Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص طويلة تتألف من أكثر من جزء => Topic started by: Khadamek on August 17, 2018, 07:03:23 AM

Title: خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣
Post by: Khadamek on August 17, 2018, 07:03:23 AM
أنا أسف ياجماعه جدا على التأخير، فعلاً مشاغل كتير
وعشان التأخير ده مش هقفلها
واعذروني الجزء صغير شويه


_____________________





أمل كانت مبسوطه جدا ان الامور ماشيه مع اسامه افضل مما كانت مخططاله وانه كان واقع جدا لدرجة انه مأخدش في ايديها غلوه ومش محتاجه وجع قلب او فيديو عشان يسلم بالشكل ده. كان على وجهها ابتسامة سعاده بتطور الامور على الشكل ده، ستها أحلام بدأت تتعود على خدمتها لها وتذللها اكتر واكتر تدريجيا، والحمار جوزها خلال ساعة زمن بقا تحت طوعها وجاهز انه يشيل الشغل التقيل واهو قاعد ينضفلها قوضتها جوه وهي بتتفرج على التليفزيون في انتظار ستها احلام.


أمل بصوت عالي: واد يا اسامه، خلصت؟!
أسامه جه جري من جوا: خلاص خلصت القوضه ياستي بس لقيت الهدوم الوسخه بتاعة حضرتك في سبت الغسيل، اعمل فيها ايه؟
أمل: بقا انت تصعب عليا واقول لنفسي خلاص ابدأ احترمك تاني واناديك باسمك تقوم تثبتلي تاني انك فعلاً تستحق التهزيق!! قامت مسكته من ودنه ونزلت راسه لتحت وكملت: يا حمار ياحيوان ياأغبى خلق الله، بقى دي محتاجه عبقريه عشان تيجي تسألني؟! هدوم وسخه في سبت الغسيل يتعمل فيه ايه؟ تعملها عيد ميلاد؟!! وشدت راسه لفوق ولزقته قلم وزقته وقالت: تغور تغسلها ياحمار من غير ماتسأل.
اسامه: اسف ياستي وجري ناحية غرفة الغسيل
امل: استنى، تعالى هنا
رجعلها جري، رفعتله ايدها اللي ضربته بيها القلم من غير ماتتكلم، طبعا فهم وباسها، رفعتله التانيه، جه يبوسها حركتها ببطئ لتحت وهو متابعها ببقه وراها لغاية مانزلت جنب وسطها وهو نزل على ركبه عشان يوصلها وباسها.
امل: كفايه عليك دى النهارده مكافأه عشان سماعك الكلام وقوم فز يلا اعمل اللي وراك.
اسامه: تسلميلي ياستي وست الكل والدنيا كلها
امل: لا انا ستك انت بس، ست احلام هي ست الكل، ستي وستك وست الدنيا كلها، مفهوم!
اسامه بنبرة توتر: ممم مفففهوم
امل: ماتخافش، سرنا ده هيفضل بينا احنا الاتنين بس، بس انا عايزاك تبدأ تحاول تريح ستك احلام وتبدأ تخدمها بالتدريج بس بشكل طبيعي من غير مايقلقها او يوترها او يزعلها، فاهم دي ياحمار؟ انا مش عايزه غباوه في دي!
اسامه بنبرة راحه وسعاده من اللي بيسمعه ده: طبعاً ياستي مفهوم مفهوم
امل: اما اشوف! يلا قوم غور
قام اسامه جري حط الهدوم في الغساله وشال منها شراباتها واللانجري وحطهم في طشت وبدأ يغسل فيهم بإيده، شويه وامل راحتله
أمل: الله، ماحنا طلعنا عندنا ذرة تفكير اهه! انا كنت جايه لاني نسيت اقولك تفصل اللانجري والشرابات النايلون وتغسلهم على ايدك ولاني عارفه غبواتك كنت جايه ومتوقعه الاقيك حاطط كله في الغساله. لا كده انت عندك ليا كمان مكافأه النهارده، عشان تعرف انك لما تبسطني منك هزبطك.
اسامه بفرح: خدامك ياستي، مكأة ايه؟
امل: لما تخلص. هطلع انا اكمل الفيلم وانت تنجز وتخلص قبل ماستي وستك تيجي
خرجت امل واسامه كمل الغسيل لغاية ماخلص وحط الحاجه في النشافه وطلعلها
اسامه: خلصت ياستي والهدوم في النشافه.
امل وهي جالسه زي الملكه وحاطه رجلها من ناحية فتحة الفستان فوق رجلها التانيه وبتهز في شبشبها اللي بكعب عالي في مشهد ولا كليوباترا في أوج موكبها: طيب عايز ايه يعني! ماتترزع تقعد
اسامه: المكافأه ياستي! وعنيه هتاكلها بالزات رجلها وشبشبها
امل بضحكه مايعه: ههههه اه صحيح نسيت، طب انزل على ايدك وركبك قدامها، وهزت رجلها اللي فوق.
اسامه في لحظه كان في وضع الكلب قدام رجلها وبقه مفتوح
امل بضحكه اميع: انت فاتح بوقك كده ليه؟! هو انت كلب؟
اسامه: دا شرف ليا ياستي
امل: هههههه هو ايه ده اللي شرف ليك؟
اسامه ولازال عنيه متمسمره على رجليها: اني اكون كلبك ياستي
انفجرت امل في الضحك: يعني حيوان وحمار وكلب كمان؟! لا دانت طلعت مالتي تاسكينج.
اسامه بيقرب بقه من رجلها
امل وهي بتبعد رجلها عن بقه: تؤ تؤ تؤ تؤ!!  انت بتعمل ايه؟!
اسامه مقرش يتكلم، مجرد نظرة حزن برجاء
امل: تقنعني الاول انك فعلاً ممكن تكون كلبي
اسامه طلع لسانه وقعد يلهث قدامها
