Arabic Femdom Home

Arabic Femdom Stories => قصص الهيمنة النسائية => قصص السيدة وخادمها => Topic started by: Podedode on June 19, 2018, 09:16:47 PM

Title: الساديه بشكل غير رسمي14
Post by: Podedode on June 19, 2018, 09:16:47 PM

الساديه غير الرسميه الحلقه الرابعة عشر
أثناء توصيل عصام لدينا لموقف الميكروباص جاء تلفون لها وردت عليه رغم أن تلفون عصام كان بيرن (فيبريشن) ولم يجرؤ حتي عل إخراجه من جيبه ،وكانت دينا تكلم إحدى صديقاتها القدامى وركبت الميكروباص دون الالتفات لعصام الذي كان يوصلها ورأت عصام يغادر وهو ينظر خلفه نحوها وأكملت مع صديقاتها قائله
- الجواز خدك ومبئتيش بتسألي
= والله غصب عني نا كنت تعبانه اوووي الفتره ال فاتت
- ايه جوزك آرص عليكي
= بس يا بت
- آومال ايه ال حصل
= حملت تاني
- يخربيت أهلك ، هو نتي لحقتي
= ال حصل بقا ، عقبالك
- فحياتك ياختي
= نفسي مره تفرحيني فيكي
- مش باين
= ليه يافقريه
- اهو بقا وخلاص
= عامله ايه مع اخواتك
- ربنا يتوب عليا منهم
= ههههه
- هما دول ال بيخلوني عايزه أجوز
= مفيش حد اتقدم الفتره ال فاتت
- فيه بس مش مناسبين
خالص
= عارفه مين سألني عليكي من فتره
- مين
= محمد عثمان
- وده عايز ايه تاني ، وشوفتيه فين ?
= فنادى النقابه وكان معايا جوزي وعيالي وسألني عليكي
- طيز أمه آرعه
= نا معرفش رفضيه ليه ده مع اني شايفاه كويس جدا
- مش نافع خالص يافوفو ، عايشلي فالدور والراجل راجل والست ست ونا مينفعش معايا الكلام ده
= أصله صعيدي بقا يادودو وسلو بلدهم كده
- عل نفسه . عارفه ، نا عرفت واحد اليومين دول مرييح جدا ومطيع وبيموت فالتراب ال يمشي عليه
= وظروفه الماديه
- موظف فهيئة الاستثمار وعنده شقه تمليك ومستواه كويس جدا
= طيب ايه
- مشكله بسيطه جدا
= ايه
- مجوز
= ههههههه يخربيت فقرك
- قليل البخت يلاقى العضم فالكرشه
= يعني حتى ال عل مزاجك يطلع مش نافع
- هو حمار ومليان عيوب بس كان ممكن أقبل بيه
= عيوب ايه
- ملوش شخصيه كده وتحسي أنه ..
= ماهو لو عنده شخصيه كده زى محمد عثمان مثلا مش هيعجبك
- ياشيخه بلا قرف ، لو ابويا واخواتي تاخدهم مصيبه ، أعيش لوحدي واضرب عن الجواز
= ابقى قوليلي اجي اعد معاكى واسيبلهم البيت نا كمان
- ههههه طب نا هقفل معاكى وهكلمك بعدين عشان وصلت البيت دخلت دينا إلى غرفتها وأغلقت عليها الباب من الداخل واستلقت عالسرير عاريه بعد خلع ملابسها رغم برودة الجو. وعادت تتذكر ماحدث مع عصام وكذلك الحلم الذي حلمته وفتحت الفيس لتجد رسائل أخرى وارده من أكونت فتحي السليف
لم ترد دينا عل تلك الرسائل واغلقته عندما سمعت شيماء أختها تخبط عليها الباب
فتح عصام الفيس ليلا بعد نوم زوجته وعرف بمشاهدة دينا لرسايله وأرسل اليها رسائل أخرى يتوسل فيها إليها بأن ترد عليه كما أرسل إليها مقطع فيديو اخر الملكه سيليانا وهي تذل إحدى خادمتها بقسوه
فاليوم التالي اتصلت دينا باحدى صديقاتها القدامى لتعرف كيف تحظر الناس عالفيس
وعرفت منها الطريقه وقالت لها - لو معرفتيش كلميني وانتي فاتحه اللاب ونا هقولك تعملي ايه بالظبط.
