Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
جميلة كملة يا غالى ومتتاخرش علينا وياريت تطول الجزء شوية كمان
2
حلوه اوي 🤩 كمل يا وحش
متشكر لذوقك
القصه مقرر ليها انها هتبقا في حدود عشرين جزء لكن هختصر في نهايتها هتكون في الجزء الثالث بسبب فشلها حتى الان
3
حلوه اوي 🤩 كمل يا وحش
4
 انتهينا في الجزء الي فات لما ناديا اتفرجت على شوية حاجات من الي كنت مخبيها و مكنتش متوقع ان اوريها لحد الصراحه في يوم من الايام
بس لو انا كنت هختار حد فعلا اكشفله الجانب ده من حياتي مكنتش عمري هفكر في حد احسن من ناديه
البنت الي من وقت ما شوفتها و انا بتمناها و شايفها احلى و اجمد بنت شوفتها في حياتي
يعني على الرغم من كمية الكسوف والاحراج الي انا فيهم دلؤتي لكني بعيش احلى لحظات حياتي دلؤتي
'انت هتقعد عندك كتير'
"لا ابدا اتفضلي"
قربت منها و اديتلها الكاس بتاعها و كنت لسه هقعد جنبها على الكنبه
"لا تعالا اقعد قدامي هنا على الارض عاوزه اشوفك كويس"
قعدت قدامها زي ما طلبت مني و لقيتها مسكت السلسله الي في رقبتي كانت عماله تبصل لكل حته في جسمي زي ما تكون هتاكلني بعينها
"على فكرة جسمك مش بطال بس لو حلقت شعر جسمك ده هيبقا حلى"
"اه طبعا معلش انا مكنتش عامل حسابي على الموقف يعني  truth or dare "
" ماشي  truth  بس اخر مره علشان انا زهقت من اللعب"
"الي بنعمله ده ما حركش حاجه فيكي ؟"
"هو من ناحية حرك فهو حرك انا حاسه اني اتبليت من تحت  من كتر الاثارة .. بس دماغك متروحش لبعيد انا مش هعمل معاك سكس يعني"
"لا طبعا انا اسف مقصدش و اكيد مش وانا لابس الشاستيتي ده يعني اكيد مش هعرف "
"صح اكيد مش هتعرف و لحسن الحظ انا الي بتحكم في ده  دلؤتي .. تعرف انا عاجبني اوي يبقا ليا سيطره على حد كده مكنتش اعرف ان الموضوع هيثيرني اوي "
"يعني الموضوع بالنسبالك المثير فيه السيطره مش اني تقريبا ملط قدامك "
"اه تقريبا .. و منكرش برضه الحاجات الي انت لابسها دي  "
"ديما كنت بشوف ان جواكي ميسترس مسيطره مستخبيه بتحاول تخرج"
"مش عارفه بقا بس انا حبيت اللعب الي بنعمله ده بس معتقدش ان ده يخليني ابقا مسترس مسيطره يعني "
"بجد ؟ .. لما تستثاري من انك تسيطري على حد كده ده تقريبا تعريف المستريس"
"لا انا حتى بعد ما وصلت بيك للمرحله دي مش عارفه المفروض اعمل ايه .. فمعتقدش اني مستريس زي ما بتقول"
"مش لازم تعملي حاجه .. بس لو في اي حاجه جت في بالك انا هنفذ الي تؤمريني بيه "
بصيتلي وهي عينيها بتلمع كده "يعني لو اديتلك امر تعمل حاجه هتعملها"
"ايوة بس في حدود المعقول يعني"
"طيب ولو انت مش حابب تعمل الي انا قولتلك تعمله"
"وقتها انا هقولك ال  safe word "
 شرحتلها ايه هي ال  safe word  و انها الكلمه الي بيبقا متفق عليها الشخص الخاضع مع المسيطر عليه و بتستخدم في وقت ما يكون الشخص الخاضع مش هيقدر ينفذ الي اتطلب منه
"طيب اي هي الحاجات الي ممكن اطلبها منك اأمرك تعملها"
"اي حاجه تيجي في بالك .. الامر كله راجع ليكي و لرغبتك "
"مش عارفه بص خلينا نكمل المسلسل الي كنا بنتفرج عليه احسن دلؤتي"
قعدنا كملنا المسلسل سوا و طول القعده انا ملاحظ انها كل شوية كانت بتبص على الشاستيتي بتاعي من وقت للتاني زي ما تكون بتطمن عليه لحد بعد فتره تليفونها شاشته نورت تقريبا جالها رساله
"ااه اخيرا صحاب بين خلصو و مشيو اخر حلقه دي بقا هشوفها و اقوم علشان اروح"
كملنا الحلقه وبعدين لاحظت انها زي ما تكون مشوشه "انتي كويسه؟"
"اه انا تمام ممكن بس دماغي دخلها افكار كتيره في وقت قليل .. انت كويس ؟"
"اه كويس ممكن مستثار شوية بس كويس"
"اه و انا كمان مستثارة جدا "
و بعدين غمزتلي و ميلت على كتفي قالتلي في ودني
"تقريبا بين حظه حلو انهارده"
جمعت موبيلها وباقي حاجتها و حطتهم في شنطتها و كانت خارجه
"على فكره مفاتيحي لسه معاكي"
قالتلي بضحك و هي بتطلعهم من شنطتها
"اه صح اهم .. بس حاجه اخيره بعد ما امشي متضربش عشره"
"ايه ؟!"
"ايوه انا حاجه انك تفضل لابس الشاستيتي دي لحد ما تنام انهارده"
حسيت بالاحباط الصراحه بس في نفس الوقت حبيت الفكره
"على فكرة ده مش عدل انتي بمجرد ما هتروحي شقتك هتنامي مع بين و انا مقدرش حتى افرغ عن نفسي"
"ايوة"
بعدها خرجت و قفلت الباب وراها
انا حاولت على قد ما اقدر اني اعمل الي هي قالت عليه بس معداش ساعه غير و كنت فاكك الشاستيتي و جايب شهوتي  بعدين اخدت دش و نمت و كان احساس جمييل