رجعت امل لنوبة الضحك الرقيع الهستيري: لسه مش مقتنعه قوي
اسامه بدأ يهز في مؤخرته ويرفع ايديه ويلف حوالين نفسه وامل عنيها بدأت تدمع من الضحك
امل رمت فردة الشبشب اللي في رجليها اللي فوق
امل: بوبي، فيتش
اسامه جري على فردة الشبشب ومسكها ببقه ورجعلها بيه
امل طبطبت على راسه وشعره: جود بوي، ورجعت تسند ضهرها وتهز رجلها وبلهجه مايعه: لبسني
اسامه حاول يلبسها وهي تحرك رجلها برقه وبطئ واسامه متابعها بالشبشب في بوقه وهي تضحك ضحكات خفيفه مايعه لغاية ماقدر يحطه في رجلها.
قامت اخدت راسه في صدرها وتدعك فيها وفي شعره: جود بوي، جود بوبي وقامت تاني قعدت ورفعت نفس الرجل تاني فوق الرجل التانيه وقالتله: يلا خد مكافأتك يابوبي.
لسه بيقرب بقه من رجلها، حركتها لبعيد بحركه سريعه وقالت: الشبشب بس يابوبي
فعلا وضع اسامه احلى بوسه في حياته على احلى شبشب في احلى رجل
امل: بس كفايه عليك كده النهارده، وتعالى اقعد جنب رجل ستك هنا
قعد اسامه على الارض تحت رجل سته وهو راكن راسه على فخذ سته وهي تلعب في شعره وهي ماسكه الريموت تقلب في القنوات.
ربع ساعه واسامه عايش حلم حياته الى ان رن هاتفه لتعلن له احلام انها في الطريق وتطلب منه ان يطلب من احلام ان تجهز لها الحمام وتسخن لها العشاء.
Title: Re: خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣
Post by: hosny on August 17, 2018, 07:45:46 AM
حلوة بس قصيرة اوي ، في انتظار اجزاء اطول من القصة الجميلة
Title: Re: خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣
Post by: kokokokokoko14 on August 17, 2018, 07:24:54 PM
طول الاجزاء ومتتاخرش كدا
Title: Re: خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣
Post by: karla on August 17, 2018, 07:34:04 PM
Karma176  go on continue
Title: Re: خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣
Post by: Kinky on August 18, 2018, 05:38:46 AM
What potential!!... brilliant work... keep it up and k+ of course :)
Title: Re: خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣
Post by: John_#1 on August 18, 2018, 12:24:43 PM
nice story.. but short this time after a long gap
Title: Re: خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣
Post by: hunter on August 19, 2018, 09:21:11 PM
قصة راااائعة
MF &FF 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
Title: Re: خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣
Post by: Toto ka on August 20, 2018, 01:43:15 AM
جزء رؤائع جدا
واتمنى الاستمرار
karma
Title: Re: خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣
Post by: accmadaim on August 22, 2018, 03:27:00 AM
nice
Title: Re: خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣
Post by: badman66 on August 23, 2018, 07:40:42 AM
good story, continue...
[k+]
Title: Re: خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣
Post by: nicholes on August 24, 2018, 07:37:48 AM
ف انتظار الجزء إلى بعده و ياريت يكون أطول ب كتير القصه حلوه
Title: Re: خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣
Post by: Shbsheb el set on August 24, 2018, 09:47:18 AM
هو أنا لو عايز اكتب قصة اخش علي أيه ؟ عشان مش عارف
Title: Re: خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣
Post by: nayekahlk on September 05, 2018, 04:06:47 AM
بجد تحفه جدا ياريت تكمل
كارما كارما
Title: Re: خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣
Post by: shallow on September 11, 2018, 09:13:20 PM
فين باقى الاجزاء
Title: Re: خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣
Post by: jovicci on September 18, 2018, 01:51:04 AM
بصراحة الجزء الاول كان رهيب التاني جميل التالت ممل حسيت انو اسامة صار بسرعة العبد تبعها
Title: Re: خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣
Post by: sooooooooooha on September 22, 2018, 04:47:22 PM
عجبتني ازي
Title: Re: خدامة زوجتي: تطور اسامه ٣
Post by: sssssss on December 27, 2018, 09:26:45 PM
 ملهاش جزء كمان ولا ايه ؟؟؟