ولم يتصل عصام بدينا فهذا اليوم وفاخر الليل فتحت دينا اللاب ووجدت أكونت فتحي قد أرسل اليها رسائل أخرى وشاهدت مقطع الفيديو الذي أرسله لها وكانت فقمة الزهول
كانت دينا بدأت تتأكد من وجود علاقه بين أكونت فتحي وبين عصام ولكنها لم تحدد بالظبط صلة عصام به
واتبعت دينا إجراءات الحظر التي ابلغتها بيها صديقاتها وقامت بحظر أكونت فتحي من عالفيس
فاليوم التالي اتصلت دينا بعصام
- الو
= أيوه ياعصام نت فين
- نا فالشغل! نتي أخبارك..
= أخبار موضوع الجمعيه ايه ?
- حاضر حاضر بكره بالكثير حكون جهزتلك الفلوس
= النهرده ف محاضرات ?
- اه في
= أخبار التلخيص ايه ?
- نا خلاص اهو بنقل التلخيص فالكشكو..
= أخلص ياعصام الوقت بيجري وانت مخلصتش إلا ماده واحده بس
- حاضر حاضر بكره بالكثير أن شاء الله هكون  خلصت نقل التلخيص بالكامل
= طب أخلص يا روح أمك وبطل لكاعه
- حاضر
= سيبك بقا من الهري ال بتعمله ده وركز شويه عشان نخلص
- حاضر
= ...هتروح عالجامعه علطول بعد الشغل?
- ان شاء الله
= طب لما ارن عليك تحجزلنا المكرونه
- حاضر
= يلا غور
- حاضر😔
ابتسمت دينا من أسلوب عصام الذي كان يظهر فيه قهره وقلة حيلته واستسلامه التام لها وأغلقت السكه بينما شعر عصام باثاره جنسيه بسيطه من معاملة دينا له وأخذ يتذكر تلميع حذائها باللقاء الأخير بينهما مما زاد من اثاراته وانتصاب عضوه الذكري
انتظر عصام دينا فالجامعه كما طلبت منه وعندما تعدت الساعه الرابعه فكر بالاتصال بها عدة مرات ثم اتصل بعد ربع ساعه وردت عليه
- أيوه يادينا نتي فين ?
= جايه فالطريق ، انت حجزت المكرونه
- نا مستنيكي ترني عليا
= طب احجز واخلص نا جايه فالسكه
- حاضر ماشى .. اي بقولك ..
أغلقت دينا الخط دون سماع باقي كلام عصام وعندما وصلت الي الجامعه سألها عصام
- ايه يا بنتي فينك
= بنتك!
- اتاخرتي كده ليه
= هيكون ليه يعني
- الشغل
= كل الشغل بقا يقرف
- معلش
= حجزت المكرونه ?
- اه
= طب روح هاتها وتعال عالمكان بتاعنا
 عاد عصام لدينا بالمكرونه ونظرت له وقالت
- نت نسيت تجيب الميه?
= اه معلش
- معلش ايه ?!
= نا اسف
نظر عصام فالأرض وبدا عليه الارتباك وتابعت دينا
- اتنيل أجرى هاتها بسرعه واخلص
= حاضر
وانصرف عصام ماشيا لإحضار المياه وتابعته دينا بصوت مرتفع نوعا ما
- اجري
وبالفعل بدأ عصام يجري أثناء ذهابه لإحضار الميه وضحكت دينا عل منظره
وعندما عاد عصام بالميه وكان يشعر بارتباك شديد وجد دينا قد بدأت فتناول المكرونه وعندما نظرت إليه تذكر وبدأ يجري مسرعا إليها ، وعندما وصل إليها قالت
- مكنتش بتجري ليه
= كنت يجري والله
- ده لما بصتلك
= ااانا ... روحت جرى وهديت بس لما وصلت هنا
نظرت دينا لعصام نظره طويله وهو يقف أمامها مذلول وينظر فالأرض وقالت له وهي تمسك الشوكه فيدها
- اترزع أعد
جلس عصام بجوار قدميها وبدأ ففتح طبق المكرونه وتناول طعامه
= عفكره ياستاذه دينا نا ف حاجه نسيت اقول لحضرتك عليها
- ايه
= المحاضره اتلغت انهارده
- ومقولتش من بدرى ليه
= نا ملحقتش
- يعني مفيش حد فاامدرج دلوقتي
= مش عارف
- طب سيب الأكل وروح شوف ف حد فالمدرج ولا لأ
وبالفعل غادر عصام ولاحقته دينا
- أجرى
وبدأ عصام يجري واستمر فالجري حتى بعد أن بعد عن نظر دينا
وأثناء جرى عصام شاهدته احدى زميلاته ووقف ليسلم عليها وسألها أن كان ف حد فالمدرج فأخبرته بأن المدرج مقفول والمحاضره اتلغت وعاد عصام لدينا جرى ووصل إليها وهو يجري وقالت له
- مالك بتجري كده ليه
= مش انتي ال قلتيلي أجرى
- اه بس طريقة جريك تضحك
= .. عالعموم كويس اني خليتك تضحكي
- المدرج ف حد
= لأ مقفول والطلبه قاعدين فالجنينه وعند الكافتريا
مشفتش أحمد ده ال كنت بكلمه المره ال فاتت
= لأ ماخدتش بالي
- طول عمرك فاشل وملكش لازمه
= نا مليش لازمه
- اه ملكش أي لازمه
=....الله يسامحك
- نت مش عاجبك كلامي ولا ايه
= أي حاجه منك يادينا بتعجبني
- طب سيب الأكل ال ف ايدك وروح شوف الواد ده تاني ، ولو لاقيته رن عليا وانت جنبه.