*******

و هنا بينتهي الجزء التاني من قصتنا
محتاج اعرف منكم ارائكم ايه و ايه الي متوقعين هيحصل الجزء الي جاي
اتمنا ان الناس تتفاعل مع القصه علشان انا بحب اقرأ كومنتاتكم
شكرا

















 
7
تمام ردينا هات لنشوف
9
قصة جميلة جدا كمل يا كبير وياريت تخليها تذله اكتر من كده وبعد شوية تخلى ريهام تذله هى كمان معاها
10
الجزء الثالث:

عبير مشيت من هنا و جت بعدها ٣ في اقل من شهر فيهم اللي مش ملتزمة في مواعيدها و اللي مكنتش شغالة ممرضة قبل كده من اساسه و فيهم المكنتش امينة و بتخنصر في الشغل فكان شهر كله خساير و هنا ادركت قيمة عبير اللي مكنش واخد بالي منها خالص بس مكنتش عارف هل ممكن ارجعها ، طيب ازاي اصلاً ممكن ارجعها بعد الشد اللي حصل ما بينا و بعد ما هزئتها،
لحد ما خطر في بالي ان ممكن ريهام السكرتيرة هي اللي ترجعها من باب انهم واخدين على بعض يعني….

دخلت ريهام عليا في أول اليوم زي كل يوم عشان تبلغني بالمواعيد و لو في اي حاجة محتاجينها للعيادة
و المفاجأة انها هي اللي فتحت الموضوع اللي انا كنت متردد اني افتحه معاها..
ريهام: صباح الخير يا دكتور
أنا: صباح الخير يا ريهام اخبار مواعيد النهارده ايه؟
ريهام: لا والله اليوم النهارده خفيف
أنا: طب حلو عشان انا تعبان اصلا
ريهام: تسمحلي يا دكتور اعلق على حاجة
انا: اه اتفضلي
ريهام: بصراحة يا دكتور من بعد ما عبير مشيت و الحال مش تمام، البنات اللي جم مش قد كده فكنت بقترح لو عبير ترجع لانه من ساعت ما مشيت قاعدة في البيت يعني احنا محتاجينلها و هي كمان محتاجهانا

أنا: و الله يا ريهام هي اللي طلبت تمشي انا مكنتش عاوز امشيها بس عندك حق الوضع بعد ما مشيت مش احسن حاجة.
ريهام: حضرتك طيب تحب اكلمها انا لو حضرتك مش حابب تكلمها شخصياً.
أنا: انا معنديش مانع خليها تيجي من بكرة
ريهام: تمام اتفقنا

و عدا اليوم ده ببطق شديد و انا كل اللي بفكر فيه اللقاء الأول بعد التهزيق اللي هزئتهلها  و ازاي هترضى ترجع تاني اصلا..
نمت و صحيت تاني يوم و دخلت العيادة و قعدت على المكتب بعدها ب نص ساعة ريهام بلغتني ان عبير وصلت فقولتلها تدخلهالي

دخلت عبير و جاية لابسة الاتي:
توب ابيض مكسم على جسمها و بنطلون جينز ضيق و شبشب خروج بس بصباع و ضوافر ايديها و رجليها الاتنين طوال شوية و لونهم احمر صريح و بتاكل لبانة!!

انا اتخضيت من المنظر لان مش ده اللي كنت عامل حسابه انا كنت فاكر هلاقيها جاية ندمانة و نفسها ترجع الشغل بس واضح انها واثقة جداً في نفسها!

عبير: صباح الخير يا دكتور عمر
أنا: صباح الخير يا عبير
عبير: ريهام بلغتني ان حضرتك موافق اني ارجع الشغل من تاني
أنا: فعلاً ريهام اتوسطتلك و جت قالتلي لو ارجعك تاني و انا معنديش مانع طالما هتلتزمي بقواعد المكان.
عبير: و مين قال لحضرتك اني موافقة ارجع بالسهولة دي…

قالت الجملة دي بكل دلع و هي رايحة تقعد على كرسي الأسنان بدون اذني و حطتت رجل على رجل و بدأت تدلدل الشبشب من رجلها، و الغريب اني متكلمتش لكن عيني راحت مع الشبشب و تهت خالص من جمالهم!

