Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
مرحبا بعد غياب طويل
حابب أشارك معكم قصتي (حصلت فعلا حقيقية) مع مسترس إيفا البلغارية التي كانت من نفس عمري ٢٨ سنة قابلتها في أوروبا
انا لا أقابل أي مسترس، هناك الكثير من نساء الدعارة تدعي انها مسترس ولكن اصبح لدي خبرة.
فمن خلال قرائتي لمنشوراتهم استطيع ان آخذ فكرة عن ماهية هذه المسترس.
بلا طول حكي في يوم من الايام في الصيف دخلت الى موقع كنت اتصفحه بانتظام بحثا عن مسترس سادية متوحشة وقاسية
واذا بي أرى منشورا من مسترس تدعى إيفا ، وقرأت المنشور الذي تشرح به عن نفسها ومن خلال كلماتها اتضح لي انها بلا قلب ولا رحمة
عندما تقابل خادم سليف ، وبالفعل تواصلت معها على رقمها من خلال رسائل واتصاالات
وكنت ألحّ بشدة على انني أحب رائحة الأقدام وفيما اذا كان بإمكانها ان تكون قدميها وجواربها تبعث رائحة كريهة ونتنة عندما ألقاها اي يوم السيشن الجلسة
لم أستطع رؤية وجهها ولكن رأيت فقط قدميها من خلال الموقع وكانت (اقصد قبل اللقاء)
وكانت تقول لي بأنها جميلة فلا داعي للقلق ، وعندما سألتها عن ماهي حدودها عندما يتعلق الأمر بضربي بشدّة
جاوبتني لاتقلق سوف أحطّمك انا لا حدود لي !
بصراحة هيدا هو الجواب اللي أنا كنت بانتظاره
فلا أريد مسترس ضعيفة رحيمة وانما طلبي هو مسترس بلا قلب ولا رحمة ولا شفقة
كنت اطرح عليها الاسئلة ومن خلال اجوبتها توصلت الى انها المسترس التي كنت بانتظارها
وبالفعل اتفقنا على السعر وعلى الموعد والتوقيت
وكان طلبي بصراحة انتحاريا هههه لا أدري لماذا أحب ذلك ولكنني طلبت منها ان تحطّم وجهي ورأسي تحت قدميها
وان تركلني وتضربني بشدّة وبوحشية
وكانت تقول لي
Don't worry ! You'll get what you want and deserve !
لا تقلق ! سوف تحصل على ما تريد وتستحق !
جوابها كان يشعل قلبي وغريزتي ك عبد ذليل نارا متوهجة
اعتذر عن الاطالة لكنني احب ان اتكلّم عن أدقّ التفاصيل لانها قصّة حصلت معي فعلا
جاء اليوم الموعود أخيرا وانطلقت اليها وانا في الطريق كان قلبي يخفق بشدّة من
هيجان وحب و شهوة ولهفة لان احقق حلمي بأن أكون مع مسترس جميلة لديها أقدام جميلة والاهم من ذلك انها قاسية وبلا رحمة
وصلت الى عنوانها واتصلت بها كنت دائما أحقّر نفسي عندما اتكلم معها
قلت لها عبدك وخادم أقدامك وصل اليكي يا كسّارة رأسي
انا عند المدخل ، اعطتني الرمز الكود لباب البناية العمارة وقالت لي الطابق الثالث
يا الهي اني ارتعش بينما اكتب الان لانني اتذكّر تلك اللحظات الجميلة والجنونية
دخلت وفي كل خطوة كان قلبي يخفق بشدّة اكبر
كنت خائفا ومذعورا وفرحا ومبتهجا وسعيدا بنفس الوقت
قبل ان اقطع الاتصال معها وانا ادخل العمارة البناية قلت لها ارجوكي كسّري عضامي وحطّمي رأسي وهشّمي وجهي
كنت قد قلت لها ذلك مرارا ولكنني كنت اذكرها او استفزها
انا ذلك النوع الذي يستشيط نارا عندما تسحقني المسترس بشدة بدون شفقة ولا رحمة حتى لو امتلأ وجهي وجسدي بالكدمات واثار الضرب وحتى الدماء
وصلت الى بابها وفتحت الباب