قام عصام دون كلام
- مش ههنيك عالاكل النهارده
قام عصام دون كلام واتجه للكافتريا الخاصه بالكليه وأخذ يبحث عن أحمد الذي لا يتذكر شكله جيدا ورآه شريف وساره وقال شريف لساره مشيرا لعصام
- هو ماله تايه كده ليه
= معرفش يمكن بيدور عل دينا
- الواد ده صعبان عليا
فضحكت ساره وتدخل زميل آخر كان يقف معهم وسأل * مين ده ال صعبان عليكو ?
- الواد ال لابس قميص أخضر ده
* ماله ده
- واد اهبل كده وبرياله
* ومين دينا دي
= البت ال كانت بتعد معانا فالامتحانات
* الطويله شويه دي وشعرها أصفر
= مش أصفر عفكره ده بني ، بس يمكن بني فاتح شويه
* البت دي جامده جدا
= ياخويا اتلهي ، دي دمها واقف
* سيبك من دمها بس
وتدخل شريف - خلينا فجسمها
ردت ساره - احترم نفسك
فضحك شريف وزميلهم الثالث سمير وقال
* بس هي بصراحه مزه جامده وملهاش حل
عاد عصام لدينا وكان يجري ببطء عند وصوله إليها وقالت
- أنت بتجري ليه
= مش انتي عايزاني أجرى
- هو نا قلتلك تجري آخر مره
= دينا نا تعبت
- تعبت من إيه
= نا مش عارف نتي عايزه إيه بالظبط
- ركز ياخول فالكلام ال بيتقالك وانت تعرف نا عايزه إيه
كانت الشتيمه مفاجئه لعصام ولم يرد
- وبعدين ايه تعبت دي ، لو تعبت يا روح أمك غور ف 60 داهيه ومتورنيش وشك تاني
نظر عصام لدينا ولم يتكلما لفتره ثم قال
= هو نا ليه يادينا بحس بايعاني اووي كده . نا حاسس انى مهما أموت نفسي عشانك مفيش فايده
- مش بتقول انك تعبت
= نا مش قصدي تعبت او زهقت وكده ، نا قصدي أنه نفسي ارضيكي وكده ومشعارف
- هو نا مطلوب مني اخمن قصدك
= نا اسف ، نا بس عايزك تتأكدي ني عمري ماهزهأ ولا هتعب من طلباتك مهما كانت . ولا عمري ماهزعل منك مهما يحصل
- طب يلا قوم نتمشا شويه
كان عصام لم يتناول طعامه بعد رغم شدة جوعه واضطر ل لم الأكل ووضعه فالشنطه والقيام مع دينا
= أخبار ال.. ولا بلاش
- بتسأل عل إيه
= بلاش احسن تزعلي
- أخلص يا روح امك
= كنت هسألك عن أخبار الفيس
- .... نت تعرف واحد اسمه فتحي السوليف
= تقصدي فتحي السليف
- تعرفه يعني
ارتبك عصام ولكنه حاول الكلام بشكل طبيعي
= لا معرفوش طبعا نا ..
- اومال نطقت الاسم صح ازاي
= نا .. عادى ينطق الاسم بس عشان دي حاجه معروفه لكن ..
