويبس
- لللل لأ
= قوم فز هات مالكافتريا وتعال
- حاضر
وبمجرد قيام عصام وتحركه لاحقته دينا
= اجري
فبدأ عصام عالفور بالجري
وضحكت دينا ف سرها وعاد عصام وهو يجري ايضا وأعطى دينا المناديل ولكنها كانت تاكل وردت عليه
- طلع منديل واترزع اعد
وبمجرد إخراج عصام المنديل وضعت دينا قدمها عل ركبته
وبدأ عصام فالتلميع ، ومرت أربع بنات أمامهم أثناء التلميع ولم يعرف عصام ان كانوا شاهدوه أم لا
- لمع كويس ولو لاقيت حاجه هديك عل دماغك
أخرج عصام مانديلا ثانيا وبدأ عصام فتلميع كعب الجزمه وكل أطرافها ، ونظرا لكون الجزمه بوت ويصل طولها لغاية الركبه فأخرج عصام مانديلا ثالثا وبدأ في تلميع أعلى الشوز ناحية قصبة رجل دينا والسمانه ورغم أن عصام كان يمسك قصبة رجل دينا وأحيانا السمانه إلا أن دينا لم تبالي واعتبرت عصام مجرد خدام ولا يخشى منه نهائيا
أثناء تلميع أعلى الشوز مر  شاب وفتاه بجوارهم ولم يلتفت إليهم ولم يعرف عصام ان كانوا شاهدوه أم لا واستمر فتلميع أعلى الشوز عند الركبه إلى أن رفعت دينا قدمها اليمني من عل رجل عصام وعدلت نفسها لتضع اليسرى
وعدل عصام نفسه أيضا وأبعد السنديوتشات التي لم يتناولها بعد وبدأ فتلميع حذاءها الايسر رفع عصام عينه ليجد دينا تنظر له نظره ساديه من الدرجه الاولى وهي تمضغ طعامها وشعر وقتها بإحساس لم يشعر به من قبل وقال لنفسه
- ما هذه البنت الساديه كم هي قويه وجباره ورات دينا اقتراب 4 بنات ناحيتهم ولاحظت مشاهدة البنات لما يقوم به عصام وكذلك شعر عصام بمرورهم بالقرب منهما ولم يتوقف عن ما يفعله
وسمع من البنات همس ثم ضحك بصوت مرتفع
ولم يبالي عصام بضحك البنات عليه واستمر بعمله بينما شعرت دينا بسعاده لم تشعر بها من قبل وقال عصام بصوت خافت
- استاذه دينا
= ايييه
- ممكن استسمحك تنبهيني بس لو حد من الزملاء قرب منا
= طب أنجز وبطل لكاعه
- نا مش عايز اعملها اي كلام وخلاص
= ماهو اتعملت اي كلام هديك فوق دماغك
- حاضر . هعملها كويس
ولاحظت دينا قرب أحد الشباب وكانت تشتبه ف كونه زميل لهم فالكليه ولم ترفع قدمها واستمر عصام فالتلميع ولم يلاحظ الشاب
أنهت دينا طعامها وقالت
= أبقا خد كول السندويش ده ، نا شبعت
أخذ عصام منها السندويتش ووضعه فالكيس ال فيه والسندويتشات بتاعته
- هات الميه
وبمجرد إعطائها الميه وقبل أن يكمل التلميع لاحقته - والبيبسي
وعندما أخرج البيبسي من الكيس ومد يده به كانت دينا تفتح زجاجة المياه لتشرب ، وظل عصام مادد يده بالبيبسي حتى انتهت دينا من الشرب وإغلاق الزجاجه
وكل ذلك وقدمها لاتزال قوق ركبة عصام وأثناء تناولها البيبسي بينما عصام بدأ فتلميع أعلى الحذاء رفعت دينا قدمها من من عل ركبته لتضعها أعلى فخدته بجوار جيب بنطلونه
وبعد دقائق قليله وأثناء شرب دينا لكانز البيبسي وتفحصها لهاتفها الجديد كان عصام أوشك عالانتها لاحظت دينا مجموعه من زملائهم يقتربون ورفعت قدمها وأخذت تتفحص حذائها جيدا وقالت
- شاطر ياعصام . حافظت عل دماغك من الضرب
ابتسم عصام
= ممكن اطلع الأكل
- أخلص بسرعه
بدأ عصام ببقية سندوتش دينا وبمجرد الانتهاء منه وقبل البدء ف سندويتشاته قالت له
- يلا قووم
= حاضر
أثناء توصيل عصام لدينا لتركب الميكروباص قال
- نا متفائل خير ان شاء الله سواء في الامتحان ده أو فباقي الامتحانات الجايه آن شاء الله
= من امتا التفاؤل ده ، نت طول عمرك غاوي تفقر ببوذك النحس
- لأ نا المرادي متفائل
= مشمعذه يا روح أمك المرادي
- .. اااحنا الحمد لله حلينا كويس والملخصات أهي جابت نتيجه
= ياكثم الملخصات ال أنت واكل دماغ أمي بيها
ذهل عصام من قوة اللفظ الذي نطقت به دينا
= وبعدين نتيجة ايه يا روح أمك ال بتكلم فيها هي النتيجه طلعت خلاص
- نا ..قصدي يعني أننا الحمد لله حلينا كويس وكده
= نا ف مواد مفتختهاش ومشمطمنه للملخصات بتاعتك دي
- والله يا بنتي ..
= بنتك !
- قصدي ياستاذه دينا يعني الملخصات بتاعتي جايبه من الاخر صدقيني
= الله يخربيت الملخصات ، عارف لو جبت نتيجه وحشه فالامتحان هطلع دين أمك عالملخصات دي
- ...اي.. ااان شاء الله هتجيبي نتيجه حلوه
= أما نشوف
وصلت دينا للميكروباص وتركها عصام ولازلت ترن ف أذنه الألفاظ التي نطقتها دينا وما حدث أثناء تلميعه لحذائها
تواصلت لقاءات دينا وعصام فالامتحانات والتي نجحوا ف حلها بشكل جيد جدا وفاخر امتحان وعندما كانت دينا تستعد للخروج وأثناء البحث عن اكسسواراتها لتلبسها تفاجأت باختفائها
إلى اللقاء فالحلقه القادمه
Title: Re: الساديه بشكل غير رسمي16
Post by: SUPERMAN-2009 on July 15, 2018, 05:24:07 PM
القصة جميلة لكن القصة بها تفاصيل كثيرة تبعد عن الموضوع الرئيسىالقصة تحتاج لنوع اكبر من الاثارةكارما لمجهودك
Title: Re: الساديه بشكل غير رسمي16
Post by: FROOOSE22 on July 15, 2018, 10:32:54 PM
قصة جمييييلة بس ياريت تزود مواقف مع اختها ومع عصام
Title: Re: الساديه بشكل غير رسمي16
Post by: Assume on July 16, 2018, 08:30:01 AM
القصة رائعة ودي +3 عشان ماتتاخرش علينا بالجزء الجديد
Title: Re: الساديه بشكل غير رسمي16
Post by: slave_awi on July 16, 2018, 05:11:34 PM



h لما نشوف الاول وبعديها كارما