ويا إلهي كانت جميل جدا شقراء عيونها لون عسلي كانت تنظر في عيني بصرامة وثقة تامة كانت من طولي تقريبا قوام ممشوق أقدامها يسيل لها اللعاب
مرحبا مسترس كيفك كنت متوترا جدا جدا جدا
دخلت رحبت بي وكانت لطيفة جدا
دخلنا الى المطبخ قدمت لي عصير وماء كي اطمئن وأهدأ
بعدها أخذتني الى الصالون وطلبت مني ان اركع امامها على ركبتي
كانت تلبس جوارب بيضاء شورت وبلوزة نص كم
قالت لي تريد ان تشمّ أقدامي ؟
أجبتها بصوت مرتعش أجل سيدتي
شلحت حذاء البيت (المشاية) ورفعت قدمها في وجهي وقال شم
لم أكن اتخيل ان تكون صادقة معي لهذه الدرجة بالفعل هي المسترس الوحيدة من بين كل الذين قابلتهم
التي كانت جواربها وقدميها تبعث رائحة نتنة ونفاذة شديدة
انا اعشق رائحة أقدام النساء ، يجعلني أهيج بطريقة هستيرية خصوصا اذا كانت المسترس جميلة قاسية وقدميها جميلتين
كانت لا تزل تضع الجوارب
وبدأت أشم وانا انظر في عينيها ، بينما انا انظر في عينيها وأشم جوربها كنت انظر في عينيها بطريقة توحي لها انني ضعيف حقير ذليل خاضع امامك ورأيت في عينيها كم هي مسيطرة وبلا شفقة وسادية
لكي اعطي مثال كانت هي بمثابة نمر ينظر الى فريسته الهشّة الضعيفة
بكفي بجزء ثاني
اسف على الاطالة لكنني كما قلت احب ان اتكلّم عن أدق التفاصيل
2
جميلة كملة يا غالى ومتتاخرش علينا وياريت تطول الجزء شوية كمان
3
حلوه اوي 🤩 كمل يا وحش
متشكر لذوقك
القصه مقرر ليها انها هتبقا في حدود عشرين جزء لكن هختصر في نهايتها هتكون في الجزء الثالث بسبب فشلها حتى الان
4
حلوه اوي 🤩 كمل يا وحش
5
 انتهينا في الجزء الي فات لما ناديا اتفرجت على شوية حاجات من الي كنت مخبيها و مكنتش متوقع ان اوريها لحد الصراحه في يوم من الايام
بس لو انا كنت هختار حد فعلا اكشفله الجانب ده من حياتي مكنتش عمري هفكر في حد احسن من ناديه
البنت الي من وقت ما شوفتها و انا بتمناها و شايفها احلى و اجمد بنت شوفتها في حياتي
يعني على الرغم من كمية الكسوف والاحراج الي انا فيهم دلؤتي لكني بعيش احلى لحظات حياتي دلؤتي
'انت هتقعد عندك كتير'
"لا ابدا اتفضلي"
قربت منها و اديتلها الكاس بتاعها و كنت لسه هقعد جنبها على الكنبه
"لا تعالا اقعد قدامي هنا على الارض عاوزه اشوفك كويس"
قعدت قدامها زي ما طلبت مني و لقيتها مسكت السلسله الي في رقبتي كانت عماله تبصل لكل حته في جسمي زي ما تكون هتاكلني بعينها
"على فكرة جسمك مش بطال بس لو حلقت شعر جسمك ده هيبقا حلى"
"اه طبعا معلش انا مكنتش عامل حسابي على الموقف يعني  truth or dare "
" ماشي  truth  بس اخر مره علشان انا زهقت من اللعب"
"الي بنعمله ده ما حركش حاجه فيكي ؟"
"هو من ناحية حرك فهو حرك انا حاسه اني اتبليت من تحت  من كتر الاثارة .. بس دماغك متروحش لبعيد انا مش هعمل معاك سكس يعني"
"لا طبعا انا اسف مقصدش و اكيد مش وانا لابس الشاستيتي ده يعني اكيد مش هعرف "
"صح اكيد مش هتعرف و لحسن الحظ انا الي بتحكم في ده  دلؤتي .. تعرف انا عاجبني اوي يبقا ليا سيطره على حد كده مكنتش اعرف ان الموضوع هيثيرني اوي "