كانت دينا تحدق فعين عصام بقوه جعلت عصام يتوقف عن كلامه
- معروفه ازاي
بدأ عصام يرتبك بشده وظهر ذلك عل كلامه
= ال .. الاسم ده .. معروف يعني .. فعشان كده عرفت اصححهولك
لم ترد دينا واستمرت فالنظر لعصام
= أصل دي صفه مش اسم . السليف دي صفه أو لقب كده بيطلق عل بعض الأشخاص
- صفة إيه ?
= صفه لناس معينه ، يعني كلمة سليف دي معناها بالانجلش عبد أو تابع كده يعني
كان عصام بدأ فالهدوء قليلا وبدأت تهدأ قوة نظرة دينا له
= فعشان كده نا صححتلك الكلمه لكن نا معرفش مين فتحي ده خالص
لم ترد دينا لفتره ثم قالت
- نا حذرتك قبل كده من الكدب عليا . صح ?
= اه نا ...مكدبتش
- لو عرفت فأي وقت أو اتاكدت من انك كذبت عليا نا هقطع معاك خالص
= نا مقدرش أقطع معاكى يادينا وعشان كده مش هكدب عليكي تاني خالص . ده وعد
- طب يلا نا عايزه اروح
اتجه عصام ودينا لموقف الميكروباص ولم يتكلما طول الطريق وقبل أن يصلا للموقف بعدة أمتار قالت دينا
- لما تجهز بكره فلوس الجمعيه تكلمني ، ماشي
= حاضر ياست الكل ، تحت امرك
تركت دينا عصام دون سلام وذهبت لتركب بينما وقف عصام يراقبها حتى ركبت وبعد أن تحرك الميكروباص انصرف عصام ومازال قلبه يخفق من الموقف ال حصل
عاد عصام لمنزله واستمر فنقل تلخيص الماده الثانيه فكشكول دينا وكان يسرح قليلا أثناء الكتابه فيما حدث مع دينا والدرجه التي وصل إليها معها وكان يخفق قلبه كلما فكر ف إمكانية قطع دينا علاقتها به فحالة اكتشاف كذبه وأنه صاحب أكونت فتحي السليف
بينما تأكدت دينا من علاقة عصام باكونت فتحي السليف خاصة بعد أن قال لها فنهاية لقاءهما ياست الكل وهي ذات الكلمه التي قيلت لها من أكونت فتحي السليف
إلى اللقاء فالحلقه القادمه
Title: Re: الساديه بشكل غير رسمي14
Post by: Halatherking on June 20, 2018, 12:06:45 AM
جميلة جدا وأسلوبك رائع
Title: Re: الساديه بشكل غير رسمي14
Post by: Assume on June 20, 2018, 04:05:54 AM
دي الحاجة بقت سريعة ودي +3 كارما عشان السرعة
Title: Re: الساديه بشكل غير رسمي14
Post by: fisho on June 20, 2018, 04:10:35 AM
كارما للاستمرار شغل غالي لاتطول  علينا
Title: Re: الساديه بشكل غير رسمي14
Post by: SUPERMAN-2009 on June 20, 2018, 05:08:11 AM
 كارما .....انت هتبدأ تدخل فى الموضوع.....عايزين نعرف العلاقة هتكون ازاى بين عصام ودينالما تعرف حقيقته وتكون علاقة خضوع بجد.... عايزين نشوف  طبيعة العلاقة ديه
Title: Re: الساديه بشكل غير رسمي14
Post by: SUPERMAN-2009 on June 20, 2018, 05:09:32 AM
عايزين العلاقة الرسمية فى الحلقات القادمة ;D1
Title: Re: الساديه بشكل غير رسمي14
Post by: Kinky on June 20, 2018, 12:54:36 PM
k+... keep it up... would be great that Dina forces him to submit his wife to her eventually :)...
Title: Re: الساديه بشكل غير رسمي14
Post by: Safepower2000 on June 20, 2018, 08:03:14 PM
كارما
Title: Re: الساديه بشكل غير رسمي14
Post by: ahmed_r on June 20, 2018, 10:31:05 PM
جزء هايل كالعادة
بس ياريت تطول الجزء شوية وتزود الاثارة
اكييييد كارما يا نجم واستمررررررررررررررررر
Title: Re: الساديه بشكل غير رسمي14
Post by: Khadamek on June 21, 2018, 07:42:34 AM
رااااااائعة كالعاده
Title: Re: الساديه بشكل غير رسمي14
Post by: feet_lover on June 22, 2018, 12:23:17 AM
أسلوبك رائع