عبير: ها يا دكتور؟؟ انت معايا؟ بقول لحضرتك مين قالك اني موافقة ارجع بالسهولة دي؟؟
انا:  مش فاهم
عبير انا هرجع الشغل اه بس عندي شرط واحد
أنا: شرط؟ شرط ايه انشاءالله
عبير: حضرتك زعقتلي جامد و هزئتني و جرحت شخصيتي جامد قوي
أنا: معاكي حق انا اسف يا ستي
عبير: بس الاعتذار ده طبعًا على عيني و على راسي بس انا فعلاً هرتاح لو حضرتك عملت اللي كنت رفضه قبل كده
أنا: مش فاهم..
(انا طبعاً فاهم بس بحاول اهرب)
عبير: ههههههه قصدي رجلي اللي اتعصبت بسببها و خلتني اروح موجوعة بسببها تستحق هي كمان اعتذارك و لا ايه؟
أنا : هههه بسيطة اسف يا رجل عبير.. مرضية كده
عبير: لا مش مرضية
حضرتك تيجي و تدلكها عشان تسامحك ههههههه
أنا: لازم بعني؟؟
عبير: طبعاً مش هي سبب اني مشيت يبقى لازم تكون سبب رجوعي
أنا: حاضر لو ده هيصفي الدنيا مبينا بسيطة
عبير: طيب طالما بسيطة تعالى يلا..

قمت من مكتبي في اتجاه كرسي الاسنان و عيني متحركتش من رجليها اللي في الشبشب..
أنا: ادي يا ستي رجلك بدلكهالك عشان متكونيش شايلة مني و وحت اخدت رجليها المرفوعة و بدأت ادلكها بشويش راحت هي فاجئتني و رفعت رجليها التانية على رجلي و بكده بقى رجليها الشمال ف ايدي و رجليها اليمين على رجلي و فجأة راحت مطلعة الموبايل مصوراني و انا في الوضع ده!!!!!

أنا اتنفضت و رحت رميت رجلها على الارض و قمت مفزوع بعصبية بحاول اخطف الموبايل منها و هي طبعاً مسكاه كويس بتقولي بكل هدوء اركع و بتشاور
طبعاً ده عصبني اكتر و زعقت بقولها :
متنسيش نفسك يا عبير
عبير: انت اللي متنساش نفسك يا دكتور
او دكتور ايه بقى متنساش نفسك يا عمر
أنا: انتي بتقولي ايه و بتعملي كده ليه؟؟  و رجعتي ليه اصلاً
عبير: هههههه خليني اقولك الأول انك هتنفذ كل أوامري لأن الصورة دي او اسفة الفيديو ده لو فكرت متسمعش كلامي هيتبعت لكل المرضي اللي ارقامهم بره ده غير مراتك و بيتك طبعاً يعني و لا هتعرف تشتغل تاني و لا هتعرف تروح بيتك من اصله.
اما بقى حتة انا بعمل كده ليه فده عشان اللي يعلي صوته و يعمل نفسه دكر عليا هجيبه تحت رجلي كده فاهم….

انا طبعاً واقف متنح و مصدوم

عبير: بقولك فاهم و راحت رزعتني قلم اترميت على الكرسي من شدته بعد ما كنت وقفت
و من الخضة لقتني بقول بصوت واطي: فاهم فاهم

عبير: ههههههه طيب يلا وريني شطارتك و اركع قدامي
انا بدون تردد ركعت قدامها و هي واقفة طبعا
عبير: يلا وطي بوس رجلي
انا: ايه!!
عبير انت سمعت صح ايوه بوس رجلي
أنا: مستحيل
عبير : هههههه المستحيل انك تحاول تعمل راجل تاني
و راحت رزعتني قلم اقوي وقعني في وضع السجود و ساعتها بقى بين وشي و رجلها شوية سنتيمترات

عبير: يلا بوووس
انا: موااه
عبير: و التانية يلا و راحت خبطاني برجلها اللي ليه بايسها
انا: مواه مواه
عبير : شطووور هههههههه

قوم يلا عشان تكمل تدليك لحسن رجلي وجعاني قوي
أنا:حاضر حاضر
عبير: حلوة حاضر دي

و فعلا قمت و فضلت ادلك في رجلها نص ساعة و في النص تهزقني و تشتمني و تخلينا ابوس رجلها.
لحد ما قامت و قالت كفاية كده لبسني شبشبي
و فعلا لبستهولها و قامت هي تغير هدومها عشان نبدأ يوم جديد
او اقد اسلوب حياة جديد هنكتشفه في الاجزاء اللي جاية و ازاي يوم جوه و بره العيادة هيتغير ١٨٠ درجة بعد ما كنت دكتور عمر و دلوقتي كلب عبير….
منتظر تشيجع و اقتراحات منكم عشان اقدر اكمل
Pages: [1] 2 3 ... 10