"يعني الموضوع بالنسبالك المثير فيه السيطره مش اني تقريبا ملط قدامك "
"اه تقريبا .. و منكرش برضه الحاجات الي انت لابسها دي  "
"ديما كنت بشوف ان جواكي ميسترس مسيطره مستخبيه بتحاول تخرج"
"مش عارفه بقا بس انا حبيت اللعب الي بنعمله ده بس معتقدش ان ده يخليني ابقا مسترس مسيطره يعني "
"بجد ؟ .. لما تستثاري من انك تسيطري على حد كده ده تقريبا تعريف المستريس"
"لا انا حتى بعد ما وصلت بيك للمرحله دي مش عارفه المفروض اعمل ايه .. فمعتقدش اني مستريس زي ما بتقول"
"مش لازم تعملي حاجه .. بس لو في اي حاجه جت في بالك انا هنفذ الي تؤمريني بيه "
بصيتلي وهي عينيها بتلمع كده "يعني لو اديتلك امر تعمل حاجه هتعملها"
"ايوة بس في حدود المعقول يعني"
"طيب ولو انت مش حابب تعمل الي انا قولتلك تعمله"
"وقتها انا هقولك ال  safe word "
 شرحتلها ايه هي ال  safe word  و انها الكلمه الي بيبقا متفق عليها الشخص الخاضع مع المسيطر عليه و بتستخدم في وقت ما يكون الشخص الخاضع مش هيقدر ينفذ الي اتطلب منه
"طيب اي هي الحاجات الي ممكن اطلبها منك اأمرك تعملها"
"اي حاجه تيجي في بالك .. الامر كله راجع ليكي و لرغبتك "
"مش عارفه بص خلينا نكمل المسلسل الي كنا بنتفرج عليه احسن دلؤتي"
قعدنا كملنا المسلسل سوا و طول القعده انا ملاحظ انها كل شوية كانت بتبص على الشاستيتي بتاعي من وقت للتاني زي ما تكون بتطمن عليه لحد بعد فتره تليفونها شاشته نورت تقريبا جالها رساله
"ااه اخيرا صحاب بين خلصو و مشيو اخر حلقه دي بقا هشوفها و اقوم علشان اروح"
كملنا الحلقه وبعدين لاحظت انها زي ما تكون مشوشه "انتي كويسه؟"
"اه انا تمام ممكن بس دماغي دخلها افكار كتيره في وقت قليل .. انت كويس ؟"
"اه كويس ممكن مستثار شوية بس كويس"
"اه و انا كمان مستثارة جدا "
و بعدين غمزتلي و ميلت على كتفي قالتلي في ودني
"تقريبا بين حظه حلو انهارده"
جمعت موبيلها وباقي حاجتها و حطتهم في شنطتها و كانت خارجه
"على فكره مفاتيحي لسه معاكي"
قالتلي بضحك و هي بتطلعهم من شنطتها
"اه صح اهم .. بس حاجه اخيره بعد ما امشي متضربش عشره"
"ايه ؟!"
"ايوه انا حاجه انك تفضل لابس الشاستيتي دي لحد ما تنام انهارده"
حسيت بالاحباط الصراحه بس في نفس الوقت حبيت الفكره
"على فكرة ده مش عدل انتي بمجرد ما هتروحي شقتك هتنامي مع بين و انا مقدرش حتى افرغ عن نفسي"
"ايوة"
بعدها خرجت و قفلت الباب وراها
انا حاولت على قد ما اقدر اني اعمل الي هي قالت عليه بس معداش ساعه غير و كنت فاكك الشاستيتي و جايب شهوتي  بعدين اخدت دش و نمت و كان احساس جمييل

*******

و هنا بينتهي الجزء التاني من قصتنا
محتاج اعرف منكم ارائكم ايه و ايه الي متوقعين هيحصل الجزء الي جاي
اتمنا ان الناس تتفاعل مع القصه علشان انا بحب اقرأ كومنتاتكم
شكرا

















 
8
تمام ردينا هات لنشوف
10
قصة جميلة جدا كمل يا كبير وياريت تخليها تذله اكتر من كده وبعد شوية تخلى ريهام تذله هى كمان معاها
Pages: [1] 2 3 ... 10